***APRIL 2007***
woensdag 12 september 2007 om 21:11
naamleef-
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tijdnaam kindjegeb.
datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo
Steijn16/03/07
16/03/0711 kg
11kg83cm
81cmMees
28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee
27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje
27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop
11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars
22/12/05
Nina
15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot
04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia
24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj
15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee
15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas
16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin
23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs
8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee
DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE
Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
zondag 1 februari 2009 om 08:47
goedenmorgen! Hoe hebben alle kindjes en ouders geslapen?
Hier een goede nacht gehad, Finn is nu net een half uurtje wakker en in opperbest humeur. Hij hoest nog wel, maar nu is het niet meer zo'n droge hoest.
Leuk hoor Framboos, neem je de kids mee naar de beurs, of ga je zonder?
Lara, heb je goed kunnen slapen? Voel je je weer een beetje beter? Ben je nog lang gebleven gisteren?
Wij gaan zo denk ik even ergens brunchen, eerst ff uitzoeken hoe vroeg die open zijn op zondag.
Hier een goede nacht gehad, Finn is nu net een half uurtje wakker en in opperbest humeur. Hij hoest nog wel, maar nu is het niet meer zo'n droge hoest.
Leuk hoor Framboos, neem je de kids mee naar de beurs, of ga je zonder?
Lara, heb je goed kunnen slapen? Voel je je weer een beetje beter? Ben je nog lang gebleven gisteren?
Wij gaan zo denk ik even ergens brunchen, eerst ff uitzoeken hoe vroeg die open zijn op zondag.
zondag 1 februari 2009 om 10:16
Goedemorgen, hier een goede nacht gehad, althans, duurde ff voordat ik in slaap viel, ik lig idd niet echt lekker meer, maar kleine man is niet wakker gewwest. Die heb ik vanochtend om 9.15 maar eens wakker gemaakt. En dat is lekker!
Net lekker ontbeten en zo ff naar speeltuin, buitenlucht is goed voor ons duffe huismusjes! Later!
Net lekker ontbeten en zo ff naar speeltuin, buitenlucht is goed voor ons duffe huismusjes! Later!
You can't have a rainbow without a little rain
zondag 1 februari 2009 om 12:04
Ik! Maar ik speel vals, want heb op de logeerkamer getukt. (gelukkig, want Puk was al om 7:30 wakker)
Wel fijn dat alle kinderen zo goed hebben geslapen!
BM: heeft Koen Gijs niet aangestoken? Die kans is gelukkig nog klein toch, nu hij nog zo jong is?
Feestje was leuk en ik was om 1 uur thuis. Nette tijd al zeg ik het zelf. Vanmiddag komen mijn moeder en haar vriend en gaan we even naar de geitjes toe. Het is namelijk heerlijk weer.
Wel fijn dat alle kinderen zo goed hebben geslapen!
BM: heeft Koen Gijs niet aangestoken? Die kans is gelukkig nog klein toch, nu hij nog zo jong is?
Feestje was leuk en ik was om 1 uur thuis. Nette tijd al zeg ik het zelf. Vanmiddag komen mijn moeder en haar vriend en gaan we even naar de geitjes toe. Het is namelijk heerlijk weer.
zondag 1 februari 2009 om 12:42
DN : begint het af en toe wat te rommelen bij jou? Je bevallingsdatum komt wel heel dicht hoor.
En zo was het weer februari, het gaat snel vinden jullie niet?
Nog een maand en half en dan is Xander weer jarig. We gaan wschlk duplo kopen en een paar kartonnen boekjes.
Hier een gebroken nacht, Xander is wel drie keer wakker geworden ... Kan komen door zijn beentje, hij mankt sinds vrijdag, is volgens de crècheleidster over zijn eigen been gestruikelt ..
. Ik kan niets aan zijn beentjes zien, maar hem zien manken is oh zo zielig.
En zo was het weer februari, het gaat snel vinden jullie niet?
Nog een maand en half en dan is Xander weer jarig. We gaan wschlk duplo kopen en een paar kartonnen boekjes.
Hier een gebroken nacht, Xander is wel drie keer wakker geworden ... Kan komen door zijn beentje, hij mankt sinds vrijdag, is volgens de crècheleidster over zijn eigen been gestruikelt ..
zondag 1 februari 2009 om 13:16
Layla, arme Zahra! Overgevende kleintjes zijn zo zielig! Hoe is het nu?
Koentje ook al ziek geweest! Jemig!
Witch, ben je al met Xander bij de dokter geweest? Ik zou even naar zijn beentje laten kijken!
Duplo is leuk trouwens! Het opruimen is alleen wat minder leuk...(ik vind die rottige steentjes echt overal) De brandweerkazerne is hier een regelrechte hit!
Wij hebben trouwens voor de tweede verjaardag van Steijn en Huug loopfietsjes gekocht. Ik heb ze al een paar maanden in huis (ze waren in de aanbieding, vandaar) en ik kan niet wachten om die twee schurkjes op hun fietsjes te zien zitten.
Sjors kwam net binnen met een nagel in zijn wang! Een nagel? Ja, een nagel! Blijkbaar heeft die rooie gevochten (doet ie anders nooit!) en is hij te grazen genomen door de buurtpoes! Het was wel een sneu gezicht, eigenlijk.
Koentje ook al ziek geweest! Jemig!
Witch, ben je al met Xander bij de dokter geweest? Ik zou even naar zijn beentje laten kijken!
Duplo is leuk trouwens! Het opruimen is alleen wat minder leuk...(ik vind die rottige steentjes echt overal) De brandweerkazerne is hier een regelrechte hit!
Wij hebben trouwens voor de tweede verjaardag van Steijn en Huug loopfietsjes gekocht. Ik heb ze al een paar maanden in huis (ze waren in de aanbieding, vandaar) en ik kan niet wachten om die twee schurkjes op hun fietsjes te zien zitten.
Sjors kwam net binnen met een nagel in zijn wang! Een nagel? Ja, een nagel! Blijkbaar heeft die rooie gevochten (doet ie anders nooit!) en is hij te grazen genomen door de buurtpoes! Het was wel een sneu gezicht, eigenlijk.
zondag 1 februari 2009 om 14:00
Witch ik las net de Wij jonge ouders... (een gratis blad in nederland die je maandelijks in de bus kan krijgen)
Daar stond een artikel in over peuters en praten.
Er stond dat als kinderen vaak oorontsteking hebben, of regematig verkouden zijn ze slecht kunnen horen. Dit kan tot gevolg hebben dat kinderen van tijd tot tijd slecht horen en dat kan invloed hebben op de spraakontwikkeling.
Ik dacht meteen aan Xander...Hij heeft toch ook vaak wat met de oortjes (gehad?)
Misschien kunnen ze zijn oortjes ook een X checken?
Fijn al die goede slapers!! (ik trouwens niet, liv spookte van 00:00 tot 2uur maar dat ter zijde )
maarrrr frambozeman is vroeg met ze opgestaan, en heeft mij laten uitslapen Oja, en hij ging ook nog eens de hele kamer stofzuigen! jaja wat dat betreft geen klagen...
Laar ben je blij met de sneeuw? of juist niet??
Daar stond een artikel in over peuters en praten.
Er stond dat als kinderen vaak oorontsteking hebben, of regematig verkouden zijn ze slecht kunnen horen. Dit kan tot gevolg hebben dat kinderen van tijd tot tijd slecht horen en dat kan invloed hebben op de spraakontwikkeling.
Ik dacht meteen aan Xander...Hij heeft toch ook vaak wat met de oortjes (gehad?)
Misschien kunnen ze zijn oortjes ook een X checken?
Fijn al die goede slapers!! (ik trouwens niet, liv spookte van 00:00 tot 2uur maar dat ter zijde )
maarrrr frambozeman is vroeg met ze opgestaan, en heeft mij laten uitslapen Oja, en hij ging ook nog eens de hele kamer stofzuigen! jaja wat dat betreft geen klagen...
Laar ben je blij met de sneeuw? of juist niet??
zondag 1 februari 2009 om 17:07
Hier eigenlijk ook eej goede nacht gehad! Wel vroeg opstaan want Kaj had vanmorgen zijn eerste judo-toernooi! Was erg leuk om te zien (ook wel erg sneu om Kaj in de houdgreep te zien, maarja..) En Ole heeft zich echt geweldig gedragen, Hij heeft gewoon anderhalf uur bij ons op de bank naar de wedstrijden gekeken, ongelofelijk gewoon! Op het laatst viel hij wel in slaap op schoot!
Ole krijgt ook een loopfietsje voor zijn 2e verjaardag! En hij krijgt een hele set waterplay! Duplo hebben we hier al genoeg en idd een grote hit! Wij hebben ook een duplotrein die vindt Ole ook geweldig!
Zwaai zwaai Lieveliust, fijn dat het goed gaat daar!
Buitenlucht is idd goed, maar wat is het koud zeg!!! Ik dacht gisteren leuk met de jongens en een vriendje naar de kinderboerderij, maar dat is een behoorlijk eind fietsen. Ze waren dus echt helemaal verkleumd toen we daar aankwamen, domme muts die ik ben! We zijn dus maar naar binnen gegaan daar en toen hebben ze met de konijntjes gespeeld. Vond Ole ook geweldig steeds een konijntje op schoot, hij glunderde helemaal!
Zeker na laten kijken asl het moregn niet weg is Witchke!!!
Er kan zomaar meer aan de hand zijn!
fachatman ligt op bed, die is ziek. En zo zielig....
Ik ga nu aan het avondeten beginnen, hmm we eten spinazie-lasagne, ben ik gek op!!
Ole krijgt ook een loopfietsje voor zijn 2e verjaardag! En hij krijgt een hele set waterplay! Duplo hebben we hier al genoeg en idd een grote hit! Wij hebben ook een duplotrein die vindt Ole ook geweldig!
Zwaai zwaai Lieveliust, fijn dat het goed gaat daar!
Buitenlucht is idd goed, maar wat is het koud zeg!!! Ik dacht gisteren leuk met de jongens en een vriendje naar de kinderboerderij, maar dat is een behoorlijk eind fietsen. Ze waren dus echt helemaal verkleumd toen we daar aankwamen, domme muts die ik ben! We zijn dus maar naar binnen gegaan daar en toen hebben ze met de konijntjes gespeeld. Vond Ole ook geweldig steeds een konijntje op schoot, hij glunderde helemaal!
Zeker na laten kijken asl het moregn niet weg is Witchke!!!
Er kan zomaar meer aan de hand zijn!
fachatman ligt op bed, die is ziek. En zo zielig....
Ik ga nu aan het avondeten beginnen, hmm we eten spinazie-lasagne, ben ik gek op!!
zondag 1 februari 2009 om 19:31
Wat een koud weekend zeg! Omdat het er zo mooi uitzag gisteren zijn we naar het strand gereden om te wandelen. Heerlijk, maar wel ijskoud en snijdende wind. De arme jongens zaten na afloop klappertandend in de strandtent... Vanmorgen hardgelopen en weer zo ongelooflijk koud en winderig, brr.
Lievelust, hoe lang is je vriend ook alweer weg? Wat moet jij het ongelooflijk druk hebben zeg...
Vrijdag voor het eerst in heel heel lang te veel gedronken. Een fles witte wijn, en wat kwam hij hard aan zeg. Ik drink wel eens wat maar hou het dan bij 1 of 2 glazen. De dag erna baalde ik enorm, borstvoeding en zo, voelde me onwijs schuldig en helemaal ontaard. In ieder geval weet ik dat ik te veel drinken niet leuk meer vind.
Ik sta nog niet in de bevalpoule, ik zeg 15 februari.
Lievelust, hoe lang is je vriend ook alweer weg? Wat moet jij het ongelooflijk druk hebben zeg...
Vrijdag voor het eerst in heel heel lang te veel gedronken. Een fles witte wijn, en wat kwam hij hard aan zeg. Ik drink wel eens wat maar hou het dan bij 1 of 2 glazen. De dag erna baalde ik enorm, borstvoeding en zo, voelde me onwijs schuldig en helemaal ontaard. In ieder geval weet ik dat ik te veel drinken niet leuk meer vind.
Ik sta nog niet in de bevalpoule, ik zeg 15 februari.
zondag 1 februari 2009 om 19:39
Hoihoi.... hier ook weer een druk dagje achter de rug met allerlei badkamerperikelen en een verjaardagsfeestje.
Vanochtend mijn debuutr gemaakt in de nooddouche. Het werkt, maar ik kan mijn voeten niet wassen en ook geen onderkantjes of oksels meer scheren, dus dat laten we dan de komende 2 weken maar even voor wat het is. Ben allang blij dat ik onder een straal warm water mag staan.
Het babybadje van Fleur past er ook precies in. Het was vanavond in eerste instantie brullen toen ze in het 'kleine' badje moest, maar uiteindelijk was het weer helemaal prima. gelukkig maar... Ik denk dat we het zo de komende weken dus wel gaan redden.
Ben nu helemaal op...... Teveel doen met een dikke buik is gewoon niet handig he.... Gelukkig morgen nog een dagje thuis met Fleur
, man:-) en badkamersloopteam . Ga morgenmiddag dus maar even naar mijn schoonouders voor het skaapje van Fleur, want dat wordt hier natuurlijk helemaal niks..
Vanochtend mijn debuutr gemaakt in de nooddouche. Het werkt, maar ik kan mijn voeten niet wassen en ook geen onderkantjes of oksels meer scheren, dus dat laten we dan de komende 2 weken maar even voor wat het is. Ben allang blij dat ik onder een straal warm water mag staan.
Het babybadje van Fleur past er ook precies in. Het was vanavond in eerste instantie brullen toen ze in het 'kleine' badje moest, maar uiteindelijk was het weer helemaal prima. gelukkig maar... Ik denk dat we het zo de komende weken dus wel gaan redden.
Ben nu helemaal op...... Teveel doen met een dikke buik is gewoon niet handig he.... Gelukkig morgen nog een dagje thuis met Fleur
zondag 1 februari 2009 om 19:39
hee ik sta ook nog niet in de lijst. Ik zeg 19 febr.
Het lijkt erop dat ik toch iets geregeld heb voor volgende week. We zijn er nog niet helemaal uit voor vrijdag, en zaterdagavond gaan we toch een nachtje in dat apartment, wat we misschien willen kopen. Kunnen we lekker rustig aandoen op zondagochtend, nog even een wandeling maken enzo voordat we weer terug gaan. Ik wil wel zeker weten dat het ook leuk is. Heb er echt zin in.
Het schijnt zelfs dat je daar vrijdagavond kan skieen, leuk!
Mochten we gaan kopen, zijn jullie natuurlijk altijd welkom. Prijs een stuk oude kaas, wat dropjes en paprika chips. Is toch een goede prijs?
Het lijkt erop dat ik toch iets geregeld heb voor volgende week. We zijn er nog niet helemaal uit voor vrijdag, en zaterdagavond gaan we toch een nachtje in dat apartment, wat we misschien willen kopen. Kunnen we lekker rustig aandoen op zondagochtend, nog even een wandeling maken enzo voordat we weer terug gaan. Ik wil wel zeker weten dat het ook leuk is. Heb er echt zin in.
Het schijnt zelfs dat je daar vrijdagavond kan skieen, leuk!
Mochten we gaan kopen, zijn jullie natuurlijk altijd welkom. Prijs een stuk oude kaas, wat dropjes en paprika chips. Is toch een goede prijs?
zondag 1 februari 2009 om 20:05
Swiss: count me in! Komen jullie dan ook gezellig?
Witch, ik zou ook even langs de ha gaan.
Michaatje: bijgekomen? Je moet gewoon weer een beetje trainen met drinken (hoewel een fles wit toch ook wel heel hard gaat bij mij...)
Fachat: hoe is het toernooi van Kaj gegaan? Wat schattig dat Ole zo lief bleef zitten. Beterschap voor je vriend!
LL: is je vriend al terug?
Pfoe wat was het koud zeg! Wel even naar de geitjes geweest, maar ik was eerlijk gezegd blij weer in de auto te zitten en Puk ook. Bluh. De sneeuw bleef trouwens niet liggen.
Vanavond echt vroeg naar bed, want ik word steeds meer verkouden. Bluh...
Witch, ik zou ook even langs de ha gaan.
Michaatje: bijgekomen? Je moet gewoon weer een beetje trainen met drinken (hoewel een fles wit toch ook wel heel hard gaat bij mij...)
Fachat: hoe is het toernooi van Kaj gegaan? Wat schattig dat Ole zo lief bleef zitten. Beterschap voor je vriend!
LL: is je vriend al terug?
Pfoe wat was het koud zeg! Wel even naar de geitjes geweest, maar ik was eerlijk gezegd blij weer in de auto te zitten en Puk ook. Bluh. De sneeuw bleef trouwens niet liggen.
Vanavond echt vroeg naar bed, want ik word steeds meer verkouden. Bluh...
zondag 1 februari 2009 om 20:14
Micha, je moet je niet schuldig voelen hoor. Haha, je kater is waarschijnlijk wle het grootste probleem. Een kater met 3 kleine kinderen lijkt me helemaal wel zwaar.
Lara, gezellig, ja hoor, wij komen wel gezellig langs hoor. Daarom wil ik het ook niet verhuren, zal je net zien dat je je woning verhuurt als het enorm mooi weer is.
Goede oppas / skiklas regelen voor de jongens en zelf lekker skieen.
Hier ook sneeuw, we hebben heerlijk gewandeld en Finn en papa hebben sneeuwballen gegooid.
Witch, ik zou ook maar even naar de dokter gaan met Xander, mank lopen vind ik maar eng.
Wij gaan lekker film kijken. Welterusten voor straks en tot morgen.
Lara, gezellig, ja hoor, wij komen wel gezellig langs hoor. Daarom wil ik het ook niet verhuren, zal je net zien dat je je woning verhuurt als het enorm mooi weer is.
Goede oppas / skiklas regelen voor de jongens en zelf lekker skieen.
Hier ook sneeuw, we hebben heerlijk gewandeld en Finn en papa hebben sneeuwballen gegooid.
Witch, ik zou ook maar even naar de dokter gaan met Xander, mank lopen vind ik maar eng.
Wij gaan lekker film kijken. Welterusten voor straks en tot morgen.
zondag 1 februari 2009 om 21:11
Daar zou ik ook voor kiezen als dat financieel niet per se nodig is. Je hebt er ook nog allemaal gedoe aan.
Welke film heb je gekeken?
Grappig, ik droomde vannacht dat de dochter van kennissen van mijn ouders drie kinderen had. Nu was zij een tijdje terug het ivf-traject ingegaan en ze blijkt zwanger te zijn van een tweeling. Ik denk dat ik maar een carriere als Char moet beginnen.
Mijn moeder heeft trouwens een prachtig vest voor Puk gebreid. Ben er hartstikke blij mee.
Welke film heb je gekeken?
Grappig, ik droomde vannacht dat de dochter van kennissen van mijn ouders drie kinderen had. Nu was zij een tijdje terug het ivf-traject ingegaan en ze blijkt zwanger te zijn van een tweeling. Ik denk dat ik maar een carriere als Char moet beginnen.
Mijn moeder heeft trouwens een prachtig vest voor Puk gebreid. Ben er hartstikke blij mee.
maandag 2 februari 2009 om 09:42
Goedemorgen, hier een goede nacht gehad. Ik voel me weer wat lekkerder. Kleine hangt nu heel laag in buik, voelt een beetje ongemakkelijk en af en toe een soort kramp, maar niks dfat op weeen lijkt. Meeeennnn, hier een stikchagrijnig manneke. Niks is goed en maakt zichzelf compleet overstuur Stopt dan vingers achter in keel totaan kokhalzen toe, soort hoofdbonken, maar dan anders of zo, erg irritant. LL, gaat t nog een beetje?
Icke, al wat meer ritme te pakken. Zie ik best tegenop, die 1e weken.
Icke, al wat meer ritme te pakken. Zie ik best tegenop, die 1e weken.
You can't have a rainbow without a little rain
maandag 2 februari 2009 om 09:55
Goedemorgen! Hier is het een kabaal vanwege de sloopwerkzaamheden. Ben blij als ik zo de deur uit kan en naar schoonmoeder mag vluchten (moet even wachten tot man terug is met auto)
Alles is goed dichtgeplakt, dus ik hoop dat het stof op de badkamer en in de hal blijft.
Draakje: Voor jou begint het nu al echt af te tellen he! Nog een paar weekjes. Spannend hoor!
Witch: hoe gaat het vandaag met je mankepootje?
Alles is goed dichtgeplakt, dus ik hoop dat het stof op de badkamer en in de hal blijft.
Draakje: Voor jou begint het nu al echt af te tellen he! Nog een paar weekjes. Spannend hoor!
Witch: hoe gaat het vandaag met je mankepootje?