***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Hallo!!!

Goede nacht gehad hier, Liselot sliep wel 4 uren achterelkaar!!! Dat is eens wat anders dan de gebruikelijke 2:) Daar heb ik graag een paar plof/lektieten voor over!

Ruben hebben we gisteren achtergelaten bij opa en oma (schoonouders). Oma wilde nog heel graag een paar daagjes met hem voordat ze het behandeltraject ingaat namelijk. Hoewel ik heb zitten janken in de auto, vond ik dat ik mijn eigen belang (lees; ik wilde Ruben bij me houden want hij is de laatste weken wat uit zijn doen en heel huilerig) maar opzij moest zetten. Nouja, vooral Ickeman vond dat...... In ieder geval, ik ben twee daagjes alleen met man en dochter.

Liselot slaapt heel goed op haar buikje, dus laat ik haar bij mij in bed zo slapen. Ickeman vind het eng, ik eigenlijk niet heel erg. Ze draait haar hoofdje ook tijdens haar slaap en dat gaat gewoon goed.

Er zijn veel meer uitzaaiingen gevonden bij schoonmoeder. Volgens de artsen goed te behandelen, maar ik heb mijn twijfels. Het zit nu in de dunnedarm, lever, longen, op haar schedel en in het buikvlies. Ze gaan een nieuwe soort bestraling toepassen, waarbij radioactief spul wordt toegediend via een infuus. Dit moet alleen vernietigend werken op de tumoren, maar mijn schoonvader mag een poosje niet naast haar slapen vanwege schadelijke straling. Ik vind het maar niets, heb echt een tjenobylgedachte erbij. Denk dat ik tzt maar eens heel goed wil informeren wat voor kwaad het kan voor onze kindjes om bij oma op bezoek te gaan en ook voor onszelf......

Vanochtend telefoontje uit het ziekenhuis; Ickeman moet naar de internist want zijn bloedwaarden zijn niet goed. Hij spuit een vrij zwaar medicijn vanwege ernstige psoriasis(huidziekte waarbij je huid zich 7 maal vaker vernieuwt dan normaal. Geeft schilferplekken, barsten in je huid etc) die zijn afweer verminderen. Nu zijn er al een aantal controles achterelkaar afwijkende waarden gemeten en voelt hij zich sinds een week of wat ook niet helemaal lekker. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Als je de bijwerkingenlijst erop naslaat krijg je het behoorlijk benauwd.

Framboos en Fachat: wanneer willen jullie komen? Zaterdag of zondag?

Ruben heeft trouwens steeds dat hij overal mee naar toe wil; "Jij mee" is het continu.... Mee naar de keuken, de wc, boven om Liselot te halen etc.Hebben jullie kindjes dat ook? En helemaal overstuur wordt hij als hij niet mee mag......

Oh, Liselot wakkker, kom later nog even terug
Och meiske toch. Jullie krijgen het wel voor jullie kiezen zeg! Wat vreselijk dat er meer uitzaaiingen zijn gevonden!

Hoe is grote R. eronder? En hoe lang blijft klein R. bij oma?

Wanneer kan R. bij de internist terecht? Aan wat voor dingen moet ik dan denken wat betreft de bijwerkingen?

Hmmm, nee Puk wil niet steeds met mij mee maar ik moet steeds met hem mee. Als ik even rustig op de bank zit trekt hij aan mijn arm en dan wil hij dat ik ergens aan mee ga doen. Soms best vervelend, dus dat is nog een leerpuntje.

Pfoe, ben zo verkouden dat ik niet helder kan nadenken.
Och Icke, wat een narigheid allemaal, veel sterkte met je schoonmoeder en ik hoop dat er met je man niets ernstigs aan de hand is.

Zahra begint af en toe een beetje eenkennig te worden, bijv. gisteren gingen we naar mijn ouders en toen bleef ze heel lang in de deuropening staan voordat ze naar binnen ging, ze ging echt een beetje de kat uit de boom kijken en bleef ook heel lang bij ons de buurt. Ik denk dat het echt bij de leeftijd hoort, zal wel weer overgaan.

Yasemin is nog steeds snotverkouden, haar oogjes zitten ook na ieder slaapje helemaal dicht met rotzooi, dus ik moet het steeds losweken met een watje met warm water. Ik heb nu een verdamper met eucalyptusolie op de slaapkamer gezet, hopelijk helpt het een beetje. Neusspray is een drama, maar ik geef het wel want ik denk dat het wel helpt. Verder smeer ik Luuf op haar borst en rug, meer kan ik niet doen denk ik. De hele familie is overigens verkouden dus dat gaat lekker. Ze is overigens zo makkelijk met slapen, ze slaapt nu al een aantal nachten lekker door tot een uur of 7 dus daar ben ik heel blij mee en overdag slaapt ze ook goed.
Icke, hele dikke knuffel van mij. Jeetje, je hebt het wel erg moeilijk hoor. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om Ruben een paar dagen af te geven. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat je schoonmama het enorm op prijs stelt. En waarschijnlijk doet het haar zo goed dat ze nog veel harder wil en kan vechten. Sterkte.

Al die uitzaaiingen, daar heb ik dus ook wel eens nachtmeries over. Het lijkt me zo vreselijk moeilijk. Mennn ik werd al misselijk van dat hele kleine beetje radioactiviteit voor het uitzoeken van mijn poortwachtersklier. Ik ken je schoonmoeder niet, maar wens haar toch ook maar heel veel sterkte van mij.

Jeetje en dan als klap op de vuurpijl ook je man nog eens. Eng allemaal, wederom succes!

Laar, Finn heeft hetzelfde, zodra ik zit pakt hij mijn hand en moet ik mee. Wel lief, maar ook best vermoeiend.

Beterschap voor Zahra!

Jeetje DN, klinkt vermoeiend die Noah! Zou hij in de gaten hebben dat hij binnenkort niet meer enig-kind is? Nu even extra veel aandacht vragen?

Witchke, hoe gaat het met je enkel, en hoe gaat het met Xander? Heb je al nagedacht over mogelijke jobs? Hoe gaat het met je studie?

Hier alles ok, Finn wou vanmorgen niet opstaan, maar toen hij zijn favoriete leidster zag begon hij helemaal te stralen.

Vandaag en morgen weer wat langer doorwerken / studeren. Woensdag en donderdag is man in London, dus dan komt het er niet van.
Icke en Fachat en ik komen zaterdag eind ochtend?middag? Komt dat uit??? Welke tijd vind jij het fijnst?

En komt het nog wel uit ivm je schoonmoeder en man? eerlijk zeggen hoor...
Icke wat grappig wat je verteld over Liselot.

Livia heeft namelijk de eerste 3maanden op haar buik op mijn buik geslapen. (weet je nog? ik sliep toen maanden lang half rechtop in het voedingskussen) Dit was de enige houding waardoor zij en wij dus ook rustig konden slapen....

Wat zijn onze meisjes weer lekker eigenzinnig!
DN, het zou best wel eens heel snel kunnen gaan bij je. Hugo ging zich de avond van de geboorte van Mees ineens heel anders gedragen (werd heel boos op me...) en een paar uur later was Meesje er!

Ickje, jullie hebben het ook zwaar zeg! Het lijkt me zo moeilijk om aan de ene kant een vers kindje te hebben, maar aan de andere kant je (schoon)moeder zo ziek te zien. Ik hoop echt voor je dat schoonmams goed te behandelen is!

Joh, Steijn en Hugo hebben zo vaak bij ons in bed gelegen! Ze waren heel huilerig toen ze thuiskwamen, want thuis was het een stuk stiller dan dat ze van de couveusekamers gewend waren. (bekend euvel bij premature couvkindjes) Ik kon het niet aanhoren en ze waren alleen rustig als ze op hun buikjes tussen ons in lagen. Wat deden we dus? Juist! Ze sliepen vaak bij ons op hun buikje en ik heb me daar, ondanks dat het cb het stom vond, nooit druk om gemaakt. Na een maandje ofzo waren ze aan de rust gewend en sliepen ze altijd op hun ruggetje in hun eigen bedjes!

Laar, jij orakel! Ik heb ook wel eens van die voorspellende dromen omtrent kinderen gehad en ik vind het altijd wel grappig.

Mich, ouwe zuipschuit! Was S. thuis, zodat jij uit kon brakken? (ik word altijd enorm zat van witte wijn en drink daarom altijd rose!)

Zo, Mees heeft net zijn eerste prikjes gehad. Steijn en Hugo moesten mee naar het consultatiebureau en vonden het wel gezellig, maar ik vond het wat minder grappig. Meesje was heel lief en aardig aan het lachen, maar zette het op een schreeuwen toen hij de prikken kreeg. Op zich niet erg, ware het niet dat Steijn op het moment dat Mees geprikt werd van een stoeltje flikkerde en mij ook vreselijk hard nodig had! ("Au! Mamma! Pijn!") Gevolg: ik, als volleerde kleine jongens moeder, zat met een krijsend Meesje en een tetterend Steijntje op schoot. Dit werkte weer als een rode lap op een stier voor Hugo, want hij wilde ook bij mij op schoot. ("Mamma, bij, bij, bij!") Okee, mijn benen zijn dik zat, maar ik kan niet, en ik herhaal niet, drie kinderen op schoot hebben als ik op een klapstoel zit!

Oh, Mees heeft eczeem. Dat verklaart waarom mijn mooie mannetje (en dat is hij!) er zo schurftig uit ziet! Morgen ga ik met hem naar de huisarts, maar ik hoop niet dat we aan de hormoonzalf moeten.

Even bijkomen.
Framboos, maakt niet veel uit, maar moet het even weten ivm de delegatie tantes die zaterdag willen komen. Die moet weten of ze 's ochtends of 's middags welkom is. Ze combineren het bezoek aan mij met een bezoekje aan mijn nicht, dus die zijn de hele dag in L. Jullie mogen dus " kiezen"

Over Ickeman: hij voelt zich al een poosje niet lekker en ook vaak helamaal niet na een injectie. Op zich hoort dat laatste er wel een beetje bij. Maar het zijn nieuwe biotechniologische medicijnen waarvan bijwerkingen nog niet allemaal en ook niet op langere termijn bekend zijn. Bij Psoriasis is je lichaam dusdanig actief met het bieden van weerstand (op het gebied van je huid voornamelijk) dat je lichaam zich in principe tegen je keert door je huid zovaak te vernieuwen. Door het immuunsysteem plat te leggen stopt de huid dus met het te vaak vernieuwen. Dat maakt dat de schilfers en barsten minder worden, maar je bent ook vatbaarder voor alles om je heen. Griepjes en virussen maar ook tandproblemen, ontstekingen etc. Het verandert daarnaast je bloedbeeld, dat heeft te maken met de witte en rode bloedcellen. Het kan bijvoorbeeld bronchitis veroorzaken door de verminderde weerstand, maar ook leukemie(bloedkanker) of hartontstekingen om maar eens iets uit de waslijst op te noemen.

Net als in iedere bijsluiter probeert de fabrikant uiteraard alles uit te sluiten ivm claims, maar toch........

De laatste vier controles waren de bloeduitslagen niet helemaal goed, dus dat baart me gewoon zorgen. Vorig jaar april had hij bronchitis als gevolg van de verminderde weerstand. " Positief gevolg" daarvan ligt boven in haar wiegje te slapen trouwens:) (Ickeman was ziek thuis en was net niet te ziek om, nouja, jullie snappen het wel)

Anyway, ik ben een beetje hypochonder geworden geloof ik.

We wachten het even af.

Framboos, is waar ook, jij hebt maanden zittend geslapen....... Pff, nou ik zet de wieg wel naast mijn bed als Ickeman haar eruit wil hebben en laat haar daar lekker op haar buikje slapen als op de rug niet werkt hoor. Ze ligt overdag wel vaak op haar rug, gaat ook wel goed verder, maar 's nachts lijkt ze rustiger en langer te slapen op haar buikje.

Neem je Tommy en Livia mee als je komt?

Ben zo benieuwd naar ze! Ruben kan trouwens niet goed spelen met andere kindjes geloof ik:) Alles hier is " van jij" (hij bedoeld ik) en moet huilen als iemand aan zijn knuffels zit oid.

Zijn vriendje heeft dat nog erger, die duwt Ruben gewoon omver als het hem niet zint. Kan ik heul slecht tegen overigens.......Gelukkig doet Ruben dat niet. Die wacht vaak zijn kans af en pikt dan snel zijn spulletjes terug:)

Swiss, kan me voorstellen dat je de zenuwen hebt als je aan die uitzaaiingen denkt. Het is ook zo'n gek idee dat je iets in je lichaam hebt dat kwaad kan, maar wat je zelf niet kunt zien of voelen ofzo..........Mijn schoonmoeder heeft dit al minimaal 6 jaar, gezien de grootte van de brontumor in haar darmen. Altijd last gehad van darmen maar doordat het een bijwerking van de diabetes en de medicijnen die ze daarvoor slikte kon zijn, heeft men nooit gedacht aan kanker oid. Zo zie je maar.

Ik hoop echt vanuit de grond van mijn hart dat jij " schoon" bent vrouwke!!!
Trouwens, Ickeman is er zelf nogal relaxed onder. Als altijd.....
Oh oh,muis, ik hoop echt dat kleine uk nog ff blijft zitten, voel me nou niet echt optimaal in staat tot een bevalling. Denk dat kleine nu ie zich wat beter voelt slaap aan t inhalen is, want ligt al op 1 oor en heb m verder niet meer gehoord. Nou ja, we zien wel.

Klinkt goed, dat vakantiehuis, swiss, wil zeker een keer komen!!

Ickje, wat naar voor scoonmams en jullie natuurlijk. Meer uitzaaiingen is nooit goed, hopelijk hebben artsen gelijk dat t goed te bestralen is. Idd goed navragen wat effecten zijn op omgeving en dus op jullie en vnl de kids.

Moeilijk dat kleine R er ff niet is, maar wel fijn voor schoonmama en misschien ook wel voor kleine R.

Fijn dat Liselot beter slaapt!

Oh ja, hier ook een jongetje dat niks meer alleen wil, komt continu aan je hand trekken, mama mee, mama titen, mama bal pelen etc, erg vermoeiend, maar tegelijkertijd ook erg schattig.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Draakje, vooral vermoeiend in jouw situatie nu, zo'n veeleisend mannetje!!!! Tell me about it.......

Je gaat trouwens op 14 februari bevallen, denk ik.

Krijgt mannetjeklein altijd kaartjes op valentijnsdag:)
Vervelend dat die bloeduitslagen van grote R ook niet in orde zijn. Wanneer moet hij naar de internist? Is echt een nare ziekte trouwens, die psoriasis. HIj moet dus echt sterke medicijnen, alleen zalf en lichttherapie werkt dus niet voldoend? Is t in de zomer wel beter??

Hopelijk valt t alles mee.

Tsja, kleine R is ook niet echt van de makkelijke, he? Op zich als Noah goed in zijn vel zit is t echt de allerliefste, maar zodra ie ziek is, pffff, monster! Maar heb dan ook wel medelijden met t arme manneke.
Draakje, hij heeft meer striae dan ik na twee zwangerschappen door de hormoonzalven:( En hele heftige strepen ook......

Lichttherapie hielp inderdaad ook niet, en paardemelk niet en vieze chinese kruidentreksels niet en dode zeezout niet:) Hij mag ook andere medicijnen slikken maar die zijn ook slecht voor je, hebben net zulke vervelende bijwerkingen. Hij heeft ze allemaal geprobeerd.

Hij moest per direct stoppen met de injecties, maar hoe nu verder weten we ook niet. Helaas is stress fataal, dus de situatie met zijn moeder zal de psoriasis verergeren, ben ik bang. Het is nu al een beetje te zien, het effect van die spanningen, ondanks de injecties.

Hoezo weet jij trouwens " zoveel" van de ziekte?......
Icke, heb natuurljk min of meer een medische achtergrond als dierenarts. En een assistente had een vriend met psoriasis, vandaar. Tja, stressloos leven kan nu eenmaal niet, maar jullie krijgen wel extreem veel op je bord de laatste tijd. Sterkte!
Icke, wat een ellende weer.... Hoop dat de behandelingen voor je schoonmoeder snel aan zullen slaan en dat grote R niks ernstigsmankeert zodat de rust in jullie huisje weer terug mag keren.

Hier is het een grote stofbende. Ben de hele dag bij schoonouders geweest en heb voor volgende week maandag maar een dagje extra kinderdagverblijf geboekt want dit is een beetje vermoeiend zo. Eigen schuld dikke bult, welke gek gaat er nou ook verbouwen tijdens een zwangerschap. Ben benieuwd of mijn bloeddruk nog in orde is bij de vk vanavond.

Fleur wordt ook steeds veeleisender met spelen. Voorheen speelde ze heel veel alleen, maar dat wordt steeds minder en ze wil idd ook overal mee naartoe en raakte vandaag ook even helemaal overstuur toen we binnen kwamen bij opa en oma. (gelukkig is dat meestal binnen 5 min weer over)
Pampers luiers aanbieding! 2 pakken voor 10euro!!!!

Bij de Supercoop

later meer......
Icke, wat een narigheid weer, hopelijk slaan de behandelingen aan bij je schoonmams !! En grote R ook al naar het ziekenhuis. Ik heb echt met je te doen meid. Wat ben jij toch beresterk dat je dat zo maar kan houden.

Xander zijn knietje is wschlk een beetje gekneusd (dit zei een dokter , die mama is van een van de kindjes van de crèche). Als hij woensdag nog mankt, sturen we er nog eens een dokter bij langs.

Laar: Over mijn studie, het loopt echt niet lekker. Zit nog altijd met die nare stage-ervaring in mijn hoofd. Heb er vandaag met mijn coach over gepraat, en ook over mijn plan B. Vervolgens nog met een andere lesgever erover gepraat en ze gaan dus over een dikke week eens samenzitten tijdens een cursistenbespreking en eens bespreken wat de opties zijn. Het kan dus goed zijn dat mijn studie wordt stopgezet. Heb al gevraagd of ik ze kon afmaken en plan B kon doorvoeren, maar dat gaat niet.

Voor plan B (de opleiding tot crècheleidster, en leidster in buitenschoolse opvang) zou ik een cursus moeten volgen voor 2 jaar en daarin zitten 2 dagen les en 3 dagen stage per week. (kan ook betaalde stage zijn). Nu is het zo dat ik een goedkeuring nodig heb van de arbeidsdienst om deze cursus te mogen volgen. Nu krijg ik zo een 800 euro per maand, maar dan zou ik terugvallen op een 600 euro per maand. De inschrijving per jaar kost 400 euro. Dus ik weet echt niet wat ik moet gaan doen. Ik ga wel zeker naar de info-avond gaan denk ik.

Wat zouden jullie doen?
Witch, ik zou doen waar je hart ligt en niet naar het geld kijken. Ik snap alleen een aantal dingen niet:

- Waarom mag je niet je opleiding af maken en daarna je Plan B doen? Het lijkt mij dat de cursusleiders weinig te maken hebben met je Plan B.

- Waarom moet je worden goedgekeurd door de arbeidsdienst? Heeft dit met je PPD te maken?

- Hebben jullie die 200eu per maand hard nodig of zouden jullie het kunnen redden met minder? De inschrijving is niet duur!

Witch, wat wil je nou echt? Wil je de opleiding af maken die je nu aan het doen bent, of weet je eigenlijk al dat je wilt stoppen?

Het gaat goed in Huize Muis! Mees ligt voor het eerst sinds twee maanden niet ingebakerd en ik had een krijsfestijn verwacht. Wat schetst mijn verbazing? Meesje ligt al heel de middag en avond heerlijk te knorren in zijn EIGEN kamertje in een oude slaapzak van Steijn en Huug! Krijg nou de hik! Ik wist al dat ik goede kinderen maak, maar dit is meer dan goed. Dit is zelfs meer dan beter of best! Dit is geweldig!
Haha, wat goed van Meesje!

Tsja, Witchke ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hoe lang duurt deze opleiding nog? Ik zou het wat zonde vinden als je die zou stoppen.

Ik denk dat het verstandig is die stage nog eens goed door te bespreken op school. Bij die andere opleiding is een stage ook van groot belang en als niet duidelijk is wat er precies mis is gegaan dan loop je misschien tegen dezelfde problemen aan...

Bah wat ben ik verkouden zeg. Ik ben ook bang dat Puk ziek wordt want hij heeft tot 18:15 he-le-maal niets gegeten. Niks voor hem. Net een klein bakje warm eten en wat yoghurt en dat is het.
Jippie ja jee. Dropbaby doet het goed. Mooi met zijn koppie naar beneden en zelfs al een beetje aan het indalen. Dat gaat dus heel goed. Over 2,5 week nog een extra echo voor groei en ligging (maar dat is standaard)

Daarstraks kregen we een telefoontje van een bevriend stel dat nu net zwanger is van de eerste. het gaat weer goed met de baby's: 2 in maart, 2 in mei en nu weer een in augustus. dat wordt gezellig!!!

Heb beregoede zin vanavond!!
Fijn drop dat het zo goed gaat.

Joepie, applaus voor Mees, goed gedaan kereltje, lekker slapen is goed voor jou (en je mama).

Lara, beterschap, ik hoop voor je dat Puk niet ziek wordt, en dat je zelf ook weer snel opknapt. Ben je thuis gebleven, of toch naar kantoor gegaan?

Witchke, wat te zeggen.

Een eerste en heel belangrijke vraag (sorry dat ik hem stel), weet je wel heel zeker dat je crecheleidster zou willen worden? Dit vraag ik omdat ik me kan herrinneren dat je in de kerstvakantie naar het centrum ging, omdat je niet zo goed wist wat je aanmoest met Xander. Dan is Xander nog je eigen kind. Als je een hele groep hebt met kinderen die allemaal eigen wensen / gewoontjes / karakters hebben wordt het natuurlijk nog moeilijker. Tuurlijk heb je dan een programma wat je kunt volgen, maar in de vakantie heb je ook verschillende door ons aangedragen voorstellen niet gevolgd.

Nogmaals ik bedoel het echt niet verkeerd, maar voordat je weer iets nieuws bedenkt, zou ik het wel even heel goed overdenken.

Een tweede vraag is waarom je meteen leister wilt worden. Het is toch ook super om gewoon mede-opvoeder te zijn? Dan heb je iets minder verantwoordelijkheid, lijkt mij persoonlijk wel lekker. Je hebt per slot van rekening ook nog een zoon.

Ik hoop dat je dit niet verkeerd opvat, want ik bedoel het echt niet onaardig.

Ik zou eigenlijk ook eerst de cursus afmaken, binnen is binnen toch? Je hebt al het meeste gehad, in April zou het toch afgelopen zijn?

Vanavond Finn niet gezien, maar hij schijnt weer eens gegeten te hebben als een bootwerker. Lekker pasta met zalm, en een paar chipjes (man zat het te eten), en 2 danoontjes. Daarna is hij uitgeput in slaap gevallen.

Ik heb weer een beetje kunnen studeren, en wat goed werk verricht!
Ben helemaal niet aan toe gekomen om te reageren vandaag. Zelfs niet eens puin geruim. Gijs had namelijk niet zijn dag vandaag. Ik denk dat hij een balansdag had. Hij heeft niet gegeten tussen half 10 vanmorgen en 17.00 uur vanmiddag. Tussendoor begon hij echt heel hard te krijsen als hij mijn borst zag/rook en vervolgens was hij een kwartier overstuur. Tussendoor was hij dan weer heel lief of sliep hij lekker. Maar als ik dan maar weer met de borst of fles in de buurt kwam was het mis...

Gelukkig heeft hij vanavond wel weer iets gedronken (niet heel veel). Dus we zien vannacht wel.

Muis: Wat lekker dat meesje het zo goed doet. Ik ben heel benieuwd naar je jongens. En als je het leuk vindt kom ik binnenkort weer een keertje langs hoor!

Icke: Meisje meisje wat krijg je het voor de kiezen. Heel veel sterkte voor jullie. Hopelijk valt alles mee voor Ickeman.

En over het slapen van Liselot. Ik laat Gijs ook op zijn buik slapen hoor. Voelt soms wel eens heel stout omdat iedereen het afraadt, maar hij slaapt gewoon heel erg lekker. En hij slaapt ook naast mij in zijn wieg. Gijs associeert het liggen op zijn buik ook echt met slapen. Heerlijk.

Drop: Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine jongetje!

Succes met de verbouwing van jullie badkamer

Draakje: Laat de kleine nog maar heel ff binnen zitten hoor. Kun jij nog ff bijkomen!

Witch: Ik sluit mij ff aan bij swis. je vond het best lastig om Xander te vermaken toch?

Biedt jullie uitzendbureau geen beroepskeuzetest aan. Misschien kun je via zulke testen kijken waar je interesses en capaciteiten liggen. Het lijkt me goed voor je zelfvertrouwen dat je echt iets gaat doen wat je leuk lijkt en waar je goed in bent.

Laar: Gaat het al iets beter met je verkoudheid.

Hopelijk wordt Puk niet ziek.

Zo ik ga ff lekker naar mijn bedje. Hopelijk zijn mijn mannetjes morgen weer helemaal gezellig. Koen is namelijk zo leuk op dit moment. Hij kletst echt de oren van mijn kop af. Verder is hij ook wel directief hoor. Ik moet ook komen zitten, bouwen, spullen aangeven...
"Balansdag" - hilarisch! (dus dat had Puk vandaag! )

Ik vind het wel een heel goed punt van Swiss over die kerstvakantie. Ik weet dat je dol bent op kleine baby's, en ik denk dat je je daar een beetje door laat meeslepen. Denk er gewoon nog eens rustig over na en loop eens een paar uur mee op de creche.

Swiss: goed dat je zo lekker hebt gestudeerd!

Nee, heb wel gewoon gewerkt (duurde allemaal wat langer dan normaal, want ik kon niet zo goed nadenken vandaag). Ik blijf niet zo makkelijk thuis en nu ben ik vooral heel erg verkouden maar niet ziek. Vriend vond vanmorgen ook dat ik niet moest gaan werken, maarja.

Ik ga slapen. Een hele goede nacht voor iedereen!
Arm Gijsje met z'n balansdag :-) Hopelijk vannacht wel een goede nacht voor jullie.

Wauw, wat doet Mees t goed muis, wat een superventje!

Witch, ik vind t erg moeilijk advies geven, maar ben wel eens met de anderen tot nu toe. Je lijkt te switchen van t een in het ander. En ik denk idd dat mogelijk je wens voor een tweede baby'tje meespeelt met je nieuwe wens om op een creche te werken. Ben benieuwd wat je coach te zeggen heeft over je plannen en het evt afmaken van je opleiding! Die duurde toch nit meer zo lang en tot nu toe haalde je hartstikke goede punten.

Lara, beterschap, hopelijk blijft t bij een goede verkoudheid.

Swiss, fijn dat je goed hebt kunnen studeren.

Slaap lekker iedereen.
Goedenmorgen, iedereen goed geslapen?

Lara, hoe voel je je vandaag? Blijf je thuis als je ziek bent? Puk naar de creche en even een dagje bijkomen!

BM, heeft Gijs weer lekker geslapen? Hopenlijk blijft het bij een balansdag, met 2 kids lijkt het me enorm zwaar als er een zijn dag niet heeft.

DN, nog geen gerommel? Heb je je koffertje al wel klaar staan?

Finn slaapt nog, die heeft nog helemaal geen zin om zo vroeg alweer op te staan. Gelijk heeft hij natuurlijk. Ga zelf ook eerst maar ff douchen, hopenlijk wordt hij dan vanzelf wakker. Ik vind het altijd zo zielig hem wakker te moeten maken! Aan de andere kant is het ook wel erg lief, want zo'n slaperig jongetje tegen je aan is ook wel heerlijk! Oh, man is klaar, douche vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven