Vreselijkste verjaardag ever

12-04-2017 09:11 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik wil nu gewoon ff klagen.

Ik was dus laatst op een verjaardag, en het was dus echt zo'n Hollandse kringetjes verjaardag (de ergste). Wat ook niet chil was dat er GEEN taart was en dat er maar 1 keer langs gegaan werd met een schaal waar je 1 droog kut koekje vanaf mag pakken en 1 keer koffie OF thee. Toen ik vroeg om meer (het is schoonfamilie btw) kreeg ik letterlijk een 'nee' te horen. Dat vind ik dat weer stom he, je moet toch altijd gastvrij zijn? Ik vond het iig een stomme verjaardag, daarom klaag ik hier. Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt?
don't forget that i'm fabulous, and you're not
Nee, ik heb alleen leuke familie en vrienden met bourgondische, Hollandse feesten.
Even kijken je zit om kwart over 9 's ochtends met popcorn op de bank en je verveelt je.... tja dan zou ik ook een topic op het forum openen. Ga lekker buiten spelen!
Nee, ik ken zulke mensen niet.
quote:dinte schreef op 12 april 2017 @ 09:12:

Even kijken je zit om kwart over 9 's ochtends met popcorn op de bank en je verveelt je.... tja dan zou ik ook een topic op het forum openen. Ga lekker buiten spelen! Nou deze reactie slaat natuurlijk ook weer nergens op
ik herken het gelukkig ook niet , bij ons in de familie beide kanten draait alles om eten en gezelligheid.
Wat een horror. Als ik ooit nog op zo'n verjaardag kom is het meteen de laatste keer dat ik daar voor een bday kom. Kan m'n tijd wel beter besteden.
quote:Nx3 schreef op 12 april 2017 @ 09:15:

ik herken het gelukkig ook niet , bij ons in de familie beide kanten draait alles om eten en gezelligheid.Ja bij mijn kant aan de familie ook, eten in overvloed waar je nog een week van kan eten na de verjaardag.
Hier ook geen taart op verjaardagen dat hebben wij in de familie en vriendenkring al jaren geleden afgeschaft. Wij gaan gelijk aan de borrel maar er is altijd eten genoeg op tafel.
Wauw ben je op dezelfde verjaardag als ik geweest? We kregen nog wel íets meer drinken (2 of 3 keer), maar voor de rest was de catering om te huilen. Taart op een verjaardag? Hoezo? Als de gastvrouw geen honger heeft, heeft de visite dat toch ook niet?

Was echt de meest zielige verjaardag ook. We voelden ons ook totaal niet welkom. Gastvrouw ging tussendoor gewoon bed. De helft van de visite ging naar een speeltuin met een kind. Beregezellig.
quote:mms schreef op 12 april 2017 @ 09:21:

Wauw ben je op dezelfde verjaardag als ik geweest? We kregen nog wel íets meer drinken (2 of 3 keer), maar voor de rest was de catering om te huilen. Taart op een verjaardag? Hoezo? Als de gastvrouw geen honger heeft, heeft de visite dat toch ook niet?

Was echt de meest zielige verjaardag ook. We voelden ons ook totaal niet welkom. Gastvrouw ging tussendoor gewoon bed. De helft van de visite ging naar een speeltuin met een kind. Beregezellig.nou de gastvrouw ging gelukkig niet naar bed. En nee, ook geen taart, al vind ik taart niet eens een must als er ander eten is, maar ik hou gewoon van taart.
Het gaat toch om het gezelschap, niet om het eten?
O herkenbaar. Ik heb zo een uur op een "droogje "gezeten met alleen een glas water.

Was echt de meest zielige verjaardag ook. We voelden ons ook totaal niet welkom. Gastvrouw ging tussendoor gewoon bed. De helft van de visite ging naar een speeltuin met een kind. Beregezellig.Gastvrouw misschien recentelijk bevallen?
quote:tiramisuusje schreef op 12 april 2017 @ 09:23:

Het gaat toch om het gezelschap, niet om het eten?Je krijgt wel het gevoel dat je niet welkom bent.
quote:tiramisuusje schreef op 12 april 2017 @ 09:23:

Het gaat toch om het gezelschap, niet om het eten?nou niet echt gezellig in zo'n kring waar geen eten/drinken is. eten brengt toch iets feestelijks met zich mee waardoor het gezelliger had kunnen zijn. Wie is er btw gezellig als diegene honger heeft?
quote:SallySpectra schreef op 12 april 2017 @ 09:25:

Deze waardeer ik
Nee, nog nooit. Ik heb gelukkig alleen maar familie en vrienden die wel eten serveren in het Hollandse kringetje. Of het Surinaamse kringetje. Of het Marokkaanse kringetje.

Allemaal even volproppend.
Waarom moet je taart en meer koekjes? de meeste mensen zijn te dik.
quote:S-Meds schreef op 12 april 2017 @ 09:34:

Waarom moet je taart en meer koekjes? de meeste mensen zijn te dik.maar ik niet, ik wil taart en meer koekjes, en stukbrood met smeersels, ik wil gwn eten. is ook wel logisch als je gasten tussen 5 en 9 verwacht, dan verwacht je toch ETEN want datn is het ETENSTIJD
quote:S-Meds schreef op 12 april 2017 @ 09:34:

Waarom moet je taart en meer koekjes? de meeste mensen zijn te dik.

Nou een broodje knakworst mag altijd

..
quote:moonlightdreamer schreef op 12 april 2017 @ 09:37:

[...]

Nou een broodje knakworst mag altijd

..

In een bootje met foto van de jarige?

En een tube mayo?
quote:valerievaldera schreef op 12 april 2017 @ 09:24:

[...]

Gastvrouw misschien recentelijk bevallen?Telt 3 jaar geleden nog als recentelijk?

Was echt de meest zielige verjaardag ook. We voelden ons ook totaal niet welkom. Gastvrouw ging tussendoor gewoon bed. De helft van de visite ging naar een speeltuin met een kind. Beregezellig.

Ik ga ook wel eens (met een aantal andere gasten) even naar een speeltuin. Even de kinderen uitlaten die zich beginnen te vervelen, en de volwassenen kletsen gewoon verder, heel gezellig.

Zolang de kinderen nog te jong zijn om alleen buiten te spelen of naar de speeltuin te gaan moet er nou eenmaal een volwassene mee.

Het is ondoenlijk om te verwachten dat de kinderen zich de hele tijd zelf amuseren in een veel te kleine ruimte met veel volwassenen die geen aandacht voor hun hebben en waar ze zich niet goed kunnen bewegen tussen alle tafels met hapjes en glazen door.

Vreemd dat je dat vreemd vindt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven