Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
Alle reacties Link kopieren
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 12:41:

Aan de mannen onder ons (en misschien weten de vrouwen het ook wel), waarom willen sommige mannen weten hoe vaak je al hebt afgesproken via Tinder? Gaat ze toch niks aan lijkt mij?

Ik krijg hem andersom ook hoor. En stel zelf wel de vraag hoeveel matches dames hebben. Niet om het sletterige eruit te vissen, maar gewoon te weten hoeveel aandacht je kan verwachten. Ik heb er nu eentje die eventjes appt, en dan weer een dag of twee niet. Dan komt er ook echt helemaal niets op gang. Strontirritant vind ik dat. Omdat ik met twee wel gezellige gesprekken heb, unmatch ik niet. Doe ik trouwens nooit zelf. Zeg altijd dat als ze toch niet van plan zijn te gaan praten ze net zo goed mogen unmatchen.

En eentje kreeg jeuk van twee berichtjes op een dag van mij. Ze wilde haar leven niet afstemmen op minder. Dus zei ik. Joh als je jeuk krijgt moet je vooral unmatchen hoor. Dat heeft ze ook gedaan.

Zaterdag weer een Tinderdate, een normale drankje, dinner date dit keer op een veilige locatie tussen beide woonplaatsen in, dus redelijk grote zekerheid van een voorzichtige eerste date. Weer eens wat anders.
Wees meester en vormgever van jezelf
quote:Robertooooh schreef op 12 april 2017 @ 14:20:

[...]

Ik krijg hem andersom ook hoor. En stel zelf wel de vraag hoeveel matches dames hebben. Niet om het sletterige eruit te vissen, maar gewoon te weten hoeveel aandacht je kan verwachten. Ik heb er nu eentje die eventjes appt, en dan weer een dag of twee niet. Dan komt er ook echt helemaal niets op gang. Strontirritant vind ik dat. Omdat ik met twee wel gezellige gesprekken heb, unmatch ik niet. Doe ik trouwens nooit zelf. Zeg altijd dat als ze toch niet van plan zijn te gaan praten ze net zo goed mogen unmatchen.

En eentje kreeg jeuk van twee berichtjes op een dag van mij. Ze wilde haar leven niet afstemmen op minder. Dus zei ik. Joh als je jeuk krijgt moet je vooral unmatchen hoor. Dat heeft ze ook gedaan.

Zaterdag weer een Tinderdate, een normale drankje, dinner date dit keer op een veilige locatie tussen beide woonplaatsen in, dus redelijk grote zekerheid van een voorzichtige eerste date. Weer eens wat anders.Geef jij eerlijk antwoord op die vraag?
quote:Lovestar schreef op 12 april 2017 @ 00:46:

We hebben hier een hele discussie gehouden over niet bij je thuis afspreken.....Hoe zit dat met afspreken bij hem thuis? Ik heb het idee dat het ook vrij 'gevaarlijk' is, maar hoe zien jullie dat?

natuurlijk, die discussie ging wat mij betreft over niet-in-het-openbaar afspreken

bij jou thuis of bij een ander thuis, even gevaarlijk. bij een ander misschien nog wel gevaarlijker, met name als niemand weet dat je daar bent
quote:Ginerva schreef op 12 april 2017 @ 14:30:

[...]

Geef jij eerlijk antwoord op die vraag?ja
Wees meester en vormgever van jezelf
CR: Ja, als ze alleen mag toekijken zou ik ook bedanken...

Lovetar: Dank voor je welkom!!

Ik laat ze niet thuiskomen voor een eerste date, maar ik zou ook niet naar hem gaan voor een eerste date, wie weet wat voor een creep het is. Maar gaat het om de snee tevreden te houden, dan eerst buiten afspreken, rondje wandelen en dan naar zijn hut. (Zoiets zou ik doen, maar ik doe niet meer aan enkel sneetevredenheid)

quote:enchantedjewell schreef op 12 april 2017 @ 07:33:

Had hele leuke gesprekken met een jongen, maar die heefr gister aangegeven dat hij mij niet goed kan plaatsen en sommige dingen een beetje vreemd vindt.

Hij heeft er bijvoorbeeld erg veel moeite mee dat ik met mijn beste vriend in 1 bed slaap na het stappen (hij woont in Amsterdam dus makkelijk en na 5 jaar vriendschap hoeft ie van mij niet op de bank) en dat ik met hem op vakantie ga (dus ook in 1 bed slapen)

Hij doet echt alsof dit schandalig is. Heb uitgelegd dat als mijn partner het echt een vreselijk probleem vindt dat ik dat heus niet meer zou doen.

Maar ik denk dat ie zodanig is afknapt dat het geen zin meer heeft. Zonde van alle tijd die er in zat.In zo'n jankerd zou ik ook geen zin hebben... Triest geneuzel over binnen de lijntjes kleuren vind ik het.
quote:enchantedjewell schreef op 12 april 2017 @ 07:33:

Had hele leuke gesprekken met een jongen, maar die heefr gister aangegeven dat hij mij niet goed kan plaatsen en sommige dingen een beetje vreemd vindt.

Hij heeft er bijvoorbeeld erg veel moeite mee dat ik met mijn beste vriend in 1 bed slaap na het stappen (hij woont in Amsterdam dus makkelijk en na 5 jaar vriendschap hoeft ie van mij niet op de bank) en dat ik met hem op vakantie ga (dus ook in 1 bed slapen)

Hij doet echt alsof dit schandalig is. Heb uitgelegd dat als mijn partner het echt een vreselijk probleem vindt dat ik dat heus niet meer zou doen.

Maar ik denk dat ie zodanig is afknapt dat het geen zin meer heeft. Zonde van alle tijd die er in zat.

iemand die daar zo ongelooflijk veel moeite mee heeft is voor mij al geen match, denk ik

ik vind het gezellig om met mn vrienden in bed te slapen, doe niet zo moeilijk

misschien omdat ik in het kunstenveld werk, waar iedereen sowieso al fysiek nogal op zn gemak is bij elkaar...
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 15:00:

Ik laat ze niet thuiskomen voor een eerste date, maar ik zou ook niet naar hem gaan voor een eerste date, wie weet wat voor een creep het is. Maar gaat het om de snee tevreden te houden, dan eerst buiten afspreken, rondje wandelen en dan naar zijn hut. (Zoiets zou ik doen, maar ik doe niet meer aan enkel sneetevredenheid)

quote:enchantedjewell schreef op 12 april 2017 @ 10:07:

[...]

Ik snap het dus ook niet. In mijn vriendenkring is het gewoon normaal. Als je iemand al lang kent en er is nooit iets gebeurd, wat maakt het dan uit of je bij elkaar in bed slaapt? Het is maar slapen.

Zijn andere punt was dat ik als ik thuis kom met desbetreffende vriend sushi ga eten en ik noemde dit een 'sushidate'

Vond ie ook heel vreemd.

Ik zeg nog joh als ik met een vriendin op een terras ga zitten noem ik het een terrasdate. Als ik ga bungeejumpen met iemand is het een bungeejumpdate.

Ik vraag me echt af of dit dan aan mij ligt dat dit zo normaal is voor mij. Heb niet zoveel zin in dit gezeik weer met de volgende potentiele date te hebben.

Ook echt best zuur want verder was ie heel leuk.Nee, ligt niet aan jou, hij is gewoon zielug
quote:greenbean schreef op 12 april 2017 @ 11:21:

Hallo vanaf Mallorca Reageer later wat uitgebreider voor zover dat lukt vanaf mijn smartphone, maar ik kom hier heerlijk tot rust. Even geen tinderdates, boekjes lezen, hardlopen en lekker eten. Grappig dat jullie over jan geurts begonnen. Hier ook een fan! Ben er gisteren weer in gaan lezen, erg inspirerend. Ik wist niet dat dat hier überhaupt leefde, want toen ik over Eckhart Tolle begon reageerde daar niemand op.

Mijn date van zondag stuurt attente berichtjes maar is niet opdringerig, erg fijn. Maar weet echt niet of er meer inzit, maar even zien.

En nee, ex ga ik hier niet opzoeken. Al schreef hij gisteren heel opzichtig op facebook dat hij sinds gisteren op mallorca "woont". Beetje vreemd als je weet dat hij maar 10 vrienden daar heeft waaronder ik. Maar ik zal er wel weer teveel achter zoeken.

Fijne dag iedereen!Goed dat je de keuze hebt gemaakt hem niet op te zoeken. Laat hem maar lekker in Mallorca 'wonen'
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 15:05:

[...]

Nee, ligt niet aan jou, hij is gewoon zieluginderdaad, en een ongelooflijk kortzichtige zeurpiet.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 13:49:

Ja of ze willen weten of je makkelijk sex hebt? Ik spreek misschien wel makkelijk af maar sex heb ik alleen met mannen waarmee ik een hele goede klik heb in t echt.

Aan de andere kant, meeste mensen zitten toch op Tinder voor de sex? Dus waarom vragen naar de bekende weg?Volgens mij valt dat wel mee, denk dat het een beetje afhangt van welke kerels je rechts swiped. Mijn allereerste tinderdate was in ieder geval echt niet op zoek naar een beurt, maar naar een lang en gelukkig huwelijk (en ik wilde na 5 minuten al heel hard wegrennen en heb dat na een kwartier ook gedaan, want ooooh fuck, wat was hij saaaaaaaaai!!)
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 14:59:

[...]

natuurlijk, die discussie ging wat mij betreft over niet-in-het-openbaar afspreken

bij jou thuis of bij een ander thuis, even gevaarlijk. bij een ander misschien nog wel gevaarlijker, met name als niemand weet dat je daar bent

Ik zou ook nooit bij iemand thuis afspreken of hij bij mij. Je weet nooit wie je aantreft.

Spreek je ergens af en klikt het en ga je dan mee naar zijn huis vind ik anders, dat moet kunnen als het goed voelt.
.
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 15:10:

[...]

Volgens mij valt dat wel mee, denk dat het een beetje afhangt van welke kerels je rechts swiped. Mijn allereerste tinderdate was in ieder geval echt niet op zoek naar een beurt, maar naar een lang en gelukkig huwelijk (en ik wilde na 5 minuten al heel hard wegrennen en heb dat na een kwartier ook gedaan, want ooooh fuck, wat was hij saaaaaaaaai!!)

Als het niet klikt he of je wil na 10 minuten al naar huis, zeg jij dat dan ook en ga je weg?

Of blijf je uit beleefdheid wat langer?
.
quote:isa__88 schreef op 12 april 2017 @ 15:17:

[...]

Ik zou ook nooit bij iemand thuis afspreken of hij bij mij. Je weet nooit wie je aantreft.

Spreek je ergens af en klikt het en ga je dan mee naar zijn huis vind ik anders, dat moet kunnen als het goed voelt.

Dit idd. Nooit gelijk bij iemand thuis afspreken. Eerst op neutraal terrein. Al was mijn 1e Tinder date in een spa in Londen

En bij mij thuis al helemaal niet of ik moet diegene al meerdere keren hebben gezien.
quote:CherokeeRose1977 schreef op 12 april 2017 @ 15:22:

[...]

Dit idd. Nooit gelijk bij iemand thuis afspreken. Eerst op neutraal terrein. Al was mijn 1e Tinder date in een spa in Londen

En bij mij thuis al helemaal niet of ik moet diegene al meerdere keren hebben gezien.

Ik heb ooit jarennnnn geleden eens met een jongen afgesproken bij hem thuis, was toen 19 of zo, hoe naïef ook die date was zo verschrikkelijk maar was toen nog te verlegen om snel weg te gaan, durfde ik niet.

Toen appte ik een vriendin 'bel me even en zeg dat je een lekke band hebt' dus zij belde en toen kon ik zeggen oh noodgeval ik moet nu weg.

Ook een van de redenen waarom ik nooit bij iemand thuis af wil spreken, als het zo ongemakkelijk is zit je daar met z'n tweeen op de bank
.
quote:isa__88 schreef op 12 april 2017 @ 15:19:

[...]

Als het niet klikt he of je wil na 10 minuten al naar huis, zeg jij dat dan ook en ga je weg?

Of blijf je uit beleefdheid wat langer?

Beleefdheidsuitzitten ben ik inmiddels voorbij. Ik drink mijn drankje, bedank hem voor de genomen moeite en zeg dat er geen klik is om dit contact voort te zetten.

Heb ook wel eens een date gehad, waar het gewoon gezellig was, maar dat het ook bij die date zou blijven. Dan stuur ik altijd beleefd een appje naderhand.
quote:Robertooooh schreef op 12 april 2017 @ 14:59:

[...]

jaMooi wel zo eerlijk
quote:colauitblik schreef op 12 april 2017 @ 15:41:

[...]

Beleefdheidsuitzitten ben ik inmiddels voorbij. Ik drink mijn drankje, bedank hem voor de genomen moeite en zeg dat er geen klik is om dit contact voort te zetten.

Heb ook wel eens een date gehad, waar het gewoon gezellig was, maar dat het ook bij die date zou blijven. Dan stuur ik altijd beleefd een appje naderhand.Dit dus, scheelt mij weer typen
"Who liked me" app komt met match:quote:Hotwife, half JP/US, curvy. Part of cuckold couple. Only fully bisexual men or women, and yes size matters (20+ and yes we check).

No sex chat

No slut-shaming

No homophobia

No heteronormativity

No dates without my cuck

No asking my cup size, you can see the picture.Ik hou van duidelijke vrouwen, maar ben ouderwets hetero en weet niet wat 'heteronormativity' is.
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 19:05:

Ik hou van duidelijke vrouwen, maar ben ouderwets hetero en weet niet wat 'heteronormativity' is. https://nl.wikipedia.org/wiki/Heteronormativiteit
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:19:

[...]

https://nl.wikipedia.org/wiki/HeteronormativiteitAh. You live, you learn.
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Pinda-Kaas schreef op 12 april 2017 @ 19:19:

[...]

https://nl.wikipedia.org/wiki/HeteronormativiteitDank.... weet ik ook weer in welk hokje ik niet pas
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 19:05:

"Who liked me" app komt met match:

[...]

Ik hou van duidelijke vrouwen, maar ben ouderwets hetero en weet niet wat 'heteronormativity' is. Dit had ik dus ook kunnen schrijven
quote:Dreamchild schreef op 12 april 2017 @ 19:51:

[...]

Dit had ik dus ook kunnen schrijven Staan allebei buiten dat hokje, toch fijn om te weten.
Man | 1976 | Rotterdam
quote:Silverback schreef op 12 april 2017 @ 19:58:

[...]

Staan allebei buiten dat hokje, toch fijn om te weten. Men moet is stoppen met alles en iedereen in een hokje te willen stoppen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven