Datingsite paiq

12-04-2017 19:24 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb na heel lang twijfelen een account aangemaakt op paiq. Zit er net maar een weekje op en ben het nu al zat. De opzet van de site is wel leuk bedacht. Maar je kan er zo weinig mee. Als ik het vergelijk met andere datingsites, dan heeft paiq echt weinig te bieden. Lijkt qua opzet bijna op tinder. Ik hou ervan om uitgebreid profielen te bekijken maar dat kan daar niet. Heb zoveel credits. Weet gewoon niet waaraan ik het moet besteden. Heeft iemand leuke ervaringen op paiq?
leef en laat leven
Jaren geleden heb ik een tijdje op Paiq gezeten. Ik vond het erg leuk. Eindelijk juist iets wat niet alleen maar 'aapjes kijken' is, maar waar je eerst gewoon eens echt een gesprek hebt. Althans, zo was de opzet een aantal jaar terug, ga er vanuit dat het nog zo is.
Mijn paiq match en ik zijn al bijna 10 jaar samen.
Je moet eerst een tijd met elkaar praten voor je foto's ziet en interesses ziet. Ik heb mn partner via paiq ontmoet. Nadat we match hadden direct afgesproken.
Ja ik heb er 8 jaar geleden mijn vriend leren kennen.

Ik heb mooi gebruik gemaakt van tinder. Maar als klopt wat ik hoor over tinder dan lijkt dat absoluut niet op paiq.
quote:Nikki1973 schreef op 12 april 2017 @ 19:29:

Mijn paiq match en ik zijn al bijna 10 jaar samen.Bestaat paiq al zo lang???
leef en laat leven
profielen heb je niet op paiq.

Dan moet je op relatieplanet of lexa zijn.

Zelf vind ik paiq wel de leukste datingsite, alleen het blijft vaak, net als op die andere datingsites vaak bij chatten.

Je ontmoet er geen mannen.Maar ik ben dan ook al over de 40.
Ik heb mijn man leren kennen op Paiq zo'n 8 jaar geleden. geen idee of de opzet inmiddels is veranderd maar ik vond het juist leuk dat je eerst gesprekken met iemand moest voren voordat je een foto te zien kreeg.
Probwer dan eens Knuz, dat is wel gratis en kun je wel een profiel en alles maken wat je zoekt denk ik , ik zit er ook op
Paiq is ook gratis en zoals je kunt lezen behoorlijk succesvol
Ik heb een select abonnement van 1 maand . Ik zie gelijk de foto's. ik zal proberen geduldig te zijn. Tot nu toe weet ik niet waaraan ik mijn credits moet besteden.
leef en laat leven
quote:sugarmiss schreef op 12 april 2017 @ 19:34:

Paiq is ook gratis en zoals je kunt lezen behoorlijk succesvolJa heb alleen maar goede verhalen gelezen. Dus ik dacht why not.
leef en laat leven
Je had het ook eerst gratis kunnen proberen haha, zo is een stuk van de spanning eraf ;)
Je had er ook niet voor moeten betalen.
quote:sugarmiss schreef op 12 april 2017 @ 19:36:

Je had er ook niet voor moeten betalen.Dus dat he. In een opwelling heb ik ervoor betaald. Maar goed. Lesson learned.
leef en laat leven
Hebben ze de ijsbrekers nog?

Die vond ik leuk. Zat je ineens te chatten over onderwerpen waar je zelf niet zo snel over zo beginnen e n waardoor je iemand er beter leert kennen
Mijn man en ik zijn Paiq-ers en hebben een Paiq-baby
Ja die hebben ze nog. Heb het nog niet gebruikt. Misschien een keer doen.
leef en laat leven
Heey ik krijg hoop van jullie goede ervaringen. Keep them coming.
leef en laat leven
Ijsbrekers leuk inderdaad en ik vond interesses raden ook altijd best leuk ????
Haha ja wij hebben bijna drie Paiq kinderen! Die ijsbrekers waren leuk inderdaad. Zag op de site dat ze het nog hebben.
Mooi Latteke. Een ware paiq familie . Wat leuk zo om andere ervaringen te lezen!
quote:Luna_ schreef op 12 april 2017 @ 19:44:

Ijsbrekers leuk inderdaad en ik vond interesses raden ook altijd best leuk ????Interesses raden heb ik nog niet gezien op de site. Misschien is dat er niet meer. Met mijn gratis abonnement deed ik de speeddate, toen zag je de foto's nog niet. Maar nu met mijn betaald abonnement doe ik de speeddate niet zo snel. Ik zie gelijk de foto's
leef en laat leven
Hier samen met paiq-man twee kinderen, al een jaar of vijf samen! (Maar daar gingen zeker wel wat mislukte paiqdates met andere mannen aan vooraf )

--> en inderdaad, gewoon voor gratis gaan. Dat houdt het chatten in het begin juist leuk. En als de match tegenvalt, kieper je ze snel uit je lijst
Hier ook al bijna 5 jaar een relatie via paiq! Mij sprak het feit dat het toen geen vleeskeuring was heel erg aan. Gewoon eens eerst een gesprek voordat je een foto te zien kreeg, erg verfrissend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven