Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Hallo, hallo

Daar ben ik ook weer even, heb het zo druk de laatste tijd ik beloof dat ik volgende week weer vaker kom. Woensdag is een vriendin bevallen wat heerlijk om zo'n kleintje weer te zien een jongen, Daan.

Car nog gefeliciteerd met je verjaardag volgende week wordt ik een jaartje ouder. Wat een goed nieuws dat je van de arts nog even mag klussen, wie weet zijn we allemaal straks in de dezelfde maand uitgerekend.

Prinses: Wat fijn dat de echo goed was, lekker genieten nu!

Floddertje: Wat een ziekeboeg bij jou en wat schatig van Timo, ik vind die reacties nu zo leuk ze floepen er vanalles uit. Veel beterschap daar!

Mebi: ik heb een week gevloeid en na 4,5 week werd ik weer ongesteld dus dat ging vrij snel. Wat vervelend dat je nu weer bloed verliest hou je het wel goed in de gaten, ik hoop dat het snel stopt en dat je je cyclus weer snel terug krijgt. Wat goed van Djordi dat hij kan fietsen zonder zijwieltjes, dat duurt hier nog wel even voordat dat gebeurt.

Hoera: Wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden, op naar een november kindje. Wij zitten weer in de klusdagen dus wie weet brengt jou verjaardag wel geluk, mijn broertje is dan ook jarig.

ADL: leuk dat je meeschrijft, welkom bij de club.

Miriam: au klinkt wel pijnijk een blauwe ruggegraat, maar als hij verder zichzelf is zit het toch wel goed. Ik heb Sil ook een keer van de commode laten vallen, wat voel je je op zo'n mometn kl*te.

GB: sterkte met je gebroken nachten wanneer komt je man weer terug. En ook al een ziek wat hebben we een hoop zieken hier.

Iedereen beterschap en een heel fijn weekend!!
carianne...alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

prinsess...joepie..weer een zorg minder, wat fijn dat alles er zo goed uit ziet..geniet ervan.

hoera...jammer/balen...elke keer weer de teleurstelling vind ik het ergste, het proberen om zwanger te worden niet ;)

Ik ga ook voor de nov. maar als mijn cycles toch korter is geworden dan wordt het eind oktober. We duimen maar weer !!

gb. jeetje dat is mij ook wat, heel veel sterkte meid ! Kan je nog wat slapen als de kids op bed liggen ??

Hier een man die nooit zijn bed uit komt, krijg hem gewoon niet wakker. Dus ik weet wat je voelt...sterkte..

mebi..laat alles eerst maar lekker schoon worden, ik snap je gevoel wel hoor...gewoon alles achter je laten en lekker opnieuw beginnen..

floddertje...gaat alles alweer een beetje beter bij jou ?

Beterschap aan alle zieken !!!!!!!!

Hier gaat het wel wat beter met het manneke, wel blijft hij snel huilen, maar op zijn rug is niet zoveel meer te zien, het is aardig snel weggetrokken. Hij beweegt verder wel goed en trekt dan geen pijnlijke gezichten ofzo..dus ik denk dat het huilen een fase is..

tot laterrrrrr
Leuk dat ik mee mag schrijven meiden! Vind het erg spannend allemaal, ik hoop dat mijn cyclus weer gauw terugkomt. Bij m'n dochter werd ik pas weer na 11 maanden ongesteld dus ik weet dat het even kan duren. Toch wil ik nog niet stoppen met de borstvoeding, daar vind ik mijn zoontje nog iets te klein voor. Dat kan altijd nog als het (te) lang gaat duren allemaal.

Carianne, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Mebi, ik kan me voorstellen dat het nieuws van je ex zeer doet. En wat vervelend dat er nog steeds stolsels en bloed in de weg zitten, hopelijk is dat snel weg!

GB3, sterkte, wanneer is je man weer terug?

Princess, wat fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap. Zo'n echo blijft inderdaad heel bijzonder!

Hoera, wat jammer dat je ongesteld bent geworden, klinkt inderdaad mooi dat als je volgende maand zwanger bent, het cirkeltje dan rond is. Duimen maar!

Verder iedereen veel sterkte met alle zieken, bah...laat die griepgolf maar snel overgaan. Hier is de griepgolf (even afkloppen) aan ons huis voorbij gegaan, alleen 2 verkouden kids, maar niet heel erg gelukkig.

Mocht ik weer zwanger worden trouwens, lijkt het me leuk om dit keer wel een pretecho te laten maken . Dit hebben we de vorige 2 keren niet gedaan. En we zouden dan ook weer het geslacht willen weten (alleen bij m'n dochter was het geslacht een verrassing). Zouden jullie willen weten wat het wordt?
Princess, super!!! Wat fijn dat je echo goed was! Geniet ervan, dat zal nu zeker gaan lukken.

Mebi, ik vind het wel slecht van de gyn dat er stolsels zijn blijven zitten. Wat dapper van je dat je zo snel naar de huisarts bent gestapt. Vervelend hoor, ik hoop dat het nu snel achter de rug is, veel plezier bij de voetbal.

Flodder wat lastig voor Timo en doel je met gedrag op het niet aan zijn buik willen luisteren? Dat lijkt me namelijk ook wel logisch gezien zijn problemen met zijn ontlasting en zijn ziekenhuisbezoekjes. Sterkte in ieder geval.

Car wat knap van Djordi. jelle krijgt met z'n verjaardag zijn eerste echte fiets. Vorige zomer heeft hij veel gestept en toen het tijd was voor het fietsje was hetw eer bijna winter en vond ik het ook een te groot cadeau voor zomaar tussen door, dus over een maandje mag hij ook gaan oefenen, wel leuk lijkt me.

Mirjam, wat fijn dat je mannetje weer opgeknapt is.

Stella, klusze! En wat zijn er veel jarigen deze periode, zoiezo in onze vrienden en familiekring zijn er veel jarigen in deze eerste drie maanden.

ADL, ik hoop dat je snel ongesteld word. Ik heb steeds maar 10 dagen bv gegeven dus ben ook vrij snel weer onmgesteld geworden. Het lijkt me wel lastig als je niet weet wanneer je ongesteld gaat worden, dan is het maar goed dat jullier voor de derde gaan, want wie weet ben je wel zwanger voordat je eerste ongesteldheid gekomen is.

Wij hebben trouwens het geslacht nooit geweetn, het voorgevoel klopte wel iedere keer net als de chinese voorspelling.

Gelukkig was Jelle vandaag weer koortsvrij, we hebben hem wel binnen gehouden, maandag als we op vakantie gaan is hij vast beter. Verder lekker voorbereid en inkopen voor vakantie gedaan. Nu genieten van een lekker avond helemaal niets, heerlijk! Gezellige avond allemaal
Hi allen,

Hoera: Djordi hoort bij Mebi, ik denk dat het of een tikfoutje was of even een verwarring.. by the way: Henri was 3,5 toen hij zonder zijwieltjes kon fietsen. Zo'n loopfiets vooraf helpt heel goed! Nu Mika nog, maar die wil nog niet zo, wel op de loopfiets maar niet de overgang naar een fiets met evt zijwieltjes.

Prinsess: pak van je hart dat je echo zo goed was, maar je kwaaltjes waren al duidelijk, toch? Maar fijn dat het goed is!

Wij wisten het van onze jongens ook niet, bij Henri waren de meeste er zeker van dat het een meid zou worden, mijn schoonmoeder kwam zelfs met roze kleertjes aanzetten. Grappig he? Ik vond het toch wel bijzonder, dan toch een verrassing te laten zijn tot de ontknoping. Handig is het natuurlijk wel als je het al wel weet van te voren qua spullen en kleertjes en babykamer..

Voor klussers: succes!! En voor de zieken: beterschap!!

Nou, ik ga weer even bankhangen, voel me niet zo fit..

Fijne avond en zondag alvast!
He hallo, ik zit zo te denken: misschien hebben we in november wel een babyboom in onze topic! Volgens mij hebben we allemaal een goede kans toch? Ok ok, voor mij zou het wel erg optimistich zijn, maar een mens moet dromen toch? Ik ga er gewoon voor duimen!!!

Dusse, zoals jullie miss wel tussen de regeld doorlezen is het nu ECHT voorbij hier, het vloeien en je wilt niet weten hoe blij ik ben! Geduld is niet echt mijn beste kant, dus die weken waren een hel. Daarbij is het februari en heb ik besloten januari als rotmaand te bombaderen en februari een nieuw begin.

We hebben leuke dingen op de agenda en deze maand is kort, dus voor je het weten stap je naar buiten en ruik je het: LENTE!!

Zo genoeg peptalk voor de vroege zondagochtend haha.

Jeetje Car, wat kon hij snel fietsen! Djordi liep ook laat, hij is eigenlijk lichamelijk overal niet zo snel mee, maar kleppen dat hij doet! Hahah, daar was hij dan weer snel mee en het houd eigenmijk nooit op. Gezllig! Hij zit sinds vrijdag ook in badje 2 dus hij maakt ineens een grote ontwikkeling door, we zijn reuze trots!

Heeft Henri eigenlijk nog last van zijn oortjes? EN merk je dat hij nu beter hoort?

ADL: sorry had nog helemaal geen welkom gezegd! Ik ben tussen Djordi en Senna helemaal niet ongi geweest. Bij 6 maanden na de bevlalling ging ik naar de HA en zei zij dat he wel effe kon duren, voor de zekerheid deed ze een test: negatief. Dus toen er de maand erna weer niks gebeurde ging er geen lampje branden. We deden het "veilig"dus....tot ik uit het niks in de 10e maand na de bevaling opeens de drogist in ging om een test te halen: ja hoor zwanger. Op de echo bleek ik al 13 weken. Ben dus vlak na het bezoek aan de HA toch zwanger geraakt. Bizar verhaal he? Dus you never knos, je kan zomaar zwanger zijn hahah, ik duim voor je!

Stella, je klinkt weer positief, lees ik dat goed? Ik hoop het echt, het is fijn als je weer uit het dal kruipt. Druk aan de klus????

Zo te lezen gaat het misschien overal iets beter met de zieken??? Het zou fijn zijn als iedereen zich weer lekker fit voelt.

Zwangeren: komen jullie wel vertellen hoe het gaat???

Wil ik wel weten hoor!!

Miriam, toch een zoon voor je vriendin! Gefeliciteerd, meestal zeggen ze dat meiden langer blijven zitten toch?

Nou ik ben niet naar Ajax geweest, heb toch nog een beetje weeige maag (van de griep) en zag het al gebeuren daar in de Arena haha.

Nou ik ga de ontbijttafel dekken en daarna gaan we lekker naar het strand. Jullie nog plannen?

Klusze en beterschap allemaal!

Liefs
Zo Mebi das nog eens een goeie peptalk!! Wat fijn dat alles gestopt is en op naar de lente en een nieuw begin zal ik maar zeggen. Ik sluit me bij je aan, november babies kom maar op!

Morgen gaan we lekker een weekje weg, dus ik 'zie jullie' volgende week maandag weer, de start van onze nieuwe klusweek! Doei doei en een fijne week allemaal!

liefs hoera
Hoera; veel plezier !!!! Waar gaan jullie heen ?

Mebi; fijn voor je dat het nu echt over is !! Kom maar op met die babyboom :-) !!

Hier houdt het niet over. Ik moet zo erg hoesten en vooral heel erg als ik ga liggen. In slaap komen is ook echt heel erg en gister zelfs zo dat ik moest overgeven. Ik heb de rest van de nacht met 2 kussens in mijn rug geslapen. Maar je snapt hoe ik tegen de nacht op zie........

Morgen weer aan het werk. Collega is ziek dus misschien sta ik alleen. Lekker rustig aan dan maar. En ik heb de stagiaire nog, dat scheelt ook wel weer.

Verder ben ik vandaag 27 weken. Het laatste trimester........ Gelukkig gaat dat allemaal goed.

We hebben gister post gehad van Timo zijn school. Spannend !! De juf(fen) komen eerst op huis bezoek en dan maken we 5 afspraken om ochtenden te wennen. Ook weer een nieuwe periode !!
Hi!

Ben zelf weer niet zo fit, maar niet geveld door de griep.. (afkloppen!)

Mijn volgende NOD is nu 21/22 februari. Ik gok het er nu op dat mijn cyclus 30 dagen is. Maar zeker weten doe ik het niet.

Sterkte met het klussen en uitzieken!

Liefs, Car.
Waar is iedereen?
Ik was hard aan het werk... heb me de benen uit mijn lijf gelopen vandaag. Maar geeft wel prima gevoel.

Floddertje... ik heb deze zwangerschap al veel vroeger last van harde buiken. Herken jij dit bij jezelf ook?

Ik zal het donderdag ook aan de vk voorleggen.

O... husband roept dat het eten klaar is. Aanvallen!!!! heb honger!
Neh eigenlijk heb ik nog geen harde buiken. Maar misschien merk ik het verschil niet meer door al het hoesten :-) Hij blijft wel lekker in vorm zo haha.

Mijn vader heeft de uitslag. Hij hoeft niet geopereerd !! Ze hadden wel nog even gezien dat hij 4 ribben heeft gebroken. Au. Maar wat een heerlijk nieuws !!

En Timo heeft op het kdv een enorme drol gelegd op de wc !!!! Hij was gezwicht onder de druk van de leidster die hem even aan het testen was. Geen luier om doen, vragen hoe hij dat op school gaat doen straks en zijn vriendje naar zijn mooie drol laten kijken :-) Hoi hoi !!

En het gaat hard ineens. Donderdag komt de juf kennis maken en vrijdag gaan we kijken op de bso. Jeeeeeeeetje, vind het eigenlijk toch wel spannend allemaal !!!!

Morgen eind van de middag naar de vk. Moet al weer om de 3 weken. Alles gaat verder goed. Relatief weinig last van mijn bekken. Had dat heel anders verwacht moet ik zeggen. Heerlijk.
Hoihoi,

Car al weer opgeknapt???

Haha Flodder, dat je zo blij kan zijn met een drol hahaha. Super dat het allemaal zo lekker gaat met je. En nu alweer om de 3 weken, dat gaat echt snel! Spannend hoor!

Mijn buurvrouw loopt op alle dag, dat is toch ook altijd weer heel spannend...

Hier helaas toch weer te vroeg gejuichd, wordt er gek van! Iedere keer denk ik dat het bloeden is gestopt en dan begint het na een dag of 3 weer. Is dat normaal??? Of hoor ik weer bij die uitzonderingen die 6 weken bloedverlies hebben?De gyn zegt dat ik gewoon moet wachten, ja hij heeft makkelijk lullen.....

Wat zouden jullie nu doen?

Senna gaat maandag "oefenen"op de kleuterschool, zo spannend!! In mijn beleving is hij veel kleiner dan zijn broer destijds, maar dat is natuurlijk niet zo...

Verder weinig te vertellen, ik baal baal baal, wil zo graag weer aan de klus!

Hoe is het verder met alle zieken, zwangeren en klussers??
mebi..een zoon voor mijn vriendin? Ik denk dat je iemand anders bedoelt ;)

floddertje..fijn dat je vader geen operatie hoeft. Dat scheelt weer in herstel.

Wat goed van Thimo !!!

hier zijn we drie dubbel aan de klus geweest omdat mijn cycles zo raar doet de laatste tijd zijn we op de dagen van een cyles van 24 d , 26 d en 28 dagen aan de klus geweest. Ben er nu ook wel ff zat van ;)

Hopen op ......we zullen zien. Nu twee weken wachten of iets minder als ik wel ongesteld word.

Ik ga ook niet meer zeggen dat het goed gaat met mijn mannetje, elke keer als ik dat zeg heeft hij weer zo'n vreselijk huil dag. Ik snap gewoon niet wat hem mankeert. De oppas zei al dat het net is of hij pijn heeft, maar paracetamol helpt niks, dus dat zal het wel niet zijn. Zo frustreren dat hij nog niks zeggen kan. Ik hoop dat het gewoon een fase is...

mieden tot laterr. moet naar dansles met dochterlief
Hier ziek en niet zoveel puf om te schrijven.

Mebi, knuffel, dat bloedverlies moet maar eens ophouden zeg!

He bah Miriam, wat vervelend dat je zoontje niet zo lekker in z'n vel zit. Hopelijk kom je er gauw achter wat er is.

Afgelopen zondag de laatste pil ingenomen. Nu in afwachting van m'n cyclus. Ben heel benieuwd maar reken nergens op.
Oh sorry Flodder, vergeet ik helemaal op te reageren, wat goed de uitslag voor je vader zeg! Dat zal je een grote zorg schelen meid!

En sorry Miriam, ik weet niet meer wie zijn vriendin er dan wel een zoon heeft gekregen....???Dacht echt dat jij het was!

Jeetje, kan me voorstellen dat je het klussen nu effe zat bent hahaha, maar je hebt er in elk geval een hoop aan gedaan hahah. Eerlijk gezegd kan ik me nu even niet voorstellen dat ik het ooit zat zou worden...hihi. Ben echt geen nymfomane, maar na al die weken GRRRR....

Spannend ADL..hopelijk heb je je cyclus snel in kaart. EN wat een schattige foto heb je bij je profiel zeg, ik ben ook zo gek op babyvoetjes....

Ik heb vanmorgen de gyn toch even gebeld en hij zegt toch echt dat dit normaal is. Wel kan ik morgen bellen om een echo te krijgen na 6 weken, dus begin maart. Het is hier niet standaard dat je een echo als nacontrole krijgt. Zonder extreem bloedverlies en buikkramp gaan ze ervanuit dat alles goed is. Ik heb mijn zin lekker doorgedramd en krijg een echo. Wel zo prettig, dan weet ik tenminste zeker dat alles schoon is...

Nou ik ga kokkerellen, want moet vanavond hardlopen..zucht!
Mebi, ik denk dat je Stella bedoelt met die zoon van de vriendin.. En vervelend van je bloedverlies!! Hopelijk is het nu gedaan met die 'pret'..

Ben nog niet fit, denk toch dat er iets suddert maar niet doorzet of zo.

Henri vandaag naar screening van praatjesmakers geweest, maar was huilen.. Hij wou niet, was bang (ben ik echt maar ook echt niet gewend van hem) kennelijk was de spanning hem te veel of heeft ook iets onder de leden (is de laatste dagen weer erg piepie) Maar Mika de jongste, wou wel, maar is dus nog te jong. Volgend jaar nog maar een keer proberen.

Verder moet ik dus a.s. weekend aan de klus maar daar heb ik dus geen zin in nu, toch maar even op de tanden bijten dan!

Tot later!
GB3, hoe was het bij de VK?
Voel je je al wat beter Car?

Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal erg spannend was voor Henri.

Dat merk ik nu aan Djordi ook met partijtjes enzo, vorig jaar ging hij daar gewoon heen, nu moet hij soms van de spanning huilen en blijft het liefste thuis. Ze maken alles nu veel bewuster mee.

Lekker aan de klus, zou wel willen hahaha!

Hier helaas niet zo best nog, sterker nog; moet over een uur bij de gynacoloog zijn, bloed prikken en een echo. Ik verlies weer helder bloed verlies en dat is niet goed. Daarbij heb ik pijn in mijn onderrug. Ik hoop echt met heel mijn hart dat ik niet opnieuw gecurrteerd hoef te worden......

Nou waar is iedereen eigenlijk????
Heej Mebi, wat vervelend voor je! Heel veel sterkte straks (als je dit nog leest)
Dankje Car, lief van je!

Ik ben niet echt happy....er zit waarschijnlijk nog iets in, maar was heel onduidelijk te zien. Mijn baarmoederslijmvlies is heel dik wat kan duiden op 2 dingen: of omdat er nog iets in zit, of omdat ik ongesteld ben en daardoor bloed verlies, maar dat laatste is wel wat onwaarschijnlijk.

Omdat mijn baarmoedermond openstaat kan het er nog vanzelf uitgaan dus moet ik 27 feb terugkomen en dan weer een echo en weer inwendig onderzoek.

Ze vertelde er wel nog even bij dat ik echt een uitzondering ben...fijn!

Wat wel een klein lichtpuntje is is dat uit onderzoek bij het lab bleek dat het vruchtje niet iets bijzonders mankeerde, het was een zwangerschap met verkeerde celdeling geen bijzondere afwijkingen ofzo. Dat vind ik wel positief.

Ik hoef waarschijnlijk niet uit te leggen hoe erg ik baal.....had eerlijk gezegd gehoopt de 27ste mijn 1e ongi al achter de rug te hebben. Zoals het er nu uit ziet spreek ik dan mijn 2e curretage af....Maar wil proberen de moed niet te verliezen ook al vind de gyn dat het een kleine kans is dat ik niet gecurreteerd hoef te worden....duimen draaien maar!!!

Nou ik ga chocola eten, heb ik nu wel verdiend...Fijn weekend alvast allemaal!
He Mebi; ik vind het zo vervelend allemaal voor je/jullie !!!!! Knuffel !!

Hier ook nog vreselijke hoest. Gister naar de ha geweest en ventolin inhaler mee gekregen. Lucht wel wat op. De nacht ging tenminste weer eens wat rustiger. Wel nog half recht op maar geen hele erge hoest aanvallen. Wat duurt het lang he dat gekwakkel ?! Blegh.......
Heej Mebi, wat vervelend voor je! Hopelijk komt het er zelf nog uit, dan hoef je niet nog een keer een curettage..

Floddertje: wat vervelend dat het zo lang aanhoudt, hier hoesten ze zich (man en Henri) ook te pletter maar gelukkig gaat de nacht wel vrij okee.. Je wordt er ook zo moe van, van het hoesten zelf! Hopelijk knap je snel op!

Voor de rest: fijn weekend!
Och arme mebi!!!!!!!!!!!!

Heb met je te doen meid. Het mag nu wel eens afgelopen zijn met die bloed ellende! Wel fijn dat het om verkeerde celdeling ging en niet iets anders idd.

Hier ook zo gehoest dat ik geen lucht meer kon krijgen en moest overgeven van het hoesten. Nu weer opgeknapt en krijg overal weer zin in.

Heb het nieuws verteld tegen nieuwe lei dinggevende en ze was not zo amused... Dat kwam vooral omdat een collega ook net zwnager is in het team. Voor mij vond ze het wel leuk en ze waardeerde het dat ik het kwam zeggen. pfffffft, opluchting zeg.

Goed nieuws van je vader Flodder!

hihiihi helemaal suf geklust Miriam. Klinkt wel hoopvol voor een nieuw leventje!

ADL hele schattige voetjes idd. Dat maakt het verlangen weer groot..

Car; jammer van jouw praatjesmakertje. Ik vind het ook wel lekker eigenwijs van hem om het dan net niet te willen Maar jammer van de rit en jammer dat wij hem niet kunnen aanschouwen. Wie weet een andere keer?

Werd net gebeld door mijn beste vriendin dat ze zwanger is!!!!!!! Vind het zo gaaf voor haar. Het is haar eerste en ze is bijna 34 dus werd ook wel tijd Nou dames; ik gun jullie klussers en Mebi (let maar op die klussen komen er zo weer aan!) uiteraard hetzelfde!

liefs
t is rustig hier!

Hoera; hoe was je vakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven