Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 16:38:

[...]

Wie is er dan in de stoofpot van Kittens beland?Ik denk dat sjoerd stiekem een oude zwerfduif erin heeft geduwd.
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2017 @ 16:38:

[...]

Dan denk ik aan de fameuze aflevering van The Young Ones waarin Rick roept 'O no, Neil has turned into zombies!'

Die ken ik eigenlijk niet.

Ik moest denken aan de monty python sketch met de dead parrot. Monty python is niet mijn ding, maar die vind ik geweldig.
O je moet eens kijken, ik was er destijds echt dol op!
Hoe kun je Monty Python nou niks vinden
quote:Hunniebunnie schreef op 13 april 2017 @ 16:47:

Hoe kun je Monty Python nou niks vinden *Zwijgt*
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 13 april 2017 @ 10:56:

[...]

Moet ik dat nu al weten?

Ik ga ze morgen vragen wat ze willen eten.

1x pizza, 1x patat, 1x koken. Ik denk dat ik het red.

O nee, ik moet 4x iets te eten regelen, dat is nou net het probleem.

Nou ja, maandagavond is alleen jongste nog thuis, daarvoor heb ik nog wel wat in voorraad.Moest ik onverwacht vandaag mijn oudste al ophalen. Moet ik gewoon 5 dagen voor kind(eren) koken.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
2 soorten pizza, 2 varianten patat en 1x koken?
Solo wat Watervrouw zegt, opgelost!

Mijn document is klaar en ingeleverd. Inderdaad even naar buiten gelopen en het daarna uit mijn toetsenbord gerammeld. Heel fijn gevoel! Even laatste planning intern versturen en nog een paar richtlijnen op papier zetten, mijn bureau opruimen en dan VAKANTIE.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Watervrouw333 schreef op 13 april 2017 @ 18:17:

2 soorten pizza, 2 varianten patat en 1x koken? Ik heb onlangs een airfryer gekocht. Maar had em nog niet uitgeprobeerd. Oudste en ik zijn nu daarmee aan het experimenteren.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 18:24:

Solo wat Watervrouw zegt, opgelost!

Mijn document is klaar en ingeleverd. Inderdaad even naar buiten gelopen en het daarna uit mijn toetsenbord gerammeld. Heel fijn gevoel! Even laatste planning intern versturen en nog een paar richtlijnen op papier zetten, mijn bureau opruimen en dan VAKANTIE.

Mijn beursaanvraag is ook verzonden!
En wie is er weer verkouden
quote:Solomio schreef op 13 april 2017 @ 18:40:

[...]

Ik heb onlangs een airfryer gekocht. Maar had em nog niet uitgeprobeerd. Oudste en ik zijn nu daarmee aan het experimenteren.

Komt vast goed

Volgens google een lepel olie nodig voor patat.
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 18:44:

En wie is er weer verkouden

Met een nog gezwollen neus?

Goed dat jouw aanvraag ook klaar is. Fijn is dat als er iets 'de deur uit kan' waar je op hebt zitten zwoegen!
quote:Solomio schreef op 13 april 2017 @ 18:40:

[...]

Ik heb onlangs een airfryer gekocht. Maar had em nog niet uitgeprobeerd. Oudste en ik zijn nu daarmee aan het experimenteren.Spannend! Wat experimenteren jullie?
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 18:54:

[...]

Met een nog gezwollen neus?

Goed dat jouw aanvraag ook klaar is. Fijn is dat als er iets 'de deur uit kan' waar je op hebt zitten zwoegen!

Ik heb er alleen voor op de verzendknop moeten drukken

Iemand anders heeft de aanvraag in orde moeten maken.
quote:Watervrouw333 schreef op 13 april 2017 @ 18:54:

[...]

Komt vast goed

Volgens google een lepel olie nodig voor patat.Voor de patat is echt geen olie nodig. Die kan gewoon zo in de airfryer. Tussendoor wel even schudden.
quote:Renaissance schreef op 13 april 2017 @ 10:03:

[...]

Is het geen tijd om verder te gaan kijken? Gewoon, op je gemak. Je hebt een baan, je hebt de tijd om rustig te gaan kijken wat je wel wil doen.Jawel. Maar ik merk ook dat men ontvankelijk is voor mijn kritiek. Dus mischien kan ik hier ook wel een positieve bijdrage leveren. We gaan het zien.
IMHO
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 18:56:

[...]

Ik heb er alleen voor op de verzendknop moeten drukken

Iemand anders heeft de aanvraag in orde moeten maken.luxe paarden ensowww
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 19:01:

[...]

luxe paarden ensowww Oke, ik heb er wel wat gegevens bij moeten invullen en die persoon 8 emails met herinneringen moeten sturen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 13 april 2017 @ 18:59:

[...]

Jawel. Maar ik merk ook dat men ontvankelijk is voor mijn kritiek. Dus mischien kan ik hier ook wel een positieve bijdrage leveren. We gaan het zien.Jouw visie in een A4'tje gieten met constructieve vervolgstappen? Het kan soms zo maar een kentering brengen. En het dwingt je om zelf objectief na te denken. Heel nuttig vind ik dat vaak. En als dat geen zoden aan de dijk brengt dan heb je de situatie voor jezelf tenminste helder wat je weer op weg naar verder helpt.
quote:Oudblond schreef op 13 april 2017 @ 19:04:

[...]

Jouw visie in een A4'tje gieten met constructieve vervolgstappen? Het kan soms zo maar een kentering brengen. En het dwingt je om zelf objectief na te denken. Heel nuttig vind ik dat vaak. En als dat geen zoden aan de dijk brengt dan heb je de situatie voor jezelf tenminste helder wat je weer op weg naar verder helpt.Ik ga her iets anders aanpakken, maar hier komt het wel op neer, ja.
IMHO
quote:Rusticaa_ schreef op 13 april 2017 @ 18:56:

[...]

Voor de patat is echt geen olie nodig. Die kan gewoon zo in de airfryer. Tussendoor wel even schudden.Zal nog wat vaker googleresultaten gaan wantrouwen. Philips heeft vast aandelen bij de oliemaker
Ik gebruik helemaal geen olie in mijn airfryer. Dat zorgt alleen maar voor meer schoonmaakwerk.
Klinkt ook wel logisch.

Ik heb geen airfryer en dat houd ik voorlopig zo
Ik heb 'm gewonnen met de postcodeloterij vorig jaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven