Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Goedemorgen!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens puistjes
quote:Oudblond schreef op 14 april 2017 @ 08:43:

Mooi! Hoop dat hij snel helemaal de oude is en orde op zaken stelt met poes! Hier ook Hills Senior voor de oude dame die steeds knuffeliger en aanhankelijker wordt Dank je wel
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:dolfje schreef op 14 april 2017 @ 08:46:

Ik heb ineens puistjes

Je bent weer jong!

Heb je andere producten gebruikt Dolfje?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dolfje schreef op 14 april 2017 @ 08:46:

Ik heb ineens puistjes Jeugdpuisjes?
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb geen idee waar het nu door komt.. geen andere producten en ik heb maar 1 paaseitje gegeten gisteren en verder ook niks raars volgens mij.
Ik moet straks naar de fysio, adem-therapie vanwege de hyperventilatie. Ben erg benieuwd.Had het er gisteren nog met mijn moeder over dat ik altijd als ik praat nogal snel buiten adem ben. Heb ik al heel mijn leven. Kan daarom ook niet goed voorlezen bijvoorbeeld.
Mijn nichtje heeft daar ook fysio voor gehad Dolfje. Met heel goede resultaten. We moesten allemaal wel wennen aan haar 'stemgeluid', dat is echt anders dan voordien!
Oh echt? Ik ben heel benieuwd. Zo is het ook niks want waarschijnlijk komt de vermoeidheid daar dus ook vandaan.
Mijn thuiswerkdag gaat weer eens niet binnen kantoortijden

Nou ja eerste zinvolle actie is al wel gedaan

Grijzigheid kreeg ik indertijd ongeveer tegelijk met de euro. En ik was (en ben) nog geen 5045

Verf nooit aan begonnen, betwijfel of er iets is dat mij niet zou irriteren en ben ook veel te lui om 6wekelijks ofzo een kappersbezoek in te plannen.
Elke keer denk ik "ik laat mijn haar niet meer verven, gewoon puur natuur, vanzelf grijzer worden". Maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen. En dat is bijzonder want ik ben niet ijdel, draag nooit make-up, loop in jeans en makkelijke schoenen. Maar toch......mijn haar wil ik wel graag geverfd.
Ik ben ook geen toppunt van ijdelheid maar inderdaad haren geverfd, puur voor mezelf want veel anderen vallen de grijze haren niet eens op.
O jee. Ik wil absoluut niet grijs. Elke 5 weken laat ik de uitgroei bijwerken. Ga straks om 12 uur naar de kapper.
Ik vind grijs niet erg maar ik heb zo'n saaie net niks kleur van mezelf dat ik het wel verf.

Merk wel dat ik 'ineens' veel grijzer word bij mijn slapen. Bijna 46 dus het zal er wel bij horen?

Verder net als Ren, weinig tot geen make-up en niet erg ijdel. Ben vooral van het comfort
Omdat ik straks weg ben heb ik vast lunch besteld voor iedereen:

Hula dogs

quote:dolfje schreef op 14 april 2017 @ 09:27:

Oh echt? Ik ben heel benieuwd. Zo is het ook niks want waarschijnlijk komt de vermoeidheid daar dus ook vandaan.Het is vooral haar 'timbre' dat anders is. Logisch eigenlijk want op een andere manier leren ademen en uitblazen tijdens het praten.
Met al die copieuse lunches ben ik bij het sluiten van deze kroeg vast op gewicht!
Wat zal ik nemen voor lunch? Verse groentensoep of restje pizza van gisteravond?
Verse groentensoep
Maar dan moet ik de pizza weggooien en ik hou niet van voedsel verspillen

Of... Ik geef vriend de pizza en neem zelf de soep. Onder het mom van 'jij mag het lekkere hebben'
Of je eet het allebei.
Ik ben voor de soep gegaan.

Mijn niets doen plan is mislukt. Ik ben nu voor iemand informatie over een specifiek onderwerp aan het opzoeken
Hier schreeuwen de keuken en de badkamer om ter hardst om een sopje. Ik doe mijn oortjes in
Gebakken ei met een geroosterde boterham.

Hmmmm
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik wilde helemaal niks doen na de boodschappen maar helaas moet weer met man naar het ziekenhuis. complicatie na onderzoek vorige week, niet heel erg maar wel heel vervelend. En hij voelt zich al zo ziek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven