Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Boterham met chocopasta, zo lekker een witte Liefde en passie boterham
quote:Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 12:37:

Ik ben voor de soep gegaan.

Mijn niets doen plan is mislukt. Ik ben nu voor iemand informatie over een specifiek onderwerp aan het opzoeken Soep is gezond dus goede keuze. Plan mislukt ken ik
quote:_Inkie_ schreef op 14 april 2017 @ 13:19:

Ik wilde helemaal niks doen na de boodschappen maar helaas moet weer met man naar het ziekenhuis. complicatie na onderzoek vorige week, niet heel erg maar wel heel vervelend. En hij voelt zich al zo ziek Sterkte en beterschap voor inkman.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor man Inkie! Hoop dat het snel gaat in het ziekenhuis.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Ik wilde helemaal niks doen na de boodschappen maar helaas moet weer met man naar het ziekenhuis. complicatie na onderzoek vorige week, niet heel erg maar wel heel vervelend. En hij voelt zich al zo ziek Beterschap
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:_Inkie_ schreef op 14 april 2017 @ 13:21:

[...]

Soep is gezond dus goede keuze. Plan mislukt ken ik

Hopelijk valt het mee in het ziekenhuis.
quote:Oudblond schreef op 14 april 2017 @ 13:01:

Hier schreeuwen de keuken en de badkamer om ter hardst om een sopje. Ik doe mijn oortjes in
Prrrr, mauw miawwwww.
Beterschap voor man Ink. Ik had Franse kwark met rood fruit, maar het was niet genoeg, dus ga eens kijken wat er nog meer is in huis.

En dat huiswerk pffffff. Ik heb inhoudelijk wel genoeg denk ik (in boeken, in mijn hoofd en al het 1 en ander op papier) maar dat structureren vind ik zooooo moeilijk.

Ik wilde helemaal niks doen na de boodschappen maar helaas moet weer met man naar het ziekenhuis. complicatie na onderzoek vorige week, niet heel erg maar wel heel vervelend. En hij voelt zich al zo ziek

Beterschap
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik ben oostindisch doof voor schreeuwende huishoudelijke klusjes. Ik zie de puinhoop in de keuken en zwaai er naar.
quote:-Kittens- schreef op 14 april 2017 @ 13:38:

Ik ben oostindisch doof voor schreeuwende huishoudelijke klusjes. Ik zie de puinhoop in de keuken en zwaai er naar.

Hier is de afwas boos omdat ik het al een paar keer genegeerd heb.
quote:Rusticaa_ schreef op 14 april 2017 @ 11:36:

Wat zal ik nemen voor lunch? Verse groentensoep of restje pizza van gisteravond?Pizza en soep.
Life is short. Eat dessert first.

Ik wilde helemaal niks doen na de boodschappen maar helaas moet weer met man naar het ziekenhuis. complicatie na onderzoek vorige week, niet heel erg maar wel heel vervelend. En hij voelt zich al zo ziek
Life is short. Eat dessert first.
Sterkte inkie en beterschap voor inkman

Dolfje, gaat een hoop schelen hoor als je ademtherapie hebt gehad! Ik hyperventileerde vroeger ook, ben zelf anders gaan ademenen vanwege yoga en meditatie. Mijn eerste yogales heb ik alleen maar op mn rug liggen ademen, mocht van de docent niks anders doen ;) mijn stem werd ook lager toen ik anders ging ademen. en kreeg ook meer energie. dus hoop dat het voor jou ook wat gaat opleveren
Thnx voor de beterschapswensen.

Zo we zijn weer thuis, wat een tijd ben je daar toch altijd mee kwijt. Maar hij is goed geholpen en ik hoop dat hij in een paar dagen weer opknapt.
Inkie
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Beterschap met manlief Inkie!

Hier vanavond aspergesoep en een dumping met pulled pork.
Pulled plek?
Lekker Takk!
Ik eet brood vanavond, lekker vers brood met ontbijtspek en boursin (niet op dezelfde boterham)

En ik ga Homeland bingen. Die series vind ik soms heel goed en spannend, soms ook niet.
Sterkte en beterschap voor je man Inkie!

Ik moet nu 6x per dag oefenen, valt tijdens werk nog niet mee om even rustig te zitten of staan.. Heb nu even pauze.
Ja joh, kennen jullie dat niet? Is héél speciaal

Stomme autocorrect!

Maar inmiddels aangepast
Ik heb net mijn erwtensoep op, over een kwartiertje weer aan het werk.
Ren, vers brood vind ik zó lekker!! Eet smakelijk.

En veel plezier met Homeland. Denk dat wij vanavond nog even Outlander aanslingeren.
Ik dacht al dat het Pulled pork was.

Ik heb nog geen idee wat we hier eten. Moet nog boodschappen doen en vriend komt ook niet met suggesties voor diner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven