Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Chica, Lijnes en Tess, schuif eens een stuk op, ik wil er ook bij!

Ik heb geen eten in de aanbieding (behalve chocopops ). Maar hebben jullie je mannen al aan het masseren gezet? Ergens onder de voet of op de enkel zit een punt dat bij massage de bevalling in gang kan zetten. Weer eens wat anders dan Bitter Lemon en Annanas harten.

Succes allemaal!
Bagheera, balen dat je de eerste dag niet zo lekker was. Die koortslip zou ik ook zo kunnen krijgen, heb er vrij regelmatig 1 als de afweer wat minder is. Wauw, dat verhaal van de kraamsuite en man die mag blijven slapen klinkt geweldig!

Manlief hier denkt erover om een slaapzak in de auto te leggen want hij weigert alleen naar huis te gaan als ik en de beeb om wat voor reden dan ook moeten blijven. Heb je samen een kindje gekregen moet manlief alleen terug naar een leeg huis. Dat lijkt hem zo erg!

Terwijl ik denk: we wonen er maar 5 minuten vandaan en dan kun je wel in je eigen bedje slapen. Maar voor het ziekenhuis is altijd nog beter dan thuis vindt hij.

Geniet er lekker van, Konela laat nog even op zich wachten.

Sterkte Ringel met wachten. Hier ga ik dus lekker mijn zinnen verzetten en na woensdag (als ik ev gestript word) zien we wel weer verder. Ik ga eens lekker zorgen voor extra verlofdagen!

En ik hoorde van vriendin die 1 januari bevallen is dat ze het toch wel heel erg zwaar vind allemaal en dan vind ik het niet zo erg dat onze kleine man nog veilig opgeborgen is. Straks is het vast zwaarder dan nu.

Had ik al verteld dat ik voor de tweede nacht op rij 2 uur wakker gelegen heb? Jeetje wat irritant en waar je dan allemaal over na gaat lopen denken en die dromen die ik gehad heb, ze lijken zo echt. En dan blijkt dat ik weer 50 minuten geslapen heb, jeuj. Dat breekt me nu dus wel op, slecht slapen.
Bagheera, met jullie kereltje gaat het dus supergoed en lijkt me ook een goed gevoel dat hij alles volgens het boekje doet. Maar jeetje dan ben je 12 uur na je ks van de wereld geweest omdat je zo misselijk bent geworden. Wat zul jij je naar gevoeld hebben en dan ook nog eens de naweeen die ook nog eens kwamen. Zo'n kraamsuite lijkt me dan wel fijn want je hebt natuurlijk helemaal geen behoefte aan andere mensen om je heen (buiten man en zoon natuurlijk).

Ah nee Floortje, jij begint nu toch niet alsnog met slecht slapen?? Niet doen hoor! Hier gaat het op en af en dat verschilmerk je echt heel goed. Niet alleen in jenumeur maar ook lichamelijk kan ik meer aan als ik een redelijk goede nacht heb gehad.

Hier heeft het trouwens gesneeuwd en de wereld ziet er weer sprookjesachtig uit. Wel een mooie dag voor een nieuwe baby
Hi, hier gelukkig een goede nacht achter de rug. Zo'n 9 uur aan één stuk door geslapen. Heerlijk!

Jeetje, we zitten nu vandaag dan echt officieel in februari dames...! De maand waarnaar we het al maanden over hebben. Spannend.

Bagheera, wat fijn dat jullie lekker hebben genoten van elkaar en nog steeds aan het genieten zijn. En zo fijn dat alles goed gaat met de kleine, is toch wel een hele last van je schouders, lijkt me. Geniet ervan!

Floortje, balen dat je je zo slecht hebt geslapen. Vanavond misschien maar eens vroeg je bed induiken.

Ben erg benieuwd waar Ringel is......

Hier verder alles rustig nog, ga er vandaag eens even een schoonmaak/sorteerdagje van maken, denk ik....

Fijne dag allemaal!
Het is 1 februari!!!!! GO LADIES, GO

Ik installeer mij met een grote zak chips en een flinke fles cola op de tribune. Dat er maar mooie februari-babies de maart-babies mogen voorgaan!!!

groetjes,

Lou (uitgerekend 6 maart)
Goedemorgen, eindelijk weer eens een betere nacht en dat merk je meteen. Weer wat energie om te genieten van aankomende uk en al rondlopende kleine man. Hier idd ook periodes wakker liggen in bed en waarom?

Ook nog steeds zweetaanvallen. Dus beddengoed weer in de was.

Bagheera, fijn dat alles ok is met jullie kleine v entje! Jammer dat de 1e start moeilijk ging door misselijkheid en koortslip. En nu maar genieten. Hoe zou t met konela zijn?

Ringel, baby nog in buik?

De 1e officiele feb dag en al 5 baby's geboren. Raar idee!

Fijne dag iedereen!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedemorgen allemaal!

Nog geen nieuws dus van Ringel... spannend!

Meike: Dat bedacht ik me vanmorgen ook. Dit is de maand dat we (in ieder geval de meeste van ons) moeder gaan worden! Of voor de tweede keer moeder worden natuurlijk

Bagheera: Het klinkt inderdaad alsof je de eerste tijd al weer goed gemaakt hebt met geknuffel Heb ook even de foto bekeken, wat een stoer ventje zeg! Ben blij dat alles nu goed gaat. Geniet ervan he!

Floortje: Vervelend he die nachten.. Bij mij wisselt het heel sterk. En overdag is het dan goed te merken of ik goed of slecht geslapen heb.

Lein: Ook slecht geslapen vannacht? Heeft de warme melk nog geholpen?

Ik heb gisterenavond voor het eerst wat menstruatiekrampen gehad. Was wel blij dat ik van jullie weet dat het nu alsnog wéken kan duren, anders had ik vast gedacht dat het begonnen was Maar goed, er gebeurt in ieder geval iets! En ik heb sowieso nog 2 weken te gaan.
Floortje, mijn vriend dacht vantevoren ook dat hij een bed zou gaan opeisen omdat ie zich niet weg zou laten sturen. Maar toen het eenmaal 23:00 uur was en hij dus ook al bijna 24 wakker was zijn eigen bed toch wel een lekker idee. Een uitgeslapen vader die voor moeder en zoon kan zorgen is heel veel fijner dan een eigenwijze vader die brak is omdat hij de hele nacht in de auto heeft geslapen waardoor hij niet meer kan genieten van zijn nieuwe gezinnetje.

Bagheera, je hebt een mooie man gemaakt.

Chica, Lijnes, Tess, Lala en Lou, lief dat jullie er al klaar voor zitten.
zo ik zit er ook klaar voor, t'is februari, laat nu die februaribaby's maar komen...

Ik heb boodschappen gedaan en heb chocolade truffels, mokkakoffie, sterrenmuntthee en bonbonbloc in de aanbieding!!

Lily, hoop dat je nog meeleest: we wonen idd ERRUG dicht bij elkaar!!! Ik woon in B-zuid, en vorige keer in ziekenhuis B bevallen. hahha, wat een toeval!

Hier nog helemaal niks....klote geslapen,(lees: wakker gelegen) knallende koppijn, gelukkig nog even uit mogen slapen, maar zit niet lekker in mn vel. Nog steeds slijmverlies, maar geen bloed,weeen oid. Morgen ga ik MOXA afspraak maken, die therapie kunnen ze ook doen om bevalling te bespoedigen. En ik heb aangegeven dat ik niet gestript wil worden na de uitgerekende datum, dus dit maar eens proberen. Ben erg benieuwd, want ben helemaal niet van alternatieve werkwijzes ed.

GRoetjes, NJB

Zet em op Ringel! het wordt tijd voor een nieuwe baby, wie wil?!
Ringel heeft nog niet aan haar meldplicht voldaan en dat is niets voor haar... volgens mij zijn de weeendansjes niet meer nodig...
Tjeeeeee wat is het druk hier, wel gezellig.

Lijnes bonbonbloc mmmmmmmmmmm

Wat leuk zoveel mensen erbij op de tribune.

Njb ben benieuwd of moxa helpt om de bevalling te bespoedigen.

Bagheera gefeliciteerd met jullie zoon!

Wat jammer dat je de eerste 12 uur zo ziek bent geweest.

Hoe kwam het dat je zo ziek werd?

Hoop dat jullie nu kunnen genieten met elkaar.

Hoe vond je de ruggeprik? was die erg pijnlijk.....

Kabouter wat fijn dat Tessa het zo goed doet.

Ringel hoe is het gegaan vanacht?

Hoop dat het allemaal doorzet bij je.

Hier gisteren de laatste dingen gehaald voor de tas voor het ziekenhuis.

Zo nog even strijken en dan is dat alweer klaar.

Morgen komt de commode vast aan de muur en dan is ook de babykamer op de vlakken na helemaal klaar.

Dus al met al komt er schot in en is bijna alles af.

Gister de magische grens van 37 weken bereikt en dat geeft me toch wel een lekker gevoel.

De baby is weer wat aan het draaien en ben der nu wel een beetje bang voor dat die helemaal gaat draaien.

Dan leef je naar een datum toe en dan heb je een kans om weg gestuurd te worden en mischien vanaf dan nog is 3 1/2 week te moeten wachten.

Aan de andere kant is dat mischien maar beter.

Iedereen een hele fijne zondag gewenst!
Is inderdaad niet echt iets voor Ringel om niets van zich te laten horen.....denk dat er wel iets gaande is bij haar....
Het is inderdaad rustig. Misschien meerdere dames die snode plannen hebben Ringel, meld je eens!!

Njb, ik ben ook wel benieuwd of moxa ook helpt om de bevalling op gang te brengen. Heb nog 3 sticks dus als het wachten te lang gaat duren kan ik nog zelf in gaan grijpen.
grrrrrrr Ik had me gemeld en is opeens piep internet eruit!

had een heel verhaal getikt, maar nu geen zin meer hoor. Maar nog steeds geen baby en we wchten rustig af.

Ik kom lekker naast Lou op de tribune zitten (als de tribune het houdt tenminste, want ik begin behoorlijk uit te dijen)!

Het is eindelijk februari, you go girls!!!

Veel succes en liefs,

Juf (4 maart uitgerekend)
balen ringel.

Hier ook niks.

Net in de auto even gepit en vanavond lekker bijtijds naar bed.

Je verhaal Ibbel w.b slapen in de auto heb ik manlief even voorgelezen. Weet niet of hij er iets aan doet.

De familie waarmee we vandaag de brunch hadden vond het erg knap dat ik er nog zo fit bij liep en gekomen was. (TROTS).

Het was heel gezellig en ik heb enorm gesmuld, nu dus maar gewoon een boterham.

Morgen weer nieuwe kansen, dag dag tot dan

liefs Floor
Vandaag uitgerekend maar niets! Voel nog net een harde buik af en toe maar dat is 't. Floortje en Ringel ook nog niet lees ik.

Bagheera: fijn dat je weer thuis bent met je prinsje, wel jammer van die koortslip. Nog even geduld en je gaat lekker aan het knuffelen. Fijn dat je nog 10 uur extra kraamzorg hebt gekregen.

B12: zo te lezen ben je druk aan het nestelen. Geniet je wel een beetje van jullie nieuwe stulpje?

Ik had gisteren een verhaal. Ging even naar de toilet in de hal en terwijl ik eropzat viel de fiets van dochter voor de deur. Toen ik klaar was wilde ik eruit natuurlijk maar kreeg de deur niet verder open dan 10 cm das lang niet meer genoeg. Dus ik roep de naam van mijn man die gelijk met dochter aan komt vliegen en zich helemaal te pletter schrikt. Ze dachten dat m'n water was gebroken. Ga voortaan maar weer boven plassen.

Tribune: fijn dat jullie zo meeleven!

Engel
Haha Engel, 10 cm zou n ooit genoeg zijn voor mij vrees ik . Wel grappig dat iedereen meteen denkt dat 'het'begonnen is he? Ik kan ook niemand meer bellen of mijn man gewoon even roepen. Zelfs MIlena begint n u tegen de baby te zeggen dat ie er uit moet

Floor, wat fijn dat je zo'n leuke dag had! Ik plan ook gewoon lekker vol hoor. Afzeggen kan altijd en een beetje afleiding kan geen kwaad.

Ringel Hij wil niet echt he? Tis ook zo koud buiten. Hou je he tnog een beetje vol?

NJB, aah nog even volhouden en dan heb je je prachtige dochter!! Ik ook even voor jou!!

Bagheera, werd je zo ziek van de ruggenprik? Armerd! En dan ook nog een koortslip. Dat is echt balen dan zeg, je wil natuurlijk het allerliefste je hele snufferd tegen je baby aanduwen. Hij is wel een plaatje zeg

B12, dat hebben jullie toch maar mooi gedaan he, verhuizen zo v lak voor de baby komt! Hartstikke goed en nu kun je lekker nog even uitrusten en nestelen voordat de baby komt!

Tribune: lief zeg dat jullie er allemaal opzitten! Ik deel lekker warme dekens, koffie thee en chocolademelk uit. Ach en dan ook nog maar wat warme appeltaarten!

Hier gaat alles weer helemaal goed. Iedereen is weer beter en dat doet wonderen voor mijn humeur en eigenlijk voor de algehele stemming hier in huis . Vandaag mijn schoonmoeder en schoonzusje op bezoek. Dat was gezellig. Vanmiddag beetje genikst en met dochter gespeeld, dat was ook erg fijn Wat wel jammer is, is dat mijn auto weer kapot is. Hij houdt niet zo van de kou helaas. Hmmm, ik had net bedacht dat ik na het poetsen even met mijn moeder naar Loods 5 zou gaan. Jammer dus.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jammer Ringel en Floortje dat er nog geen actie is. We duimen voor morgen!!

Klopt het dat ik Lady al een tijdje mis? Is ze stiekem aan t bevallen geslagen?

Ik heb vannacht niet kunnen slapen van de menstruatie-pijn. De hele dag vandaag ook veel last gehad. Ben er af en toe misselijk van. Al dat voorwerk.... Op naar de echte klus!! Hoop niet al te lang meer.

Ik ga zo lekker vroeg naar bed, morgen weer meer.

Liefs Lein
Ooooow Lein, dat klinkt wel als serieus voorwerk he! Spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet! Ik heb zelf helemaal geen voorwerk of voorweeen of menstruatiepijn of iets waaarvan ik ook maar een beetje zou kunnen gaan denken dat de bevalling begint. Daardoor denk ik echt dat het nog weeeeeeeeeeken gaat duren Schoonmoeder vond het wel handig als ie met de Pasen zou komen, dan had ze een paar dagen vrij Hmmm

Lady is idd al een tijdje niet geweest. Ben benieuwd! Haha iedereen die niet iedere dag meldt, is verdacht!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Stiekeme vroegbevallers gefeliciteerd! En andere zwangeren, veel succes met de laatste loodjes en het bevallen natuurlijk Ik wens jullie net zo'n fijne bevalling als de mijne twee weken geleden!

Ringel, ik hoop voor je dat het snel doorzet. Simultaan puffen in het ziekenhuis gaat dus niet meer lukken, misschien de volgende keer Ik duim voor je!
Lady heeft het veuls te druk in de weekenden om zich te melden. Vorig weekend vond ik haar ook al verdacht, maar toen was er helemaal niks aan de hand.

Ons uitje vandaag ging niet door. Seppe heeft oorontsteking en vriendlief blaft als een zeehond. Een strandwandeling zou op zich wel gepast zijn met een zeehond en een potvis , maar we zijn toch maar thuis gebleven. Behalve dan dat we wel even op pad zijn gegaan om een duowagen aan te schaffen. Gevonden via MP, een urban jungle voor 320 euro. Boel geld, maar hopelijk levert ie na verloop van tijd wel weer wat op als de baby's er niet meer in kunnen.

Frans, Pasen?? Wanneer valt dat dan, dat klinkt namelijk nog heeeeel ver weg.
Hallo allemaal!!!

Ik heb nog niet bijgelezen, maar wil even vertellen dat ik vandaag samen met onze dochter thuis ben gekomen uit het ziekenhuis... Op 29 januari is om 11.07 uur Veerle geboren en ze woog 3290 gram. En Veerle is de allerLIEFSTE baby van de wereld, als jullie begrijpen wat ik bedoel, hahahaha!!!

Om 10.50 uur ben ik de OK opgereden voor de ruggeprik en 17 minuten later is onze kleine meid geboren. De keizersnede is zó meegevallen!!! Heb weinig bloed verloren, na de ingreep wel last gehad van naweeën. En de wond doet natuurlijk ook zeer, maar dat is goed te dragen.

Met de kleine meid alles goed. Ze had een "echt stuithoofdje", dat is een hoofdje met een soort bult achterop. Gelukkig is dat al weer helemaal bijgetrokken. Ook werd ze gisteren behoorlijk geel, maar de test wees uit dat ze gelukkig niet onder de lamp hoefde. Dan hadden we namelijk nog niet naar huis gekund. Al met al dus niet de mooiste, maar zeker wel de liefste baby van de wereld!!!! En de allerleukste ook. Als ik in dat wiegje kijk (en daar kan ik niet mee stoppen....) dan vult mijn hele lijf zich met het gevoel van liefde. Vlinders in mijn buik, echt letterlijk. Wat zo'n klein mensje met je kan doen. Het is zo'n prulleke.

Vandaag zijn we thuisgekomen en om 12.00 uur kwam meteen de kraamhulp. Echt een hele fijne, dus we boffen. Veerle heeft alleen nadat de kraamhulp weg was, vlak voor de voeding van 19.00 uur, zó hard gehuild, dat ze niet meer stil te krijgen was. Kraamvisite was er (en die zaten er al zó lang....) en die bleven ook gewoon zitten. Ik wandelen met Veerle, kroelen, tutje, stil zitten, in bedje leggen, noem maar op.... niets hielp. En dat in combinatie met kraamvisite die dan gewoon blijven zitten (en een mama die op dat moment niet assertief genoeg is om te willen zeggen wat ze eigenlijk denkt > wegwezen, het is genoeg geweest...) dat maakte dat ik me even héééél ongelukkig voelde. Dus voor alle dames > stel je grenzen! Ik heb dat dus niet gedaan met als gevolg dat ik bijna, op de eerste dag thuis, al in tranen uit had kunnen barsten terwijl we gewoon willen genieten!!!!

Maar goed. Alles lost zichzelf op en Veerle ligt nu heerlijk te slapen en zal zo komen voor haar flesje. Dus vanaf nu......... écht thuis genieten!!!!!

Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat. In het lijstje zie ik geen "nieuwe" bevallingen gemeld staan, dus ik ben benieuwdof het echt zo rustig is gebleven?

Nou, GO GIRLS, ik wacht vol spanning wie de volgende gelukkige is die we mogen feliciteren!
Konela wat verschrikkelijk zulke visite! Was je man er niet of had hij niet door hoe je je voelde? (dat had vriendlief bij mij dus...) Maar super dat je je zo goed voelt! En dat koppie trekt wel weer bij hoor! Prachtige naam heeft ze trouwens!!! En wat mogen jullie dan al snel weer naar huis na een keizersnee! Dacht dat je altijd 5 dagen moest blijven maar dat is tegenwoordig dus niet meer zo.

Bagheera wat k*t voor je dat je zo ziek bent geworden na de bevalling! Nou probeer toch maar goed te slapen, hopelijk is je koortslip dan snel weg!

B12, super dat het kamertje bijna af is! Ga je die vlakken zelf nog verven of heb je iemand die dat voor je doet?

Engel ik zal straks voor je dansen!!! En voor de rest natuurlijk ook, wat is het aan het rommelen bij veel zeg!

Hier heeft het wel gesneeuwd maar het bleef niet liggen, de zon scheen ook nog gewoon tussendoor!

Vandaag weer een buikafdruk gemaakt, was erg leuk! Zoon vond het ook maar raar 'bah, mama bah!' maar opa heeft hem lekker bezig gehouden dus m'n moeder en ik konden lekker kliederen!

Heb heel erg gelachen vanavond, zoon kwam met een dvd van de teletubbies aanlopen. Vriend zei' wie zijn dat? De Teletummies? en wie zijn dat? Layla en Bo?!' haha bloedserieus was hij en ik kon natuurlijk m'n lachen niet inhouden.. Lekker ding!

Heb vanmiddag 3 uur aan 1 stuk geslapen! Echt heerlijk gewoon! Vanavond niet vergeten dat het bed op klossen staat... Is dat bij jullie nog wel eens fout gegaan?

Fijn dat er zoveel op de tribune zitten! Zeker met al dat lekkers wil ik nog wel 4 weken doorlopen hoor!

Ik heb het idee dat niet iedereen meer mee schrijft of heb ik dat verkeerd? Of niet iedere dag dan denk ik.

Ik ga lekker slapen, nog 2 weekjes oppassen en dan heb ik ook helemaal vrij! (of ik moet eerder bevallen)

Zal morgen mss niet reageren, op de laptop hebben we nu even geen internet en zit nu op zolder. Het is alleen een hele klim zo voor me dus als ik niks te melden heb ben ik er 's avonds weer om te kijken of m'n dansjes geholpen hebben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven