Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:lonewolf schreef op 14 april 2017 @ 23:27:

It's a match!!

Tips voor gespreks opening?

Gewoon simpel houden. Bijvoorbeeld hey, hoe gaat het? Of iets leuks zeggen over de profieltekst of foto's.

Vooral niet beginnen met schatje, liefje of lekker ding!
Alle reacties Link kopieren
quote:lonewolf schreef op 14 april 2017 @ 23:27:

It's a match!!

Tips voor gespreks opening? En zeker niet te lang wachten met een opening of een reactie. Daarna kijken of zij van de gesprekken is If meer tijd neemt voor de antwoorden
Wees meester en vormgever van jezelf
Van die braakteksten droogt elke zichzelf respecterende vrouw toch spontaan op?
quote:froufrou80 schreef op 15 april 2017 @ 09:33:

Van die braakteksten droogt elke zichzelf respecterende vrouw toch spontaan op?Teksten als mag ik je zeggen dat je een mooie vrouw bent, echt zo niet orgineel en zeker niet aantrekkelijk
Ik heb het al vaker gezegd, er is echt niks mis met hallo of een variant daarop.
Oh en aanspreken met de naam. Heel klein iets maar als iemand begint met hey schatje ofzo,heb ik altijd t idee dat ze hetzelfde bericht naar meerdere matches sturen. De naam noemen komt wat persoonlijker over.
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 09:37:

[...]

Teksten als mag ik je zeggen dat je een mooie vrouw bent, echt zo niet orgineel en zeker niet aantrekkelijk Daarom! Alsof ik dat van mezelf al niet weet!
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 april 2017 @ 09:53:

[...]

Daarom! Alsof ik dat van mezelf al niet weet!

Ja precies
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 april 2017 @ 09:52:

Oh en aanspreken met de naam. Heel klein iets maar als iemand begint met hey schatje ofzo,heb ik altijd t idee dat ze hetzelfde bericht naar meerdere matches sturen. De naam noemen komt wat persoonlijker over.Al heb je ook weer mensen die heel geforceerd je naam in elke zin bouwen komma cherokeerose en dat is ook weer heel erg fake
quote:froufrou80 schreef op 15 april 2017 @ 09:57:

[...]

Al heb je ook weer mensen die heel geforceerd je naam in elke zin bouwen komma cherokeerose en dat is ook weer heel erg fakeKlopt,froufrou, dat komt ook weer gemaakt over
quote:froufrou80 schreef op 15 april 2017 @ 09:57:

[...]

Al heb je ook weer mensen die heel geforceerd je naam in elke zin bouwen komma cherokeerose en dat is ook weer heel erg fakeEn heeeeel iritant, ik weet zelf ook wel hoe ik heet
Oké, geef ik mezelf even bloot. Wat vinden jullie dames van een opening, mits het klopt natuurlijk, van: hoi, mooie glimlach op je foto's. Is die lach er altijd?

Kom maar
quote:Robertooooh schreef op 15 april 2017 @ 10:08:

Oké, geef ik mezelf even bloot. Wat vinden jullie dames van een opening, mits het klopt natuurlijk, van: hoi, mooie glimlach op je foto's. Is die lach er altijd?

Kom maar Vreselijk maar past wel bij jou omdat je uit zo'n zin precies kan halen wat voor een persoon er achter zit. In dit geval klopt dat met wie jij bent. Naar mijn mening dan he
quote:Ginerva schreef op 15 april 2017 @ 10:09:

[...]

Vreselijk maar past wel bij jou omdat je uit zo'n zin precies kan halen wat voor een persoon er achter zit. In dit geval klopt dat met wie jij bent. Naar mijn mening dan heGrappig, omdat ik geen idee heb wie je in je vorige Nick was. Zit daar nu al dagen over na te denken

Kom maar

Eerste gedeelte vind ik wel prima, ik heb ook een mooie glimlach

Maar die tweede vraag, nee nee nee, maar de vrouw die jij wil aanspreken zal het leuk vinden. Daar ben ik ook van overtuigd! Ik ben zelf niet zo van wollige slijmgesprekjes.
quote:Robertooooh schreef op 15 april 2017 @ 10:19:

[...]

Grappig, omdat ik geen idee heb wie je in je vorige Nick was. Zit daar nu al dagen over na te denken Serieus niet? Hij is niet zo moeilijk
quote:Manakamana schreef op 15 april 2017 @ 10:20:

[...]

Eerste gedeelte vind ik wel prima, ik heb ook een mooie glimlach

Maar die tweede vraag, nee nee nee, maar de vrouw die jij wil aanspreken zal het leuk vinden. Daar ben ik ook van overtuigd! Ik ben zelf niet zo van wollige slijmgesprekjes.+1
quote:CherokeeRose1977 schreef op 15 april 2017 @ 09:52:

Oh en aanspreken met de naam. Heel klein iets maar als iemand begint met hey schatje ofzo,heb ik altijd t idee dat ze hetzelfde bericht naar meerdere matches sturen. De naam noemen komt wat persoonlijker over.Bij mij gaat het niet over persoonlijk overkomen maar een vent die ik van haar noch pluim ken en mij schatje noemt?? Ik antwoord daar dan nogal droog op. Met een ontmatching of 'wat gaf jou het idee dat jij me schatje mag noemen?'

Kom maar Zoals mana zegt, eerste gedeelte wel, van het vervolg gaat mijn linker wenkbrauw de hoogte in... Zou ik mss op antwoorden 'als die lach er altijd was dan zou er iets mis zijn in mijn bovenkamer want zoals iedereen heb ik ook wel eens een baaldag'
Bij mij beginnen ze meestal gewoon met 'hoi hoe is het' of ' Hey leuke match '

Bij mij hoeft iemand ook niet aan te komen met Hey schatje of Hey lekkerding brr
.
Date en ik zijn uit elkaar

Naast wat ongemakkelijke momenten bleek hij ook wat moeite te hebben met dingen in mijn persoonlijkheid. Die ongemakkelijke momenten kan ik veranderen. Mijn persoonlijkheid niet.

Jammer.

Ik zei vanochtend dat ik hem leuk vind en toen kwam het hele balletje aan het rollen. Dat hij niet wist hoe daar op te reageren

Oke... Dat hij kwam zag ik toch wel als een goed teken maar helaas.
quote:Eva- schreef op 15 april 2017 @ 11:29:

Naast wat ongemakkelijke momenten bleek hij ook wat moeite te hebben met dingen in mijn persoonlijkheid. Die ongemakkelijke momenten kan ik veranderen. Mijn persoonlijkheid niet.

Jammer.

Ik zei vanochtend dat ik hem leuk vind en toen kwam het hele balletje aan het rollen. Dat hij niet wist hoe daar op te reageren

Oke... Dat hij kwam zag ik toch wel als een goed teken maar helaas.

Oh echt waar? Dat komt wel een beetje onverwachts toch of niet?

Hoe voel je je nu?

Je persoonlijkheid is hoe jij bent , dat kun je niet veranderen en moet je inderdaad ook niet willen.
.
quote:Eva- schreef op 15 april 2017 @ 11:29:

Jammer.

Oke... Dat hij kwam zag ik toch wel als een goed teken maar helaas.Wat vervelend Eva, je was zo positief gestemd! Hoe voel je je erbij,?
Komt onverwachts ja. Zeker omdat hij naar me toe is gekomen en we het heel leuk hadden.

Nu voel ik me ergens opgelucht, want het koste veel stress. Maar aan de andere kant verdrietig want ik heb het zelf veroorzaakt en dingen kapot gemaakt door mijn onzekerheid meerdere keren op dingen die hij zei wat ongemakkelijk te ventileren.

Maar goed, waarschijnlijk te verschillend dan toch in persoonlijkheid.
Dikke knuffel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven