ovenfrites
vrijdag 30 januari 2009 om 17:00
Ik heb geen frituur..
Maar wel zin in kip met patat en appelmoes.
Lekker een kipfiletje in de grillpan met courgette paprika en champignons, en homemade appelcompote.
Zijn ovenfrites een goed idee? of is dit heel veel werk?
En welk merk is aan te bevelen?
Ik zag een reclame van superchrunch ovenfrite van aviko dacht ik, is dat wat?
Maar wel zin in kip met patat en appelmoes.
Lekker een kipfiletje in de grillpan met courgette paprika en champignons, en homemade appelcompote.
Zijn ovenfrites een goed idee? of is dit heel veel werk?
En welk merk is aan te bevelen?
Ik zag een reclame van superchrunch ovenfrite van aviko dacht ik, is dat wat?
zaterdag 31 januari 2009 om 21:40
quote:inspiratieloos schreef op 30 januari 2009 @ 23:59:
reactie op superletje; ovenfriet kan absoluut niet in de frituur!
Neemt veel meer vet op dan gewone friet.
xBedankt Inspiratiloos, voor je reactie, maar mijn vraag was juist andersom: Kun je gewone 'frituurfriet' ook in de oven afbakken? Ik heb namelijk geen frituurpan en het idee van een gewone pan met olie verhitten staat me nogal tegen..
reactie op superletje; ovenfriet kan absoluut niet in de frituur!
Neemt veel meer vet op dan gewone friet.
xBedankt Inspiratiloos, voor je reactie, maar mijn vraag was juist andersom: Kun je gewone 'frituurfriet' ook in de oven afbakken? Ik heb namelijk geen frituurpan en het idee van een gewone pan met olie verhitten staat me nogal tegen..
maandag 2 februari 2009 om 20:19
Ik vind ovenfrites ook lekker ,meestal van Aviko idd.
Ik wil niemand van zijn "gezonde" wolk af laten donderen maar ze zijn zelfs ongezonder dan "gewone" frites.
a) ze worden ook in vet voorgebakken.
b)Om ervoor te zorgen dat ze in de oven knapperig worden worden ze geglaceerd (noem je dat ook zo bij patat?,nou ja een dun suikerlaagje dus :-S)
Ik weet niet meer waar ik het had gezien maar ik dacht bij de Keuringsdienst van Waarde
Ik wil niemand van zijn "gezonde" wolk af laten donderen maar ze zijn zelfs ongezonder dan "gewone" frites.
a) ze worden ook in vet voorgebakken.
b)Om ervoor te zorgen dat ze in de oven knapperig worden worden ze geglaceerd (noem je dat ook zo bij patat?,nou ja een dun suikerlaagje dus :-S)
Ik weet niet meer waar ik het had gezien maar ik dacht bij de Keuringsdienst van Waarde