Napraattopic Deel 80

23-03-2017 23:19 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:charlottew88 schreef op 17 april 2017 @ 15:21:

[...]

Het zijn Fokkertjes he. Het gros wat daar post is levenloos, infantiel en niet grappig. Al denken ze zelf van wel. Ik zie voor mij hoe Fokkertjes giechelend voor het beeldscherm zitten.

Ik ken Fok niet. Alleen die infantieltjes die hier grappig willen komen doen.

Een beetje zoals dat pleuriskind uit de klas wat aandacht wil, maar onderhand door iedereen in de zeik genomen wordt.
Nou ja, met al die aandacht hier. Wat is er eigenlijk erg aan een trolltopic? Ik zie het probleem niet.
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:36:

Hugh-Jazz bij jouw nick lees ik altijd huge ass Duuuhhh... Dat is de bedoeling
Tenminste worden die domme topics nu wel verwijderd, dat is winst.
quote:GenieInABottle schreef op 17 april 2017 @ 15:41:

Nou ja, met al die aandacht hier. Wat is er eigenlijk erg aan een trolltopic? Ik zie het probleem niet.Dat serieuze topics niet meer serieus worden genomen. En het is irritant.
quote:MoirenPhae schreef op 17 april 2017 @ 15:39:

[...]

Ik ken Fok niet. Alleen die infantieltjes die hier grappig willen komen doen.

Een beetje zoals dat pleuriskind uit de klas wat aandacht wil, maar onderhand door iedereen in de zeik genomen wordt.Af en toe als ik een vraag heb, komt fok-forum naar boven via google. Maar ik vind het geen prettig forum, want je wordt daar niet zo gauw serieus genomen, heb ik de indruk daar. Meer drugs en ouwehoeren, en lekker zwelgen. Dat is de indruk die ik daar krijg. Verder vind ik dat forum minder goed leesbaar, en veel gekkies reacties. Daarom zou ik daar geen account willen.
quote:GenieInABottle schreef op 17 april 2017 @ 15:41:

Nou ja, met al die aandacht hier. Wat is er eigenlijk erg aan een trolltopic? Ik zie het probleem niet.Eén troltopic is niet erg inderdaad, en als het een goeie trol is juich ik hem zelfs van harte toe. Maar een dagenlange trolleninvasie is niet meer grappig. Al is het alleen maar omdat normale gebruikers nu ook niets 'geks' meer kunnen posten zonder meteen uitgemaakt te worden voor trol. En de format begint inmiddels ook stierlijk vervelend te worden.
quote:noisekick schreef op 17 april 2017 @ 15:45:

[...]

Af en toe als ik een vraag heb, komt fok-forum naar boven via google. Maar ik vind het geen prettig forum, want je wordt daar niet zo gauw serieus genomen, heb ik de indruk daar. Meer drugs en ouwehoeren, en lekker zwelgen. Dat is de indruk die ik daar krijg. Verder vind ik dat forum minder goed leesbaar, en veel gekkies reacties. Daarom zou ik daar geen account willen.Ik heb er een account, maar ze vinden me er niet zo aardig geloof ik
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 15:45:

[...]

Eén troltopic is niet erg inderdaad, en als het een goeie trol is juich ik hem zelfs van harte toe. Maar een dagenlange trolleninvasie is niet meer grappig. Al is het alleen maar omdat normale gebruikers nu ook niets 'geks' meer kunnen posten zonder meteen uitgemaakt te worden voor trol. En de format begint inmiddels ook stierlijk vervelend te worden.Ja dit. Originaliteit is een beetje op daar.
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:43:

[...]

Dat serieuze topics niet meer serieus worden genomen. En het is irritant.Van andere topics weet je net zo min of ze serieus zijn, ze geven je alleen een ander gevoel. Je kunt die topics toch gewoon negeren? Des te sneller is de leuk ervan af.
quote:GenieInABottle schreef op 17 april 2017 @ 15:47:

[...]

Van andere topics weet je net zo min of ze serieus zijn, ze geven je alleen een ander gevoel. Je kunt die topics toch gewoon negeren? Des te sneller is de leuk ervan af.Als er nou helemaal niemand zou reageren had je gelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 15:45:

[...]

Eén troltopic is niet erg inderdaad, en als het een goeie trol is juich ik hem zelfs van harte toe. Maar een dagenlange trolleninvasie is niet meer grappig. Al is het alleen maar omdat normale gebruikers nu ook niets 'geks' meer kunnen posten zonder meteen uitgemaakt te worden voor trol. En de format begint inmiddels ook stierlijk vervelend te worden.Begrijp ik wel. Ik begrijp hun ook. En zo lang er over elkaar heen gebuiteld wordt in zo'n topic om te vertellen dat het een troll is en irritant enz.... en dan ook nog hier hele pagina's lang. Zo hou je het toch in stand?
quote:Lady_Voldemort schreef op 17 april 2017 @ 15:49:

[...]

Als er nou helemaal niemand zou reageren had je gelijk.Als anderen er geen probleem mee hebben, wat maakt het dan uit? Dan kiezen ze daar toch zelf voor. Hoeft degene die zich ergert aan dit soort topics in ieder geval niet te ergeren.
Bij de hamster twijfelde ik maar toen Edwin de Roy van Zuydewijn kwam over alimentatie waren de twijfels over.
Wat denken jullie van die jack Russell?
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:56:

Wat denken jullie van die jack Russell?nep
Meds je bent nodig in het peter r topic
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 15:56:

Wat denken jullie van die jack Russell?Het is in ieder geval geen fonkelnieuwe TO. En in haar eerdere berichten heb ik haar niet kunnen betrappen op enig gevoel voor (al dan niet leuke) humor.
OMG! In de actieve topics staan 16 Zwangertopics. Hangt er iets in de lucht of zo?

*Instellingen aangepast.
Welk topic is dat Jack Russell topic?
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 16:31:

OMG! In de actieve topics staan 16 Zwangertopics. Hangt er iets in de lucht of zo?

*Instellingen aangepast.

Nee toch?

*tapet knieën bij elkaar*
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 16:49:

Welk topic is dat Jack Russell topic?Jack Russel heeft kind en vrouw gebeten
quote:Hugh-Jazz schreef op 17 april 2017 @ 17:08:

[...]

Jack Russel heeft kind en vrouw gebetenNou. Wat een heftigheid. Dit moet ik even verwerken.
quote:MoirenPhae schreef op 17 april 2017 @ 16:52:

[...]

Nee toch?

*tapet knieën bij elkaar*
quote:Star schreef op 17 april 2017 @ 17:17:

[...]

Nou. Wat een heftigheid. Dit moet ik even verwerken.Fijn ook dat TO even openheid van zaken komt geven over het bloedbad en zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven