Minder van Tinder-deel 7

09-03-2017 15:53 3013 berichten
Hier schrijven we over onze dateperikelen, irritaties, onzekerheid etc en het leven van een single in de hedendaagse tijd

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Voorgaand deel 6
quote:lonewolf schreef op 17 april 2017 @ 21:00:

[...]

Ben een optimistisch iemand, mag graag grappen maken, best een gevoelige man die alles over heeft voor degene van wie ik hou , niet zo heel vreselijk sportief ,

ben beveiliger van beroep,

heb niet heel erg interessante hobby's ook, lezen, netflix kijken, koken, zo af en toe gamen,

geniet van gezelligheid met familie en vrienden maar kan me ook goed alleen vermaken

Ja dat was het wel zo ongeveer

Ik zou doen:

optimistisch, grappig, gevoelig, niet sportief, gezelligheid, koken, gamen (maar niet teveel), netflix, lezen

Dat goed alleen zijn maar het ook naar je zin hebben met familie en vrienden, dat geldt voor iedereen. Dat zou ik er dus niet bijzetten. Ik lees nou echt werkelijk nooit dat iemand niet alleen kan zijn. Of juist alleen maar alleen wil zijn
Alle reacties Link kopieren
GB volgens mij vertelde lonewolf dat hier omdat t werd gevraagd..niet omdat t op zn tinderprofiel moet komen ;)

leuk dat t zo gezellig was! niet te veel over nadenken dat het een ander type is en anders voelt. vooral blijven voelen wat je vindt, en wil, en daar naar handelen.
Leuk dat je met je dat lekker hebt gezoend Greenbean! Niet te druk maken om 'waar het heen gaat', maar gewoon lekker proberen te genieten van het moment. Het hoeft geen lang lopende romance te worden... het mag ook gezellig zijn voor even
quote:Ginerva schreef op 17 april 2017 @ 21:04:

[...]

Oke, nou daar valt vast wel iets leuks uit op te maken, zou even je beroep weghalen ivm herkenbaarheidDankjewel. Even vergeten in al mijn enthousiasme
quote:lonewolf schreef op 17 april 2017 @ 21:00:

[...]

Zie hieronder

Optimistisch, gevoelig, intelligent, spontaan.

Ik hou van, lezen, netflix kijken, koken, zo af en toe gamen, en diepgaande gesprekken

Mijn werk en muziek maken zijn mijn passies

Niet perfect maar mijn hond vind me geweldig

Klaar Niet te moeilijk hoor. Stukje persoonlijkheid vind ik vaak het belangrijkst dan krijg je een beetje het idee of het kan matchen
Mag ik mee schrijven?

Ook ik ga mij wagen aan tinder!

Ben nu weekje aan het swipen en al heel wat matches voorbij zien komen. Al zegt meer dan de helft niets.. Waarom dan matchen? Ach ja die verwijderen we vrij gemakkelijk ook weer.

Ben nu paar dagen wel aan de app met echt hele leuke, grappige, knappe man. Over de app lijkt het echt goed te klikken maar dat zegt niet altijd iets over de klik in het echt.

We willen afspreken maar ik ga over paar dagen voor 2 weken op vakantie dus dat gaat niets worden op korte termijn. Wel jammer want nog bijna 3 weken appen is wel erg lang. Hoe hou je dat nou nog leuk dan?

Nou we zullen zien en ondertussen swipen we zo nu en dan nog eens wat naar links of rechts.
Hobby kok zoekt een leuke vrouw om voor te koken en diepgaande gesprekken, ben misschien niet helemaal perfect maar mijn hond vindt me iig helemaal geweldig.
quote:greenbean schreef op 17 april 2017 @ 21:05:

[...]

Ik zou doen:

optimistisch, grappig, gevoelig, niet sportief, gezelligheid, koken, gamen (maar niet teveel), netflix, lezen

Dat goed alleen zijn maar het ook naar je zin hebben met familie en vrienden, dat geldt voor iedereen. Dat zou ik er dus niet bijzetten. Ik lees nou echt werkelijk nooit dat iemand niet alleen kan zijn. Of juist alleen maar alleen wil zijn

oh vreselijk haha! dit soort teksten swipe ik dus weg

het bakkeleien over lonewolfs profieltekst wijst volgens mij vooral uit dat smaken nog altijd verschillen
quote:sensotouch schreef op 17 april 2017 @ 21:09:

Mag ik mee schrijven?

Ben nu weekje aan het swipen en al heel wat matches voorbij zien komen. Al zegt meer dan de helft niets.. Waarom dan matchen? Ach ja die verwijderen we vrij gemakkelijk ook weer.

Ben nu paar dagen wel aan de app met echt hele leuke, grappige, knappe man. Over de app lijkt het echt goed te klikken maar dat zegt niet altijd iets over de klik in het echt.

We willen afspreken maar ik ga over paar dagen voor 2 weken op vakantie dus dat gaat niets worden op korte termijn. Wel jammer want nog bijna 3 weken appen is wel erg lang. Hoe hou je dat nou nog leuk dan?

Nou we zullen zien en ondertussen swipen we zo nu en dan nog eens wat naar links of rechts.Tuurlijk mag je mee schrijven, gezellig
quote:Eva- schreef op 17 april 2017 @ 21:09:

[...]

Ik hou van, lezen, netflix kijken, koken, zo af en toe gamen, en diepgaande gesprekken

Klaar Niet te moeilijk hoor. Stukje persoonlijkheid vind ik vaak het belangrijkst dan krijg je een beetje het idee of het kan matchenDeze spreekt me wel aan! Bedankt!
quote:Eva- schreef op 17 april 2017 @ 21:09:

[...]

Klaar Niet te moeilijk hoor. Stukje persoonlijkheid vind ik vaak het belangrijkst dan krijg je een beetje het idee of het kan matchen

Hoppa, klaar!

En niet te veel van die emoticons erbij
quote:colauitblik schreef op 17 april 2017 @ 21:12:

[...]

Hoppa, klaar!

En niet te veel van die emoticons erbijGeen emoticons erbij

Mag ik mee schrijven?

Nou we zullen zien en ondertussen swipen we zo nu en dan nog eens wat naar links of rechts.

en welkom!

Ik zou er niet voor kiezen om nog 3 weken te appen, maar gewoon een uurtje tijd maken om hem even te ontmoeten... Dat moet wel lukken toch? Een eerste ontmoeting moet imo niet te lang duren!
quote:lonewolf schreef op 17 april 2017 @ 21:11:

[...]

Deze spreekt me wel aan! Bedankt!

Graag gedaan, jouw woorden hoor

GB wat leuk! Geniet er van.
Inderdaad, geen emoticons!
quote:lonewolf schreef op 17 april 2017 @ 21:11:

[...]

Deze spreekt me wel aan! Bedankt!Nou mooi, dan kan je deze tekst gebruiken, zelf vind ik deze tekst te zo heb je alles al verteld wat er over jezelf te vertellen valt
quote:Ginerva schreef op 17 april 2017 @ 21:14:

[...]

Geen emoticons erbijNiet zo streng he, eentje mag wel
En toch lukt het jullie beter om het in een leuke tekst te gieten. Bedankt allemaal!
quote:colauitblik schreef op 17 april 2017 @ 21:15:

[...]

Niet zo streng he, eentje mag wel Ben graag streng
quote:lonewolf schreef op 17 april 2017 @ 21:15:

En toch lukt het jullie beter om het in een leuke tekst te gieten. Bedankt allemaal!Ach ja vrouwen hebben ook zo hun kwaliteiten

dat lukt waarschijnlijk niet
quote:colauitblik schreef op 17 april 2017 @ 21:07:

Leuk dat je met je dat lekker hebt gezoend Greenbean! Niet te druk maken om 'waar het heen gaat', maar gewoon lekker proberen te genieten van het moment. Het hoeft geen lang lopende romance te worden... het mag ook gezellig zijn voor even

Ja je hebt gelijk! Ik ben hier vooral zo blij mee omdat ik me dus wel degelijk aangetrokken kan voelen tot normale, stabiele types. Hij lijkt althans vrij rustig en stabiel en hij bevestigde dat zelf ook. Kreeg net ook een enorm lief berichtje van hem, dat doet wel wat met me.

Laat het inderdaad maar even op zijn beloop, al zou ik hem nu het liefste zo snel mogelijk weer zien

Maar beter overhaast ik de boel niet. Heb net deze vakantie weer in Jan Geurts zitten lezen en wil nu echt proberen bij mezelf te blijven.
quote:Ginerva schreef op 17 april 2017 @ 21:15:

[...]

Nou mooi, dan kan je deze tekst gebruiken, zelf vind ik deze tekst te zo heb je alles al verteld wat er over jezelf te vertellen valt

Nou als je daarmee al alles verteld hebt Best sneu dan.

Mijn tekst is veel uitgebreider nog. Dan heb je tenminste een goede indruk of iemand qua levensstijl overeenkomt. Al die chats en gaandeweg ontdekken dat je totaal geen overeenkomsten hebt vind ik vermoeiend.
quote:greenbean schreef op 17 april 2017 @ 21:18:

[...]

Ja je hebt gelijk! Ik ben hier vooral zo blij mee omdat ik me dus wel degelijk aangetrokken kan voelen tot normale, stabiele types. Hij lijkt althans vrij rustig en stabiel en hij bevestigde dat zelf ook. Kreeg net ook een enorm lief berichtje van hem, dat doet wel wat met me.

Laat het inderdaad maar even op zijn beloop, al zou ik hem nu het liefste zo snel mogelijk weer zien

Maar beter overhaast ik de boel niet. Heb net deze vakantie weer in Jan Geurts zitten lezen en wil nu echt proberen bij mezelf te blijven.Fijn voor je, overhaasten is idd niet slim. Je pakt het goed aan
quote:Eva- schreef op 17 april 2017 @ 21:19:

[...]

Nou als je daarmee al alles verteld hebt Best sneu dan.

Mijn tekst is veel uitgebreider nog. Dan heb je tenminste een goede indruk of iemand qua levensstijl overeenkomt. Al die chats en gaandeweg ontdekken dat je totaal geen overeenkomsten hebt vind ik vermoeiend.Ik ben altijd kort van stof

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven