Stamcafé XXX

12-04-2017 12:33 3008 berichten
Dames, we gaan weer op pad en dit keer strijken we neer in Hawaii!

Veel plezier en vergeet de zonnebrand niet!
Alle reacties Link kopieren
@ Blond: Neuheus paaseitjes gekocht.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 17 april 2017 @ 20:01:

@ Blond: Neuheus paaseitjes gekocht. Met korting?
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 20:02:

[...]

Met korting? Nope! Volle prijs betaald. Wel een gratis praline erbij gekregen.
quote:doornroosje9 schreef op 17 april 2017 @ 20:04:

[...]

Nope! Volle prijs betaald. Wel een gratis praline erbij gekregen. Dus toch een soort van korting in de vorm van een gratis praline
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 20:05:

[...]

Dus toch een soort van korting in de vorm van een gratis praline Dat krijg je daar altijd. Heb jij je paaseitjes al?
quote:doornroosje9 schreef op 17 april 2017 @ 20:09:

[...]

Dat krijg je daar altijd. Heb jij je paaseitjes al?Nee woensdag pas he. Ik heb ze met korting besteld dus dan kunnen ze niet met Pasen aankomen
...
Sjoerd zit een paar bomen verderop.

Dromend over een excuus om morgen niet op pakketduif-cursus te hoeven.

Onze jachthond beperkte zich tot tennisballen, met diertjes slepen liet ie aan de kat over.
Gelukkig!!

Ik was al bang dat mijn snippers nooit aan zouden komen
...
Onze hond was graag schoothond.

Beetje jammer (voor ons) dat ie wat te groot was daarvoor.

Tennisballen moesten wel blijven drijven, anders had je een uitdaging met hond uit het water krijgen. Eén keer een gescheurd exemplaar in de vijver gegooid. Zonk sneller dan de hond kon springen/zwemmen. Oeps...
...
Wij als kinderen wilden graag zoiets, maar men overtuigde ons dat wij daar te weinig discipline voor zouden hebben.

Heb nog steeds wel een zwak voor het ras dat we hadden, maar er is nooit een tweede of een eigen gekomen. Beetje lastige combi met werk.

Kan me 1-2 keer pension herinneren. Maar miste ie ons teveel dus daarna of logeeracties of mee naar huisje/tent...
Ging pas te water als ie wist hoe ie er weer uit kon komen.

Pech voor ons dat er ook wel eens sloten bij zaten en als ie niet meer aan de lijn zat kon je onmogelijk voorkomen dat ie erin sprong.
...
quote:Watervrouw333 schreef op 17 april 2017 @ 22:30:

Wij als kinderen wilden graag zoiets, maar men overtuigde ons dat wij daar te weinig discipline voor zouden hebben.

[afbeelding]

Heb nog steeds wel een zwak voor het ras dat we hadden, maar er is nooit een tweede of een eigen gekomen. Beetje lastige combi met werk.

Kan me 1-2 keer pension herinneren. Maar miste ie ons teveel dus daarna of logeeracties of mee naar huisje/tent...Wat een mooi ras. Ik heb een zwak voor New foundlanders. Dat zijn net grote knuffelberen, maar zoveel haar en ze zijn ook iets te groot.
Goedemorgen.

Wat een mazzel, als je de tijd en ruimte enzo hebt voor een hond. Ik zou er ook zo graag eentje willen, maar met werk en dan een hond de hele dag alleen op een flat, dat gaat niet. Heb wel eens gekeken naar hondenuitlaatservice, maar dat is erg duur.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je alle "moeten" en "moetjes" in je leven zo zat bent? Vanochtend moet ik vanalles, huishouddingen, boodschappen, opdracht voor loopbaancoaching etc etc etc. En elke dag zijn er wel meer dingen en het houdt nooit op. Er zijn momenten dat ik dat zo tot in mijn tenen spuugzat ben.

Gelukkig heb ik vanmiddag wel een leuke middag op het programma staan. En morgen heb ik tot "niets moet" dag gepromoveerd. Dus het is geen wereldprobleem, ik vroeg me alleen af of anderen dat ook wel hebben.

Fijne dag iedereen!
Ja Ren ik heb/had dat ook. Zelf opgelegde druk.

Nu wat minder last van.

Heb ook behoefte aan een niks moet dag maar dat zit er deze week niet in.
Goedemorgen, fijne dag allemaal!
Goedemorgen.
Hoi Lieverds,

Vorige week was ik ziek. Daarna ben ik een beetje weggegleden en nu ben ik weer terug.

Back on track, I guess
Ren, zeker herkenbaar.

Goedemorgen.
Peacy, fijn dat je weer opgeknapt bent!

Mijn moetjes zitten er voor vandaag op, ben goed opgeschoten. Het viel toch weer mee

En de rest van de dag bestaat uit leuks.
Ren, herkenbaar.
quote:Rusticaa_ schreef op 17 april 2017 @ 22:55:

Sloten inderdaad

Ik stond een keer met iemand te praten op de weg (er zit een sloot tussen de tuin en weg) en toen probeerde de hond via de sloot naar mij te komen. Het gevolg was een zwarte hond (normaal wit /bruin).

Een andere keer waren de eenden haar aan het uitdagen en keek ze of ze kon zwemmen in de sloot om bij die eenden te komen. Ik heb toen zo hard moeten lachen dat ik letterlijk in mijn broek geplast had. Die eenden waren haar echt aan het uitdagen door heel dichtbij te zwemmen en dan steeds een stukje verder van de kant af gaan. Zo stom gezicht was dat. Onze hond was gelukkig toch al niet wit..

Ik moet meestal niet al teveel van mezelf. Men weet dat ik liever buitenshuis afspreek dan thuis dat scheelt ook

Ik moest me op de voorverkoop van een concert storten. Missie geslaagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven