Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Leuk topic, ik ga eens denken over mijn tips.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 17 april 2017 @ 21:37:

Ik heb een tijdje terug eens een topic geopend voor een goede mascara. Clinique werd toen door meerdere mensen aangeraden, en dan specifiek de waterproof high curl nogwat. Bij interesse wandel ik wel even naar boven.

Hij is dus echt waterproof, tenzij dat lekker warm water is. Zo gaat ie er dus ook af, gewoon onder de douche. Even onder de warme sproeier, voorzichtig met je vingers erover, alles weer weg.

Ik heb een beetje hangende oogleden en dit is, na een stuk of tien getest te hebben, de enige die ´s avonds nog daar zit waar ik hem ´s ochtends gesmeerd heb. Kost rond de twee tientjes.

Iemand nog een tip tegen stress?? (Behalve mijn baan opzeggen ).Ik wissel deze af met de chubby.. ik heb alleen niet de waterproof versie maar ik krijg de mascara echt met moeite eraf met micellair water. Verder vind ik m ook heel goed hoor.
Ik gebruik altijd waterproof mascara. Heb hele dure gebruikt en vaak de Max Factor Masterpiece.

Laatst de Hema mascara geprobeerd en ik ben er echt super tevreden over. Heb de 3D effect. Is minstens zo goed als de Masterpiece.

Hier een review

https://cynthia.nl/review-van-vijf-hema-mascaras/
Het schijnt dat de truuk van een goede mascara in het borsteltje zit.

Dus als je dure mascara op is en je een goedkopere koopt waar je dure borstel in past je qua kwaliteit hetzelfde effect hebt.

Het proberen waard denk ik..
tvp
aan het typen......
quote:noa schreef op 17 april 2017 @ 21:43:

[...]

De Clinique high impact curling mascara? Die wil ik nu ook

Die ja .

Super spul.

En ik heb er heel wat getest. Voordat mijn oogleden zich overgaven aan de zwaartekracht kon ik élke mascara pakken, twee of twintig euro maakte niet uit. Maar helaas hoor ik nu bij de groep die soms wat meer geld moet uitgeven voor het juiste product. Gelukkig heb ik een tienerdochter, dus ik heb geen enkele hoeven weggooien. Want tja, voor eentje van de hema is dat niet zo´n punt, maar die van lancome nagenoeg nieuw de vuilnisbak in mikken......
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:mademoiselle83 schreef op 17 april 2017 @ 22:23:

[...]

Ik wissel deze af met de chubby.. ik heb alleen niet de waterproof versie maar ik krijg de mascara echt met moeite eraf met micellair water. Verder vind ik m ook heel goed hoor.

Klopt. Hij is werkelijk allesproof. Behalve warm water.

Micellair water is geen warm water.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Een mascaraborsteltje met zachte haartjes werkt in elk geval nooit goed. Dan krijg je je wimpers nooit mooi gesepareerd.
quote:Ceylon schreef op 18 april 2017 @ 08:19:

[...]

Klopt. Hij is werkelijk allesproof. Behalve warm water.

Micellair water is geen warm water.Suf, dit had ik nog niet geprobeerd
Ceylon, is dat de waterproof versie?
Cum non tum age
quote:Emma95 schreef op 17 april 2017 @ 23:22:

Ik gebruik altijd waterproof mascara. Heb hele dure gebruikt en vaak de Max Factor Masterpiece.

Laatst de Hema mascara geprobeerd en ik ben er echt super tevreden over. Heb de 3D effect. Is minstens zo goed als de Masterpiece.

Hier een review

https://cynthia.nl/review-van-vijf-hema-mascaras/

Vind t een matige review. Zie qua separatie geen verschil tussen de ultimate lash en 3d effect op haar foto's, terwijl ze in de tekst schrijft dat ze het ene geweldig vindt en het andere matig.

Heb ze overigens allebei zelf. En krijg er niet van die klonterige wimpers van als op die foto's.
Ik vond de mascara van Max Factor (clump defy) ook wel goed. Die heb ik toch een aantal keer opnieuw gekocht. Nu heb ik er van essence en daar ben ik op zich ook wel tevreden over.
Heb net online de Clinique High Curl mascara besteld. Ben benieuwd.
Had ook altijd dure mascara's maar overgestapt naar Etos mascara en vind deze echt het allee aller beste
Ik heb momenteel le Volume van Chanel. Vind ik veel te duur voor een mascara, daarom ook ooit met een 40% kortingsactie gekocht bij Ici. Ik heb daarvoor heel veel andere mascara's gehad en ben echt heel tevreden over deze.

Hij klontert niet, separeert goed en blijft goed zitten.

Ik heb ook een keer zo'n mascara van Clinique gehad die je met warm water moet verwijderen. Qua mascara best ok, maar dat verwijderen was geen succes. Onder de douche ging t wel, maar aangezien ik vaak s ochtends douche, zat ik vaak enorm te hannessen met watteschijfjes met warm water.
Het ligt echt aan het borsteltje en het aantal laagjes. Eerste laagje dun en zorgen dat de haartjes niet aan elkaar geplakt zitten en daarna nog 1 of 2 laagjes.

Ik heb een los hard borsteltje waarmee ik de haartjes separeer en dan kun je eigenlijk elke mascara goed opbrengen.
Ik vind het Hema review wel handig, want je ziet ook duidelijk welke je niet moet nemen.

In de winkel ligt er ook van elke soort een borsteltje los, zodat je goed kan voelen hoe ze zijn.

Ik heb ook allebei, de 3 D en de Lengthy Lashes. Hebben wel allebei een ander borsteltje.
Ik heb sinds kort mascara van Friday ontdekt. Daar kun je zelf je mascara samenstellen, dus de smurrie en het borsteltje dat het best bij je past. Voor 10,50 krijg je hem thuisgestuurd. Ik vind het fijne mascara. Voor overdag is 1 laagje bij mij eigenlijk al voldoende. 's Avonds mag er wat meer op.
Home is where your wifi connects automatically.
quote:banaan01 schreef op 10 april 2017 @ 11:23:

In aanvulling op een eerdere tip over scheermesjes:

Wilkinson Sword. Die bestaan in mannen/vrouwen versie, enige verschil is bij mijn weten de kleur. Ik gebruik ze al jaren en wil nooit meer andere!

https://www.ah.nl.kpnis.n ... 36353734_1_LowRes_JPG.JPG

https://s.s-bol.com/imgba ... /4/2/9200000005182492.jpg

+1

Ik gebruik het dan wel icm babyolie voor de intieme zones
aan het typen......
quote:Ceylon schreef op 18 april 2017 @ 08:18:

[...]

Die ja .

Super spul.

En ik heb er heel wat getest. Voordat mijn oogleden zich overgaven aan de zwaartekracht kon ik élke mascara pakken, twee of twintig euro maakte niet uit. Maar helaas hoor ik nu bij de groep die soms wat meer geld moet uitgeven voor het juiste product. Gelukkig heb ik een tienerdochter, dus ik heb geen enkele hoeven weggooien. Want tja, voor eentje van de hema is dat niet zo´n punt, maar die van lancome nagenoeg nieuw de vuilnisbak in mikken......+1 Beste mascara ooit! Volume, mooi zwart, verlengt de wimpers en doorstaat alles (behalve een warme douche )
quote:Ceylon schreef op 14 april 2017 @ 23:44:

[...]

Lastig om eraan te komen, omdat het via thuisverkoop gaat (misschien online, nooit naar gekeken), maar de ´nertsolie´ van de Mylene is super. Ik heb hem gebruikt na een borstverkleining, geen littekens meer te zien. Striae op mijn buik is wel vervaagd, maar dochterlief heeft me erg zwaar mishandeld en weg gaan ze sowieso niet.Ik gebruik de nertsolie ook voor mijn gezicht en haar. Vooral op droge plekjes!
aan het typen......
Vorig jaar heb ik ontdekt de self tanning van rituals. Werkt voor mij heel goed voor mijn benen. Heb een erg lichte huid en krijg na ongeveer 3 keer smeren een egaal kleurtje. Zonder dat mijn lakens of handdoeken oranje worden.

Verder gebruik ik van Garnier Ambre Solaire dry protect factor 50. Krijg je geen echte glim huid van en plakt niet. Is een spray die direct intrekt.
quote:Welpie schreef op 18 april 2017 @ 12:08:

Ik heb sinds kort mascara van Friday ontdekt. Daar kun je zelf je mascara samenstellen, dus de smurrie en het borsteltje dat het best bij je past. Voor 10,50 krijg je hem thuisgestuurd. Ik vind het fijne mascara. Voor overdag is 1 laagje bij mij eigenlijk al voldoende. 's Avonds mag er wat meer op.Eens! Ik heb ook een abonnement sinds een half jaar. Ik krijg elke 2 maanden een nieuwe mascara opgestuurd. Ben er heel tevreden over.
Always look on the bright side of life
De watervaste eyeliner van Catrice
quote:Frikandellekuh schreef op 18 april 2017 @ 13:16:

[...]

Ik gebruik de nertsolie ook voor mijn gezicht en haar. Vooral op droge plekjes!Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dit kopen. We zijn allemaal tegen bontfokkerijen, maar dit is dan niet erg ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven