Ik ben fftjes op..

12-01-2009 22:33 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.. Zoals ik het al eerder zei,ik ben fftjes op.

Zoveel aan mijn hoofd dat ik er niet meer mezelf door ben..

December een moeilijke maand voor mij geweest, baan kwijtgeraakt, daarna vriend in ziekenhuis met klaplong, ik daarna weer de griep, 25 dec was 4de sterfdag van mijn vader.

Januari ook niet veel beter begonnen ik weer griep. Ik ben moe en uitgeblust, kom niet aan ontspanning toe. Alles doet pijn en ik ben mijn ritme kwijt.. 's Nachts om 4 uur ben ik nog gerust wakker en vaak val ik pas tegen vijven in slaap.

Op dit moment ben ik bezig met een schoonmaak van mijn keuken, tja beetje achterlijk tijdstip maar ik moest gewoon iets doen. Vandaag met mijn vriend naar ziekenhuis geweest omdat zijn long niet goed aanvoelde, maar gelukkig niks vreemds te zien.

Eten doe ik ook maar sporadisch, want sinds mijn buikgriep vorige week krijg ik van veel veel voedsel gelijk buikpijn. En heel mijn eetlust is verdwenen.

Schulden die ik niet geregeld krijg( ben bij alle hulpverleners geweest) omdat ik vorig jaar mijn schuldsanering ben kwijtgeraakt.Had grotendeels met mijn verleden te maken en ga ik nu niet verder op in. In ieder geval kreeg ik te horen zorg dat alle spullen op naam van vriend staan zodat er niks te halen valt, en probeer over een paar jaar weer een schuldsanering aan te vragen.

Ik zit gewoon niet meer lekker in mijn vel en kan soms gewoon niet meer de fut ervoor op brengen om iets aan mezelf te doen. Dus eenvoud is tegenwoordig standaard bij mij..

Wie heeft er ook zo in de put gezeten en hoe kwam jij eruit?
Nee ik heb nooit gezegd dat ik geen hulp wil hoor.. Ik wil juist hulp op elk vlak..
Goed gedaan Jolantje
Ik ga in ieder geval mijn best doen. Ik wil dat dadelijk als het lente is, ik uit mijn winterdepressie ben.. Beetje sporten, mijn dingentjes aan het regelen moet toch het begin zijn van een innerlijke voojaarsschoonmaak.. Ja zo ga ik het noemen.
Ha, dat is een goed teken, die innerlijke voorjaarsschoonmaak. Voor mij klinkt dat namelijk als iets positiefs, en dan is de kans dat je het je lukt ook veel groter dan dat je uitgangspunt is 'ik kan niet meer'. Ieder dingetje wat geregeld is is weer een stofwolkje minder!
Eindelijk weer eens een goed nachtje geslapen.. Lekker redelijk optijd naar bed gegaan, dvdtje gekeken en nu sinds een dik half uur wakker..

Straks komt mijn baby nichtje waar ik moet oppassen dus leuk voorruitzicht..
Zojuist heeft het maatschappelijk werk gebeld en ik heb afspraak volgende week woensdag!
Je klinkt al een stuk positiever dan in je eerste post. Fijn!
Hoe ging je afspraak met de dokter vandaag, Jolantje?
Heb andere medicijnen voor mijn darmen gekregen.. Kijken of die verbetering geven. Daarbij vond hij het goed dat ik maatschappelijk werk heb ingeschakeld.
Zometeen met mijn moeder en zusje naar Duitsland, even eruit op familie bezoek.. Lekker geen gsm of wat dan ook..

Niks aan mijn hoofd, gewoon lekker lachen..
MOrgen afspraak met maatschappelijk werkster..En ook een nieuwtje.. ik heb me opgeven bij sportschool.. Vanaf 26 jan. ga ik beginnen.. Voor de rest had ik vannacht weer zo'n onrustige nacht.. het gaat echt met pieken en dalen bij mij..
Ging het weer wat beter met me, krijg ik vandaag te horen dat ik nog maar 1 dag kan werken omdat ik anders te duur wordt.

Maarja ik probeer positief te blijven..
Hoeveel ellende kan een mens krijgen??

Ben ik hier net weer aan het vertellen dat het weer wat beter met mij gaat, krijg ik een paar uur geleden slecht nieuws via mijn zusje. Onze oom is met spoed opgenomen in ziekenhuis en ze weten niet of hij het weekend haalt.. Kanker.. 44jr oud vroeger waren wij 2 handen op 1 buik..

Ik ben er helemaal kapot van en ik weet hoe ik mezelf hier doorheen kan halen....
Och Jolantje, wat een rotbericht.

Heel veel sterkte meid en een dikke !

Kon er ook nog wel bij . Sterkte gewenst Jolantje, wat een verdriet.
Dank jullie.

Zojuist belde mijn moeder, oom is weliswaar nog in levensgevaar maar ivp de hersentumor die ze dachten die hij had was het een hersenabces. Nu is het afwachten of de medicijnen aanslaan..

Maar er is ook idd kanker gevonden maar dat kan behandeld worden..
Mijn moeder was vandaag naar ziekenhuis geweest, en daar aangekomen is ze zich kapot geschrokken.. Hij is nog altijd in levensgevaar, ligt aan de beademing en heeft nu ook nog eens longontsteking erbij..

Ik weet niet hoe ik dit moet verwerken dus schrijf ik het maar hier van me af...
Ach shit Jolantje, dat klinkt niet goed .

Hoe gaat het nu met je? Zal wel een beetje teveel zijn allemaal.

Je oom is in ieder geval op de beste plek waar hij nu kan zijn.

Wachten is heel erg als iemand slecht ligt. Hoop dat je het trekt.

Sterkte!
Het gaat helemaal niet met me.. Ik kan mijn verdriet niet kwijt, weet niet hoe ermee om te moeten gaan..
Kun je met je vriend erover praten? Of gewoon vragen of hij je een tijdje heel stevig vast wil houden terwijl je uithuilt?
Dat huilen is juist het probleem.. Doordat ik in mijn vorige relatie me niet moest aanstellen bij verdriet kan ik moeilijk huilen.. Ik praat er zeker met mijn vriend over en ook met moeder en zusje maar het lucht niet op..
Gaat dat misschien makkelijker als jullie samen in bed gaan liggen in het donker en dat hij je vasthoudt? Het is enigszins herkenbaar voor me, ik merkte toendertijd dat het in de duisternis makkelijker loskwam.

Het is naar wanneer het zo hoog zit en het er niet uitkan, het vreet je op en je raakt er zo gestresst van. Rot voor je .
Elke avond in bed houden we elkaar vast, en bespreken we eigenlijk vanalles. En hoe goed hij me ook troost, zijn troost bereikt mij niet..

Steeds weer het gevoel dat ik me niet moet aanstellen, vechten tegen mijn tranen.

Het lijkt alsof ik als steen ben geworden voor emoties..
Ik snap je. Ik ben ook weer zo gesloten geworden door mijn (gelukkig binnenkort ex-)relatie.

Wat bij mij nog wel 's wil helpen is vreselijke sopnummers luisteren, een heul zielige film kijken of gewoonweg kijken of ik verhalen van "lotgenoten" kan vinden. Dan weet ik weet wat ik mag voelen (god wat klinkt dat stom, afijn, wrs weet je wat ik bedoel). En dan wel in mijn eentje .

Een raakgeplaatste onverwachte opmerking van een vriendin wil ook nog wel 's effect hebben (maar dan verberg ik het meestal snel weer).

Ik moet naar bed toe maar ik denk aan je. Kijk of je iets kunt bedenken waardoor je iets meer rust kunt vinden maar ik kan me voorstellen dat het nu als een emotionele achtbaan voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven