Gezondheid alle pijlers

Plaatsing Mirena

18-04-2017 20:35 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal!

Ik heb vandaag voor het eerst een Mirena spiraal laten zetten.. en ik had helemaal geen pijn. Niet dat het heel fijn voelde, maar na 5 min stond ik weer buiten en ben ik gewoon boodschappen gaan doen. Maar misschien heb ik te vroeg gejuicht... opeens heb ik super erge buikkrampen en steken en doet t erg veel pijn. Maar dit heb ik normaal ook tijden de ongesteldheid...

nou moest ik ook ongeveer ergens deze week ongesteld worden, maar ik weet niet of ik nu bloed verlies en pijn heb door de Mirena of omdat ik dus ongesteld ben geworden...

ik hoop dat ik door de Mirena niet meer vaak ongesteld word want ik heb altijd mega veel pijn...

Om 15.20 heb ik 400 mg ibuprofen genomen, het is nu ongeveer 5 uur later.. is het te vroeg om alive Feminax in te nemen? Of is nog een ibu beter tegen de pijn? En mag dit al na 5 uur? De pijn is echt heel erg nu...
Medisch advies mag niet. Bel de HAP
Ik zou even de huisartsenpost bellen inderdaad. Na een half jaar weet je of je niet meer ongesteld wordt ed. Tot die tijd is het nog niet gestabiliseerd.
Ik had het ook heel erg inderdaad, echt hele pijnlijke krampen. Dit is wel zo'n 3/4 maanden gebleven, sommige dagen heel erg en soms weer dagen niet. Ook terug geweest naar het ziekenhuis, gecontroleerd en alles in orde. Kreeg mee dat het vanzelf wel overgaat. En dat ging het gelukkig ook, heb nu nog maar heel af en toe kramp, maar niet zo heftig als toen. Ik weet niet of dat wel hoort, maar ik ben gelukkig nooit meer ongesteld! Dus af en toe een beetje kramp neem ik maar voor lief. Paracetamol erin en lopen weer! Ik heb mijn spriraal nu 1.5 jaar.
Af en toe kramp van jou Oki-doki kan best zijn, omdat je nog gewone cyclus hebt en het dus op je eigenlijke menstruatiemoment is.
Morgen bellen met de huisarts.

Klinkt als normaal na het plaatsen van een Mirena. Je lichaam reageert met krampen omdat er een niet-lichaams eigen voorwerp is ingebracht. Dit zal afnemen in de loop van de tijd.

Succes!
Het kan volgens mij best dat de pijn pas later komt, ik had gewoon nog een Aleve genomen als het zoveel pijn doet. Voor één keertje is het vast niet zo erg.
Klinkt herkenbaar voor mij. Ik ben 4 maanden later en heb nog steeds af en toe krampen en bloedverlies. Het word bij mij wel steeds minder.

En volg de bijsluiter van de ibrupofen.
Oké, bedankt allemaal! Ik hoop dat het komende maanden gaat afnemen en anders maar af en toe aan de ibuprofen.. al ben ik daar niet zo fan van ..

Vanavond lekker op de bank gelegen en neem zo idd nog Aleve en dan met n kruik op bed.

Fijne avond nog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven