Good Luck!
maandag 2 februari 2009 om 15:17
Compu, geen tijd joh, om er lang bij stil te staan. Vorige week vier dagen gewerkt (geen hele dagen hoor), ouderdienst op de Kita, naar de Kinderarzt, jarig etc. Vandaag lange dag werken, maar morgen vrij! Vervelend dat je er niet heel er in gelooft, in de "behandeling" van compuvent. Ik duim snel voor het beste!
Cin, hoe gaat ie bij jullie?
Amalia, oh wat akelig, en dan te bedenken dat hier ook longontsteking was........ Brrr, wordt heel akelig van je bericht. Fijn dat het de hond zo goed gaat!
Mal, he, weer een aanval, niet leuk zeg. Maar jee, wat wordt er een geld geboden op dat shirt! Wow.
Cin, hoe gaat ie bij jullie?
Amalia, oh wat akelig, en dan te bedenken dat hier ook longontsteking was........ Brrr, wordt heel akelig van je bericht. Fijn dat het de hond zo goed gaat!
Mal, he, weer een aanval, niet leuk zeg. Maar jee, wat wordt er een geld geboden op dat shirt! Wow.
maandag 2 februari 2009 om 16:14
Suus, leef met je mee, balen dat je zo beroerd bent. Ik zeg gembercapsules, sterkt de maag. Je kan het altijd proberen
Amaal, welkom bij de maffia
Grappig dat Laurens dat zo goed wist te vertellen.
Jin, hoe is het daar?
Mal, gelukkig hoeft tandje er niet uit, zo'n naar gezicht zo'n tijd zonder tandje.
Amaal, welkom bij de maffia
Grappig dat Laurens dat zo goed wist te vertellen.
Jin, hoe is het daar?
Mal, gelukkig hoeft tandje er niet uit, zo'n naar gezicht zo'n tijd zonder tandje.
maandag 2 februari 2009 om 17:08
Mamax, leuk, naar de bios. Een tijd geleden, moeten wij ook maar weer eens een keer doen...
Oh Amaal, wat erg! Zo hoorde ik vorige week van mijn ouders over een goede vriend van mijn moeders broer. Hij was met flinke diarree in het ziekenhuis opgenomen, 's nachts overleden. Weg. Virus. Het is onbegrijpelijk.
Hel, zo, je meisje is ook lekker verwend.
Lianne heeft 'de plastic stekeltjes' ook. Ik ken het als ministeck (net als Star) maar op de doos staat mozaiekspel. Ze heeft er veel plezier van.
Star, ha, ha die Ceetje. Prachtig!
Mal, oh gelukkig dat 'ie er niet uit hoefde.
Suze, hoi! Hoe gaat 'ie in je casa?
Oh Amaal, wat erg! Zo hoorde ik vorige week van mijn ouders over een goede vriend van mijn moeders broer. Hij was met flinke diarree in het ziekenhuis opgenomen, 's nachts overleden. Weg. Virus. Het is onbegrijpelijk.
Hel, zo, je meisje is ook lekker verwend.
Lianne heeft 'de plastic stekeltjes' ook. Ik ken het als ministeck (net als Star) maar op de doos staat mozaiekspel. Ze heeft er veel plezier van.
Star, ha, ha die Ceetje. Prachtig!
Mal, oh gelukkig dat 'ie er niet uit hoefde.
Suze, hoi! Hoe gaat 'ie in je casa?
maandag 2 februari 2009 om 19:16
maandag 2 februari 2009 om 19:48
Jeeeeeeeeej, Bam weer in het zhuis? Pfff, niet leuk! Arme Bam, Bamman en Juul! Hoop dat er snel goed nieuws komt uit het ziekenhuis!
Laurens en Tobias, nog gefeliciteerd!
Gijs heeft een hele leuke verjaardag gehad! Dankjewel voor alle kaarten! We hebben het in 2 dagen gevierd en hij is erg verwend met vooral veel auto's.
Hier gaat het verder wel goed. Vorige week was heel bruut voor Eduard (iedere dag pas om half 3 naar bed en om half 7 er weer uit) omdat hij het oude huis moest opleveren maar nu is dat klaar en hebben we echt nog maar 1 huis. Dat geeft ook rust.
Ok, even de wereld draait door kijken! (veel meer kan ik ook niet meer kijken )
Cin
Laurens en Tobias, nog gefeliciteerd!
Gijs heeft een hele leuke verjaardag gehad! Dankjewel voor alle kaarten! We hebben het in 2 dagen gevierd en hij is erg verwend met vooral veel auto's.
Hier gaat het verder wel goed. Vorige week was heel bruut voor Eduard (iedere dag pas om half 3 naar bed en om half 7 er weer uit) omdat hij het oude huis moest opleveren maar nu is dat klaar en hebben we echt nog maar 1 huis. Dat geeft ook rust.
Ok, even de wereld draait door kijken! (veel meer kan ik ook niet meer kijken )
Cin
maandag 2 februari 2009 om 19:52
wel een beetje de balen er in en mot met de arts. ze willen me weer een nieuwe drain geven en ik heb duidelijk te kennen gegeven dat me dat niks zind. De twee drains die ik nu gehad heb doen ook niet wat ze behoren te doen, dus zie niet in waarom een derde drain het wel zou doen.. Dus ik heb er goed het smoor in.
Hier dus beetje pesthumeur, en zal zo braaf alles lezen, herriner me dat ik wel iemand heb teruggesmst?
Hier dus beetje pesthumeur, en zal zo braaf alles lezen, herriner me dat ik wel iemand heb teruggesmst?