Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat ja
Bevalt het huis wel Cin?
quote:bambino schreef op 02 februari 2009 @ 19:55:

al lig ik op de ok, ik zal iets aan iemand laten weten oke. Roep ik Stoppp ik moet eerst sms-en ;) ( beetje humor erin hoor) zo ken ik je weer! Wat heeft de dokter dan voor motivatie om weer een drain te plaatsen?
amalia, wat een naar bericht! Bah zou niet moeten mogen.

Mal, goed bod al hè op shirt!!! Gaaf dat 'ie 'm nog een week laat staan voor (hopelijk) nog meer geld.

Cin, gelukkig is oude huis weg! Wat een extra werk dan zeg voor man. Hoe gaat het met jou?

ben nog steeds dement...
http://www.jaapkingma.nl/...%2E%2E&Id=1293&menu=menu2

over oude woningen gesproken..... Dit was het eerste huis van man en mij
nouuuu................de drain moet er voor zorgen dat de galblaasontstekingen wegblijven en dat is nou net wat ie nou niet doet, want ik heb er weer een te pakken. Dus van mij part schieten ze hem in het plafond maar uit mijn lijf blijft hij uit...

of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....
Ga weer even op de bank, hoofd ploft eraf....

Goed dat je even hier kwam bam, stelt me gerust. Sms je snel!
ik ben geloof ik wat dwars....
quote:bambino schreef op 02 februari 2009 @ 19:55:

al lig ik op de ok, ik zal iets aan iemand laten weten oke. Roep ik Stoppp ik moet eerst sms-en ;) ( beetje humor erin hoor)

Haaaaai Bam.

Maar hoe voel je je meis? Nog weer koorts enzo?
quote:bambino schreef op 02 februari 2009 @ 20:08:

nouuuu................de drain moet er voor zorgen dat de galblaasontstekingen wegblijven en dat is nou net wat ie nou niet doet, want ik heb er weer een te pakken. Dus van mij part schieten ze hem in het plafond maar uit mijn lijf blijft hij uit...

of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....oh weer ontstoken dus. Bah pijnlijk weer?
Dwars, hoe kom je er bij?
ik voel me eigenlijks gewoon klote. en ik voel me ook beroerd.Koorts heb ik met pieken heel erg. voel me nu alweer heet worden ( ben liever anders heet) en dat resulteert dan in een slapeloze nacht, om vervolgens weer koortsvrij te zijn.

de artsen snappen er niks van. ze weten gewoon niet hoe ze het moeten aanpakken.

ik zit nu achter de pc, omdat mijn moeder bijna jarig is en 65 wordt, dus was op zoek naar ideetjes.
quote:Star schreef op 02 februari 2009 @ 20:11:

Dwars, hoe kom je er bij? that's her middle name
En pijn ook weer zo erg?

Snap er niks van, ding moet er gewoon uit zodra ontsteking pleite is zou je denken.

Moeten we helpen denken voor je moeder?
ja de drain is ontstoken en de Galblaas. ja is best pijnlijk maar krijg ik prikjes voor die redelijk helpen. Ik dacht dat ik dat allemaal al gesmst had?

Vanmorgen bloedde het bij de drain, ook al zo vaag.
ook jij kan te ver gaan he RISSIE
denken jullie maar eens mee ik ben echt ideeloos. en moet toch echt wel wat vinden en vind 65 wel bijzonder dus wil niet met een bos verlepte bloemen aankomen, hahaha

Heb zelf een: digitale fotolijst bedacht.
Het enige wat we hoorde van Kokos vanmorgen is dat koorts in pieken kwam, niet van drain enzo.
quote:bambino schreef op 02 februari 2009 @ 20:16:

ook jij kan te ver gaan he RISSIE beter uit mijn mond dan uit die van iemand met zijn volle verstand toch?
Een gedicht met alle letters van haar naam en dan bij elke letter iets over haar leven?
ja dat is leuk, en dan kan Man misschien een usb stick met allemaal leuke foto's van juul er op zetten
Ik heb toen mijn opa en oma veertig jaar getrouwd waren een soort krant gemaakt en iedereen heeft toen een stukje geschreven. En met oude foto's van vroeger, het nieuws van hun trouwdag enzo. Vonden ze erg leuk.
volgens mij wil jij dat ik er volgende week weer in lig en ben er niets eens uit.....
was voor star
Maar in reactie op wat Bam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven