Good Luck!
maandag 2 februari 2009 om 20:01
maandag 2 februari 2009 om 20:04
maandag 2 februari 2009 om 20:07
http://www.jaapkingma.nl/...%2E%2E&Id=1293&menu=menu2
over oude woningen gesproken..... Dit was het eerste huis van man en mij
over oude woningen gesproken..... Dit was het eerste huis van man en mij
maandag 2 februari 2009 om 20:08
nouuuu................de drain moet er voor zorgen dat de galblaasontstekingen wegblijven en dat is nou net wat ie nou niet doet, want ik heb er weer een te pakken. Dus van mij part schieten ze hem in het plafond maar uit mijn lijf blijft hij uit...
of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....
of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....
maandag 2 februari 2009 om 20:11
quote:bambino schreef op 02 februari 2009 @ 20:08:
nouuuu................de drain moet er voor zorgen dat de galblaasontstekingen wegblijven en dat is nou net wat ie nou niet doet, want ik heb er weer een te pakken. Dus van mij part schieten ze hem in het plafond maar uit mijn lijf blijft hij uit...
of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....oh weer ontstoken dus. Bah pijnlijk weer?
of ze moeten wel heel gegronde redenen hebben morgen....oh weer ontstoken dus. Bah pijnlijk weer?
maandag 2 februari 2009 om 20:13
ik voel me eigenlijks gewoon klote. en ik voel me ook beroerd.Koorts heb ik met pieken heel erg. voel me nu alweer heet worden ( ben liever anders heet) en dat resulteert dan in een slapeloze nacht, om vervolgens weer koortsvrij te zijn.
de artsen snappen er niks van. ze weten gewoon niet hoe ze het moeten aanpakken.
ik zit nu achter de pc, omdat mijn moeder bijna jarig is en 65 wordt, dus was op zoek naar ideetjes.
de artsen snappen er niks van. ze weten gewoon niet hoe ze het moeten aanpakken.
ik zit nu achter de pc, omdat mijn moeder bijna jarig is en 65 wordt, dus was op zoek naar ideetjes.