Entertainment alle pijlers

Vuurzee

02-02-2009 22:15 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt het ook? Ik heb de hele eerste serie gekeken en vond het vanaf het begin tot het eind spannend en dat is best bijzonder voor Nederlandse televisie. Ook erg goed acteerwerk.

Nu volg ik het natuurlijk weer, zij het een dag later via uitzendinggemist want ik heb geen tv.

Wie is er ook 'verslaafd'?

Trouwens "Dex" (Sander) is veel leuker in Vuurzee dan in GTST.

Jammer dat hij er nu bij het begin van dit seizoen weer uit gaat (denk ik tenminste, of er moet nog een wonder gebeuren). Heeft het zeker te druk met GTST, pffff. Ik kijk het dan weer wel, dat wel Maar het haalt het niet bij Vuurzee, is ook niet te vergelijken natuurlijk. Vuurzee kijk ik omdat ik het leuk en spannend vind en het verhaal (tot nu toe) erg goed, GTST omdat ... ja waarom eigenlijk?

Nieuw personage nu is Victoria Koblenko als Kim, ook leuk om haar weer eens te zien spelen (ik ken haar alleen maar uit GTST eigenlijk).

Zou Yasmin trouwens niet zwanger zijn van Peer, of kan dat niet qua tijd?
Whatever, I do what I want
Haha, Crini, treffen we elkaar hier weer eens!

Ik ben ook gek op Vuurzee. (Anders kom je voortaan hier kijken)

xxxx mervrouwK.
Hier nog een Vuuzeekijker . Lijkt me leuk om hier te discussieren over de serie en alle theorieën te lezen die mensen bedenken.
Mijn vriend en ik kijken ook graag naar Vuurzee.

Het is echt een supergoede, nederlandse serie!

En het was zaterdag zeker spannend! Hoe zal het aflopen met Sander? Wie heeft het gedaan? En hoe zal de familie van Yasmin reageren op de zwangerschap?
Ik vind het ook een geweldige serie! Heb de eerste reeks gezien en afgelopen zaterdag de nieuwste aflevering.

Heel goed!
O en ik dacht ook dat Yasmin zwanger is van Peer.

Zo doorzichtig allemaal.......

Misschien dat Rinus het vuur heeft aangestoken omdat Kristel hem heeft afgewezen?
Leuke series. Alleen jammer/vreemd/onhandig dat we zo lamg op een deel twee moesten wachten.
Wat zou er met Kim ( Victoria Koblenko) aan de hand zijn?
Mijn theorie is te voor de hand liggend: Ferdi heeft het aangestoken omdat hij gezien heeft dat Peer weer bij Christel in huis was en hij dus denkt dat Christel hem vergeven heeft.
Whatever, I do what I want
Groot fan hierzo!! We denken nu allemaal dat het doorzichtig is maar waarschijnlijk zijn we allemaal op het eind weer helemaal verrast! Denk wel dat Sander nu dood is of dat hij op het eind weer terug is. Hij heeft het te druk met GTST gok ik.

Maar helemaal top hoor!! Ik zit er elke week weer voor. Ook via internet hoor.
quote:shining schreef op 03 februari 2009 @ 13:36:

Wat zou er met Kim ( Victoria Koblenko) aan de hand zijn?

Volgens mij heeft het iets met drugs oftewel afkicken te maken. Maar in Vuurzee kun je van alles verwachten!

Hier dus ook een liefhebber! Ik vraag me af of het echt wel Sander is die in die kamer was. Ja spannend weer.
Ik heb het net even op uitzendinggemist gekeken en het is meteen weer spannend!

Wel weer even inkomen hoor, wie was wie, verhaallijn etc.

Op naar de volgende aflevering...!
Hier ook een fan. Idd jammer dat we er zo lang op hebben moeten wachten, moest echt ff graven in mijn gedachten hoe het ook alweer allemaal was gegaan.

Die Ferdi speelde toch ook héél lang geleden in GTST? Volg ik al jaren niet meer dus wist niet dat "Sander" (met die verschrikte ogen) er in speelde. Ik hoorde in een interview met één van de regiseurs dat we in elk geval 3 begrafenissen gaan meemaken waarva er één zo emotioneel was dat zelfs de mensen achter de schermen een traantje moesten weg pinken...

Ik vond de eerste aflevering veelbelovend. Wie heeft de brand gesticht? Was Sander wel op z'n kamer? Wie is de persoon met de verrekijker? Wat is er met Km? Wie is de vader van het kind wat Yasmin verwacht? Pfff, wat een vragen...
Ha, ik ben ook fan! Kijk vaak via uitzendinggemist, maar ook wel eens rechtstreeks. Ik denk dat Peer de vader is van het kind van Yasmin, vooral door haar opmerking tegen Sander. Hij vroeg 'hoe kan dat nou?' en zij zei: 'misschien van die ene keer'. En dat ze in Belgie er niet op gelet had. Dus het zou wel kunnen, toch? Hoop het trouwens niet.... Kim is denk ik gevlucht voor iets maffia/ prostitutie-achtigs. Een nieuwe verhaallijn lijkt me. Jammer dat het nog geen zaterdag is...
Ben eigenlijk vergeten of Yasmin in Belgie 'n one-night-stand gehad heeft. Weet iemand dat nog?

Als ze van Peer zwanger is, is dat natuurlijk wel pijnlijk. Overigens is het nog steeds de vraag of hij haar verkracht heeft, of dat het vrijwillig was. Als ik het goed begrijp!
Hier nog een fan!

Wie kan mij even helpen? Ik heb namelijk zaterdag de eerste tien minuten gemist. Op zich begreep ik verder de hele verhaallijn weer, maar hoe is Victoria Koblenko geintroduceerd? Is het al duidelijk waarom bij de familie logeert? Of was zij er gewoon opeens en moet dat nog duidelijk worden?

alvast bedankt!

groetjes!
Victoria Koblenko (Kim) is volgens Ferdi een vriendin van hem die heel ziek is geweest (longonsteking, dacht ik?) en rust en frisse lucht nodig heeft. Hij vraagt of ze een tijdje mag blijven logeren. Bovendien heeft ze horeca-ervaring dus dacht hij dat als ze opgeknapt was, ze zijn ouders een handje zou kunnen helpen.
Hier ook een Vuurzee fan, heb de eerste aflevering opgenomen en bij de tweede wordt het ook weer opname (ben die avond weer niet thuis) Manlief vind de serie maar niets, dus ik kijk hem heerlijk in bed!

We hebben lang moeten wachten maar het wederom de moeite waard!
quote:Growing schreef op 04 februari 2009 @ 12:47:

Overigens is het nog steeds de vraag of hij haar verkracht heeft, of dat het vrijwillig was. Als ik het goed begrijp!

Ja, dat is inderdaad niet duidelijk.

Maar als ze niet verkracht is, waarom zou ze dan naar België zijn gegaan?
Vanwege de schande in de familie misschien? Er worden wel vaker mannen onterecht beschuldigd van verkrachting...
Ik vraag me af nu Yasmin meer dan 8 weken zwanger is, is het dan van Peer? Ik ben het even kwijt....
Hoe vonden jullie de tweede aflevering?

Whopper, de cliffhanger gaf volgens mij wel aan dat de kans groot is dat Yasmin zwanger is van Peer. Die echo's klopten trouwens voor geen meter, zo'n 'oud' kind krijg je niet in een keer in beeld zoals je op de eerste beelden zag. Maar goed, detail.

Ik vraag me wel af wie het huis van Kristel in de fik heeft gestoken. Zou het die rare dikke stalker van haar zijn? En dat Ferdi daar om een andere reden in huis was? Als Ferdi het huis in de fik wilde steken, dan hoefde hij toch helemaal niet naar binnen te gaan? Die ontploffingen waren dan wel weer duidelijk van binnen uit aangestoken. Zou Ferdi's dood iets te maken kunnen hebben met die rare Kim?

Wat denken jullie?
Het was weer een spannende aflevering,die inderdaad weer veel vragen oproept

Het lijkt mij stug dat Ferdi die brand heeft aangestoken en vervolgens naar binnen gaat (dat zou ongeveer zelfmoord zijn). Maar waarom hij dan binnen was???
quote:whopper schreef op 08 februari 2009 @ 08:56:

Ik vraag me af nu Yasmin meer dan 8 weken zwanger is, is het dan van Peer? Ik ben het even kwijt....

Dat wist ik ook even niet meer. Maar ze keek niet blij.

Ik denk dat Ferdi in het huis was om zoiets als medicijnen (drugs) te jatten voor Kim. En dat iemand anders het in de fik heeft gezet. Hij had pech. Maar het zal me ook niet verbazen als het Ferdi toch niet was die verbrand is! Zijn moeder herkende toch het kettinkje niet? Van de andere kant: waar is Ferdi dan wél?

Ha zo houden we het spannend!
Het was weer erg spannend gisteravond.

Ik denk ook niet dat het Ferdi was die omgekomen is bij de brand. Maar hoe en wat? Geen idee......

Trouwens, die scene in het mortuarium, vond ik steengoed! Die emoties.... kippenvel!

En idd. die echo klopte idd. niet met het aantal weken zwangeschap. Maar zo zou het wel leuker zijn voor op tv, hahahaha....

Misschien heeft Oslan de brand wel aangestoken...... Omdat hij zo verdwaasd in bed ging liggen.

Nu maar weer wachten tot volgende week zaterdag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven