Entertainment alle pijlers

Vuurzee

02-02-2009 22:15 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie volgt het ook? Ik heb de hele eerste serie gekeken en vond het vanaf het begin tot het eind spannend en dat is best bijzonder voor Nederlandse televisie. Ook erg goed acteerwerk.

Nu volg ik het natuurlijk weer, zij het een dag later via uitzendinggemist want ik heb geen tv.

Wie is er ook 'verslaafd'?

Trouwens "Dex" (Sander) is veel leuker in Vuurzee dan in GTST.

Jammer dat hij er nu bij het begin van dit seizoen weer uit gaat (denk ik tenminste, of er moet nog een wonder gebeuren). Heeft het zeker te druk met GTST, pffff. Ik kijk het dan weer wel, dat wel Maar het haalt het niet bij Vuurzee, is ook niet te vergelijken natuurlijk. Vuurzee kijk ik omdat ik het leuk en spannend vind en het verhaal (tot nu toe) erg goed, GTST omdat ... ja waarom eigenlijk?

Nieuw personage nu is Victoria Koblenko als Kim, ook leuk om haar weer eens te zien spelen (ik ken haar alleen maar uit GTST eigenlijk).

Zou Yasmin trouwens niet zwanger zijn van Peer, of kan dat niet qua tijd?
Whatever, I do what I want
In welk geval er natuurlijk nog een seizoen gemaakt zou kunnen worden..
Ik heb gelezen dat de makers al twijfelde over seizoen twee dus vrees dat het 3e er niet zal komen.
Das mooi. Meer branden en moorden zouden niet geloofwaardig meer zijn

Sorry, ik kan niet anders dan cynisch doen over deze serie..
Hmm, ik heb 't in de gaten... Waarom heb je al die afleveringen bekeken als je 't niets vindt? Als ik aan een serie begin en de eerste aflevering bevalt me niet dan haak ik echt af.
Denk ook zeker niet dat er een seizoen 3 komt. Ik heb seizoen 2 ook erg spannend en leuk gevonden, soms wat ongeloofwaardig, maar als je elke serie en film eens kritisch bekijkt dan geldt dat altijd wel. En dan heb ik het niet alleen over nederlandse films en series!

Jammer dat het afgelopen is! Nu maar aan "" dit was het nieuws"wat ipv Vuurzee wordt uitgezonden. Ook leuk, maar heeeeel iets anders....
Omdat ik ook niet wist dat het zo zou eindigen, met een clou uit een van de eerste afleveringen waarbij het in afl 12 wordt opgelost!
Nou ik vond het een superspannende laatste aflevering! Ja in bijna elke serie zijn ongeloofwaardige zaken.

En nee, ze gaan Osman niet oppakken. Inderdaad al genoeg gestraft.

Maar de mogelijkheid voor een 3e seizoen hebben ze nog wel een beetje open gelaten. Toch is het misschien zo wel genoeg.
Zo... beetje mosterd-maaltijd reactie, maar heb pas afgelopen dagen uiteindelijk de hele serie bekeken.

(ben niet niet helemaal klaar met seizoen 2, dus heb alles driftig weggescrolled om geen clou's te lezen die ik liever niet wilde lezen...)

WAAROM komt er geen 3e seizoen?

Dit was echt de beste serie....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven