Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
quote:gizzmo-returns schreef op 24 april 2017 @ 18:11:

[...]

Wat een flauwekul. Net alsof als je geen makeup gebruikt, je dus geen aandacht aan je uiterlijk besteed?

Ik verzorg me heel goed, maar vind make up niet mooi bij me zelf en heb het ook niet nodig.Dat zeg ik niet, maar op VIVA is het om één of andere reden altijd heel vet stoer om zo min mogelijk tijd te steken in je uiterlijk. In topics als dit moet er altijd door iedereen benadrukt worden hoe casual ze zijn, "hooguit naar een feestje wat mascara!". Bijzonder irritant want in werkelijkheid ziet 80% van die vrouwen er gewoon slonzig uit.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ik draag wel make-up maar niet altijd/elke dag.

Lipstick en blush wel dagelijks, lipstick heb ik ook wel altijd in mijn tas liggen. Ga gerust zonder make-up naar de supermarkt. Op feestjes/gelegenheden draag ik soms wel wat meer oa, foundation, oogpotlood en mascara. Maar niet teveel en overdreven. Ben ook wel met 10min klaar.
•°: Don't be the same, be better!
Ik graag sinds m'n 16e geen make up meer. Gewoon geen zin in. Vind 't wel mooi staan, sommige vrouwen zijn er heel goed in. Lijkt me dan ook wel leuk maar ben eerlijk gezegd gewoon te lui.
quote:LaFolie schreef op 24 april 2017 @ 18:17:

[...]

Dat zeg ik niet, maar op VIVA is het om één of andere reden altijd heel vet stoer om zo min mogelijk tijd te steken in je uiterlijk. In topics als dit moet er altijd door iedereen benadrukt worden hoe casual ze zijn, "hooguit naar een feestje wat mascara!". Bijzonder irritant want in werkelijkheid ziet 80% van die vrouwen er gewoon slonzig uit.Juist!

[...]

Dat zeg ik niet, maar op VIVA is het om één of andere reden altijd heel vet stoer om zo min mogelijk tijd te steken in je uiterlijk. In topics als dit moet er altijd door iedereen benadrukt worden hoe casual ze zijn, "hooguit naar een feestje wat mascara!". Bijzonder irritant want in werkelijkheid ziet 80% van die vrouwen er gewoon slonzig uit.Maar dat heeft toch niets met make up te maken? Als ik me tip top voor een feestje of werk heb aangekleed, haar netjes en fris gedouched maar geen make up draag, dan ben ik dus slonzig. Echt, je praat onzin.
Sloom knotje of staartje erbij en het plaatje is helemaal af.
Oh en een bakfiets.
Wegens allergische reacties draag ik nooit geen make-up
quote:gizzmo-returns schreef op 24 april 2017 @ 18:19:

[...]

Maar dat heeft toch niets met make up te maken? Als ik me tip top voor een feestje of werk heb aangekleed, haar netjes en fris gedouched maar geen make up draag, dan ben ik dus slonzig. Echt, je praat onzin.Ik zou denken...hey, ze is wat vergeten. Zeker haast.
Ik maak me niet op. Ik vind het toch maar nep en omslachtig. En ik word toch nooit gecast voor de volgende shoot van Vogue.

Ik spaar heel veel geld uit.
Doe je goed!
quote:2Italy2 schreef op 24 april 2017 @ 18:21:

[...]

Ik zou denken...hey, ze is wat vergeten. Zeker haast.Ik zou denken, jaloers, een natuurlijke schoonheid!

[...]

Dat zeg ik niet, maar op VIVA is het om één of andere reden altijd heel vet stoer om zo min mogelijk tijd te steken in je uiterlijk. In topics als dit moet er altijd door iedereen benadrukt worden hoe casual ze zijn, "hooguit naar een feestje wat mascara!". Bijzonder irritant want in werkelijkheid ziet 80% van die vrouwen er gewoon slonzig uit.

Wat een onzin. Ik ben wel slonzig, maar zie er niet slonzig uit.

Ik vind make-up niet mooi.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik ga eigenlijk altijd zonder make-up de deur uit. En mijn haar lekker los.
quote:gizzmo-returns schreef op 24 april 2017 @ 18:23:

[...]

Ik zou denken, jaloers, een natuurlijke schoonheid!Smaken verschillen qua natuurlijke schoonheid...mits je Doutze bent. Die is in d'r blote niksie nopsie nog prachtig.
Hangt er overigens ook maar vanaf met wie je optrekt.

In mijn omgeving allemaal mensen die geen make-up dragen.

Of hoogstens een miniem beetje voor een feestje.

Geen overgemake-upde bimbo-barbies in mijn buurt.

[...]

Maar dat heeft toch niets met make up te maken? Als ik me tip top voor een feestje of werk heb aangekleed, haar netjes en fris gedouched maar geen make up draag, dan ben ik dus slonzig. Echt, je praat onzin.
Ooglijntje en mascara is het enige wat ik gebruik. Ik gebruik nooit crèmes. Niet voor de stoer maar ik ben gewoon geen tutter. Het enige waar ik veel tijd aan besteed is mijn haar. Ik ga nooit ongedoucht de deur uit. Mijn haar altijd gestyled. Doe ik dat niet dan heb ik een vreselijk uiterlijk met plat haar...
Altijd make up op als ik de deur uit ga.

Kwestie van gewenning, want ik doe er ook maar tien minuten over.

Poeder, mascara, eyeliner, lipstick en een beetje blush. Soms op een lome dag ga ik zonder boodschappen doen oid, maar dat is echt zelden.
quote:2Italy2 schreef op 24 april 2017 @ 18:24:

[...]

Smaken verschillen qua natuurlijke schoonheid...mits je Doutze bent. Die is in d'r blote niksie nopsie nog prachtig.Gelukkig ben ik doutzen niet, ik vind haar niet mooi, ook niet lekijk hoor, maar gewoon doorsnee.
Mijn vriendin is van de zonnebank en veel make up. Haar gezicht is enorm verouderd ten opzichte van dat van mij.

[...]

Maar dat heeft toch niets met make up te maken? Als ik me tip top voor een feestje of werk heb aangekleed, haar netjes en fris gedouched maar geen make up draag, dan ben ik dus slonzig. Echt, je praat onzin.

Dat vind ik slonzig staan ja. Niet vies of onverzorgd, wel slonzig. Blote billen gezicht. Waarmee ik ook niet zeg dat je lagen plamuur moet gebruiken, maar een klein beetje make-up zo vrouwelijk Nederland toch echt goed doen.

Iedereen moet lekker doen wat 'ie zelf wil, maar die misplaatste trots over geen make-up gebruiken is echt schijtirritant en bovendien belachelijk.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Naar werk doe ik wel altijd make up op, hoewel alleen mascara. Als ik een opvallende pukkel heb probeer ik die wel een beetje te verdoezelen met concealer ofzo.

Naar supermarkt enzo doe ik geen make up op
Wat is het probleem? Mannen gaan toch ook zonder make-up de deur uit? Of zonder hun haren in een pittig kort rood kapseltje te hebben laten modelleren?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:LaFolie schreef op 24 april 2017 @ 18:30:

[...]

Dat vind ik slonzig staan ja. Niet vies of onverzorgd, wel slonzig. Blote billen gezicht. Waarmee ik ook niet zeg dat je lagen plamuur moet gebruiken, maar een klein beetje make-up zo vrouwelijk Nederland toch echt goed doen.

Iedereen moet lekker doen wat 'ie zelf wil, maar die misplaatste trots over geen make-up gebruiken is echt schijtirritant en bovendien belachelijk.maar je bent zelf dus een man?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven