Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
Nooit! Gebruik dagelijks

Foundation

Mascara

Lipstick

zelfs op een vrije zondag op de bank

Vol in de make up .

vroeger tot jaar of 25 had ik genoeg aan

Mascara en lipgloss

vind elke ochtend 5 min make up pen

Net zo gewoon als tanden poetsen
Ik draag eigenlijk nooit make-up. Vroeger droeg ik altijd mascara, maar sinds een paar jaar krijg ik erg last van mijn ogen (branden, moeilijk open kunnen houden) als ik mascara draag. De rest laat ik dan ook maar achterwege. Ik heb er sowieso geen verstand van.
quote:feow schreef op 24 april 2017 @ 17:25:

[...]

Ik vind jou wel mooi.

[afbeelding]

Zelf draag ik zelden make-up. Ik vind make-up vies voelen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik draag het steeds minder. Vroeger nog well eens naar werk en zeker tijdens uitgaan/feestjes, ook dat laatste doe ik eigenlijk niet vaak meer. Heb van mezelf geen heel witte huid maar wel een heel egale en vind daarnaast dat iik mooi genoeg ben zonder.
Natte tosti..
Altijd concealer en lippenstift, ook als ik de hond moet uitlaten,

Mascara bijna ook dagelijks behalve als ik door de regen er heen moet fietsen, want dan kom ik als panda aan wat het er niet mooier op maakt.

O ja, en de borstel door mijn haar.
Afgezien van wat dagcreme 's ochtends doe ik niets aan make-up
Oh god weer zo'n topic waarin iedereen over elkaar heen buitelt om te roepen dat ze echt nóóit make-up gebruiken, haar lekker praktisch en binnen tien minuten de deur uit. Hoe minder aandacht je aan je uiterlijk besteedt hoe beter lijkt het wel op VIVA.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Als ik me 's morgens klaarmaak, hoort een klein beetje make-up gewoon bij mijn ochtendroutine. Een dun laagje foundation en wat mascara.

Als ik een dag gewoon thuisblijf en echt enkel maar naar de bakker of supermarkt moet, dan draag ik geen make-up.

Maar ik voel me wel beter mét. Ik zou nooit naar een feestje gaan zonder make-up of een dagje de stad ingaan. Ik ben eigenlijk wel een beetje verbaasd dat zoveel vrouwen hier nooit make-up dragen.
Gebruik altijd wel beetje foundation en mascara. Met het ouder worden kan ik niet meer zo goed zonder, ziet er allemaal niet meer zo fris en fruitig uit. Krijg dan meteen de vraag of ik moe ben enzo...????
quote:GinnyJones schreef op 24 april 2017 @ 17:24:

Ik gebruik altijd kohlpotlood onder en boven en een beetje mascara. Zonder heb ik echt zo'n achterstandswijkhoofd. Een wát!?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
In mijn vrije tijd ga ik vaak genoeg zonder make-up de deur uit of ik draag allleen wat mascara, maar naar mijn werk draag ik altijd make-up al is het ook dan afhankelijk van mijn bui of het veel of weinig is.
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
quote:gizzmo-returns schreef op 24 april 2017 @ 17:50:

Afgezien van wat dagcreme 's ochtends doe ik niets aan make-upIk vind het altijd een beetje grappig als mensen dagcrème als make-up beschouwen voor mij is dat gewoon basisverzorging.
quote:Taralina schreef op 24 april 2017 @ 17:25:

Alle vrouwen zien er beter uit met een beetje makeup, al is het maar mascara en een lijntje onder het oog.

Ik zie er niet beter uit met een lijntje onder mijn oog hoor

Wel altijd een lijn boven mijn ogen. En oogschaduw en mascara. In de winter BB cream en blush. In de zomer niet.

Het is héél zelden dat ik onopgemaakt de deur uit ga.
Waarom niet?

Zo lelijk ben ik toch niet, dat ik iedereen de stuipen op het lijf jaag?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:LaFolie schreef op 24 april 2017 @ 17:51:

Oh god weer zo'n topic waarin iedereen over elkaar heen buitelt om te roepen dat ze echt nóóit make-up gebruiken, haar lekker praktisch en binnen tien minuten de deur uit. Hoe minder aandacht je aan je uiterlijk besteedt hoe beter lijkt het wel op VIVA.Mijn uiterlijk is prima verzorgd, ook zonder make up hoor.
quote:PlayingTheAngel schreef op 24 april 2017 @ 17:16:

Meestal zonder. Ik vind dat make up vrouwen vanaf n jaar of 30 er ouder uit laat zien. Dat is verder niet de reden. Ik ben gemakzuchtig en wil gewoon in mn ogen kunnen wrijven
Sowieso altijd mascara en wat kleur in mijn wenkbrauwen. Ik heb wit-blond haar van mezelf, zonder make up lijkt het net of ik geen wenkbrauwen heb
Ik heb meestal wel altijd mascara op. Op zijn minst.
quote:Mariposa89 schreef op 24 april 2017 @ 17:57:

[...]

Ik vind het altijd een beetje grappig als mensen dagcrème als make-up beschouwen voor mij is dat gewoon basisverzorging.Ik ook hoor, maar voor de volledigheid noem ik het wel. Je hebt bv ook dagcreme met een klein tintje erin. Maar die heb ik overigens ook niet.
Normaal alleen wat oogmake-up, maar nu al een week niet ivm geïrriteerde ogen. Vorige jaren ook niet rond deze periode want het is iets hooikoorts-achtigs volgens huisarts.
quote:LaFolie schreef op 24 april 2017 @ 17:51:

Oh god weer zo'n topic waarin iedereen over elkaar heen buitelt om te roepen dat ze echt nóóit make-up gebruiken, haar lekker praktisch en binnen tien minuten de deur uit. Hoe minder aandacht je aan je uiterlijk besteedt hoe beter lijkt het wel op VIVA.

Wat een flauwekul. Net alsof als je geen makeup gebruikt, je dus geen aandacht aan je uiterlijk besteed?

Ik verzorg me heel goed, maar vind make up niet mooi bij me zelf en heb het ook niet nodig.
Ik hou niet van 'blote billen gezichten'. Een beetje make-up doet wonderen. Géén plakkaatverf a.u.b.
quote:dignity schreef op 24 april 2017 @ 17:58:

[...]

Mijn uiterlijk is prima verzorgd, ook zonder make up hoor.Uiteraard. De vrouwen van VIVA zijn de uitzonderingen op de regel.
quote:inky12345 schreef op 24 april 2017 @ 16:56:

Ik draag nooit make-up. Mijn leven lang al niet, en ik ben nu 50. En ik word nog altijd jonger geschat dan ik ben.Dit zou ik geschreven kunnen hebben (behalve dat ik over een paar jaar pas 50 word).
Ik draag vrijwel nooit make up omdat ik de volgende dag dan de hele dag rode, jeukende ogen heb.

Word nooit raar aangekeken om mijn make up-loze uiterlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven