Lijf & Lijn alle pijlers

Dames zonder make up de deur uit?

24-04-2017 16:47 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ga jij zonder make up de deur uit? Als ik bijv even naar de supermarkt moet doe ik me haar op een staart en verder niets van make up. Ga ik bijv naar een braderie verjaardag.......dan gebruik ik wat foundation lijntje onder me oog rouge en mascara......dit kost ongeveer 10 minuten max
Nooit! Gebruik dagelijks

Foundation

Mascara

Lipstick

zelfs op een vrije zondag op de bank

Vol in de make up .

vroeger tot jaar of 25 had ik genoeg aan

Mascara en lipgloss

vind elke ochtend 5 min make up pen

Net zo gewoon als tanden poetsen
Ik draag eigenlijk nooit make-up. Vroeger droeg ik altijd mascara, maar sinds een paar jaar krijg ik erg last van mijn ogen (branden, moeilijk open kunnen houden) als ik mascara draag. De rest laat ik dan ook maar achterwege. Ik heb er sowieso geen verstand van.
quote:feow schreef op 24 april 2017 @ 17:25:

[...]

Ik vind jou wel mooi.

[afbeelding]

Zelf draag ik zelden make-up. Ik vind make-up vies voelen.
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik draag het steeds minder. Vroeger nog well eens naar werk en zeker tijdens uitgaan/feestjes, ook dat laatste doe ik eigenlijk niet vaak meer. Heb van mezelf geen heel witte huid maar wel een heel egale en vind daarnaast dat iik mooi genoeg ben zonder.
Natte tosti..
Altijd concealer en lippenstift, ook als ik de hond moet uitlaten,

Mascara bijna ook dagelijks behalve als ik door de regen er heen moet fietsen, want dan kom ik als panda aan wat het er niet mooier op maakt.

O ja, en de borstel door mijn haar.
Afgezien van wat dagcreme 's ochtends doe ik niets aan make-up
Oh god weer zo'n topic waarin iedereen over elkaar heen buitelt om te roepen dat ze echt nóóit make-up gebruiken, haar lekker praktisch en binnen tien minuten de deur uit. Hoe minder aandacht je aan je uiterlijk besteedt hoe beter lijkt het wel op VIVA.