M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello dames,

Ben benieuwd of ik positief ga testen...cyclus is zo grillig dus even afwachten maar. (25 dagen, 26 dagen, 31 dagen, verre van regelmatig lastig inschatten dus wanneer het goede tijd is, zelfs met die staafjes ingewikkeld)

Syl, dikke knuffel voor jou! Hou je haaks en de AK is er om lekker te schrijven.

Indian, wat leuk zo n poll! DVD komt hopelijk vandaag, en aders vast morgen

Frans ik wilde vanmiddag naar Loods 5, maar V is moe dus ik denk dat ik ook niet ga.

Q leuke tip! Ik ga er zeker eens naar toe. Ik ga ook altijd graag naar het Geertje, dat is net iets verder maar daar kan je dan baby geitjes de fles geven, over 1 maandje zijn de 1e lammetjes er weer denk ik, dus dan ga ik zeker weer.

Valentijn is al een paar nachten aan het SPOKEN, heel erg angstig voor geluidjes en wil dan bij ons in bed. Dat willen we liever niet, dus eerst 2 uur aanmodderen met ernaartoe gaan troosten, streng zijn, hele trucendoos om dan uiteindelijk toch tussen ons in te komen liggen Hebben we tenminste alledrie nog een beetje nachtrust.

Gister ben ik lekker uit eten geweest met vriendlief, heel gezellig en lekker. Daarna thee-tje wezen drinken bij onze oude buren. Mijn moeder pastte op, dus dat was fijn. Komende week veel werken, bleee Heb nu bijna weekje vrij gehad, (op een dagje thuis werken na) en dan is het altijd weer lastig opstarten.

Ik ga even tukkie doen op de bank

Merel
Indian, DVD is super! V zit er naar te kijken. Ik ook weer blij!

Slaapje was maar kort dus nu lekker even buizen.

Laat je in de AK nog even weten mbt de kosten?

Daaag

Merel
Oh Syl, dat is niet fijn!! Dikke knuffel meid.

Fijn Merel, dat de dvd er is.

Ik mail je wel even!

Vervelend dat Valentijn aan het spoken is.

Wij kiezen dan soms ook eieeren voor ons geld, door hem bij ons in bed te nemen, dan slapen we idd allemaal nog een beetje.

Dat is ook de reden dat we zijn verjaardag op zaterdag doen en niet op zijn dag zelf (zondag) want die nacht slaapt hij ook slecht. Kunnen we allemaal op zondag nog wat bijtanken.

Ik hoop dat je positief gaat testen.

Net de bedrijfsarts gesproken, hij belt maandag weer terug!
Syl dikke Donderdag duurt nog lang zeg! Vind ik wel slecht, dat het zo lang moet duren!

Merel, aah jij ook niet naar Loods 5 dus. Ik ook niet :( . Oeh en ik heb zo'n zin om te gaan Balen dat Valentijn zo aan het spoken is zeg.

Indian, lekker dat je bent wezen zwemmen, Heb ik nu al een tijd niet gedaan met MIlena. Heb ik ook wel weer zin in!

Q, Mijn man is al weer terug hoor. Vorige week al, maar toen was ie ziek De ziel, heb vanochtend toch maar even mijn excuses aangeboden voor mijn vreselijk onaardige gedrag toen hij ziek was. Voelde me toch wel schuldig . Klinkt alsof het allemaal lekker gaat met jullie! Fijn! Aaah en ezeltje rijden klinkt wel erg leuk zeg.

Hier is het hele huis schoon! Jeujj, mijn moeder is komen poetsen en samen hebben we het huis schoongemaakt. Ik zit nu met een zonnebril op

Baby mag komen dus!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Haha Frans, alles dus zoooooo schoon dat het pijn doet aan je ogen.

Nou laat die baby van jullie maar komen! Wij zijn er klaar voor!! (zit op de tribune te juichen en lekker te snoepen, wel warme chocomelk erbij, is toch wat fris)

Gaat het goed met de februari baby's die al geboren zijn?

Vanmiddag 2 tot 3u op bed gelegen, ook veel van geslapen, ben nog steeds erg moe van het zwemmen.

Bedrijfsarts heeft gebeld, belt maandag weer terug.

MDL arts heeft gebeld, mag morgen 5mg minder prednison, omdat ik zoveel last heb van de bijwerkingen.

Ook zij belt maandag weer.

Wat is Loods 5??
Pffffff behalve s nachts een SPOOK ook overdag eigenlijk wel, en een DRAAK tegelijk. Wat een gedoe vandaag. Valentijn zoekt continue de grenzen op en is niet te genieten. Ik heb wel vreselijk gelachen met eendjes voeren. Er waren een paar zo brutaal dat ze een hele boterham uit zn handen hebben gesnaaid. Brullen natuurlijk, wat een stoute eend. En toen: Mama ik wil naar de andere eendjes toe.....

Voor de rest was vandag one of those days....beter snel vergeten en morgen lekker werken en V naar kdv.

Merel
Pff Merel, heel herkenbaar, datd raken, zo hebben wij er 1 hier ruim 2 weken rond lopen met dat gedrag. moet zeggen dat hij vandaag eindelijk eens vrolijk en gezellig was. Nog wel een aantal keer op zijn stoel gezeten maar duidelijk midner als de afgelopen weken.

Haha stoute eendjes, hele boterhammen jatten.
Ff een korte egopost, zal morgen bijlezen.

Vanmorgen teruggekomen van een weekend Zeeland, afscheid genomen van mijn oma en uitgewaaid op het strand. Het voelt goed, ze herkende me nog even aan het eind. En wie weet hebben we het allemaal mis en redt ze het nog een tijd, maar ze is nu 90 en erg dement. Voor haar zou het niet erg zijn al het voorbij zou zijn. Ze maakt wel een gelukkig indruk, dat vind ik fijn. Maar ze heeft een mooi en lang leven gehad, 5 kinderen een berg kleinkinderen en achterkleinkinderen (14!) en heeft twee keer een echtgenoot verloren en is twee keer borstkanker te boven gekomen.

Test kan pas over een week bij mij en Merel, jij dacht ik ergens in de loop van de week?

Syl

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja, het Geertje daar zijn we ookal eens geweest. Emdin vond het wel aardig, al waren het voor hem wel heel veel opdringerige geitjes en ik vond het er (te) druk. Ach, binnenkort worden er op vele kinderboerderijen geitjes geboren. Op onze vaste boerderij staan de drachtige geiten al op stal te wachten op de bevalling.
Juul, fijn dat het bezoek en weekendje weg zo geslaagd was. En dat je er een fijn gevoel bij hebt/had.
Goedemorgen!

Aah er zijn meer kinderen vreselijk dwars dus. Voor mij wel fijn om te lezen. Tisvastweereenfase .

Juul, fijn dat je bij je oma geweest bent en dat je er een goed gevoel over hebt! Was Lynn er ook bij?

Q, haha ik voel me ook een drachtige geit die op stal staat

Straks moet ik naar de vk, maar mijn auto is stuk. Nu moet ik fietsen (ov is geen optie helaas). Hmm, ik voel me wel erg verwend, maar fietsen gaat me toch niet meer zo goed af. Dus ik baal er een beetje van.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hmm... Frans... nog niets dus. Kwam even checken.

We zijn hier allemaal fit (grijnz, voor mij en Popsie nog wel tussen haakjes maar goed). ZOndag naar een indoor speeltuin geweest en dat was voor het eerst een echt succes voor Pipsie. Ze durft nu al veel (alleen moet er wel een ouder mee in die toestellen). Popsie kon er heerlijk klauteren.

Helaas had Pipsie s avonds wel last van alle indrukken (dus slecht slapen) maar goed, ik ga binnenkort eens beginnen met yoga voor haar. Nog wel even inlezen maar volgens mij moet ze dat nu al wel kunnen en dan slaapt ze vast beter.

Juultje, hoe bevalt het jullie nu, het bedrijf bedoel ik? Anders maar even op Hyves of prive. Ik vind het zelf momenteel moeilijk om aan het werk te blijven. Ben erg snel afgeleid. Maar goed, website is bijna af. Vandaag mijn emailbox helemaal opgeschoond (nog berichtjes uit 2007 er in staan...).

Nieuwe mappen ingedeeld etc. wel fijn gevoel :-).

Over die sollicitatie: ze hadden nadat ik de brief verstuurd had (en twee verkennende telefoongsprekken) toch nog het profiel veranderd... Grrrrr.... had ik net zo goed al die tijd er niet in kunnen steken! Enfin, was voor mijn communicatieve skills wel weer een goede oefening. En het was te veel uren dus ik had ook niet geweten wat ik er mee had gemoeten als het door was gegaan. Pipsie kan wel meer aan tegenwoordig maar heel veel vaker kan ik ze ook niet wegbrengen.

Ik ben nu wel actief op zoek naar een oppas voor erbij zodat ik zelf wat meer tijd krijg.

Popsie is gister voor het eerst meegeweest naar de opvang in de sportschool. Dat ging prima! Ik was er zelf wel wat zenuwachtig over maar ze vond het erg leuk dus nu gaan we samen "sporten" op maandagochtend asl Pipsie naar de psz gaat.

Met een beetje mazzel krijg ik in e loop van deze maand weer mijn medicijnen (ik had meer dan 5 jaar niet geslikt...). ben benieuwd of ik dan weer wat meer kan :-)

Merel, dat grenzen zoeken is hier ook bezig. Pipsie heeft gooien en smijten en schreeuwen ontdekt. Erg fijn

Juultje, fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over jullie bezoekje!

Q, fijn dat je nu weer een vaste werkplek hebt.
Oh Frans, balen dat je auto nog stuk is. Fietsen is idd niet meer fijn zo op het laatst.

Mmm had met Yuma 's maandags nog gefietst en 's woensdag werd hij geboren. Weet nog dat dat niet lekker zat, zo'n hoofdje tussen je benen. (bij wijze van spreken dan he, want zat er natuurlijk niet echt tussen)

Pips, fijn dat jullie aan de betere hand zijn!!

Heerlijk sporten samen met Popsie om de maandag.

Hopelijk komen je medicijnen snel binnen en hebben ze het gewenste resultaat.

Tot straks!
Hoi,

Fietsen ging wel oke! Alles was goed bij de vk, baby is helemaal ingedaald en lag startklaar

Haha oooh die grenzen opzoeken, zo erg. Milena stampvoet er ook bij en ze gaat gooien met dingebn. Haha toch wel erg grappig om te zien zo'n peutertje wat helemaal uit haar dak gaat.

Pips, ik hoop dat de medicijnen zullen helpen. Leuk dat Popsie het zo goed doet op de opvang van de sportschool! Ik heb trouwens de kleertjes weer terug. Het is alleen niet zo veel meer. Welke maat heeft Popsie, kleertjes zijn maat 80-86. Je mag ze zo hebben als je wil. Heb ook nog laarsjes maat 21 geloof ik.
Hoi Frans,

Popsie heeft nu maat 80/86. Ik heb geen idee van haar schoenmaat, zal het even nakijken binnenkort.

Ow.... Popsie gaat uit haar dak (wil niet slapen) ik zal er gauw heen anders heb ik twee wakkere kids.
Hoi,

Weinig bijzonders of nuttigs te vertellen.

straks behang gehaald voor de babykamer. We wilden eigenlijk schilderen, maar de muren zijn best slecht en wordt anders wel erg veel werk, dus dan maar een neutrala behangetje erop. (beige dacht ik)
Heeee ladiezzzz!!!

Snelle post eventjes, deze keer.

Alles goed alhier, wel erg druk (beetje vooruitwerken, alvast wat met nieuwe huis bezig enz) dus weinig forumtijd helaaaaaassss.

'k Kwam even checken hoe Frans was (nog niets.. jammer! ) en verder wel alles gelezen maar dus geen tijd voor reactie. Snorry!!! Volgende keer beter!

Sleutel krijgen we 2 maart en 3 april moeten we erin.

Beterschap voor zieken, sterkte/doorzettingvermogen voor zwangeren, succes met alle draken (tss... Sophie net zo) en tot gauw!!!
jij ook succes Xop!!

Fijn dat je ff iets van je laat horen.

Mmm de sleutel toch pas in maart. Oke, nou veel succes alvast met de voorbereidingen.
ik ben echt blond en zwanger. Haha. Ging vanmorgen tanken, en tot 2x toe parkeer ik mijn auto zo, dat de tankdop aan de andere kant van de auto zit nou dan ben je effe blond bezig. haha.

Yuma naar oma gebracht, komt vanavond terug tussen 18 en 18:30u.

Ik heb er erg veel moeite mee dat hij daar is; een hele dag is. het zijn ontzettend lieve mensen, maar ja weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Ze begrijpen Yuma vaak niet, ook omdat ze niet zo goed meer horen. Dus wordt Yuma kwaad.

De kans is heel groot dat Yuma vanavond niet te genieten is als hij terug komt. Is meestal zo.

En dan zeggen ze, hij is zo lief en gezellig geweest, ja leuk voor jullie, maar nu moet hij zich thuis nog even uitkuren en zijn frustratie kwijt.

Dit was de eerste keer in zijn bijna 3jaar dat hij zelf vroeg om bij deze opa en oma te spelen (ouders van man) Meestal wil hij niet. Hij had het nu zelf 2x gezegd, afgelopen donderdag en een paar dagen erna nog een keer, dus samen met Yuma gebeld naar oma om af te spreken.

Maar genoeg gezeur erover!!

Nou, ik ga maar even bank hangen, babykamer ontvetten, bankhangen, naar de carnavalswagen van de buurt (van de kids) en vast nog wel meer bankhangen.
Merel, wanneer ga jij testen?

Nog even geduld dus, Xop, maar maart is al snel!

Fijn dat alles goed was bij de vk, Frans! Het kan nu elk moment gebeuren he, spannend!
Lekker toch ook wel, een dagke voor jezelf, Indian? Ik snap je wel m.b.t. opa en oma en het uitrazen van Yuma daarna. De neefjes van mijn man hadden dat ook heel erg bij zijn ouders, ze liepen daar op hun tenen en moesten dat thuis afreageren.
Ja Juul, het dagje voor mijzelf is ook erg lekker, ben enorm moe nu al, van Yuma wegbrengen en even naar de winkel vlees halen.

het is zo dubbel, man heeft dat ook, dat gevoel, dus het ligt niet aan mij of aan het feit dat het mijn schoonouders zijn. (want dat scheelt bij sommige mama's ook nog, niet verkeerd bedoeld overigens) Yuma heeft er ook nog nooit gelogeerd, want daar staat man ook niet helemaal achter.

Zat pas al wel met man te babbelen, hoe als ik straks regelmatig werk vind. Ons mam kan nooit 's ochtends en 2 dagen per week schoonouders vind ik A. niet fijn/geruststellend; B ze worden al best oud (zij ineens erg oud geworden vinden wij) C ik vind 2 hele dagen teveel voor hun.

Dus met man over een papa dag gehad, daar stond hij nu wel voor open. Maar dat duurt allemaal nog zooooooooo lang. Kunnen we het tegen die tijd altijd nog over hebben. En wie weet is ons mam dan ook flexibeler.

Oh heb nog wel even net de babykamer ontvet, nog niet helemaal goed eigenlijk, want moet de kabeltjes nog los maken en de gordijn rails moet eraf.....maarja.
de babykamer ontvet?? Wat spook je normaal in die kamer uit dan? Bak je daar altijd frietjes????
koffie, zwart graag...
Haha, ik zie nu Indian frietbakkend voor me in de babykamer Maarreh ik ben ook wel benieuwd naar ontvetten hoor, dat heb ik niet gedaan .

Lastig als Yuma steeds zo overprikkeld thuiskomt. Milena kan gelukkig overal wel redelijk goed tegen. Ook als het ergens heel druk is. Waarom kunnen je kinderen niet naar een kdv of gastouder als je je schoonouders liever niet teveel laat oppassen? Zou wel handig zijn als je man een dag minder kan werken, lijkt me voor hem ook leuk! Bij mijn man kan het niet echt in de functie die hij nu heeft en dat is toch wel heel jammer (ook voor mij, want dan zou ik makkelijker 3 dagen kunnen werken).

Xop, nog geen sleutel dus. Ik dacht dat jullie die in februari zouden krijgen. Hebben jullie al een verbouwplan enzo? Je hebt maar 1 maand overlap tussen de huizen he? Spannend hoor!!

Juul, hoe is het? Alles goed?
Ik help de slonsjes hier maar even

Huisstof is altijd vet. Vandaar.

Rent gauw weg en zoekt een veilige plek waar geen pannen van Frans of Sylvester kunnen komen :-)

FF Pipsie van bed halen. Tis dus maar de vraag of ik hier weer kom vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven