Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Ok dus etos - > tandpasta

Kruidvat - > shampoo, conditioner, masker en wimperserum

Welk masker was dat ook alweer?? Kan hem niet terugvinden
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 22 april 2017 @ 19:44:

Ik heb vanmiddag het peel off masker gekocht van Kruidvat originals met dragonfruit. Zat al een tijdje aan te hikken tegen vuile poriën, ondanks het feit dat ik dagelijks met milk en micelair water in de weer ben, kreeg ik het niet weg.

Nu met dit masker heb ik een schoon en fris gezicht en ik heb zelfs weer kleur in mijn gezicht.

Fantastisch, en dat voor maar twee euro voor een grote tube.Het masker.
Hips, hopsakee en pierlala.
Wie weet er iets van je haar behandelen met Keratine? Ik wil geen krullenshampoo, ik hou niet van mijn krullen! Zo'n behandeling kost €275 bij de kapper zag ik, maar je kunt het ook zelf doen? Iemand ervaring (kapsalon of zelf doen)? Oh ja, maakt je haar gladder ;)
quote:Bestaardigopzich schreef op 26 april 2017 @ 17:19:

[...]

Oeps sorry.. ik had iets te snel gescrolld en je berichtje gemist. Bedankt, ook voor de kortingscode; ik ga hem eens proberen!

Zal nog even laten weten of ik er ook zo blij mee ben

ps: net besteld samen met hondenvoer van Dierplein: geen verzendkosten en met 1.37 korting is de gel ruim een tientje: wat een verschil in prijs! en kan het ma. laten bezorgen wat me beter uitkomt, super!

wel verwarrend dat bij de reviews afwisselend over creme of gel wordt gesproken terwijl het over hetzelfde product gaat, maar de reviews zijn erg lovend dus ik zie wel wat het is.

geheel off-topic: het hondenvoer was ook belachelijk goedkoop echt de helft van wat ik vorige keer betaalde, net of ik de oogcreme/gel gratis heb en dan nóg ben ik minder kwijt voor het hondenvoer, is ook wel nodig sinds dit topic.. Ik heb het vanavond met korting bij Drogistplein besteld, heb ik nou de goeie??
Zou misschien de omgekeerde volgorde aanhouden met haren wassen (eerst conditioner dan shampoo - Artikeltje) nog een idee zijn om de kleur in je haren meer te behouden met die paardenshampoo?

Ik ga het morgen uitproberen. En de tandpasta maakt mijn tanden inderdaad iets witter.
quote:mademoiselle83 schreef op 26 april 2017 @ 22:17:

[...]

Ik heb het vanavond met korting bij Drogistplein besteld, heb ik nou de goeie??Welke heb je besteld? Olaz heeft echt maar 1 oogGEL. Dat plaatje+prijs op Bol.com is zo verwarrend :(
quote:Merl0t schreef op 26 april 2017 @ 20:50:

Net als veel anderen een beetje verslaafd aan dit topic. Heb Vitis in huis en poets er nu een week mee. Doet wat hier gezegd werd: schone tanden en een tikje witter! Ook het peel-of masker van Cateautje (kruidvat); lekker spul en frist inderdaad de huid op. Tip van groene primer bij de Etos: check! Mijn vriend viel het op dat aan het eind van de dag mijn wangen niet zo rood opgloeiden door de couperose. Twijfel nog over de couperose-creme en de paardenshampoo

En Vicks Vaporub voor zachte voeten?! Ik ga morgen een potje halen.

Welke peel off heb jij gebruikt?

Edit: ik zie dat mijn vraag al is beantwoord.
quote:blond09 schreef op 26 april 2017 @ 20:57:

Welk masker was dat ook alweer?? Kan hem niet terugvinden

Peel off dragonfruit.

En nu alle maskers 2 + 1 gratis bij kruidvat.
quote:mademoiselle83 schreef op 26 april 2017 @ 22:17:

[...]

Ik heb het vanavond met korting bij Drogistplein besteld, heb ik nou de goeie??Heb het ook met korting bij Drogistplein besteld, deze dus:

https://www.drogistplein. ... tend-oogcontourgel-15-ml/

Maar als je reviews leest bij bol.com bv hebben ze het over gel en creme. Daardoor dacht ik eerst huh, zoveel prijsverschil (30,- bij Bol.com) en met korting ruim een tientje bij Drogistplein? 12,95 bij Appie??

Heb ik nou toch de verkeerde maar ik heb lang gekeken en echt, het is de goeie en schijnt nog te werken ook, de review van iemand die ook hooikoorts/brandende ogen had trok me over de streep

Bij Bol.com stond wel een vraag en antwoord over die prijs iemand anders had het kennelijk ook gezien toen de Olaz daar 20 euro kostte (nu dus 30,-) en vroeg aan Bol.com hoe dat kon; antwoord van Bol.com: het is een externe verkoper en die bepalen zelf hun prijs.

Tsja.. zal wel dan, echt goed opletten dus.. ik zie soms dingen in eurowinkels of 2 voor de prijs van 1 waarvan je denkt hoe kán dat toch?

Van sommige dingen hamster ik altijd als het in de aanbieding is, 2 voor de prijs van 1 komt bij bv het Kruidvat voor bepaalde merken regelmatig langs.

Ook bij Etos hebben ze soms echt belachelijk goedkope partijtjes spullen van topmerken, zo heb ik 3 tubes face-wash van Elizabeth Arden pas meegegraaid voor 3,75 p.st.(!!!) deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... 72434670-9200000072521943

En nog 2 potten moisturizer -Visible Difference van hetzelfde merk, van ??,- (duur iig haha) voor 12,50. Nooit weg en nog heel lang houdbaar ook. O ja ook nog een scrubcream van E. Arden die heel zacht is voor een fractie van de normale prijs. Als je het niks vind voor je gezicht heb je een supersjieke bodyscrub denk ik dan maar het is geweldig spul!

Die staan zelden of nooit in de folders, daarom is het soms wel handig om in de koopjeshoeken te kijken daar.

Ik woon vlak naast een groot winkelcentrum en moet zeggen dat ik door dit topic weer veel vaker even een rondje door de winkels loop..

Het enige wat iedereen hier heeft is wimperserum, mss moet ik toch maar eens kijken wat er gebeurt als ik dat een paar weekjes gebruik...
quote:Sensheart schreef op 26 april 2017 @ 23:05:

[...]

Welke heb je besteld? Olaz heeft echt maar 1 oogGEL. Dat plaatje+prijs op Bol.com is zo verwarrend :(

Zeg dat wel!! En ja inderdaad, ik hield me ook vast aan de illustratie en de tekst op het doosje. En ook inderdaad op Olaz Oog gegoogeld: 2 oogcremes (heel anders) en deze.

Deze lijkt me echt lekker verfrissend zeker met de zomer voor de deur, nou ja binnenkort, hoop ik

*zet de kachel nog wat hoger*
@bestaardig, bedoel je huisdierplein voor de brokken? In dat geval doen ze alsof je 17% minder betaalt, maar ik heb gisteren bij het tuincentrum evenveel voor de brokken betaald - helaas.

En ik ben ook groot fan van koopjes, AH heeft tijdens route 99 soms ook leuke aanbiedingen qua shampoo en douchegel.
quote:Cateautje schreef op 26 april 2017 @ 19:24:

[...]

Elke dag na het douchen goed insmeren en voordat je naar bed gaat en binnen een paar dagen resultaat.

Ik zag bij de Action sokken met gelvulling die je in bed kunt dragen na het insmeren van je voeten (met Vicks uiteraard )

Ik heb ze nog niet gekocht, maar denk dat het fijner zal zitten dan gewone sokken.
quote:Lucky_Birdie schreef op 26 april 2017 @ 23:38:

@bestaardig, bedoel je huisdierplein voor de brokken? In dat geval doen ze alsof je 17% minder betaalt, maar ik heb gisteren bij het tuincentrum evenveel voor de brokken betaald - helaas.

En ik ben ook groot fan van koopjes, AH heeft tijdens route 99 soms ook leuke aanbiedingen qua shampoo en douchegel.

Ja klopt, maarrr deze brokken had ik al eens eerder bij Huisdierenbazaar gekocht (15 kilo maar heb even teruggekeken of het ech zoveel scheelde) en ik heb toen toch echt het dubbele betaald. Nu was het ook een aanbieding maar bij Pets Place was hij ook in de reclame en daar tóch nog een tientje duurder.

Dus was wel een superaanbieding (mss uit assortiment?) én ik kreeg nog 5% korting ook zodoende.. Had nog 5% korting op mijn volgende bestelling bij Huisdierenbazaar, maar als Zooplus of wie dan ook het goedkoper heeft koop ik het daar.

Ben ook gek op koopjes, en waarom niet? Ook met boodschappen doen, zal wel een overblijfsel zijn uit de tijd dat ik echt niks te makken had en op kamers woonde maar aan de andere kant heb ik ook een hele mooie dure winterjas gekocht vorig jaar van cashmere wol. Peperduur maar heerlijk warm en ik krijg zoveel complimentjes van wildvreemden over mijn mooie jas en hij is heerlijk warm. Had ik niet kunnen betalen als ik verder niet oplet.

En nu een beetje mezelf aan het verwennen omdat ik al een paar maanden met roken ben gestopt. Dat houdt een app voor me bij hoeveel ik heb bespaard en dat tikt echt heel hard aan. Maar dit topic trekt als een magneet

Dacht eerst wimperserum neee... zag mezelf weer hannesen ooit met wonderolie in een lege mascararoller en bijbehorende vettige waas en uitlopende oogmake-up de volgende dag

Maar nu lees ik lijntje trekken, niet vet, klaar tsja.. wie wil er nou geen lange wapperwimpers? Zo nog eens lezen, bij het Kruidvat voor een tientje las ik ergens dat is te doen..
quote:Dollycat schreef op 26 april 2017 @ 23:44:

[...]

Ik zag bij de Action sokken met gelvulling die je in bed kunt dragen na het insmeren van je voeten (met Vicks uiteraard )

Ik heb ze nog niet gekocht, maar denk dat het fijner zal zitten dan gewone sokken.

Die ga ik z.s.m. kopen dan! Ik loop echt veel met mijn hond en dan merk je pas hoe belangrijk gave, pijnvrije voeten zijn, kan ik die Gehwol ook gewoon opmaken want ook dat werkt goed. Kloofjes en eelt zijn ook binnen een paar dagen verdwenen, eelt verdwijnt vanzelf alleen Vicks ruikt volgens mij minder penetrant naar rozemarijn, menthol en lavendel.

Beetje too much, prima als je al kloven hebt (en voor het slapen gaan haha) maar sla het smeren van een klein beetje om droogte te voorkomen vaak over omdat ik dan direct na het douchen alleen dat spul nog ruik en ik hou zo van lekkere geurtjes; alle lekkere geurtjes zijn meteen weg je ruikt alleen die voetcreme nog maar. Vicks ruikt ook wel maar niet zo heel sterk dacht ik. Proberen maar, ooit een filmpje op YouTube gezien en je kon het voor meer dingen gebruiken, Vicks.
quote:Bestaardigopzich schreef op 26 april 2017 @ 23:32:

[...]

Heb het ook met korting bij Drogistplein besteld, deze dus:

https://www.drogistplein. ... tend-oogcontourgel-15-ml/

Maar als je reviews leest bij bol.com bv hebben ze het over gel en creme. Daardoor dacht ik eerst huh, zoveel prijsverschil (30,- bij Bol.com) en met korting ruim een tientje bij Drogistplein? 12,95 bij Appie??

Heb ik nou toch de verkeerde maar ik heb lang gekeken en echt, het is de goeie en schijnt nog te werken ook, de review van iemand die ook hooikoorts/brandende ogen had trok me over de streep

Bij Bol.com stond wel een vraag en antwoord over die prijs iemand anders had het kennelijk ook gezien toen de Olaz daar 20 euro kostte (nu dus 30,-) en vroeg aan Bol.com hoe dat kon; antwoord van Bol.com: het is een externe verkoper en die bepalen zelf hun prijs.

Tsja.. zal wel dan, echt goed opletten dus.. ik zie soms dingen in eurowinkels of 2 voor de prijs van 1 waarvan je denkt hoe kán dat toch?

Van sommige dingen hamster ik altijd als het in de aanbieding is, 2 voor de prijs van 1 komt bij bv het Kruidvat voor bepaalde merken regelmatig langs.

Ook bij Etos hebben ze soms echt belachelijk goedkope partijtjes spullen van topmerken, zo heb ik 3 tubes face-wash van Elizabeth Arden pas meegegraaid voor 3,75 p.st.(!!!) deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... 72434670-9200000072521943

En nog 2 potten moisturizer -Visible Difference van hetzelfde merk, van ??,- (duur iig haha) voor 12,50. Nooit weg en nog heel lang houdbaar ook. O ja ook nog een scrubcream van E. Arden die heel zacht is voor een fractie van de normale prijs. Als je het niks vind voor je gezicht heb je een supersjieke bodyscrub denk ik dan maar het is geweldig spul!

Die staan zelden of nooit in de folders, daarom is het soms wel handig om in de koopjeshoeken te kijken daar.

Ik woon vlak naast een groot winkelcentrum en moet zeggen dat ik door dit topic weer veel vaker even een rondje door de winkels loop..

Het enige wat iedereen hier heeft is wimperserum, mss moet ik toch maar eens kijken wat er gebeurt als ik dat een paar weekjes gebruik...

Die heb ik besteld, gelukkig de goeie dus

Wat suf zeg van bol.com! Toevallig laatst E. Arden spul gespot bij etos of kruidvat maar dacht dat het meuk was, zal er weer op letten.

Ik gebruik zelf nog maar heel kort kruidvat wimperserum en ik merk nu al verschil dus voor mij werkt het. Mascara zit ook gelijk een stuk mooier.
quote:mademoiselle83 schreef op 27 april 2017 @ 00:31:

[...]

Die heb ik besteld, gelukkig de goeie dus

Wat suf zeg van bol.com! Toevallig laatst E. Arden spul gespot bij etos of kruidvat maar dacht dat het meuk was, zal er weer op letten.

Ik gebruik zelf nog maar heel kort kruidvat wimperserum en ik merk nu al verschil dus voor mij werkt het. Mascara zit ook gelijk een stuk mooier.

Gelukkig heb je de goede! (hopen we dan haha) En nee die E. Arden is echt een topmerk maar het viel me wel op dat je die partijtjes die opduiken bij Etos en Kruidvat pas ziet sinds het bedrijf is overgegaan in andere handen. De verkoopster had het over 'partijen die ze soms op konden kopen'. Mss bezig met nieuwe verpakkingen of zo.. die facewash is echt heerlijk als je die ziet meteen meenemen.

Maar ok, op naar het Kruidvat, nu wil ik die wimperserum ook. Heb je daar eigenlijk meerdere soorten van? Ik zal nog eens teruglezen maar dacht dat er 2 serums van het Kruidvat was, of ook van Essence. Welke heb jij?
The eraser: een microfiber doekje wat met alleen water je make-up verwijderd. Halleluja!

Dipbrow van Anastasia: het spul is wel bewerkelijk maar als je het in de vingers hebt blijven je wenkies de hele dag zitten. Ik ben namelijk gezegend met witblonde wenkbrauwen, en met potloodjes mis ik halverwege de dag al de buitenste helft van m'm wenkbrauwen

Mischa B Super aqua sleeping mask. Is een gezichtsmasker die ik als nachtcrème gebruik, als ik 's ochtends wakker wordt voelt m'n gezicht nog steeds 'net ingesmeerd'. Niet plakkerig ofzo, maar gewoon fijn
quote:Sensheart schreef op 26 april 2017 @ 21:16:

Wie weet er iets van je haar behandelen met Keratine? Ik wil geen krullenshampoo, ik hou niet van mijn krullen! Zo'n behandeling kost €275 bij de kapper zag ik, maar je kunt het ook zelf doen? Iemand ervaring (kapsalon of zelf doen)? Oh ja, maakt je haar gladder ;)

Ervaring bij het kapsalon is prima. Gezonde, glanzende haren zonder krullen. Maar je moet het regelmatig opnieuw doen en dat is erg duur. En ik betaalde geen 275€!

Zelf doen was een ramp. Product gekocht bij Kruidvat (kom nu niet op het merk, die Franse kapper..). Het zat nog maar op een klein stukje haar en dat verbrandde precies onmiddellijk. Ik kon alsnog naar de kapper voor de dure behandeling.

Ondertussen heb ik mij verzoend met mijn krullenbol en geef ik handenvol geld uit aan krullenproducten
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
Ik vond dit ook een fijn maskertje

Kruidvat dode zee masker

Ik heb van witte bultjes / verstopte poriën ofzo op m'n kin, en na een keer dit masker gebruikt te hebben worden ze al minder.

Heb gelijk daarna een serum gebruikt en nu bij het opstaan een heerlijk zacht en fris huidje
quote:Groupie schreef op 27 april 2017 @ 02:06:

The eraser: een microfiber doekje wat met alleen water je make-up verwijderd. Halleluja!

Dipbrow van Anastasia: het spul is wel bewerkelijk maar als je het in de vingers hebt blijven je wenkies de hele dag zitten. Ik ben namelijk gezegend met witblonde wenkbrauwen, en met potloodjes mis ik halverwege de dag al de buitenste helft van m'm wenkbrauwen

Mischa B Super aqua sleeping mask. Is een gezichtsmasker die ik als nachtcrème gebruik, als ik 's ochtends wakker wordt voelt m'n gezicht nog steeds 'net ingesmeerd'. Niet plakkerig ofzo, maar gewoon fijn Bij de action hebben ze ook microfiber make-up reinigingsdoekjes 0,89€ werken ook erg goed !
quote:MrsNiceGuy schreef op 27 april 2017 @ 06:26:

[...]

Ervaring bij het kapsalon is prima. Gezonde, glanzende haren zonder krullen. Maar je moet het regelmatig opnieuw doen en dat is erg duur. En ik betaalde geen 275€!

Zelf doen was een ramp. Product gekocht bij Kruidvat (kom nu niet op het merk, die Franse kapper..). Het zat nog maar op een klein stukje haar en dat verbrandde precies onmiddellijk. Ik kon alsnog naar de kapper voor de dure behandeling.

Ondertussen heb ik mij verzoend met mijn krullenbol en geef ik handenvol geld uit aan krullenproducten

Keratine behandeling zelf doen is best een risico je moet ook een speciale steiltang hebben die warmer wordt dan de normale tangen.

Ga er voor de zomervakantie een laten doen wordt elke avond mijn haar uit föhnen en na 5 minuten toch op Diana Ross lijken een beetje beu
quote:dutchsuzanne schreef op 24 april 2017 @ 11:03:

[...]

Ik zou beginnen met de buffet (peptiden voor het vocht). Daarover heen de Hyaluronzuur 5%. Dat doe je in de ochtend. In de avond, na het cleansen weer buffet en dan Advanced Retinoid 2% (voor zover je huid dat aan kan, anders doe je dat 3 keer per week en de andere dagen de Niacinamide)

Ik gebruik zelf de Caffeine solution ('s ochtends en 's avonds) en de buffet (ook 's ochtends en 's avonds). Daarover heen doe ik de 12% vit C solution en mijn eigen Environ AVST nr 5 (=retinol palmitaat). Als laatste 'sochtends nog een SPF (van Eucerin dit keer). En 's avonds wissel ik de Environ af met de advanced retinoid 2%

Ik ben begonnen met de 10% Vit c. Als de 12% op is, ga ik over op de hogere concentratie van 20%, maar dan alleen 's avonds denk ik.

Het is een beetje uitzoeken wat het beste bij je past. Er zijn erg veel blogs en vlogs over dit onderwerp en dit artikel is ook erg interessant:

http://www.beautyjournaal ... s-het-beste-voor-je-huid/Wat zijn buffet? Ik heb gekeken op de ASOS website maar ik kan het niet vinden?
Tvp
quote:afstandsbediening1989 schreef op 27 april 2017 @ 08:26:

[...]

Wat zijn buffet? Ik heb gekeken op de ASOS website maar ik kan het niet vinden?http://theordinary.com/product/rdn-buffet-30ml

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven