Jaaa....Eind aug/begin sept

03-01-2009 10:43 2964 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/M KidsBijzonderheden

Elyane 14-08-2009 3

Pauwie 34 19-08-2009 1 / 1

Mmomo 32 21-08-2009 1

Rebbel 27 28-08-2009 1

Aruba 23 29-08-2009 / Dierewier 27 29-08-2009 1

Visotsky 31 30-08-2009

Star 29 31-08-2009 1

Lala1979 29 01-09-2009 1

Gympy77 31 07-09-2009

Pipi28 33 07-09-2009

Nala24 27 09-09-2009 /

Aapje 30 11-09-2009 /

Suze2 20-09-2009 1

Inad 34 21-09-2009 1

quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 13:41:

Pffff jullie blij dat jullie eruit mochten. Is niet nogal een roteind vanaf Dublin!

Wel koud ook daar volgens mij?

Ja, wel koud voor Ierse begrippen, maar het haalt het niet bij de kou in Nederland (althans regio Rotterdam/Den Haag, weet niet hoe het elders was) van het afgelopen weekend... brrrrrrr

Mijn vriend en ik zijn ook van menig dat ze die vlucht naar Shannon er gewoon in moeten houden . Scheelt enorm veel tijd en die 3 uurtjes met de bus vanaf Dublin vind ik het vervelendste stuk van de reis... Normaal gesproken gaan we met de auto naar Dublin Airport, maar 'gelukkig' was de blower kapot en hadden we in Galway geparkeerd.
Shannon wordt ook vrijwel alleen gebruikt voor vluchten buiten Europa door Aerlingus en militaire testdingen. Je kan wel van Shannon naar Brussel en je dan laten ophalen

Mijn schoonmoeder is bijna weggespoeld (overstromingen in co. Tipp) en nu sneeuwt en vriest het er. Bizar weer voor Ierse begrippen inderdaad!
Nederland is inderdaad koud brrrrrrrrrrrrr, vooral van het weekend.

Ik heb zin in de lente! Wil weer een stralende bruine teint (ipv wallen, pukkels en doorzichtige ziekelijke huid).

Jammer van je darmen Nala maar verder mag je niet klagen zo te lezen. Al aan de dadels en vijgen geweest? Helpt bij mij altijd enorm!
Heerlijk al dat goede nieuws!

Spannend Nensje. Ben erg benieuwd.

Hoe gaat het met jullie gewicht dames. Al aangekomen of juist afgevallen door de misselijkheid.
Dierewier, aapje en lala, wat fjn een goede echo. Nens, wat spannend, ben echt benieuwd wat er uit de echo komt.

IK ben nu echt af aan het tellen, nog 2,5 week voor echo pfff wat lang (en dan had ik hem al een week naar voren gekregen, ze wilde hem de week erna plannen,maar dan is vriend er niet).

Suze beterschap en mmomo jij voor zoon.

Aruba, weet het eigenlijk nie van gewicht, moet me weer eens wegen. (maar ik denk dat het een beetje gelijk is gebleven.

Verder in het weekend een beetje bijgekomen van moeheid, gisteren ging het ook wel, maar vandaag is energie weer verdwenen. Hoop dat het snel een beetje beter gaat
- 4 kg

Het is onwijs koud, niks aan. Ik wil ook lente Dier!
Avond dames,

Lala, gelijk geen sinaasappel meer aangeraakt vandaag maar het helpt helaas nog niet. Heb nu peren in huis gehaald. Zijn helaas nog niet rijp. Wat er trouwens erg goed in gaat zijn de perenijsjes van AH. En yogurt.

Nou ja, zal do nog wel even aan gyn vragen wat wijsheid is.

Aruba, antwoord op jou vraag: afvallen. Maar dat maak ik in de laatste 20 weken wel weer goed .

Nensje, benieuwd hoe je echo was!

Visotsky, fijn dat je het hier naar je zin gehad hebt en dat de terugweg zo'n meevaller was. Als ik ergens moet tekenen om vliegveld regulier te laten worden hoor ik het wel he

Darn, nou zit ik in het scherm met de leuke smiles kan ik weer niet terug lezen. Wacht even...
Pipi, jou echo duurt nog lanhang! Gelukkig nie nog een week later...

Zo Star... min 4 is veul! Maar ja, assie dan straks weer taartjes moet eten

Ik wil ook lente, ben klaar met binnen zitten. Tijd voor zon!

Even eten, misschien straks nog even
Ja maar kon het hebben Suus

Zodra ik weer normaal eet zit het er zo weer aan en anders inderdaad de laatste 20 weken wel.
Hoe laat moet je donderdag trouwens voor je echo Suus?
Ja hier ook veel afgevallen terwijl ik toch echt veel lekkerder eet dan normaal.

Als het allemaal goed is zitten we straks wel allemaal met een hele dikke toeter in het hete zonnetje.
Ga nu ook even de pizza's in de oven gooien
Ik heb ook pizza
Hallo allemaal,

even heel snel want ik moet weer weg...

Maar echo was goed!!! En het is er gewoon een ben een weekje verder als dat ik zelf dacht nu 10,3. Ik moet eerlijk zeggen dat het een kleine opluchting was want 2 was wel even wennen geweest denk ik. Maar uiteindelijk ook van harte welkom geweest maar laat ons er eerst maar aan eentje wennen haha

3 maart volgende afspraak bij de verloskundige.

groetjes weer
Nensje wat heerlijk een goede echo en ook lekker dat je stiekem toch een week meesmokkelt. Dan ben je even ver als ik of niet? Geen tweeling, was leuk geweest maar snap dat 1 ook leuk is om aan te wennen .

Moest mij wegen bij VK, drama! Had er niet op gerekend want ook niet bij Nesta maar ik ben giga aangekomen. Ik was al aangekomen voordat ik zwanger was maar ik lijk alles weer vasthouden, dit was bij Nesta ook zo. Ben bang dat ik weer tientonner wordt. Was na Nesta alles wel weer kwijt dus probeer nu nog meer op eten te letten en hoop te houden. Hou er wel ernstig rekening mee dat ik weer dik wordt . Zo dat lucht op, zit me namelijk hoog

Star alle mensen -4 dat is aardig wat. Nou ja de manier waarop is dan wat minder.

Pipi succes met wachten, duurt nog even maar het is ook zover!

Suze jij mag donderdag! Met dikke buik in zon, heerlijk maar wil geen hittegolf dat lijkt mij minder.

Heb weer heerlijk lopen zeuren he? Mag nu legaal
Dier, hier bij Jeetje ook 20 kilo er op en dr bleven gewoon 7 kilo's plakken, zlefs met bv. Ik sanp wel dat je je er druk om maakt hoor, en hopelijk valt het gewoon alles mee!

Nensje, gefeliciteerd met je goede echo! Fijn dat je een week verder bent ook!

Mijn meneer is nog niet thuis, trein ellende in Utrecht geloof ik. Balen man, kind zit n feestjurk die mama gecoord heeft bij HM-online te wachten en moet echt nodig naar bed.... Hopelijk komt hij zo
Ik moet trouwens zeggen dat ik me na geitenkaassalade ineens prima voel. Mooi man!
@ Suze blerghhhhh geitenkaassalade... moet er werkelijk niet aan denken.

Als je iets voor me kan betekenen in de Nederlands- Ierse luchtvaartverbindingen hoor ik het graag .

@ Pip - Hoop dat je snel wat minder moe bent. Een middagje zwemmen doet bij mij wonderen. Het is net of ik dat 2 x zo diep slaap 's nachts.

@ Aruba + Star - Wow dat jullie zijn afgevallen zeg! Ik heb me al een poosje niet gewogen, maar weet zeker dat ik niet ben afgevallen. Mijn broeken gaan echt strak om mijn buik zitten. Denk dat ik ben aangekomen... Vrees dat het vet is en verder weinig met de omvang van mijn baarmoeder te maken heeft.

@ Nens - Fijn dat de echo goed was! Ook lekker dat je wat verder bent dan je had gedacht. Dan komt die 12-weken grens wel lekker dichtbij zo.
Dierewier, dadels en vijgen komen niet in mijn mond. Die vind ik zo smerig, haha.

Maar met mijn darmen is het ook te doen hoor. Ene dag meer last van dan de andere.

Vind het wel leuk hoor, al die hartjes in het schema. Ziet er goed uit!

Aruba, ik was eerst een halve kilo aangekomen en ben ik nu weer kwijt door het mindere eten. Dus gaat super!

Ik liep voordat ik zwanger was bij een dietiste. (was veel aangekomen door die hormonen) En zij gaf aan dat je moet proberen de eerste 12 weken rond hetzelfde gewicht te blijven. Gelukkig lukt me dat aardig.

Nensje, gelukkig was alles goed en 2 is idd wel veel, maar zoals je al zegt, dat is tuurlijk ook hartstikke welkom.

Wanneer ben je nu uitgerekend?

Ik werd gisteravond wel helemaal gek hiero. Kregen een mailtje binnen van vrienden, er is nog een vriendin zwanger! Nummer 5!!!

De eerste 2 zijn in mei/juni uitgerekend. En wij (de laatste 3 mutsen ) zijn in aug/sept uitgerekend. Tussen de eerste en de laatste (dat ben ik) zitten 4 weken. De ander zit er nog tussenin.

Helemaal geweldig vind ik het! Is voor het eerst dat er zo'n babyboom in de groep is.

Weet dat 1 stel ook bezig is, dus wie weet...

Wordt wat straks met het weekend weg. 5 Zwangere mutsen in die villa, haha. En misschien wel 6!

Ik heb het verder lekker rustig vandaag. Heerlijk!

Vanmiddag ff naar de kapper. Alleen laten verven, want wil het weer laten groeien.
Leuk dat je het zo leuk voor ze vind Nala. Jullie waren natuurlijk veel langer bezig maar toen wij een jaar bezig waren hoorde mijn vriend dat een goede vriend van hem en zijn vriendin zwanger waren. Hij heeft het niet tegen me durven zeggen tot ik zelf ook zwanger was... Ik vond dat soort dingen juist erg pijnlijk. Maar ja bij jou zijn het zo te horen allemaal erg goede vriendinnen en wordt het een gezellige zwangere boel.

Fijn Nensje, en een weekje extra. Lekker hoor.

Kreeg net een brief van de kraamzorg binnen. Bleek hij achteraf voor de oud bewoonster (die woont nu 3 huizen verder) Schijnt al 7-8 maanden zwanger te zijn. Echt niks van gezien. Kijk en dan probleem hebben wij straks niet in de zomer.
Ik zat gister wel te bedenken dat ik zo blij ben dat ik nu zwanger ben. Want als dat niet het geval was, had ik een zuur jaar gehad hoor.

Gelukkig vertelde iedereen die voorheen zwanger was (en ik toen nog niet) het vaak als eerste aan ons. (oke, vaak aan mijn man, maar daar kan ik inkomen) Dus iedereen hield veel rekening met ons. Vond ik altijd heel erg lief.

Nu doet het tuurlijk absoluut geen pijn meer, want ik ben ook zwanger.
Nensje, gefeliciteerd met je goede echo!
Ik ben weer lekker onzeker. Heb weer buin bloedverlies. Begon tijdens het sporten. Weet niet of het daar van kan komen?

Het is alleen maar prut hoor, geen echt bloed (sorry voor het vieze praatje), maar o wat ben ik weer onzeker. Gelukkig mogen we vrijdag weer voor een echo.

Maar ik hoop niet dat dit nog 31 weken zo door gaat. Dan moet ik toch echt ff gaan doorbijten...
Nala dikke knuffel. Het zal vast wel goed zijn en heel erg fijn dat je vrijdag weer echo hebt! Gedachten maar beetje proberen te verzetten aankomende tijd. Hoop ook niet voor je dat het al die weken nog doorgaat, is niet zo relaxed.

Snap dat je anders een zuur jaar gehad zou hebben, is toch erg confronterend. Nu is het extra leuk om samen te zwangeren! Was vorige keer ook met 2 vriendinnen tegelijk zwanger, was echt ontzettend leuk.

Niet? Jammer ik ben gek op vijgen en dadels, doe ik het voor je

Suze vervelend he dat er dan kilo's blijven plakken. Ik heb nu al een plan voor september . Helaas, is het mij niet gelukt om gelijk te blijven deze 12 weken maar wie weet groei ik nu minder hard? Misselijkheidsvlagen en continu eten/honger neemt ook af. Hoe is datbij jou Suze? Ben jij al aangekomen denk je? Heeft kerel mooie feestjurk nog gezien?
Jeej, Aapje!!! Ook jij een kloppend Gaaf hoor en fijn dat je nu wat minder gespannen bent.

En ook Nens een goede echo, hoera! Wel lekker idd dat je al wat verder bent dan je dacht. Ik ben de vorige twee keren allebei 'teruggezet', blijkbaar een late eisprong ofzo, dus ben benieuwd deze keer... We zullen het zien volgende week, dan krijg ik de termijnecho.

Lala, ook jij hebt weer lekker naar je kleintje kunnen spieken, heerlijk hè?!

Mmomo, gelukkig dat je zoon tenminste goed eet en drinkt. Wel fijn dat ie z'n vocht zo binnen houdt, als ie zo'n hoge koorts heeft. En nog over dat weekendje weg, waren niet allemaal even goede vriendinnen, maar wel een leuke club zo bij elkaar. En ik was niet de enige die zwanger was, dus hoefde de avonden niet in m'n up zonder alcohol doorbrengen.

Vis, klinkt super, jullie weekend in Nederland. Leuk om van die verraste reacties te zien, lijkt me. En morgen komt jouw familie al, lekker hoor. Veel plezier samen!

Ik heb inderdaad erg veel collega's en ken ze natuurlijk lang niet allemaal persoonlijk, maar de namen dat gaat me nog wel net lukken, denk ik. En ik word zoals verwacht continu gefeliciteerd in de docentenkamer, ik stralen natuurlijk! Mijn klasje reageerde echt zo lekker spontaan, was echt leuk. Ze waren direct al namen aan het verzinnen enzo, echt grappig. Het zijn brugklassertjes, dus nog allemaal erg lief en schattig. Nu de andere klassen nog gaan inlichten, al zal er vrijdag vast al wel één met de vraag komen, want het roddelcircuit is snel...

Dier, hier nog een die zich nu al zorgen kan maken over hoe dik ze gaat worden. Ik heb de kids op school vandaag ook maar vast voorbereid dat ik echt DIK word. En met dikke buik in de zon, ik heb het de vorige keer ook meegemaakt, dochter is van augustus '07. Ik vond het heerlijk, zwanger en bevallen in de zomer. Dus zie er niet tegenop. Maar jij mag gewoon legaal blijven zeuren, hoor

Nala, gezellig daar die zwangere mutsenclub Wel leuk hoor, kun je lekker tips en adviezen en klaagzangen uitwisselen.

O, lees nu je berichtje van bloedverlies. Probeer jezelf niet te druk te maken, hoor, er zijn genoeg meiden die dat een x aantal weken hebben gehad en toch een gezond kind hebben rondhopsen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven