Close friend

27-04-2017 22:44 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik heb echt een tijdje naar een goed forum lopen te zoeken waarvoor je niet perse achter de pc moet om een topic aan te maken maar ik ben dus hier niet zo maar, ik heb een probleem met een close friend van mij... Nouja... Ex close friend denk ik dan maar.

Vandaag hebben we weer ruzie gehad, hij had gezegd dat ie me niet vertrouwde terwijl ik hem wel vertrouwde en dat kwetste me nogal, aangezien dit al vaker gebeurt was wilde ik dit keer een grens trekken en dat heb ik gedaan door hem te blokeren. Hij heeft via een ander sociaal media platvorm gezegd als ik toh bezig was dat ik hem daarop ook moest blokkeren, ik heb gezegd dat hij me met rust moest laten en hij antwoorde met iets dat me weer kwetste. Ik heb daarna weer gezegd dat hij me met rust moest laten (maar dan met heftiger taalgebruik) en toen begon hij me uit te schelden, ik heb hem vervolgens maar genegeerd.

Mijn probleem is dus dat ik hem mis, we weten beide wel dat we niet zonder elkaar kunnen maar elke keer kom ik bij hem terug en dat ben ik een beetje zat geworden, eerlijk gezegd wil ik hem niet missen maar toch doe ik het.

Wat moet ik doen?
Doei dan he?
Gewoon blijven missen en niet terug gaan. Constateer wat je voelt dat je hem mist maar blijf tegen jezelf herhalen dat het missen overgaat en zoek afleiding
where ever you go, go with your heart
One way to Oslo.
In ieder geval geen gele sneeuw eten. Dat sowieso niet. En zonnebrandcrème gebruiken.
En bedenk het adagium van mijn wijlen grootvader: Voor missen is de badpakronde altijd het interessantst!
Denk aan insecten dat werkt
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 27 april 2017 @ 23:13:

Denk aan insecten dat werktWat heb jij een leuke ava
Koop een test
quote:yasmijn schreef op 27 april 2017 @ 23:20:

[...]

Wat heb jij een leuke ava Thanks..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Hmmm, oke close friends, maar ik lees: ruzie, geen vertrouwen, kwetsen, blokkeren, uitschelden, grof taalgebruik, met rust laten en negeren. Tsja..... Voor jullie beide!
Ik vraag me af wat je gedaan hebt dat hij je niet meer vertrouwt.

Ook: ruzie via social media. Heeeel classy.

Grow up.
Zo close zullen jullie niet zijn

Met close vrienden doe ik meestal niet zo infantiel met zaken als blokkeren op sociale media en zo.

Oh en ik maak er ook geen ruzie mee, ik scheld er niet tegen en er wordt niet tegen me gescholden en beide partijen kwetsen elkaar niet.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Goede vrienden is niet hip genoeg?

Het klinkt een beetje alsof jullie beiden niet helemaal sporen.
Wat is 'close friend' aan? Klinkt als puberdrama. En een vriendschap zonder vertrouwen is natuurlijk geen vriendschap.
Zo close waren jullie niet = geen vertrouwen naar elkaar.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Amand_ schreef op 27 april 2017 @ 22:56:

In ieder geval geen gele sneeuw eten. Dat sowieso niet. En zonnebrandcrème gebruiken.Ik twijfel nog
quote:Summerdance schreef op 28 april 2017 @ 08:00:

Zo close zullen jullie niet zijn

Met close vrienden doe ik meestal niet zo infantiel met zaken als blokkeren op sociale media en zo.

Oh en ik maak er ook geen ruzie mee, ik scheld er niet tegen en er wordt niet tegen me gescholden en beide partijen kwetsen elkaar niet.en vooral, wij vertrouwen elkaar voor TO (en wijsheid)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven