VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, zal ik doen. Wij waren voor de accomodatie 184 euro kwijt vooer 4 dagen. Dat is toch niet duur? Een weekend HvS kost dan 469 euro.

Het was echt heel leuk!
Nathje, ik wil een 8 persoonsboerderij boeken bij HvS. Op de plattegrond zijn het de donkerblauwe vakjes. Wat vind jij een mooi plekje?
We steken elkaar lekker aan met weekendjesweg en vakantie zo! Leuk hoor Wind dat het zo gezellig was! En leuk je even gesproken te hebben.

En we gaan onze best doen om een voet tussen de deur te houden bij je werkgever
Was zeker even gezellig, Nathje!

GW zei al.. wat een kletsen zijn jullie

Ik heb geboekt voor het weekend in oktober met mijn ouders en broertje + vriendin en we hebben een heel mooi plekje! Ook meteen gevraagd in welk huis we in maart met VRLK zitten en dat is ook een mooie plek. Aan de rand (uitzicht weiland) en aan het water. Ik zal het nummer in de plek achter zetten.

Zin zin zin!
Joehoe heb er helemaal zin in!
Aha, leuke plek hoor! Het komt steeds dichter bij he? Hopelijk raken steeds meer van ons enthousiast en zitten we er straks met zijn allen.
Ik heb zin in een avondje tv vanavond. Ik kijk Project catwalk en ANTM pik ik ook meestal mee.

Had ik al gezegd dat morgen Aap zijn ogen laat laseren? Spannend he? Morgen heeft hij dan geen brilletje meer. Gek idee.
Zeker spannend Nathje!

Wind, leuk dat je er weer bent, en leuk dat je weekendje weg zo geslaagd was!

Nathje, je vroeg nog naar Nano: niet ziek of zielig, maar hij eet wel minder dan normaal en heeft vandaag wel een paar keer een spoedeisende luier gehad. Zo een waar je meteen bij moet zijn als je niet ook een schone romper en broek wilt hoeven aantrekken
Oh ja.. zo één. :puke:

KW en BRS zitten allebei op een Trip Trap tegenover elkaar aan tafel en ze zijn elkaar aan het schminken. Ze zien er niet uit. Zo leuk

Vanavond ook mijn televisie avond. Lekker op de bank onder een dekentje en een bakje thee naar Private Practice kijken.
Het was gezellig. Welterusten

PS. Wat ziet die vrouw/meisje hiernaast er afgrijselijk uit zeg. Welke stylist heeft deze outfit uitgekozen? Ontslaan, zeg ik. Maar dat is mijn bescheiden mening.
Wind, ik vind het ook afschuwelijk. Ziet er niet uit.

Verder druk met van alles en nog wat. Zondag naar groothandel geweest, gisteren heel de dag gewerkt tot Pebbeltjes uit school kwamen en toen naar theater met 9 vrienden/vriendinnen, Alex Klaassen, was premiere voorstelling en ik heb enorm gelachen. Die man is echt heel goed! Daarna nog biertje in de kroeg, zeer geslaagd.

Vanavond informatieavonmd op school, met als thema 'omgaan met elkaar'. Gaat over pesten, gepest worden, weerbaarheid en kanjertraining. En het beleid dat de school daarin voert. Best interessant toch?

En minder is dat GP weer heel veel moeite heeft met inslapen, dat het gisteren gelukt is met een luisterverhaaltje in de cd-speler. Hij ging om 20-20.15 slapen. Nog niet echt vroeg, maar beter dan 22 uur de laatste dagen! Toch maar achter meditatieve voorleesboeken aan!
Ik vind het ook een rare outfit, geen idee wat die styliste bezield heeft. Misschien zat die met haar gedachten al bij carnaval.

Vervelend Peb, dat GP weer moeite heeft met inslapen! Frustrerend is dat, als er iets is met je kind waar je zelf weinig invloed op kunt uitoefenen, al is het 'maar' zoiets.

Lien, gefeliciteerd met je baan joh! In ieder geval fijn dat je weer aan de bak kunt.

Las gisteren bij ons op het interne web een afscheidsberichtje van een bedrijvenadviseur, hij meldde dat zijn contract niet was verlengd. Jammer, aardige vent, begin 50. Was zijn derde tijdelijke contract. Brengt weinig goeds, dat bericht.

Weekend met de Vrolijke familie was erg geslaagd! De tijd is voorbij gevlogen. We waren allemaal vooral erg lui, gewoon zalig nietsdoen, nintendo-en, mannen lollig aan het dansen met de Wii, en gezwommen met de kinderen. Het weer werkte ook erg mee, koud maar zonnig en grotendeels onbewolkt.
Bizarre outfit inderdaad. Alsof ze er een heel oud gordijn omheen gehangen hebben.

Klinkt lekker ontspannen Dropje, jullie weekend weg!

En was het het derde contract van deze man bij jullie bedrijf dus? Ben je bang dat jouw contract straks ook niet verlengd gaat worden? (En in het verlengde daarvan: hoe gaat het met je sportactiviteiten en carriereswitchplannen?).

Vervelend inderdaad Peb, dat moeizame slapen van GP. Is hij 's morgens dan ook heel moe, of valt dat wel mee?
Was je test deze week, Drop?

Ben blij dat jullie mijn smaak delen vwb outfit hiernaast. Zou íemand het mooi vinden? Zou ze het zelf mooi vinden? Ik zou zo écht niet op de foto gaan en in de schappen gaan liggen. No way.

Foto's van afgelopen weekend staan op de groep!

Ik zal nog even het adres er op knallen voor de geinteresseerden.

Nu snel chili con carne maken, want de mannen komen zo thuis en hebben hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr (nee, trek ).
Ola, ook ik ben boven water! Heerlijk weekend gehad met de Dropjes en echt heel veel lol gehad met de olijke tweeling en onze kinderen. Afgesproken om het 1 x in het jaar te doen.

Lien, gefeliciteerd meid met je nieuwe baan! Joeheeee!

Is het de organisatie geworden die ik je heb verstuurd?

Sja, ook niet mijn look. Gelukkig is smaak persoonlijk, dus geen Vrolijk in de outfit hiernaast :-)

Ff voor mijn goede orde; is er nou al een nieuwe housewarming datum bij Drop en is Crossover date 1 maart?
Niet vergeten te vragen: hoe is het met Aap en zijn nieuwe ogen?
Met Aap gaat het goed! Al ziet hij er nu zo uit want hij moet twee weken een zonnebril op Zullen de mensen op zijn werk leuk vinden. Dappere vent heb ik hoor! Hij was wel zenuwachtig maar gelukkig ging alles goed. Ik vond zelf de behandeling behoorlijk spannend klinken.

Hmmm, ik heb bijgelezen maar ben nu al vergeten wat. Lekker zeg.

Vrolijk, wij komen zondag ook, had ik dat al laten weten?

Even posten maar!
Hey, grappig, wij hebben vandaag ook ccc op! Althans, vent en ik, want de kinderen mochten onverwacht bij een vriendinnetje van school blijven eten. Allebei, Suske had eigenlijk afgesproken met een vriendje maar zijn moeder kwam later dat het niet kon. Suske sip, en toen vroeg de moeder van het meisje waar Wiske mee had afgesproken of hij met hen meeging. Eerst durfde hij niet, want die mensen hebben een grote hond (lijkt op een blonde labrador maar is het niet) en dat vindt hij vreselijk eng. Ik bracht hem maar Suske zat echt op mijn nek, wilde meteen weer mee. Maar onderweg naar huis zag ik hem denken en bijna thuis wilde hij het toch nog een keer proberen. En ja hoor, aan de hand liep hij nu mee, en heeeeel voorzichtig durfde hij de hond te aaien. Het dier is zo mak als een lammetje al hoorde ik wel dat het van oorsprong een heel waakzaam ras is, bestemd om kleinvee te bewaken. Maar deze hond doet echt geen vlieg kwaad, vindt kinderen alleen maar superleuk en kwam meteen naar mij toe om aangehaald te worden. Enfin, toen ik ze ophaalde wilde Suske de hond niet meer loslaten, echt geweldig.

Mijn test was vrijdag. Er stond een maximumtijd voor van 4 minuten, ik heb er helaas 4.14 minuten over gedaan. Achteraf gezien vond ik 4.14 nog knap van mezelf aangezien de lui die in mijn groepje (12 'man' in totaal) zaten allemaal zwaaaaar sportief waren en het ook allemaal een zware test vonden, zwaarder dan verwacht. Ik ben 2,5 week vantevoren begonnen, toen ik de uitnodiging net binnen had. Gewoon te kort om een degelijk uithoudingsvermogen te kweken. Het tweede deel, een cognitieve capaciteitentest, heb ik wel gehaald (kreeg nog wel een compliment dat ik was gebleven voor dat deel, soms spurten mensen er blijkbaar meteen vandoor, wat ze niet vinden getuigen van kunnen incasseren en doorgaan). Het kwam eigenlijk niet eens in me op om weg te gaan na de sporttest, het was in mijn ogen één geheel en dan ga je niet. Ik was bovendien wel nieuwsgierig hoe ik die test (adaptief, dus moeilijker naarmate je meer vragen goed hebt) zou gaan maken. Goed dus! Over een half jaar mag ik herkansen, dan moet ik beide delen over doen. Wel zuur is dat je met een overlap van maximaal 10 seconden de sporttest eerder over mag doen en dan hoef je alleen de sporttest te doen. En daar zat ik dus 4 seconden boven. Jammer. Heb wel een trainingschema meegekregen, dus Drop gaat het komende half jaar maar eens fanatiek conditie opbouwen.
Oja de outfit. Ik hou er ook niet van. Ik vind het gebreide wel leuk gevonden voor op een coverfoto maar de combi met I love NY niets. Het komt mij een beetje geforceerd alternatief over.

Wat naar dat GP weer zo moeilijk inslaapt, Peb. Ik hoop dat die cd's hem zullen helpen. Ik voorzie dat soort problemen ook wel bij Apie trouwens. Die kan ook zulke diepe gedachten hebben.

Jullie weekend klinkt supergeslaagd Vrolijk en Drop. Leuk hoor!
Ach wat jammer Drop. Ik vind het ook knap van je, maar 14 seconden teveel. En een opsteker dat je het tweede deel gehaald had. Het komt vast goed, dat zul je zien!
Zo, ik heb een nieuwe avatar. Wie weet wat het is? Voor diegene die het raadt: eeuwige roem

Ik heb op onze lollige plek trouwens een link geplakt naar de weblog van ons bedrijf. Misschien vinden jullie het leuk om het te volgen?
de eiffeltoren!
Eeuwige roem voor Drop!

Ik wilde eerst uitleggen wat het was maar toen dacht misschien zien jullie het wel/niet. Wel dus, haha!

Mooi plaatje toch?
Leuk Nathje! Ik zal eens gaan spieken als PC het weer optimaal doet. Net knalde mijn pc me er opeens uit toen ik aan het werk was voor werk via remote access en dat was een beetje jammer. Gelukkig niet echt heel ergs aangezien het mijn eigen declaraties zijn :-)

Leuk dat jullie komen zondag! Ik vind het zo dapper van Aap, ik durf niet namelijk. Ik heb -5.5, maar vind het echt een eng idee van flapje en snijden in oog.

Drop, je hebt de koelkast gewonnen :-)

Ik kan er niet over uit dat mijn Mormel alweer 3 wordt! Moet alleen frobbelen voor traktaties, dus sta ERG open voor suggesties.

Nieuwe CD van Boris is helemaal leuk!
Jouw avatar is net een kroontje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven