Lijf & Lijn alle pijlers

Armen scheren

29-04-2017 08:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Scheren jullie eigenlijk je armen? Of beter epileren?
Nee
Ik scheer mijn armen in de zomer.
Ja, ook al heb ik niet zoveel haar.

Hier hebben vele griekse vrouwen veel donker armhaar, die zouden er eens wat aan moeten doen.

Anderzijds, het is wel een natuurlijk iets, maar zo lelijk.
Nee. Zon bosje staat toch best mannelijk?
Ja, want anders heb ik pikzwarte armen. Doe het al 15 jaar 2x per week, maar ik heb zeer snelle haargroei.
Nee, mij te veel werk voor die paar blonde haren. Oksels, bikinilijn, benen ik vind het genoeg.
Ik vind die haren echt niet mooi. Maar als je ze scheert komen ze toch donkerder en dikker terug?
nee nooit, ik denk dat het anders lelijk wordt.
Gewoon elke week bijwerken. Vooral als je donker haar hebt.
nee, ik accepteer mijn lichaam zoals het is. dat leeft een heel stuk plezieriger

wat is er mis met haartjes op de armen?

(vrouwen met veel donkere haren, dan zou ik het no)g kunnen begrijpen. maar als buitenstaander stoor ik me daar niet aan
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Heb veel donker haar op mijn armen. Scheer ze dus dagelijks onder de douche.

Weinig moeite en heb geen rode bultjes of dikker haar (het is geen baardhaar hé...).
quote:hamerhaai schreef op 29 april 2017 @ 08:34:

nee, ik accepteer mijn lichaam zoals het is. dat leeft een heel stuk plezieriger

wat is er mis met haartjes op de armen?

(vrouwen met veel donkere haren, dan zou ik het no)g kunnen begrijpen. maar als buitenstaander stoor ik me daar niet aanBeetje overdreven, niet? Jezelf mooi maken (wat voor iedereen een andere invulling is) heeft niets te maken met jezelf niet accepteren. Of ga jij ook nooit naar de kapper ofzo?
Ik heb vrij donkere haren op mijn armen en epileer ze al jaaaaaren. Niet voor een ander, maar omdat ik mij er zelf aan stoor. Je went een beetje aan het epileren en dan kun je weer een paar weken vooruit.
such reply. wow.
quote:jilzz schreef op 29 april 2017 @ 08:11:

Ja, ook al heb ik niet zoveel haar.

Hier hebben vele griekse vrouwen veel donker armhaar, die zouden er eens wat aan moeten doen.

Anderzijds, het is wel een natuurlijk iets, maar zo lelijk.Ja dat moet ja??
Nee, heb wel redelijk wat haar maar het is niet donker dus ik vind het de moeite van het altijd moeten bijhouden niet waard.
Als pubert heb ik dat ooit een keer gedaan, heb het idee dat de haren sindsdien iets langer zijn geworden. Heb het daarna niet meer aangedurfd.
Serieus, is dit een ding dat mensen doen? Ik moest zelfs even kijken of ik armhaar heb, dat is nagenoeg niet aanwezig, zie ik, een paar lichte haren (ben zelf zwartharig). Maar zelfs als ik ze wel had gehad, nog nooooit op gelet dus. Valt dat jullie bij anderen ook op?
quote:Snoepeke schreef op 29 april 2017 @ 08:40:

[...]

Beetje overdreven, niet? Jezelf mooi maken (wat voor iedereen een andere invulling is) heeft niets te maken met jezelf niet accepteren. Of ga jij ook nooit naar de kapper ofzo?Dus je bent automatisch mooier zonder haren op je armen? Je bent toch gewoon mens, en daar hoort ook lichaamsbeharing bij. Op één of andere manier mogen wij geen mensen meer zijn, en moeten we voldoen aan allerlei idealen. En die idealen kosten steeds meer tijd, moeite en geld. En worden steeds onrealistischer. Het leven en lichaam moet dus maakbaar zijn, dat lukt niet, en dan worden met z'n alle steeds ongelukkiger. Lees het Viva Forum maar eens door.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
.
Nooit gedaan
Als jonge tiener wel eens gedaan, maar als ik nu zo kijk heb ik echt nauwelijks zichtbaar haar op mijn armen. Het is dus ook niet donkerder of stugger teruggekomen, heb er al jaren niet meer bij stilgestaan.

Vraag me ook af of de scheerders hier erop letten bij anderen.
quote:hamerhaai schreef op 29 april 2017 @ 09:06:

[...]

Dus je bent automatisch mooier zonder haren op je armen? Je bent toch gewoon mens, en daar hoort ook lichaamsbeharing bij. Op één of andere manier mogen wij geen mensen meer zijn, en moeten we voldoen aan allerlei idealen. En die idealen kosten steeds meer tijd, moeite en geld. En worden steeds onrealistischer. Het leven en lichaam moet dus maakbaar zijn, dat lukt niet, en dan worden met z'n alle steeds ongelukkiger. Lees het Viva Forum maar eens door.

Niet overdrijven zeg! Ík vind dat haar niet mooi, kan toch?

Sommigen kiezen voor oorbellen of tattoo's - wat ik beide niet heb trouwens - en ík zie niet graag donkere lange haren op mijn klein fijn armpje... Dat vind ik geen gezicht.

Iedereen geeft toch een andere invulling aan 'mooi maken'?
quote:marla862 schreef op 29 april 2017 @ 08:20:

Ik vind die haren echt niet mooi. Maar als je ze scheert komen ze toch donkerder en dikker terug?

Nee hoor, haren komen niet donkerder en dikker terug.

Dat kan in eerste instantie zo lijken, omdat de stoppels wat stugger aanvoelen, maar het haar verandert niet door scheren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven