Lijf & Lijn alle pijlers

Armen scheren

29-04-2017 08:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Scheren jullie eigenlijk je armen? Of beter epileren?
Djees, moet dat ook al? Ik begin er niet aan.
quote:Foodsandbeats schreef op 29 april 2017 @ 09:33:

[...]

Het kan ook donkerder lijken omdat zonlicht het een beetje bleekt. Hoe langer je het niet weghaalt. Hoe lichter het door blootstelling aan de zon wordtEn omdat je dan gewent bent aan het geen haar op je lichaam steekt het eerst ook af. Zou trouwens wel geweldig zijn als deze fabel echt zou zijn, dan zou ik niet kalend zijn met inhammen toch.
fietsen varen vrouwelijk doen
quote:-Isa- schreef op 29 april 2017 @ 09:37:

Djees, moet dat ook al? Ik begin er niet aan.Ik ook niet. Teveel werk en je ziet die haartjes amper.
Wat doe jij TO?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb het al tiener een aantal keer gedaan, maar baal ervan dat ik dat heb gedaan.. had gewoon lichte haartjes, maar nu zijn ze wat donkerder en zijn ze ook best lang. Maar ga het nooit meer scheren, dan blijf ik bezig, dus ik heb het geaccepteerd.
Nee. Ik m'n puberteit schaamde ik me enorm voor m'n armhaar en heb het een paar keer geschoren. Geen gezicht en voelt verschrikkelijk die stoppels na een dag al.

Ik heb ze destijds ook geblondeert maar dat zag er ook niet uit, die glimmende blonde haren terwijl ik zelf donkerharig ben.

Ik heb het inmiddels geaccepteerd, zo erg is het ook allemaal niet. Als je jong bent lijkt het allemaal veel heftiger dan het is.
Wat een gedoe allemaal. Sinds wanneer zijn armharen ook vies? Plakt daar ook al iets tussen volgens de getsiebah-generatie?

Als je ondervoed bent krijg je trouwens donkerder en langer haar op je armen.
Ja ik doe dat in de zomer wel. Maar dat komt omdat ik zelf mijn armen niet kan harsen, daar heb je echt 2 handen voor nodig. Anders trek je zo je huid eraf omdat je de huid niet kunt spannen. Om het dan te laten doen vind ik weer te duur, want ik kan zelf harsen. Maar dus niet mijn eigen armen

Ik heb blonde armharen (ben roodharig), dus ik krijg geen zwarte stoppels gelukkig. Als ik donker haar had zou ik het niet doen.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
quote:JonathanStrange schreef op 29 april 2017 @ 08:59:

Serieus, is dit een ding dat mensen doen? Ik moest zelfs even kijken of ik armhaar heb, dat is nagenoeg niet aanwezig, zie ik, een paar lichte haren (ben zelf zwartharig). Maar zelfs als ik ze wel had gehad, nog nooooit op gelet dus. Valt dat jullie bij anderen ook op?

Jij weet dus niet of je armhaar hebt ja of nee? En als je ze niet hebt haal je het toch ook niet weg het.

Ik scheer nooit, maar epileer of wax. Ik ben veel armhaar.
Yep, 's zomers gebruik ik de epilady ook voor mijn armen. Kleine moeite, niet dat ik korte armpjes heb maar het is zo gepiept en ik hoef er dan weken niet naar om te kijken.
quote:parbleumondieu schreef op 29 april 2017 @ 10:42:

Wat een gedoe allemaal. Sinds wanneer zijn armharen ook vies? Plakt daar ook al iets tussen volgens de getsiebah-generatie?

Als je ondervoed bent krijg je trouwens donkerder en langer haar op je armen.Het is per definitie ook niet vies. Maar als je het zelf niet mooi vindt moet je er ook gewoon iets aan kunnen doen. Ik vind het gewoon lelijk.
quote:JonathanStrange schreef op 29 april 2017 @ 08:59:

Serieus, is dit een ding dat mensen doen? Ik moest zelfs even kijken of ik armhaar heb, dat is nagenoeg niet aanwezig, zie ik, een paar lichte haren (ben zelf zwartharig). Maar zelfs als ik ze wel had gehad, nog nooooit op gelet dus. Valt dat jullie bij anderen ook op?Schijnbaar, ik had er ook nooit van gehoord.
quote:Xervy schreef op 29 april 2017 @ 10:56:

[...]

Schijnbaar, ik had er ook nooit van gehoord.Nou zo raar is dat niet hoor.
Ik had nog nooit over de mogelijkheid nagedacht. Ik heb me ook nog nooit gestoord aan iemands armhaar.
Ik kan bijna vlechtjes leggen in mijn armhaar. Het is vrij blond dus als ik bruin ben in de zomer zie je echt een blond vachtje. Ik vind het wel leuk staan eigenlijk
Ik word bijna jaloers van sommige verbaasde reacties, van dames die blijkbaar geluk hebben op dit vlak en bij wie het duidelijk niet 'nodig' is.

Hier helaas veel, dik en donker haar. Ik vind het niet mooi, voel me er niet prettig bij, dus ik epileer.
Had ik maar een motto.
Hier dik, lang, donker armhaar, valt zo erg op, op mijn witte huid. Dus zo nu en dan effe de epileerapparaat eroverheen.
Wat een vreemde reacties van sommigen. Als ik het niet weghaal heb ik dikke pikzwarte haren van 3cm lang.. en nee die worden niet blonder. Dikke stoppels had ik vroeger wel maar nu niet meer.

En wat een ander doet moet ze zelf weten.. niets moet en alles mag.
Ik heb het laten weglaseren. Ik had erg dik. donker en lang armhaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven