Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 30 april 2017 @ 23:11:

[...]

Nou als je hier al 3 jaar rondloopt ga ik er vanuit dat je dat soort dingen wel weet. Zit je 3 jaar in een zwangerschapsclubje, soit, maar je komt ook op napraat.Dan is het ooit geschreven, maar ik weet het niet meer hoor, sorry! Nu gaan er wel bellen rinkelen, maar ik onthoud dit soort zaken dus echt niet. Mods zijn dus gewoon als forummers actief, oké.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:24:

[...]

Ik. Uhm?
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Het gummen is begonnen.
Dit is met gevoelige zaken zoals racisme/discriminatie in sommige gevallen echt lastig; wat de een racistische opmerking vindt, ziet de ander weer anders. Het moge duidelijk zijn dat wij ons echt hard maken voor een forum waar iedereen zich prettig, veilig en ook welkom voelt.

Naar aanleiding van jullie berichten zullen wij nogmaals kritisch door gevoelige topics/pijlers heen gaan en ingrijpen waar nodig. In de hoop jullie hiermee enigszins te hebben gerustgesteld,

Echt?
Ze dekken zich gewoon in fee.
Wauw...
quote:Alixane schreef op 30 april 2017 @ 23:28:

[...]

Dan is het ooit geschreven, maar ik weet het niet meer hoor, sorry! Nu gaan er wel bellen rinkelen, maar ik onthoud dit soort zaken dus echt niet. Mods zijn dus gewoon als forummers actief, oké.De Juuns, niet de mods.
quote:Alixane schreef op 30 april 2017 @ 23:28:

[...]

Dan is het ooit geschreven, maar ik weet het niet meer hoor, sorry! Nu gaan er wel bellen rinkelen, maar ik onthoud dit soort zaken dus echt niet. Mods zijn dus gewoon als forummers actief, oké.Ja, was ik ook al vergeten. Blijkbaar roept dat irritatie op ofzo.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:28:

Het gummen is begonnen.Ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En de mond wordt weer gesnoerd. En de hele discussie wordt morgen gewoon gewist. Wedden?
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 23:28:

Dit is met gevoelige zaken zoals racisme/discriminatie in sommige gevallen echt lastig; wat de een racistische opmerking vindt, ziet de ander weer anders. Het moge duidelijk zijn dat wij ons echt hard maken voor een forum waar iedereen zich prettig, veilig en ook welkom voelt.

Naar aanleiding van jullie berichten zullen wij nogmaals kritisch door gevoelige topics/pijlers heen gaan en ingrijpen waar nodig. In de hoop jullie hiermee enigszins te hebben gerustgesteld,

Echt?Bizar en te debiel gezien waar er aan de lopende band bannen voor worden uitgedeeld.
Ja duh dat ze het gaan wissen. Kunnen ze daarna weer net doen alsof er voor het eerst geklaagd word.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 23:28:

[...]

Uhm?

Ja dat las ik idd.

Maar in mijn mail staat wat anders

Ik heb geloof ik alle regels zomaar verbroken.

Racisme zat er niet bij.
Wat de een racistisch vindt, is voor de ander gewoon een opmerking.

Ik zeg het niet vaak, want het is een elitair rotwoord, maar dit is echt een gotspe.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 23:30:

Ja duh dat ze het gaan wissen. Kunnen ze daarna weer net doen alsof er voor het eerst geklaagd word. Wir haben es nicht gewusst
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:31:

[...]

Ja dat las ik idd.

Maar in mijn mail staat wat anders

Ik heb geloof ik alle regels zomaar verbroken.

Racisme zat er niet bij.Wat heb jij in je mail staan dan?
zijn juniormoderators gewoon forummers?
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 23:33:

[...]

Wat heb jij in je mail staan dan?

Ik kan even kijken of ik het kan plakken maar zit op tel dus weet niet of het lukt.

Maar met het ban topic er bij heb ik van alles verkeerd gedaan.
quote:Luna_ schreef op 30 april 2017 @ 23:35:

zijn juniormoderators gewoon forummers?Ja!!
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:36:

[...]

Ik kan even kijken of ik het kan plakken maar zit op tel dus weet niet of het lukt.

Maar met het ban topic er bij heb ik van alles verkeerd gedaan.Niet plakken!! Dan krijg je een ban voor privé emails delen.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 23:33:

[...]

Wat heb jij in je mail staan dan?Dat mag ze toch niet zeggen i.v.m. mailwisseling/privacy? Zijn ze hier nogal streng in.
quote:vrouwjagersma schreef op 30 april 2017 @ 23:32:

Wat de een racistisch vindt, is voor de ander gewoon een opmerking.

Ik zeg het niet vaak, want het is een elitair rotwoord, maar dit is echt een gotspe.Ja dat is zo maar Meds kreeg een ban toen ze een patatrecept postte en ook omdat ze naar de naam van een hond vroeg. IMO gewoon een opmerking maar volgens de Mods een reden voor een ban. Te belachelijk voor woorden.
quote:Lampie1986 schreef op 30 april 2017 @ 23:36:

[...]

Maar met het ban topic er bij heb ik van alles verkeerd gedaan.Niet doen meid, krijg je problemen mee.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:36:

[...]

Niet plakken!! Dan krijg je een ban voor privé emails delen.Hier ook? Staat verder niks boeiends in. Geen mail adres enzo
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:36:

[...]

Ja!!Huh. Die doen modereren dus gratis voor Sanoma? Enne... wie dan? Bizar dat dat mag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven