Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 30 april 2017 @ 22:58:

Tja, als je ook nog eens mee forumt en mensen weten dat je ook moderator bent, moet je wel van heel goede huize komen , wil je alles zuiver houden.Niemand weet wie de moderators zijn.
Ik gok dat ik zo een ban heb wegens offtopic gaan. Voor de 2e keer in 3 maanden.

En dat de aktueelpijler nog steeds vol staat met racisme waar geen bannen voor gegeven worden.
quote:charlottew88 schreef op 30 april 2017 @ 22:58:

[...]

Nog niet.We moeten staffen
quote:Alixane schreef op 30 april 2017 @ 22:49:

[...]

Die forummen gewoon mee dus?Komaan doe niet zo dom.. Bijna een jaar geleden (scheelt een half dagje ) is er een topic over een welgeliefde forumster tevens Juun geopend...
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:Fee-de-Goede schreef op 30 april 2017 @ 22:59:

Ik gok dat ik zo een ban heb wegens offtopic gaan. Voor de 2e keer in 3 maanden.

En dat de aktueelpijler nog steeds vol staat met racisme waar geen bannen voor gegeven worden.Ik ga dan met je mee.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 22:59:

[...]

Komaan doe niet zo dom.. Bijna een jaar geleden (scheelt een half dagje ) is er een topic over een welgeliefde forumster tevens Juun geopend...Mv?
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 22:57:

[...]

Overal is een Kim Jung beleid, dus daar nog wat strakker en het is opgelost.En ze hoeven ook geen redenen of uitleg op te geven, doen ze verder ook nooit.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:00:

[...]

Mv?Uiteraard. Wie anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 april 2017 @ 23:01:

[...]

Uiteraard. Wie anders.

Is dat alweer een jaar geleden

[...]

Komaan doe niet zo dom.. Bijna een jaar geleden (scheelt een half dagje ) is er een topic over een welgeliefde forumster tevens Juun geopend...

Ik wist dat ook niet hoor

Pas na dat topic werd mij dat duidelijk.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:00:

[...]

Mv?Ja, wie anders?
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 22:59:

[...]

We moeten staffen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:MoirenPhae schreef op 30 april 2017 @ 22:59:

[...]

Niemand weet wie de moderators zijn.Dan snap ik de angst al helemaal niet.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 30 april 2017 @ 23:03:

[...]

Pas na dat topic werd mij dat duidelijk.

Snap ik, maar het is al een jaartje duidelijk dat Juuns gewoon mee forummen.

Edit; bij het aanstellen van de Juuns is trouwens al bekend gemaakt dat het forummers zijn. Niet wie het zijn maar wel dat het forummers zijn.
Dus. Staffen in ploegendienst dan maar?

Wie maakt het rooster?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 23:05:

Dus. Staffen in ploegendienst dan maar?

Wie maakt her rooster?Waarom bestaat er geen pijlerstaf. Dat zou zoveel makkelijker zijn.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 23:05:

[...]

Snap ik, maar het is al een jaartje duidelijk dat Juuns gewoon mee forummen.Voel je je trouwens al wat beter?
Op die pijler staffen is zinloos.
Tjongejonge nu doen de mods alsof ze niet weten dat het over de Actueelpijler gaat. Erg doorzichtig allemaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 30 april 2017 @ 23:03:

[...]

Pas na dat topic werd mij dat duidelijk.Hoezo was je net verbaasd dan dat er Juuns forummen?

Oh nee.. dat was Alixane.
Ik denk dat het probleem zit bij het modereren per post.

Als je heel angstvallig leest, bang om partij te kiezen en bang om ten onrechte een sanctie op racisme of discriminatie te zetten, je inderdaad weinig banwaardige posts zult vinden.

Veel vaker laat het racisme zich hier op het forum zien door ontkenning, valse vergelijkingen, afleidingsmanoeuvres en dingen die teruggrijpen op eerdere posts.

En de moderators hebben verschillende keren aangegeven dat ze de weerzin tegen actueel begrijpen en in willen grijpen (met als dieptepunt hun vergeten beleid om slechts één vluchtelingentopic toe te staan)

Ze doen het alleen op een manier die niet werkt. En passen die manier niet aan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

[...]

Komaan doe niet zo dom.. Bijna een jaar geleden (scheelt een half dagje ) is er een topic over een welgeliefde forumster tevens Juun geopend...Huh? Er gaat een lampje branden, maar dat was en is niet bekend bij mij hoor. Schijnbaar is er een incrowd die denkt dat iedereen overal van op de hoogte is.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:06:

[...]

Waarom bestaat er geen pijlerstaf. Dat zou zoveel makkelijker zijn.Je kunt een topic (OP) staffen. Goede toelichting schrijven en klaar.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 23:08:

[...]

Je kunt een topic (OP) staffen. Goede toelichting schrijven en klaar.Maar om dat nou voor elk topic op actueel te doen. Dat is zinloos.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 30 april 2017 @ 23:07:

[...]

Hoezo was je net verbaasd dan dat er Juuns forummen?Omdat het mij pas ging dagen nadat iemand over MV begon. Daarvoor twijfelde ik of ik het ooit eerder gelezen had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven