Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:53:

[...]

Zelfde met mij dus. Ik had een trol meerdere malen gestaft en kreeg zelf een ban voor het misbruiken van de staffunctie.

Het topic bleef gewoon staan ondanks alle alarmbellen.
quote:Alixane schreef op 30 april 2017 @ 23:46:

[...]

Je hebt dus iemand gestaft omdat je dacht dat het een troll was, en hebt daarvoor een ban gekregen?Ik" wist" dat het een trol was naar mijn beleving en ja... de rest van wat je zegt klopt.

[...]

Zelfde met mij dus. Ik had een trol meerdere malen gestaft en kreeg zelf een ban voor het misbruiken van de staffunctie.

Het topic bleef gewoon staan ondanks alle alarmbellen.Is niet hetzelfde hoor. .
quote:sam1968 schreef op 30 april 2017 @ 23:51:

[...]

En dan te bedenken dat Nelson Mandela haar held is. En Rosa Parks haar heldin.

Het moet echt niet gekker worden hier.En ze wil juf worden
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2017 @ 23:44:

[...]

Jaaaaaaaaa maar dat kwam door de toon he.

Haar toon was banwaardig.

Het gaat er om op welke toon je een recept plaatst of naar de naam van een hond vraagt.

'Hoe heet je hond?'

Zoiets kan zomaar heel erg op de man zijn.

Bijvoorbeeld als je geen hond hebt.Oh ja de toon van Meds die doet het er gewoon om
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Sorry het is al laat
Maar een patat (met mayo?) recept in een veganistisch topic posten, is natuurlijk ook vragen om problemen.
Yes. Ik ga het strijdtoneel verlaten. Eens zien of ik morgen 'vrij' ben zodat ik wat in huis moet gaan doen. Of netflixen.
Ik heb morgen vrij en ga netflixen. Heb ik net besloten.
quote:-Kia-Ora- schreef op 30 april 2017 @ 23:47:

[...]

Er zijn toen berichten van je gewist in een topic. Dus je zult wel gewoon gehint hebben in dat topic, misschien zonder het zelf door te hebben. Je krijgt echt geen ban voor troll roepen in een stafje.

Dat klopt dat was "offtopic" en is daarom gestaft maar dat staat niet in die mail.

Er staat wel trolhinten.
Wacht even. Je kunt dus een ban krijgen omdat je de staffunctie "misbruikt"?

Omg het moet niet veel gekker worden

[...]

Het topic bleef gewoon staan ondanks alle alarmbellen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ja aardappels leven ook.
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 23:57:

Wacht even. Je kunt dus een ban krijgen ondat je de staffunctie "misbruikt"?

Omg het moet niet veel gekker worden Ja die heb ik gehad. In het bantopic stond banaansmeren vermeld. In mijn mail het misbruiken van de staffunctie
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:56:

Maar een patat (met mayo?) recept in een veganistisch topic posten, is natuurlijk ook vragen om problemen.Ja
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:57:

Ik heb morgen vrij en ga netflixen. Heb ik net besloten.

Ben jaloers nu

Ik moet morgen werken met die verrekte pijn.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:56:

Maar een patat (met mayo?) recept in een veganistisch topic posten, is natuurlijk ook vragen om problemen.Je schijnt ook mayo te kunnen maken van noten (hier geen aanrader zoon heeft een noten allergie )
quote:sam1968 schreef op 30 april 2017 @ 23:51:

[...]

En dan te bedenken dat Nelson Mandela haar held is. En Rosa Parks haar heldin.

Het moet echt niet gekker worden hier.

Jáh.....

Is ook een gotspe.

Soms vind ik het hier net een slechte aflevering van Koefnoen.

Dat je mensen dingen ziet posten waarvan je gewoon niet kan geloven dat het er echt staat.

Over die man die problemen heeft met zijn seksleven en zijn niet enthousiaste vrouw, wat daar ook weer gepost is allemaal daar en ook hier, echt, het is helaas geen satire, en zo wel dan hele slechte maar serieus, misselijkmakend.
Ik staf spammers en trollen die met "gevoelige" onderwerpen reacties uitlokken. Ik kan daar echt niet tegen. Maar volgens mij moet ik uitkijken want anders krijg ik een ban voor het "misbruiken" van de staffunctie? Hmm, de mods willen juist dat we veel staffen, ik vind het verdacht!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:yasmijn schreef op 30 april 2017 @ 23:57:

Wacht even. Je kunt dus een ban krijgen omdat je de staffunctie "misbruikt"?

Omg het moet niet veel gekker worden Daarom staf ik niks meer.
quote:charlottew88 schreef op 30 april 2017 @ 23:54:

[...]

Oh ja de toon van Meds die doet het er gewoon om Pure provocatie.
quote:Alixane schreef op 30 april 2017 @ 23:58:

Ik staf spammers en trollen die met "gevoelige" onderwerpen reacties uitlokken. Ik kan daar echt niet tegen. Maar volgens mij moet ik uitkijken want anders krijg ik een ban voor het "misbruiken" van de staffunctie? Hmm, de mods willen juist dat we veel staffen, ik vind het verdacht!

In mijn geval was het ook uitlokken.

En toen dacht ik laat ik eens staffen.

Nou... een ban.
quote:Filee_ schreef op 30 april 2017 @ 23:58:

[...]

Ja die heb ik gehad. In het bantopic stond banaansmeren vermeld. In mijn mail het misbruiken van de staffunctieTe bespottelijk.
quote:Eleonora-1 schreef op 30 april 2017 @ 23:59:

[...]

Pure provocatie.Ja
Ik denk dat er bannetjes gaan komen.

Al dat gegum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven