Weekendje Duitsland

01-05-2017 05:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Wij twee meiden van 20 gaan dit weekend een weekendje weg. Na een lange tijd nadenken is het toch Duitsland geworden. Weet iemand misschien een plekje waar we ZEKER na toe moeten gaan om een leuke weekend er van te maken.

Wij willen zoiezo zaterdag naar Düsseldorf gaan daar in de stad lopen,

Maar een beetje hulp is altijd welkom.

Bedankt!
Waarom is het Duitsland geworden?
Als je in Düsseldorf wil rond lopen dan weet je toch al waar je naar toe wil?

Ik bedoel, ik kan nu wel zeggen ga naar Berlijn, maar dat ligt niet echt op de route met Düsseldorf.
Ik vind Keulen 100 x leuker dan Düsseldorf.

Maar als je mij vraagt naar de leukste stad om naar toe te gaan dan is dat freiburg en Berlijn
Berlijn is echt TE GEK!!
Berlijn ligt alleen wel een stukkie verder
Je gaat naar Düsseldorf. Klaar dan toch? Hou er rekening mee dat Duitsland weinig koopzondagen kent. Op zondag kan je dus meestal niet winkelen.

Voor een volgende keer zou ik Berlijn doen. Dat is echt een gave stad. Of Hamburg.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Düsseldorf is leuk, vooral de winkels, maar hou wel rekening met wat je wil gaan doen op zondag dat de winkels dicht zijn op zondag.
Düsseldorf, Berlijn, Keulen, München, Aken, Cochem, Essen........leuke steden.

Antwerpen voor een volgende keer tip. Leuke winkels en leuke uitgaansgelegenheden.

Veel plezier dames. Veilig doen he! Regel taxi na het stappen van centrum naar hotel.
In Düsseldorf zit een klein Japans wijkje, dat vind ik zelf heel leuk. En vanaf de Fernsehturm heb je een mooi uitzicht.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Troeteltje schreef op 01 mei 2017 @ 08:17:

Düsseldorf, Berlijn, Keulen, München, Aken, Cochem, Essen........leuke steden.

Die plus Hamburg, Bamberg, Regensburg
Ik heb ook gehoord dat er een soort 'preston palace' is, maar dan in Duitsland. Een all-inclusive hotel, is dat wat voor 2 meiden van 20? Ik Zie namelijk alleen maar plaatjes voor kinderattracties enzovoort
??

Je vraagt tips over Duitsland (=een groot land) maar wil in ieder geval naar Düsseldorf.

Nu heb je iets gehoord over een all inclusive hotel (welk hotel?? Waar?? nogmaals Dld is groot) maar dat blijft ook vaag.

Over welk hotel wil je meer informatie?
Wat Groenebroek zegt. Maar waarom zou je dat willen? Ga lekker een stad in. Uit eten, bier drinken. Museum, dierentuin pakken. Lijkt me echt vreselijk, dat all-in.
Ik gok trouwens dat ze dat ding in Kalkar bedoelt. Kernwasser Wunderland heette het vroeger.
Volgens mij is dat voor alle leeftijden geschikt. Voor een leuke prijs kun je daar eten, drinken, bioscoop bezoeken, zwemmen, bowlen, atttracties bezoeken en stappen. Net wat je wil.
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 01 mei 2017 @ 14:17:

Ik gok trouwens dat ze dat ding in Kalkar bedoelt. Kernwasser Wunderland heette het vroeger.

Denk het ook. Wunderland hotel Kalkar heet dat tegenwoordig.

Is nog wel een goed uur rijden vanaf Düsseldorf.

Is maar net wat je wil. Ik zou als 20-iger lekker in een stad zelf willen zitten en daar kroegjes in. Niet in een all inclusive hotel ofzo. Dan ga ik wel naar Preston Palace.
Düsseldorf is geweldig. Zaterdagavond op stap gaan in de Altstad, aanrader!!!

http://www.oberbayern-duesseldorf.de/

http://www.kuhstall-duesseldorf.de/

http://ballermann6-duesseldorf.de/

Ligt allemaal aan dezelfde straat in het centrum van Düsseldorf.
O en daar liggen ontzettend veel eetgelegenheden.

Cocktails drink je hier http://maitai-duesseldorf.de/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven