The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

maandag 1 mei 2017 om 09:51

maandag 1 mei 2017 om 10:09
quote:Dory_1 schreef op 01 mei 2017 @ 09:30:
Ik lees net dat Josh McDermitt al zijn social media accounts heeft verwijderd vanwege haatmails en doodsbedreigingen.
Kansloos!
Niet van Josh uiteraard.Hee ik kan er idd niet op komen (ik volg m op fb). Echt mega kansloos van de haters. Die verpesten het voor 'ons'.
Ik lees net dat Josh McDermitt al zijn social media accounts heeft verwijderd vanwege haatmails en doodsbedreigingen.
Kansloos!
Niet van Josh uiteraard.Hee ik kan er idd niet op komen (ik volg m op fb). Echt mega kansloos van de haters. Die verpesten het voor 'ons'.
maandag 1 mei 2017 om 14:32
quote:-catnip schreef op 30 april 2017 @ 18:23:
[...]
Oeh, waar ben jij allemaal geweest?
De Highlands. We zijn met de boot en onze eigen auto naar Newcastle gegaan en vanaf daar naar het noorden gereden. We zaten via Air B&B in een plaatsje dat Newtonmore heet, vanaf daar zijn we dingen gaan ondernemen. Een dag naar Inverness & Loch Ness, een dag naar Stirling, een dag ergens naar de Highland Games etc. We hadden zo'n Explorer pass waarmee we naar attracties konden zoals Stirling Castle en Urquhart Castle bij Loch Ness.
Ik was kapot aan het einde van de vakantie. Op vakantie ben ik actiever dan thuis, uitrusten is er niet bij.
[...]
Oeh, waar ben jij allemaal geweest?
De Highlands. We zijn met de boot en onze eigen auto naar Newcastle gegaan en vanaf daar naar het noorden gereden. We zaten via Air B&B in een plaatsje dat Newtonmore heet, vanaf daar zijn we dingen gaan ondernemen. Een dag naar Inverness & Loch Ness, een dag naar Stirling, een dag ergens naar de Highland Games etc. We hadden zo'n Explorer pass waarmee we naar attracties konden zoals Stirling Castle en Urquhart Castle bij Loch Ness.
Ik was kapot aan het einde van de vakantie. Op vakantie ben ik actiever dan thuis, uitrusten is er niet bij.
maandag 1 mei 2017 om 14:32
maandag 1 mei 2017 om 14:52
maandag 1 mei 2017 om 18:47
quote:Liadan schreef op 01 mei 2017 @ 14:32:
[...]
Woah, zo gaaf! Zoiets wil ik dus ook nog wel gaan doen, vooral verder het noorden in. Stirling castle zijn wij ook geweest (dagje een kleine tour gedaan), ik vond dat eerlijk gezegd een mooier kasteel dan Edinburgh castle. Wij hadden nu trouwens ook een Air B&B, maar dat was helaas niet zo'n succes.
En hahaha herkenbaar. Ik doe thuis echt heel weinig, maar op vakantie onderneem en loop ik zo veel. Elke keer ook vroeg naar bed want ben altijd helemaal uitgeteld.
[...]
Woah, zo gaaf! Zoiets wil ik dus ook nog wel gaan doen, vooral verder het noorden in. Stirling castle zijn wij ook geweest (dagje een kleine tour gedaan), ik vond dat eerlijk gezegd een mooier kasteel dan Edinburgh castle. Wij hadden nu trouwens ook een Air B&B, maar dat was helaas niet zo'n succes.
En hahaha herkenbaar. Ik doe thuis echt heel weinig, maar op vakantie onderneem en loop ik zo veel. Elke keer ook vroeg naar bed want ben altijd helemaal uitgeteld.
''Then let amorous kisses dwell
maandag 1 mei 2017 om 18:47
maandag 1 mei 2017 om 22:21
Haaai ik kom even de rust verstoren hier
Was wel weer een tijdje geleden maar het was niet zoveel om bij te lezen deze keer.
quote:Lovestar schreef op 28 april 2017 @ 14:53:
Ik weet niet of ik het hier kwijt mag, maar ben helemaal enthousiast over GoT!!! Gewoon kippevel van de laatste aflevering. Ik kijk uit naar het volgend seizoen.
Ik heb een vermoeden hoe bepaalde dingen gaan verlopen Het is vast vloeken in de kerk wat ik nu ga zeggen maarrr GoT is echt mijn nr 1 serie maar TWD is een hele goeie tweede hoor
Was wel weer een tijdje geleden maar het was niet zoveel om bij te lezen deze keer.
quote:Lovestar schreef op 28 april 2017 @ 14:53:
Ik weet niet of ik het hier kwijt mag, maar ben helemaal enthousiast over GoT!!! Gewoon kippevel van de laatste aflevering. Ik kijk uit naar het volgend seizoen.
Ik heb een vermoeden hoe bepaalde dingen gaan verlopen Het is vast vloeken in de kerk wat ik nu ga zeggen maarrr GoT is echt mijn nr 1 serie maar TWD is een hele goeie tweede hoor
maandag 1 mei 2017 om 22:21
quote:Lucylucille schreef op 30 april 2017 @ 15:18:
Father G is ook op de set. Met een leuke nieuwe coup
[IMG]http://i66.tinypic.com/3088i7p.png[/IMG]Staat echt enig!
Father G is ook op de set. Met een leuke nieuwe coup
[IMG]http://i66.tinypic.com/3088i7p.png[/IMG]Staat echt enig!
maandag 1 mei 2017 om 22:24
quote:-catnip schreef op 30 april 2017 @ 15:14:
[...]
Ja het was heel leuk! Edinburgh is erg mooi, met een interessante geschiedenis. We zijn ook nog een dagje wat verder the highlands in geweest, dat was zo gaaf. Zal op facebook nog wel een paar fotootjes plaatsen, zoals van mijn grote vrienden de Schotse Hooglanders. Ik wil over een aantal jaar nog wel een keer terug en dan gewoon een paar weekjes door the highlands rijden, verder het noorden in.Schotland is echt gaaf! wij hebben er jaren geleden een rondreis gemaakt en ik wil heel graag weer eens terug, Prachtig land!
[...]
Ja het was heel leuk! Edinburgh is erg mooi, met een interessante geschiedenis. We zijn ook nog een dagje wat verder the highlands in geweest, dat was zo gaaf. Zal op facebook nog wel een paar fotootjes plaatsen, zoals van mijn grote vrienden de Schotse Hooglanders. Ik wil over een aantal jaar nog wel een keer terug en dan gewoon een paar weekjes door the highlands rijden, verder het noorden in.Schotland is echt gaaf! wij hebben er jaren geleden een rondreis gemaakt en ik wil heel graag weer eens terug, Prachtig land!
maandag 1 mei 2017 om 22:27
quote:Dory_1 schreef op 01 mei 2017 @ 09:30:
Kansloos!
Niet van Josh uiteraard.Dit is echt te zot voor woorden. Wat stom dat het nodig is en wat een idioten hebben we toch rondlopen op deze aardkloot
Kansloos!
Niet van Josh uiteraard.Dit is echt te zot voor woorden. Wat stom dat het nodig is en wat een idioten hebben we toch rondlopen op deze aardkloot
dinsdag 2 mei 2017 om 01:14
Zo, heb even een hele week niks gelezen!! Ben net terug van vakantie Turkije en ...uhm...best wel bruin. Ja wat wil je met 29 graden zon. Wij zin 9 dgn geweest en het was heerlijk. Heb hier niks gelezen maar wel veel gedroomd over gevangen zijn, Negan en bevrijd worden. Och en als je dan 's ochtends wakker wordt in het besef dat je gewoon naar je ontbijt kan gaan....och!
Nu zijn we thuis en ik denk dat ik wat bij te lezen heb!
Nu zijn we thuis en ik denk dat ik wat bij te lezen heb!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
dinsdag 2 mei 2017 om 08:16

dinsdag 2 mei 2017 om 13:20
quote:mamsvan schreef op 29 april 2017 @ 22:25:
Hoi lovestar.
Heeft iemand al de trailer ehm preview van fear gezien. Ik wel
Ik nog niet....Linkje?
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 01:44:
Wat rustig hier. Zegt zij die ook geen moer heeft bijgedragen.
Viel mij ook al op
Maar een paar vakantiegangers toch? Ik geloof dat het topic ook een break heeft, niet zo gek natuurlijk.
Hoi lovestar.
Heeft iemand al de trailer ehm preview van fear gezien. Ik wel
Ik nog niet....Linkje?
quote:Liadan schreef op 30 april 2017 @ 01:44:
Wat rustig hier. Zegt zij die ook geen moer heeft bijgedragen.
Viel mij ook al op
Maar een paar vakantiegangers toch? Ik geloof dat het topic ook een break heeft, niet zo gek natuurlijk.