het 'help elkaar' topic

29-01-2009 16:24 760 berichten
Ik heb wel eens langer met het idee gelopen om zo een topic te openen omdat ik zelf veel steun heb gekregen in moeilijke tijden van een hoop forummers in mijn topics. Niet alleen mentale steun, maar er werd zelfs aangeboden om naar me toe te komen om me te helpen op dat moment. Dat heeft mij wel heel erg geraakt en ik zie het vaker, dat aanbod op viva.

Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.

Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)

Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.

Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.

Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
Alle reacties Link kopieren
reageer even als je em ziet, kannie weer weg.
kan weer weg! heb hem
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Hey MdK, wat leuk! Ik zag vandaag jouw reactie op het WC-ontstopper-topic, en vroeg me gelijk af hoe jij in het echt zou zijn...
Ik? Angstwekkend normaal eigenlijk...
kunnen we ook niet effe foto's mailen ofzo :P of hyves uitwisselen, ik ben ook nieuwsgierig naar uiterlijk haha.
quote:Banba schreef op 04 februari 2009 @ 09:55:

[...]

Herkenbaar! Soms lijkt het of het complete viva-forum in de randstad woont. Zelf ben ik een provinciaaltje en moet de koffiedates aan mijn neus voorbij laten gaan.Hier hetzelfde probleem. Die 010 koffiedate lijkt me haske leuk maar ik woon in het oosten. Misschien zijn er meer mensen die zin hebben in een koffie/thee-meeting op een wat centralere plek in het land?
ja ik woon ook in amsterdam hoor, dus mij maakt het niet zo heuwl veuwl uit!
Gaan we mieten en grieten ? Leuk !! Ik doe wel mee hoor !

marco7314@hotmail.com
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Doe jij op mannen vallen dan DS? Doe ik de vis wel meebrengen.

/ voor alle forummerTs in het oosten; wie houd je tegen om in Arnhem/ Doetinchem / Winterswijk te Meeten?
Zwieber, ik heb ook post! Hoop van het weekend een heel eind te komen. Wil je dat ik alles tegelijk mail, of beetje bij beetje?

Zijn er ook forummers in (Zuid Oost) brabant die zin hebben in koffie? Mail dan maar naar juniper8.viva@gmail.com!!

Oh ja, zoek ook nog een sportmaatje..

Zou ook best graag de randstad komen, maar door een ongelukje niet heel mobiel momenteel haha..

Misschien kunnen we eerst regio koffiekransjes organiseren en dan een landelijke.
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 februari 2009 @ 16:27:

Doe jij op mannen vallen dan DS? Doe ik de vis wel meebrengen.

/ voor alle forummerTs in het oosten; wie houd je tegen om in Arnhem/ Doetinchem / Winterswijk te Meeten?

Wat doet het ertoe waar ik op val MdK ? Voorzover ik had begrepen gaan we koffie drinken en kletsen ?

Als jij een orgie verwacht zit je op de verkeerde pijler hoor
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Juniper, het liefst tegelijk. Fijn dat het aangekomen is!
quote:1609 schreef op 04 februari 2009 @ 16:01:

[...]

Hier hetzelfde probleem. Die 010 koffiedate lijkt me haske leuk maar ik woon in het oosten. Misschien zijn er meer mensen die zin hebben in een koffie/thee-meeting op een wat centralere plek in het land?Ja, ikke! Ik woon zelf ook in het oosten! Zijn er nog meer provinciaaltjes die zin hebben in een koffie/theedate?
The time is now
quote:Donkeyshot schreef op 04 februari 2009 @ 17:30:

[...]

Wat doet het ertoe waar ik op val MdK ? Voorzover ik had begrepen gaan we koffie drinken en kletsen ?

Als jij een orgie verwacht zit je op de verkeerde pijler hoor Jij hebt het over mietjes, ik niet En mietjes vallen niet op meisjes dus dan zullen die Grieten wel de vissoort zijn geweest, niet dan?
Zin in een koffie/theedate heb ik wel, maar ik woon in het zuiden van het land... beetje uit de richting dus, helaas.
quote:lufthansa schreef op 04 februari 2009 @ 09:46:

[...]

Chardonnay, als je wilt mag je me wel mailen. Ik ben weliswaar geen stylist, maar ik heb wel 5 jaar een interieur opleiding gedaan, dus een beetje oplossing moet wel lukken Ik werk in Amsterdam, dus ik kan altijd e.e.a. combineren.

mail: mennan_elan@hotmail.com

Ik heb je een mail gestuurd

Zwieb, had vandaag even geen tijd, maar ga morgen weer verder met het superspannende verhaal uit typen.
Char, doe rustig aan hoor, een dagje meer of minder maakt niet uit.
quote:Banba schreef op 04 februari 2009 @ 18:28:

[...]

Ja, ikke! Ik woon zelf ook in het oosten! Zijn er nog meer provinciaaltjes die zin hebben in een koffie/theedate?Hey Banba, leuk!
quote:1609 schreef op 04 februari 2009 @ 21:05:

[...]

Hey Banba, leuk!Is het goed als ik je een 'vriendenuitnodiging' stuur? Dan kan ik je mailen!
The time is now
Nog iets van 30 bladzijden (uit het schrift), dan ben ik klaar. Morgen ga ik weer verder en ik vermoed het dan ook af te krijgen. Ben reuzebenieuwd naar het begin en het eind van het verhaal.
En dames..... is zwieber een beetje een goeie schrijfster? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar
Banba, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd. Hoop dat het gelukt is, volgens mij kun je me nu mailen?
Zeker Pluk. Het is een genre dat ik normaal gesproken nooit lees, maar ik vind het toch heel spannend!
The time is now
quote:plukvandepetteflat schreef op 05 februari 2009 @ 00:36:

En dames..... is zwieber een beetje een goeie schrijfster? Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar Ik ook. En eerlijk zijn moet hoor! Ook als je het echt helemaal bagger vindt.
Wow Rainz, wat ben je snel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven