Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 19:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 19:46:
[...]
Een maand of wat geleden kreeg ik mail. Ik had de meeste berichten van iedereen en of ik een interview wilde geven. Niet, dus.
Wat flauw van je zeg.
Ik heb ook eens mail gekregen, van een mevrouw van NRC. Dat ik een vaste, toonaangevende forummer was ( ) en of ik wilde bijdragen aan een artikel over het vivaforum. Nou je begrijpt, ik glibberde meteen van mijn stoel en ik wist niet hoe snel ik die mevrouw moest bellen
[...]
Een maand of wat geleden kreeg ik mail. Ik had de meeste berichten van iedereen en of ik een interview wilde geven. Niet, dus.
Wat flauw van je zeg.
Ik heb ook eens mail gekregen, van een mevrouw van NRC. Dat ik een vaste, toonaangevende forummer was ( ) en of ik wilde bijdragen aan een artikel over het vivaforum. Nou je begrijpt, ik glibberde meteen van mijn stoel en ik wist niet hoe snel ik die mevrouw moest bellen
maandag 1 mei 2017 om 19:51
quote:Het-groepje schreef op 01 mei 2017 @ 19:43:
[...]
Nee niet van haar, meer van dergelijk gedrag en dan van een aantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms best leuke gesprekjes met haar kon hebben.Mooi, dat is dan ook weer duidelijk.
[...]
Nee niet van haar, meer van dergelijk gedrag en dan van een aantal.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik soms best leuke gesprekjes met haar kon hebben.Mooi, dat is dan ook weer duidelijk.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 1 mei 2017 om 19:52
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:49:
[...]
Wat flauw van je zeg.
Ik heb ook eens mail gekregen, van een mevrouw van NRC. Dat ik een vaste, toonaangevende forummer was ( ) en of ik wilde bijdragen aan een artikel over het vivaforum. Nou je begrijpt, ik glibberde meteen van mijn stoel en ik wist niet hoe snel ik die mevrouw moest bellen Ja, ze heeft iedereen van Het Groepje gemaild. Yasmijn had onze namen natuurlijk doorgegeven.
[...]
Wat flauw van je zeg.
Ik heb ook eens mail gekregen, van een mevrouw van NRC. Dat ik een vaste, toonaangevende forummer was ( ) en of ik wilde bijdragen aan een artikel over het vivaforum. Nou je begrijpt, ik glibberde meteen van mijn stoel en ik wist niet hoe snel ik die mevrouw moest bellen Ja, ze heeft iedereen van Het Groepje gemaild. Yasmijn had onze namen natuurlijk doorgegeven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 mei 2017 om 19:52
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:49:
[...]
Wat flauw van je zeg.
Ik ook.
Zo zie je maar wat hier allemaal meeleest.
Ik zwaai even naar het journaille
[...]
Wat flauw van je zeg.
Ik ook.
Zo zie je maar wat hier allemaal meeleest.
Ik zwaai even naar het journaille
maandag 1 mei 2017 om 19:54
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 19:52:
[...]
bij de oudste beginnen en dan zo door naar annu-nu.
Dat is ook een goeie tip.
Ik was bezig om alle +1 bij elkaar op te tellen....
[...]
bij de oudste beginnen en dan zo door naar annu-nu.
Dat is ook een goeie tip.
Ik was bezig om alle +1 bij elkaar op te tellen....
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 1 mei 2017 om 19:57
quote:Lady_Voldemort schreef op 01 mei 2017 @ 19:55:
[...]
Omdat je nog onder de duizend berichten zit natuurlijk.
Het is dat ik geen zin meer heb ik die rompslomp, anders zou ik zo weer een nickwissel doen.En dan moet je ook weer nadenken waar je het streepje nu gaat doen en welk email adres je nu weer gaat gebruiken. Mijn alternatieven met puntjes bij Gmail zijn op, dus bij de volgende wissel zou ik een nieuw email adres moeten maken.
[...]
Omdat je nog onder de duizend berichten zit natuurlijk.
Het is dat ik geen zin meer heb ik die rompslomp, anders zou ik zo weer een nickwissel doen.En dan moet je ook weer nadenken waar je het streepje nu gaat doen en welk email adres je nu weer gaat gebruiken. Mijn alternatieven met puntjes bij Gmail zijn op, dus bij de volgende wissel zou ik een nieuw email adres moeten maken.
maandag 1 mei 2017 om 19:59
quote:Filee_ schreef op 01 mei 2017 @ 19:57:
[...]
En dan moet je ook weer nadenken waar je het streepje nu gaat doen en welk email adres je nu weer gaat gebruiken. Mijn alternatieven met puntjes bij Gmail zijn op, dus bij de volgende wissel zou ik een nieuw email adres moeten maken.Speciaalgemaaktvoornieuwenicksophetvivaforum@gmail.com moet je wel een poosje kunnen gebruiken toch?
[...]
En dan moet je ook weer nadenken waar je het streepje nu gaat doen en welk email adres je nu weer gaat gebruiken. Mijn alternatieven met puntjes bij Gmail zijn op, dus bij de volgende wissel zou ik een nieuw email adres moeten maken.Speciaalgemaaktvoornieuwenicksophetvivaforum@gmail.com moet je wel een poosje kunnen gebruiken toch?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 1 mei 2017 om 20:00
quote:feow schreef op 01 mei 2017 @ 19:59:
[...]
Speciaalgemaaktvoornieuwenicksophetvivaforum@gmail.com moet je wel een poosje kunnen gebruiken toch?
Dat is een hele goede inderdaad.
[...]
Speciaalgemaaktvoornieuwenicksophetvivaforum@gmail.com moet je wel een poosje kunnen gebruiken toch?
Dat is een hele goede inderdaad.
maandag 1 mei 2017 om 20:01
maandag 1 mei 2017 om 20:01
quote:Eleonora-1 schreef op 01 mei 2017 @ 19:59:
[...]
De Irakese/moslimman.
Dénk ik.
Ik heb het verder niet nagevraagd.maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?
[...]
De Irakese/moslimman.
Dénk ik.
Ik heb het verder niet nagevraagd.maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 1 mei 2017 om 20:03
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 20:01:
[...]
maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?Hou je toch es in vrouw!
[...]
maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?Hou je toch es in vrouw!