Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 1 mei 2017 om 20:09
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 20:01:
[...]
maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?
Ik heb de mijne gewoon neergeladen maar ze lopen ook los.
Veel te vaak en te veel zelfs volgens deze en gene.
Hoe het gesteld is met de afmetingen van de genitaliën van dé moslimman en/of dé Irakeze man weet ik niet.
Heel jammer, die kennis komt niet met zo'n man mee als 'ie over de vloer begint te komen.
Anders had ik deze kennis graag gedeeld hoor, ik ben de beroerdste niet.
[...]
maar wie hebben er nou grote tampen; moslimmannen of Irakezen? Of alleen als ze zowel moslim als Irakees zijn? En waar kom je die mannen nou zo'n beetje tegen; Jumbo, theehuis, moestuin, kroeg, ac, in het hoge noorden, disco's ?
Ik heb de mijne gewoon neergeladen maar ze lopen ook los.
Veel te vaak en te veel zelfs volgens deze en gene.
Hoe het gesteld is met de afmetingen van de genitaliën van dé moslimman en/of dé Irakeze man weet ik niet.
Heel jammer, die kennis komt niet met zo'n man mee als 'ie over de vloer begint te komen.
Anders had ik deze kennis graag gedeeld hoor, ik ben de beroerdste niet.
maandag 1 mei 2017 om 20:10
maandag 1 mei 2017 om 20:13
quote:Bruise schreef op 01 mei 2017 @ 20:08:
[...]
Werd jij ook al een beetje bang dat je met een wolf in grootmoeders bed had te maken.
Nee. Heb vaak genoeg met grootmoeder in bed gelegen om te weten dat het geen wolf is.
Maar ik kan me wel voorstellen dat er gedacht werd dat degene die in @Het Groepjes bericht genoemd werd , ook echt bedoeld werd.
[...]
Werd jij ook al een beetje bang dat je met een wolf in grootmoeders bed had te maken.
Nee. Heb vaak genoeg met grootmoeder in bed gelegen om te weten dat het geen wolf is.
Maar ik kan me wel voorstellen dat er gedacht werd dat degene die in @Het Groepjes bericht genoemd werd , ook echt bedoeld werd.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 1 mei 2017 om 20:30
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Spijkers er mee in de muur slaan, knoflook er mee laten stampen,....
Ja joh, die mensen hebben oorlogen en tirannen meegemaakt en zo. Gevlucht door onherbergzaam gebied, je kent de beelden wel. Die kunnen wel een stootje hebben hoor.
De mijne wel althans.
[...]
Spijkers er mee in de muur slaan, knoflook er mee laten stampen,....
Ja joh, die mensen hebben oorlogen en tirannen meegemaakt en zo. Gevlucht door onherbergzaam gebied, je kent de beelden wel. Die kunnen wel een stootje hebben hoor.
De mijne wel althans.
maandag 1 mei 2017 om 20:41
Voor Irish Cassidy: https://www.youtube.com/watch?v=E_uuYCRUhV8
Formula1 Schumacher song.
"Ja, dat is wat je al zolang zegt. "
Formula1 Schumacher song.
"Ja, dat is wat je al zolang zegt. "
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
maandag 1 mei 2017 om 20:45
Hallo. Ik heb op diverse topics op actueel mee gelezen maar kwam tussen spuug ruimen en spuitluiers verschonen niet aan reageren toe. En eigenlijk wil ik daar ook niet schrijven, wat n bagger! Maar in het Moderatortopic mag ik dat niet zeggen want daar wordt alles weggehaald. En omdat ik het toch even kwijt moet, dan maar hier.