Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
quote:mali30 schreef op 01 mei 2017 @ 23:23:

Wat is M&T shampoo? Ik wil ook voller haar

Mane 'n Tail shampoo, te koop bij het Kruidvat maar ik zou even teruglezen; niet iedereen is er zo tevreden mee... maar voor mij werkt het echt geweldig en toevallig was m'n shampoo net op. Is geloof ik nog in de reclame ook deze week bij het Kruidvat meen ik hier gelezen te hebben.

En mocht je een hond of paard hebben: die kan je er evt ook mee wassen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nogal een bleke huid, foundations en bb crèmes zijn vaak te donker. De lichte BB van Garnier is prima van kleur.

Zou de nude versie van Dermablend licht genoeg zijn? Op newpharma is hij momenteel afgeprijsd maar daar kan ik de kleur niet zien of testen.

En raad je dan aan om dit met de blender aan te brengen of kan het ook met je vingers?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:Cateautje schreef op 01 mei 2017 @ 18:14:

Sinds ik die Vitis tandpasta heb poets ik drie maal daags. Ben zo blij met het effect dat het heeft. Super! Heb hem ook in huis gehaald maar moet 'm nog proberen. Ik ben benieuwd!
In onze apotheek kun je de foundations testen. Ook hebben ze vaak proefjes. Ik ken de vloeibare Dermablend. Heb em zelf ook gehad, maar het is echt een hele dikke foundation.

Vichy heeft ook andere, ook in een lichte kleur.

B.v. deze, versie voor een droge en voor een vette huid

http://www.vichy.nl/verhelderende-found ... r1598.aspx
Ik ga de foundation van The Ordinary proberen! Als mijn pakket binnen is laat ik natuurlijk weten hij bevalt. Nog 'even' geduld..
When in doubt, add glitter.
quote:Swhite schreef op 02 mei 2017 @ 11:58:

Ik ga de foundation van The Ordinary proberen! Als mijn pakket binnen is laat ik natuurlijk weten hij bevalt. Nog 'even' geduld..

Ik heb hem ook besteld maar inderdaad, wel geduld hebben...

De allereerste reviews zijn goed in ieder geval zag ik.
Het is erg veel om terug te lezen, merk ik, maar bedoelen jullie met de whitening borstels van Oral B gewoon de 3D-white opzetborstels? :O
The Ordinary heeft twee soorten foundation.

Vind dat er wel heel veel ingredienten inzitten. In Bare Minerals b.v. zitten er maar vijf.
Welke Vitis tandpasta gebruiken jullie om je tanden witter te maken? Want ik heb vitistandpasta meegenomen van etos maar was nogal haastig en er stonden meerdere soorten dus had er snel eentje meegepakt, maar nu twijfel ik of ik wel de goede heb gepakt
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
quote:DivaMommy94 schreef op 02 mei 2017 @ 13:23:

Welke Vitis tandpasta gebruiken jullie om je tanden witter te maken? Want ik heb vitistandpasta meegenomen van etos maar was nogal haastig en er stonden meerdere soorten dus had er snel eentje meegepakt, maar nu twijfel ik of ik wel de goede heb gepakt De whitening versie
Babor intensive repair crème is ook een gele goede fijne crème voor na de dermaroller of als nachtcrème te gebruiken. Mijn huid word gevoed en rustig door de crème. Vandaag veel van babor besteld de reiniging was in de aanbieding.

Als goed is komt vandaag een pakketje binnen met the ordaniry binnen.
quote:Bestaardigopzich schreef op 01 mei 2017 @ 23:08:

[...]

Yup Snap zelf ook niet hoe het kan, geloofde het ook niet toen ik het hier las dus heb eerst een proefje gehaald bij IciParis en om eerlijk te zijn ook bij Douglas toen ik daar ook nog iets kocht en met die 2 proefjes kon ik een dag of 10 smeren: toen was ik om, ik zag echt verschil en er was net een actie: alle creme's met 25% korting dus toen maar een potje gekocht voor ong. 42,-.

Wat erin zit geen idee maar het werkt echt!! Durfde gisteren tijdens een etentje zelfs weer wijn te drinken wat ik allang niet meer deed omdat ik dan gewoon m'n wangen voelde gloeien. Niks aan de hand.

Echt een wonder, wat ik hoopte met laser te bereiken heb ik nu met die creme.

Ik zou zeggen haal ook gewoon een royaal proefje en kijk wat het voor je doet, als je helemaal geen verschil ziet laat je het zitten en anders even googelen waar ze het voor een leuk prijsje hebben want ik zag meer aanbiedingen. Ben benieuwd of het bij anderen ook zo'n wondermiddel is, verder is er niets veranderd qua eten, medicijnen, wasmiddel: het moet echt die creme zijn.

Als je het ook gaat proberen ben ik heel benieuwd naar het resultaat, laat je het dan weten?

Wauw mooi resultaat! Hoop dat t voor mij ook zo werkt

En thanks voor je tip. Ik durf dat nooit zo rechtstreeks om proefjes vragen. Dus had er niet aan gedacht. Maar ga het nu wel doen

Ik laat het weten!
Heeft iemand misschien dé tip voor platte schoenen die mijn hielen telkens open schuren? Sneakers en ballerina's doen dit, heb drie paar staan die ik niet aan kan om dat het bloed tot halverwege mijn kuiten zit dan.

Ik heb geprobeerd compeed van die dikke doorzichtige blarenpleisters op hiel, en een stukje foam in de schoen zelf.
Stukje vilt of fleecyweb achter in je schoen plakken.
Wimperserum gaat er bij mij uit. Jaren geleden een flesje Revitalash gebruikt met goede resultaten en had die van de Kruidvat gekocht maar gezondheid voor. Dank aan degene die over de risico's heeft gepost.

Wel gisteren de Vitis tandpasta gekocht, ben benieuwd.

Mijn gezichtscrème favorieten zijn de Olaz dagcreme zonder parfum en Decubal (iets vettiger), Nutrix van Lancôme (koop ik altijd voor 20 euro) vooral in de winter als m'n huid echt droog is en Embryolisse lait crème vind ik ook fijn.

De nachtcrème van Decubal geeft m'n huid een oppepper.

De Nivea balm sensitive werd al eerder genoemd. Deze voelt ook goed. In plaats van zo'n grote fles is deze er ook in minireisverpakking van 30 ml.

Verder werd ergens in het Viva forum, niet zeker of dat dit topic was, de Biore Aqua Rich spf 50 genoemd. Deze zonnebeschermer is in Japan en Zuid Korea verkrijgbaar en voel je totaal niet zitten en zit heel mooi mat op de huid maar er is wel degelijk een maar, namelijk dat er alcohol in zit. De reviews zijn heel goed en ook ik ben er enthousiast over maar vind het dus wel jammer dat er alcohol inzit.
quote:Cadance schreef op 02 mei 2017 @ 13:37:

[...]

Wauw mooi resultaat! Hoop dat t voor mij ook zo werkt

En thanks voor je tip. Ik durf dat nooit zo rechtstreeks om proefjes vragen. Dus had er niet aan gedacht. Maar ga het nu wel doen

Ik laat het weten!

Leuk, ben echt benieuwd

Ik vraag ook nooit om proefjes maar nu wel omdat ze ook wel kunnen zien dat ik couperose heb, en het scheelt echt wel of je zegt: heb een kast vol potjes die niet werken of irriteren dus wil het echt een paar dagen proberen ook met make-up erover enz.

Daarom kreeg ik ook best veel mee denk ik?

Olaz ooggel:Sinds gisteren gebruikt en vanochtend bij het opstaan opvallend 'rustige' huid rond mijn ogen die door hooikoorts en huisstofmijtallergie altijd(!) geirriteerd is als ik opsta. Zakt pas als ik gezicht heb gewassen en oogdruppels heb gebruikt. Echt blij mee, voor gevoelige ogen prima en na 1 dag is nog te kort om te oordelen maar ik had ook een opvallend frisse, gladde huid rond m'n ogen.

Ik bedoel deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... urcreme/9200000005249059/

Let op: het is geen creme maar een gel, en 30,- is absurd je kan het voor ong. 12,- euro vinden. Maar bij Bol.com staan lekker veel reviews daarom deze link.
quote:MrsNiceGuy schreef op 02 mei 2017 @ 00:00:

Ik heb nogal een bleke huid, foundations en bb crèmes zijn vaak te donker. De lichte BB van Garnier is prima van kleur.

Zou de nude versie van Dermablend licht genoeg zijn? Op newpharma is hij momenteel afgeprijsd maar daar kan ik de kleur niet zien of testen.

En raad je dan aan om dit met de blender aan te brengen of kan het ook met je vingers?

Bij de apotheek hier geen testers: ik heb Vichy gemaild of ik een proefje kon krijgen en kreeg er meteen 5 in de bus: kleur nude dat is de enige die ze hebben. (adres niet vergeten dan heb je ze volgende dag)

Heel goed uitsmeren evt. rode vlekjes nog een beetje aanstippen. Ik ga de beautyblender als alles meezit straks kopen tot nog toe smeerde ik het met vingers uit.

Nude is een erg lichte kleur, als ik wat zon heb gehad moet ik een donkerder tintje kopen denk ik. Ook echt volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken (even warm laten worden op je hand) en heel weinig gebruiken het smeert echt enorm uit dus al snel teveel product op je gezicht. Kan zo niet zien natuurlijk maar nude voor een hele lichte huid lijkt me prima, ik heb ook hele lichte huid. Lichtblond, blauwe ogen... of even langs een apotheek met testers
quote:Bestaardigopzich schreef op 02 mei 2017 @ 14:32:

[...]

Leuk, ben echt benieuwd

Ik vraag ook nooit om proefjes maar nu wel omdat ze ook wel kunnen zien dat ik couperose heb, en het scheelt echt wel of je zegt: heb een kast vol potjes die niet werken of irriteren dus wil het echt een paar dagen proberen ook met make-up erover enz.

Daarom kreeg ik ook best veel mee denk ik?

Olaz ooggel:Sinds gisteren gebruikt en vanochtend bij het opstaan opvallend 'rustige' huid rond mijn ogen die door hooikoorts en huisstofmijtallergie altijd(!) geirriteerd is als ik opsta. Zakt pas als ik gezicht heb gewassen en oogdruppels heb gebruikt. Echt blij mee, voor gevoelige ogen prima en na 1 dag is nog te kort om te oordelen maar ik had ook een opvallend frisse, gladde huid rond m'n ogen.

Ik bedoel deze:

https://www.bol.com/nl/p/ ... urcreme/9200000005249059/

Let op: het is geen creme maar een gel, en 30,- is absurd je kan het voor ong. 12,- euro vinden. Maar bij Bol.com staan lekker veel reviews daarom deze link.Ik ga die olaz toch ook maar proberen denk ik, het is dus veilig bij supergevoelige/geirriteerde huid?
anoniem_63d4de36d8a94 wijzigde dit bericht op 02-05-2017 15:11
Reden: typo
% gewijzigd
Na een tijdje meelezen toch maar mijn duiten in het zakje

Mascara: weet niet hoe die heet, maar ik gebruik de mascara van Essence al jaren, heb ze een paar keer afgewisseld maar ben nu blijven hangen bij de dikke rode huls (weet even niet hoe die heet). Nog geen € 5,- en het geld meer dan waard.

Careprost: heb dit ook een half jaar gebruikt en zichtbaar langere wimpers. Nou heb ik al lange wimpers van mezelf, maar met careprost gaf het echt het effect van nepwimpers. Kreeg helaas wel een rood randje boven mijn bovenste ooglid, dus ben er maar weer mee gestopt.

Bodybutter van de Bodyshop: ik heb last van een droge jeukende huid na het douchen en al van alles geprobeerd. Zelfs de huidolie van Kneipp werkte bij mij niet. Gelukkig de butter van de Bodyshop dus wel! Ik heb altijd de cacao-variant: ruikt heerlijk en is echt uitermate geschikt voor de zeer droge huid.
quote:Bestaardigopzich schreef op 01 mei 2017 @ 23:36:

[...]

Mane 'n Tail shampoo, te koop bij het Kruidvat maar ik zou even teruglezen; niet iedereen is er zo tevreden mee... maar voor mij werkt het echt geweldig en toevallig was m'n shampoo net op. Is geloof ik nog in de reclame ook deze week bij het Kruidvat meen ik hier gelezen te hebben.

En mocht je een hond of paard hebben: die kan je er evt ook mee wassen Ik denk dat voornamelijk mensen met dunner haar er blij mee zijn. Ik heb van mezelf al een idiote bos eigenwijs touw. Zo eigenwijs dat zelfs de kapper de stijltang gebruikt. Ik zit dus niet te wachten op meer haar, ik heb hem dan ook niet gekocht.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ben ook niet zo heel erg tevreden over de Mane Tail shampoo. Mijn haar is een stuk droger en ook hier jeuk op mijn hoofd huid. Ik heb van mijzelf al behoorlijk droog haar en gebruik eigenlijk altijd alleen conditioner. Mijn haar is stugger geworden en een stuk droger. Jammer, maar ga weer wat anders proberen.

Mijn zoon van 6 heeft op zijn benen behoorlijk droge plekken. Hij heeft lichte vorm van eczeem, nu smeer ik hem altijd in met vaseline maar zijn beentjes blijven droog. Heeft iemand de ultieme tip voor zeer droge huid - tot jeuken aan toe?
Oh als het goed is ligt vandaag de African Black Soap in de bus, ben heel erg benieuwd.
Ik heb naar de ingredienten van de MT shampoo gekeken. Omdat zoveel forummers er blij mee zijn. Er zit collageen in en dat geeft je haar idd volume. Maar er zitten ook sulfaten in en dat maakt het een doorsnee harde shampoo. Verder zie ik nl. niet zoveel boeiende ingredienten. Elvive heeft een fijne conditioner met collageen: volume collageen in een paarse flacon. Gebruik ik ook wel eens als leave in of low poo. Er is ook een shampoo van maar daar heb ik geen ervaring mee
quote:Arizona15 schreef op 02 mei 2017 @ 16:30:

Ben ook niet zo heel erg tevreden over de Mane Tail shampoo. Mijn haar is een stuk droger en ook hier jeuk op mijn hoofd huid. Ik heb van mijzelf al behoorlijk droog haar en gebruik eigenlijk altijd alleen conditioner. Mijn haar is stugger geworden en een stuk droger. Jammer, maar ga weer wat anders proberen.

Mijn zoon van 6 heeft op zijn benen behoorlijk droge plekken. Hij heeft lichte vorm van eczeem, nu smeer ik hem altijd in met vaseline maar zijn beentjes blijven droog. Heeft iemand de ultieme tip voor zeer droge huid - tot jeuken aan toe?

De eight hour cream van Elisabeth Arden. Stikduur, maar ik had hem vorige week voor een heel lief prijsje bij de prijsmepper, volgens mij is dat nog de oude verpakking ofzo.

Maar ja, eczeem vraagt doorgaans eigenlijk speciaal spul van de dokter.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Dream Cream van Lush deed wonderen bij mijn kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven