Napraattopic deel 81
woensdag 19 april 2017 om 22:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 2 mei 2017 om 16:24
quote:SuzanneSuus schreef op 02 mei 2017 @ 15:44:
Ik krijg steeds meer de sch^thekel aan dat staffen, kleutergedrag vind ik het, Meester Frank Visser op SBS- gedrag..
Juhuf ze doet onaaaardig. Houd op! Vecht het uit of negeer het
Staf op onderzoekjes, racisme, discriminatie ( pijnpuntje, weet ik), op hengelen via pb maar dit? Please.+1
Ik krijg steeds meer de sch^thekel aan dat staffen, kleutergedrag vind ik het, Meester Frank Visser op SBS- gedrag..
Juhuf ze doet onaaaardig. Houd op! Vecht het uit of negeer het
Staf op onderzoekjes, racisme, discriminatie ( pijnpuntje, weet ik), op hengelen via pb maar dit? Please.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:04
quote:Ikhierhuh schreef op 02 mei 2017 @ 15:59:
[...]
Zij, missie m, liep me achterna een tijdje geleden. In iedere topic waar ik was, kwam zij ff tegen iedereen vragen me te staffen want door mij zou een andere forum dame voor altijd geban zijn geweest, en wat voor een monster ik niet was geweest.
LV had volkomen gelijk.Echt? . Vragen om te staffen?? Sjesus.
[...]
Zij, missie m, liep me achterna een tijdje geleden. In iedere topic waar ik was, kwam zij ff tegen iedereen vragen me te staffen want door mij zou een andere forum dame voor altijd geban zijn geweest, en wat voor een monster ik niet was geweest.
LV had volkomen gelijk.Echt? . Vragen om te staffen?? Sjesus.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:04
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 17:00:
En LV werd toch destijds ook lastig gevallen door missie, die reageerde toch constant op haar. Was geen woord aan gelogen volgens mij. Klopt.
Daarna was ik een poos aan de beurt. Kreeg ik overal of onder mijn gequote tekst. Ik heb nog openlijk gevraagd of ze niet meer op me wilde reageren.
Maar ja, als je stalken opzoekt in het woordenboek en er staat iets als in de bosjes liggen en vuilnisbakken doorzoeken, dan klopt het natuurlijk niet.
En LV werd toch destijds ook lastig gevallen door missie, die reageerde toch constant op haar. Was geen woord aan gelogen volgens mij. Klopt.
Daarna was ik een poos aan de beurt. Kreeg ik overal of onder mijn gequote tekst. Ik heb nog openlijk gevraagd of ze niet meer op me wilde reageren.
Maar ja, als je stalken opzoekt in het woordenboek en er staat iets als in de bosjes liggen en vuilnisbakken doorzoeken, dan klopt het natuurlijk niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 2 mei 2017 om 17:07
Je kunt idd iemand persoonlijk aanspreken... in de hoop dat er geen sneeuwbaleffekt ontstaat.
Je kunt het ook nalaten om negatief commentaar te geven, wat je op andere topics ook niet zou doen ( en dat niet toegestaan is).
Net zo goed als je het kunt laten om kreten als ***wijf en blauwe draak te gebruiken.
Je kunt het ook nalaten om negatief commentaar te geven, wat je op andere topics ook niet zou doen ( en dat niet toegestaan is).
Net zo goed als je het kunt laten om kreten als ***wijf en blauwe draak te gebruiken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 2 mei 2017 om 17:08