Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:_Inkie_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:13:

Tsjonge wat beppen jullie veel Nou lijkt wel een kippenhok
Is de trilogie van FV al klaar?
We hebben ook een forummer gehad, misschien is ze er nog wel, die wist niet wat de 'any key' was.

Press any key.

Huilen van het lachen! Kon ze zelf ook want veranderde nick of onderschrift in Any Key.

Mooie tijden.
quote:Solomio schreef op 02 mei 2017 @ 22:12:

[...]

Heb je tijdens je ban niet genoeg tijd gehad voor je RL? Nu wij weer hè.Eensch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 02 mei 2017 @ 22:11:

[...]

Één van de redenen dat ik niet eerder ben gaan meeposten in plaats van meelezen is dat ik niet van het bestaan van de F5-functie wist.

Ik dacht echt dat hier een soort wonderbaarlijke wezens zaten die alles héél veel sneller konden volgen dan ik óóit zou kunnen.
quote:_alice_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:14:

[...]

Nou lijkt wel een kippenhok Ik dacht kom ff kijken wat FV geschreven heeft maar dat is er nog niet begrijp ik.
quote:_alice_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:14:

[...]

Nou lijkt wel een kippenhok

We zitten nog lekker buiten hoor.
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2017 @ 22:13:

[...]

Had ik ook! Ik ging naar een ander topic en weer terug

Dit zijn de oudere mensen, jonge meelezertjes.
Niemand van mijn familie of vrienden weet dat ik op het Vivaforum post. Op een lieve collega/goede vriendin na. Als ik weer eens hardop moet lachen zegt zij: je zit zeker weer op het forum. Zij post hier niet maar kent wel de woorden huilie, weggewaaid dakraam en Calimerogedrag. Oh en laatst was ik in de Appie en toen werd er All the single ladies gedraaid. En wat zing ik hardop? All the Tena ladies met dank aan Leo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maakt iemand notulen? Er is een vers seizoen Modern Family op Netflix dus ik ben druk.
quote:Nouschi schreef op 02 mei 2017 @ 22:13:

[...]

Had ik ook! Ik ging naar een ander topic en weer terug

Verrek ja, dat deed ik ook. En op een gegeven moment dacht ik heel slim te zijn en had meerdere vensters open. Verdwaalde ik af en toe op de oude pagina's.

Topsport was het.

En het gekke is: het is écht leuker als je 'live' meeleest. Bijvoorbeeld het emmertjestopic en het smulsteentopic vind ik bij teruglezen helemaal niet zo grappig.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik lees al mee vanaf 2003 .

En pas in 2015 een account aan gemaakt.
quote:Knuffelheks schreef op 02 mei 2017 @ 22:18:

En pas in 2015 een account aan gemaakt.Wat stom.
quote:charlottew88 schreef op 02 mei 2017 @ 22:17:

Niemand van mijn familie of vrienden weet dat ik op het Vivaforum post. Op een lieve collega/goede vriendin na. Als ik weer eens hardop moet lachen zegt zij: je zit zeker weer op het forum. Zij post hier niet maar kent wel de woorden huilie, weggewaaid dakraam en Calimerogedrag. Oh en laatst was ik in de Appie en toen werd er All the single ladies gedraaid. En wat zing ik hardop? All the Tena ladies met dank aan Leo.

All the tena ladies

Daar kom ik nu nooit meer af.

En pas in 2015 een account aan gemaakt.Allemachtig waarom zo lang gewacht?

En pas in 2015 een account aan gemaakt.Dat vind ik altijd zo bijzonder. Wat is er leuk aan meelezen en dan zo onwijs lang?
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:19:

[...]

Wat stom.Ik was druk
quote:yasmijn schreef op 02 mei 2017 @ 22:15:

We hebben ook een forummer gehad, misschien is ze er nog wel, die wist niet wat de 'any key' was.

Press any key.

Huilen van het lachen! Kon ze zelf ook want veranderde nick of onderschrift in Any Key.

Mooie tijden.Ik weet nog wel dat een TO niet wist wat TO betekende en dacht dat ze uitgescholden of in de maling werd genomen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hoe vertellen jullie thuis grappige verhalen of een nieuw goed woord van het forum?

Ik zeg wel eens dat ik iets 'van een bekende' of 'ergens gelezen' heb, maar mijn man begint tegenwoordig al te lachen als ik zo begin

En pas in 2015 een account aan gemaakt.Ik las mee vanaf 2008. Volgens mij maakte ik mijn eerste account aan in 2011 of 2012, maar dat weet ik niet meer zeker.
anoniem_343249 wijzigde dit bericht op 02-05-2017 22:24
Reden: Grote grammatica fout
% gewijzigd
quote:MaryCrawley schreef op 02 mei 2017 @ 22:21:

Hoe vertellen jullie thuis grappige verhalen of een nieuw goed woord van het forum?

Ik zeg wel eens dat ik iets 'van een bekende' of 'ergens gelezen' heb, maar mijn man begint tegenwoordig al te lachen als ik zo begin

Ja, ik vertel het precies zo

Het voordeel van in het buitenland wonen, is dat ze hier het vivaforum niet kennen.
Ik vertel dat ik dat op het (Viva)-forum gelezen heb.

Iedereen in mijn RL weet dat ik hier zit.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:21:

[...]

Ik leesde mee vanaf 2008. Volgens mij maakte ik mijn eerste account aan in 2011 of 2012, maar dat weet ik niet meer zeker.
quote:Filee_ schreef op 02 mei 2017 @ 22:19:

[...]

All the tena ladies

Daar kom ik nu nooit meer af.Ik ook niet dus. Iemand keek mij heel gek aan in de Apple pas toen besefte ik mij dat ik het hardop zong
Ik maakte eerst een account en toen ging ik meelezen.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven