Mode & Beauty alle pijlers

Biotherm ervaringen

04-02-2009 21:02 21 berichten
zijn er meiden met een droge,

ietwat gevoelige huid die goede ervaring hebben met Biotherm?

heb tijdlang Clinique gebruikt, maar mijn huid is droger geworden

en het is niet meer comfortabel. Heb nu Lancome, maar dat vind ik toch wel erg prijzig. Biotherm is wat vriendelijker op dat gebied,

maar bijv. de parfum daarin is die ook 'aromatisch' of hoe je dat ook noemt?

hoor graag van jullie
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe24 schreef op 04 februari 2009 @ 21:02:

zijn er meiden met een droge,

ietwat gevoelige huid die goede ervaring hebben met Biotherm?

heb tijdlang Clinique gebruikt, maar mijn huid is droger geworden

en het is niet meer comfortabel. Heb nu Lancome, maar dat vind ik toch wel erg prijzig. Biotherm is wat vriendelijker op dat gebied,

maar bijv. de parfum daarin is die ook 'aromatisch' of hoe je dat ook noemt?

hoor graag van jullie

Yep, staat in onze badkamer, Grote witte pompfles, prima bodylotion met citrusvruchten, ruikt heerlijk, doet zijn werk en krijg er geen jeuk van

Voor mijn gezicht gebruik ik altijd Vichy, is voor mij ook geen jeuker en komt mijn huid zeer ten goede. Ik heb alle dure merken geprobeerd maar die bevielen mij niet. Ik heb wel de eye make-up remover van Clinique , daar zweer ik bij. hahaha ik gebruik van alles door elkaar kom ik nu achter. Voor ieder plekje op mijn lichaam een ander merk

Mijn vriendin gebruikt al jaren die mooi goedkope blauwe pot met creme van nivea. Ik weet niet maar ze blijft jong
Hoi,

ik gebruik zelf ook vaak Vichy. Ik heb de laatste steeds een gevoeligere huid gekregen en met Vichy gaat het nu heel goed.

Sinds vorige week gebruik ik de rijke creme van Aqualia Thermal omdat mijn huid toch een beetje droog werd van dit koude schrale weer (ik fiets dagelijks naar mijn werk).

Daarvoor had ik de lichte creme. Ik vind ze allebei super.

Als zonnebrandcreme gebruik ik ook altijd Vichy zonnebrandcreme. Helpt mij supergoed, ook tegen de zonne-allergie.

Vichy is trouwens te verkrijgen bij de apotheek. Meestal hebben ze ook wel monstertjes liggen, zodat je kunt proberen wat je het fijnst vindt.
Wat ik ook wel aardig vind van Vichy is dat zij altijd akties hebben met vette kortingen. Ook als je jarig bent, of zomers van die makkelijke miniverpakkingen om mee te nemen op vakantie. Verder hebben ze een spaarkaart. Nu als je binnen 9 maanden 12 produkten hebt gekocht (red ik makkelijk gebruik wel meer produkten van Vichy mijn man ook, de dagcreme en champoo en die krijgt jeuk van alles zo ongeveer) krijg je het duurst gekochte produkt gratis. Jammer want eerst kreeg je na 6 maanden en 8 produkten een gratis produkt. Ja Vichy is een goed produkt zeker weten.
Hoi Ferred,

Hmmm, ik heb helemaal geen spaarkaart of zo. Haal jij je producten ook bij de apotheek?

Ik moet wel zeggen dat ik afgelopen keer bij afname van minimaal 2 producten een toilettasje met wat kleine flesjes (voor vakantie ofzo) meekreeg.
quote:Loekia schreef op 04 februari 2009 @ 22:11:

Hoi Ferred,

Hmmm, ik heb helemaal geen spaarkaart of zo. Haal jij je producten ook bij de apotheek?

Ik moet wel zeggen dat ik afgelopen keer bij afname van minimaal 2 producten een toilettasje met wat kleine flesjes (voor vakantie ofzo) meekreeg.Vichy is idd alleen bij de apotheek verkrijgbaar, je moet vragen om een spaarkaartje. Je kan je dan aanmelden bij Vichy, dan krijg je via email en de post leuke kortingsbonnen, altijd de moeite waard en ze zijn zeker niet gierig
Ik gebruik al jaren Biotherm, en ben nog steeds erg tevreden...

heb ook een gevoelige huid, 's winters wat droger dan 's zomers, en af en toe zelfs lichte eczeem. Ik heb af en toe weleens een ander produkt gebruikt omdat ik net even geen geld had als mijn dagcrème bijvoorbeeld op was, maar krijg erg snel last van andere produkten.

Biotherm is één van de weinige produkten waar mijn huid gewoon goed op reageert... ik vind trouwens de produkten ook heel prettig ruiken, niet te sterk geparfumeerd, gewoon lekker fris.

Ik gebruik de Aquasource lijn als verzorging en de Biosource lijn als reinigingsprodukten. De scrub is trouwens ook heerlijk!

Vichy verdraag ik ook goed op mijn gevoelige velletje, alleen vind ik de produkten die ik heb geprobeerd of te vet, of niet lekker ruiken. Vind ik persoonlijk echt een reden om iets niet meer te kopen, maar wellicht vind iemand anders Biotherm weer vies ruiken en Vichy heerlijk...
Ze hebben van Biotherm ook de sensitive lijn, ik heb daar een proefje van gebruikt en vond het een goede creme, alleen, vertelde de verkoopster mij dat het verders niets voor je huid doet omdat het echt basis is, en ja om nu voor basis creme zoveel uit te geven ?? gebruik ik liever op recept basiscreme via de huisarts.

Ze hebben wel erg mooie make-up kleuren.
Van Vichy kreeg ik helaas ook uitslag, heb meerdere varianten gebruikt, en idd ze hebben wel leuke acties, Phoebe, mischien kun jij er wel tegen ?
Ik vind de creme van Biotherm goed, maar ik had niet het idee dat het iets extra's deed voor mijn huid.

Als je echt last hebt van een hele droge gevoelige huid met evt. schrale plekjes, dan kan ik je de Nutrix creme van Lancome aanraden. Op zich vind ik hem niet eens zo duur, want je doet heel lang met zo'n tube.
Cum non tum age
Het hangt er natuurlijk wel vanaf welke crème van Biotherm je gebruikt... de lijn met olijvenextract bijvoorbeeld bevat ingrediënten die de huid helpen beschermen tegen huidveroudering. De Aquasource-lijn bevat weer allerlei mineralen om je huid goed te hydrateren en dit zo lang mogelijk vast te houden. En zo zijn er nog wel meer goede produkten...

Tot een paar jaar terug hadden ze ook de Hydra Detox, die je huid ontgift, maar is helaas uit het assortiment... net als mijn all time favourite spa-lijn Aqua Relax... *baalt als een stekker*

P.S. Ik heb géén aandelen bij Biotherm... haha!
Ik heb ooit eens een proefje gekregen van Nutrisource crème voor de zeer droge huid. Sindsdien ben ik om. Normaal ben ik niet van de duurdere crèmes maar deze is wel zo vreselijk lekker. Vet, maar niet te vet. Hij ruikt subtiel en smeert lekker uit (ook in de mix met foundation). Ik ben in ieder geval fan.

Ik doe trouwens ook wel lang met een pot, omdat je er niet zoveel van nodig hebt. Dat vind ik ook wel een voordeel.
klinkt goed allemaal!

Noa, de Nutrix is idd. heerlijk, ik heb die, evenals de nutrix royal.

alleen doet de nutrix natuurlijk niet zo heel veel voor je huid...

en ik zit met het grote dilemma dat ik er net achter ben dat Biotherm (is van l'oreal, evenals Vichy en Lancome) niet dierproefvrij is.......

zucht....
Phoebe, ik heb hetzelfde dilemma. Daarom gebruik ik momenteel oogcreme van Etos en nachtcreme van de Tuinen.

Die creme van de Tuinen daar ben ik nog niet kapot van, maar ik blijf zoeken.

Hier is een lijst van dierproefvrije produkten:

http://vereniging.proefdi...&contentid=1076&hoofdid=1
Cum non tum age
quote:Ferred schreef op 04 februari 2009 @ 21:54:

Wat ik ook wel aardig vind van Vichy is dat zij altijd akties hebben met vette kortingen. Ook als je jarig bent, of zomers van die makkelijke miniverpakkingen om mee te nemen op vakantie. Verder hebben ze een spaarkaart. Nu als je binnen 9 maanden 12 produkten hebt gekocht (red ik makkelijk gebruik wel meer produkten van Vichy mijn man ook, de dagcreme en champoo en die krijgt jeuk van alles zo ongeveer) krijg je het duurst gekochte produkt gratis. Jammer want eerst kreeg je na 6 maanden en 8 produkten een gratis produkt. Ja Vichy is een goed produkt zeker weten.Ik heb kort geleden mijn spaarkaart opgestuurd naar www.yourskin.nl. Superhandig daar kun je je spaarkaart digitaal laten maken en krijg je automatisch bij bestellingen een digitale stempel. Ook maakt het bestelsysteem zelf een nieuwe spaarkaart aan als je nieuw bent. Werkt met dezelfde voorwaarden alleen hoef je niet meer naar de apotheek toe. Misschien een handige tip....
ik gebruik ook biotherm, heb een dunne en gevoelige droge huid waar alleen de biotherm goed op reageert. (dus geen schilfers meer en geen uitslag) en het ruikt heerlijk en smeert lekker uit. Heb eerst een tijd de aquasource voor very dry skin gehad en heb nu age fitness voor very dry skin. Ook de bodylotion in de witte fles met citrus heb ik en vind ik heeeeerlijk alleen al de geur

voor mij niets anders meer

vraag anders proefjes bij een winkel, kan je het zelf even een tijdje uitproberen.
Ben fan van Biotherm Aquasource (de roze lijn) en merk dat het voor mijn huidje goed doet. Zacht, schoon, gehydrateerd.

Nutri gebruik ik vooral bij serious damage (rode wangen van de zon, extreem droog velletje na het stappen).

Manlief ook al aan de Biotherm, is er dol op.

(ook geen aandelen overigens....)
Ik gebruik al jaren voor reinigen de biosource lijn milk en lotion, roze fles, perfect, voelt heerlijk zacht en je kunt met de lotion ook gewoon je oogmake-up verwijderen. Ik let in de winkels altijd op of ze de grote flessen (400 ml) hebben staan, die zijn in verhouding veel goedkoper. Heb zo nu en dan andere merken gebruikt maar kom toch altijd weer terug bij biotherm.

Ik was ook fan van de hydra-detox cremes, balen dat ze die er uit gehaald hebben. Maar nu gebruik ik de aquasource nachtcreme, dagcreme en serum en ben er erg tevreden over.
oja.. superserum heb ik ook al gebruik ik dat meer in de winter..

werd laatst serieus 10 jaar jonger geschat (28 ipv 38).. mn dag was weer goed met dank aan biotherm
Gebruiken julloe de gel of creme?

Jammer dat er geen SPF inzit.
HIerdoor ben ik dol op Biotherm:

b]thermaal plankton [/b]

Dit hersteld namelijk je huid, los van alle andere eigenschappen die per lijn verschillen

Meer dan 50 jaar geleden, ontdekten Biotherms' biologen de effectiviteit en de unieke affiniteit met de huid van thermaal plankton. Vanwege deze bijzondere eigenschappen besloten zij de eerste huidverzorgingslijn (Biotherm) met thermaal plankton te ontwikkelen.

Zie voor omschrijvingen www.biotherm.nl

leuke shop www.parfumerie.nl

voor mannen is biotherm volgens mij samen met men expert verruit het poplairst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven