Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!

Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
quote:Dina80 schreef op 02 mei 2017 @ 20:44:

Kan ik me voorstellen!

Was die persoon verliefd op je?

Al vind iemand mij leuk en weet de hele wereld dat.

Ik heb een enorme plaat voor mijn kop en vang dat soort signalen niet op.

Maar kan het mij niet voorstellen.
Aan deuren trekken blijven duwen gebeurt mij ook.

Volgens mij ben ik hier wel de lompste hoor.

Tegen een stilstaande auto aan knallen met mijn fiets ook wel eens.
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 20:47:

Aan deuren trekken blijven duwen gebeurt mij ook.

Volgens mij ben ik hier wel de lompste hoor.

Tegen een stilstaande auto aan knallen met mijn fiets ook wel eens.
Over een mega grote steen vallen die iedereen ziet behalve ik.

Uitglijden als het vriest met de fiets.

Mijn teen breken aan het pootje van het bankstel (rennend)

Waarom ren ik ook nog steeds?!

Ik ben zelfs deze week met natte poten op een leren stoel gaan staan en er af geleden tegen een kast aan.

Maakt niks uit hoor.. alleen inademen doet zeer en het is blauw.
Er heeft weleens een jongen na twintig jaar verteld dat hij destijds verliefd op me was.

Ik kon me die hele jongen amper herinneren, laat staan dat ik signalen heb opgevangen.

Dat ie dat ook ging vertellen na twintig jaar. Ik zag al helemaal voor me dat ie al die jaren met een bezwaard hart rondliep en het eindelijk vertelde. Was natuurlijk niet zo, hoop ik tenminste, maar vond het alsnog zeer apart om dat te horen van iemand die ik twintig jaar geleden kende. Of kende... ik moest serieus even in mijn geheugen graven, maar hij herinnerde mij blijkbaar heel goed.
Verkeerde vorm van haast. Geen trapje pakken. In een nieuwe woning op een tuinstoel gaan staan om even iets op te hangen.

Tuinstoel kapot, broek kapot. Nog een hele opgave: als ik alleen ben, hoe krijg ik mijn been weer 'terug' uit de gebroken stoelzitting met zo weinig mogelijk pijn/verwondingen? Been was de volgende dag erg blauw/paars/rood.

Ik durf ook nooit te schreeuwen of gillen van de pijn, omdat ik bang ben dat mijn buren denken dat ik vermoord word.
On topic weer. Date ervaring van een vriend van me. Hij ging naar zijn crush toe, die nog thuis woonde. Op zaterdag. Daar aangekomen zei schoonmoeder: "Fleur is vandaag naar haar bijbaantje toe. Over drie uur komt ze thuis. Wil je thee?"

Fleur was niet zo snugger. Kort nadat de verkering uitging was ze zwanger van een ander, omdat ze de gedachte had: 'als je stopt met de pil, werkt de pil nog een paar maanden door.'
quote:Lampie1986 schreef op 02 mei 2017 @ 20:52:

Over een mega grote steen vallen die iedereen ziet behalve ik.

Uitglijden als het vriest met de fiets.

Mijn teen breken aan het pootje van het bankstel (rennend)

Waarom ren ik ook nog steeds?!

Ik ben zelfs deze week met natte poten op een leren stoel gaan staan en er af geleden tegen een kast aan.

Maakt niks uit hoor.. alleen inademen doet zeer en het is blauw.Wat een brokkenpiloot ben je toch, armding.
Date-blunder van een leuk stel dat ik op vakantie tegenkwam. Een Ierse jongen en een Spaans meisje. Zij was in Ierland gaan studeren en had hem in een kroeg leren kennen, toen alleen gekletst en telefoonnummers uitgewisseld. Wat berichtjes heen en weer gestuurd. Op een gegeven moment had hij haar een appje gestuurd, "so do you feel like hooking up some time?"

Nou, dat was al bijna einde verhaal!

In Ierland schijnt dat heel normaal taalgebruik te zijn voor 'een keertje afspreken' (wat gaan drinken). Maar net als ik, kende dat Spaanse meisje de term vooral uit Amerikaanse films: to hook up betekent dan, neuken.

Dus zij aan al haar - ook Spaanse - vriendinnen vragen: zou hij nou echt opeens vragen of ik met hem wil neuken?? Niemand wist het zeker. Ze heeft zich dagen druk gemaakt, en het uiteindelijk maar gewoon aan hem zelf gevraagd, wat hij nou echt bedoelde. Nou gewoon, wat drinken, what else?

Pfioew en zo kwam het toch nog goed en werden ze dus een ontzettend leuk stel samen. En hij gebruikt volgens mij nooit meer die term naar niet-Ieren toe.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Haha, zo zie je maar: Duidelijkheid boven alles!
Ik zou wel weer eens een date willen.
Woehaha, die is leuk! Reminds me on the vergissing bij een uitwisseling met Engelstaligen. Klasgenoot vroeg 'shall we go to the haven?'... ook dikke pret!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Misschien komt het omdat ik drie wijn op heb, maar ik snap 'm niet...
Haha.. ik gokte van wel: haven.. heaven.. 'zullen we naar de hemel gaan?' Had dus 'harbour' moeten zijn..
Oppassen trouwens.. met 3 wijn op zou je dan misschien gelijk ja roepen?!
Ja op wat?
Nou, misschien zou ik je dan naar de hemel meenemen. Haha. Ik zou zeggen; lees het morgen nog maar even terug.. :-)
Haha, mee naar de hemel? Dat is een beetje ver voor een eerste date, misschien kunnen we eerst ergens iets gaan drinken?

Ik lees het morgen wel ja.
Haha lekker bezig Dina! Zou het morgen nog even teruglezen ja

Ik wil ook weer een leuke date...
Ik zat op een soort datingsite. Jongen leren kennen. Opzich aardig maar tot hij vertelde dat hij zijn ex had gestalkt. Of ik hem gelijk gaf. Voorzichtig afgewimpeld en geblokt. Hij woonde 30 km verderop. Maanden later kwam ik hem tegen in een kroeg in mijn woonplaats. Ik herkende hem niet. Hij stapte zelf op mijn af. Toen ik door had dat hij dat was, deed ik net alsof ik nooit op dat site zat. Komt een vriend van hem bij me staan om te vertellen dat iemand mijn foto's gebruikte. Ik speelde in mee en toen kwam alles eruit. Hij was zo gek op me dat hij me weken gevolgd had. Fotos gezien alles. Toen ik van werk weer kwam. Toen ik ging lunchen met vriendin. Toen ik ging winkelen. Zo creepy. Hij vroeg of ik alsnog intresse had om hem wat beter te leren kennen. Aangegeven dat ik een vriend had dis geen belangstelling had. Hij was terleurgesteld en bedankte me dat ik zo eerlijk was. (Ahum) de rest van de avond bleef hij me aanstaren. Ben zelf weg gegaan. Nooit wat weer gehoord gelukkig maar ohhhhoo wat was ik geschrokken van de fotos. En dolblij dat ik gelogen had.
Bam!!!!
Ycjoo...eng. ieuw
Ik heb een poosje met een jongen gedate, leuke knul en uiteindelijk dan toch ook zijn ouders ontmoet, we gaan buiten zitten.

Dus ik neem plaats in zo'n groene plastic stoel waar je de rugleuning van kan verstellen en hij krakt en de leuning was stuk.

Nou voelde me wel opgelaten.

Gelukkig lieve ouders die mik verzekerde dat t niks gaf en het een oude stoel was, maar het voelde niet fijn.

Eerste Date met huidige partner, we zouden gaan schaatsen. Zo gezegd zo gedaan, partner draait een rondje, valt en komt verkeerd terecht op dr elleboog. Rest van de avond op de eerste hulp gezeten, scheurtje in bot :( .

Positieve kant: we zijn nog steeds samen.
Not my circus, not my monkeys
Een keer stond een jongen tegen me aan te praten met van die standaard versierzinnen in de categorie van 'kom je hier vaker' en 'je hebt echt de mooiste ogen die ik ooit heb gezien'. Toen kwam er op een gegeven moment een heel oud, verschrompeld mannetje bijstaan die op zo'n ouderwetse manier kraaide: 'Laat je niets wijsmaken, meiske!'
Fantastisch die verhalen! Hier laatst een wasmachinebezorger afgepoeierd die zat te vissen, maar ook direct na binnenkomst mij lompigheid verweet.. vroeg of meneer of mevrouw ging tekenen, terwijl er geen sprake is van een meneer in mijn huis. Dus ik zei 'het moet wel een man zijn, als je gelijk bij binnenkomst zo'n lompe opmerking krijgt'.. kat in t bakkie.. Hehe.
@Dina; weer helder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven