Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:orkenflow schreef op 03 mei 2017 @ 11:10:

[...]

Ja, waren we maar allemaal zoals jij, dat we echt open staan voor het standpunt van een ander.

Dat ik je niet eerder herkend heb.....
FV, kijk even elders, heb je wat gestuurd via een ander kanaal.
Oh zie andere topic voor reactie cm
Goedkoop, goedkoop, goedkoop, dus geen puntjes op de i.
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2017 @ 11:33:

Kunnen jullie je nog die blogger herinneren die over dit forum blogde? Die man? Ik weet zijn naam nog, want ik volg hem weleens.

Ga hem aanpingen Spinoza?
De shit heeft behoorlijk de ven gehit in een paar uur tijd zeg... Het cumbaya gevoel van vanochtend is duidelijk niet meer.
quote:orkenflow schreef op 03 mei 2017 @ 12:03:

[...]

Spinoza?Nee. Was die er nog maar. Korte metten!
Spinoza, die heeft toen toch zijn vrouw (forummer Penelope )+ vier kinderen in de steek gelaten voor een andere vrouw? Kwam Penelope nog vertellen toen.

Vond ik toen best schokkend.
nessemeisje wijzigde dit bericht op 03-05-2017 12:15
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Jeroen of zo Yas?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ga afsluiten, ik lees steeds staffenspektakel ipv stoffenspetakel
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:orkenflow schreef op 03 mei 2017 @ 08:41:

Nee joh. Jij bent het tegenovergestelde van Heintje, jij bent eh... Noem eens een diva die nog niet dood is?Imca Marina
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:nessemeisje schreef op 03 mei 2017 @ 12:14:

Spinoza, die heeft toen toch zijn vrouw (forummer Penelope )+ vier kinderen in de steek gelaten voor een andere vrouw? Kwam Penelope nog vertellen toen.

Vond ik toen best schokkend.Weet ik niet meer of hij dat was..
quote:Nouschi schreef op 03 mei 2017 @ 12:16:

Jeroen of zo Yas?Ja.
quote:nessemeisje schreef op 03 mei 2017 @ 12:14:

Vond ik toen best schokkend.Ja, dat was hij maar waarom dan? Legio mannen nemen de kuierlatten. Moge duidelijk zijn dat hij zijn kinderen niet in de steek heeft gelaten.
Ja, Spinoza heeft idd Penelope met 4 kinderen verlaten om vervolgens er met een jonger exemplaar vandoor te gaan.
Am Yisrael Chai!
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2017 @ 12:31:

[...]

Ja, dat was hij maar waarom dan? Legio mannen nemen de kuierlatten. Moge duidelijk zijn dat hij zijn kinderen niet in de steek heeft gelaten.Nou, erg netjes was het allemaal niet. Ik vond het ook best schokkend, maar zo vond ik wel meer acties van hem en zijn nieuwe lovert schokkend.
Am Yisrael Chai!
quote:Nouschi schreef op 03 mei 2017 @ 11:03:

[...]

ik ben erg teleurgesteld in mijzelf.anders ik wel. ook in jou, natuurlijk.
http://www.jeroenmirck.nl ... rsoepelt-moderatiebeleid/

http://www.jeroenmirck.nl ... oorlog-op-het-viva-forum/

http://www.jeroenmirck.nl ... umfossiel-wie-is-de-baas/

https://plus.google.com/+JeroenMirck/posts/RmwQjBd9qp5

http://www.bladendokter.n ... n-tijdschriftcommunity-1/
Beetje leesvoer voor jullie
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 12:33:

[...]

Nou, erg netjes was het allemaal niet. Ik vond het ook best schokkend, maar zo vond ik wel meer acties van hem en zijn nieuwe lovert schokkend.Ze zijn nog steeds bij elkaar en ik lees zijn pagina ook nog steeds.
Fash, heb je mail gehad van degene die jou zegt gestaft te hebben?

Je hebt toch wel een dikke, vette smiley teruggestuurd, zeker ?
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 11:16:

[...]

Nee, ik werd door een mattie van haar gemaild dat ik aan online pesten zou doen omdat ik net zei "dan ontstaat de indruk dat Meds en ik de rotte appels zijn, terwijl het andersom is."

Daarmee heb ik Missie-M bespot en online gepest, zo vindt die dappere droeftoeter die dat niet gewoon in het openbaar zegt maar dan lafjes gaat PB-en nadat ze me gestaft heeft.

Een rotte appel op een forum is iemand die moedwillig anderen provoceert, beledigt, discussies laat ontsporen, niet leest wat anderen zeggen en dus nergens op in gaat maar als een kapotte plaat steeds een monoloog blijft herhalen. Dat is killing voor een forum, want een forum functioneert alleen als gebruikers interactie hebben met elkaar. Als je alleen je eigen mening de wereld in wil slingeren zonder dat anderen met je in gesprek gaan, dan moet je niet op een forum zijn maar een blog beginnen of oneliners gaan Twitteren ofzo.Zie Napraat van gisteren en het suggestietopic simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

Als jij van een mod of van de CM hebt doorgekregen dan ik je gestaft hebt, ben je verkeerd ingelicht.

Ik vind dit hele gedoe een aanfluiting voor het forum, net zo'n aanfluiting als racisme waartegen zo geageerd wordt.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Simba; jij mailt FV dat ze aan het pesten is? Werkelijk ?
Ow sjesis hoe leuk jezelf terug te lezen in die comments!
quote:simbalabimba schreef op 03 mei 2017 @ 12:40:

[...]

Zie Napraat van gisteren en het suggestietopic simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

Als jij van een mod of van de CM hebt doorgekregen dan ik je gestaft hebt, ben je verkeerd ingelicht.

Ik vind dit hele gedoe een aanfluiting voor het forum, net zo'n aanfluiting als racisme waartegen zo geageerd wordt.

Wat vind je precies een aanfluiting? mag je geen kritiek op forummers hebben, in jouw ogen?

Ik ken betreffende forummer verder niet, misschien is het irl een schat van een man/vrouw, maar als forummer vind ik het echt een ultiem voorbeeld van iemand die alleen maar ellende op het forum veroorzaakt en die in mijn ogen al lang gepermaband had moeten zijn.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven