Napraattopic deel 81

19-04-2017 22:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Simba, heb je ook ge-PB't toen ik zo'n beetje nonstop gemultiquote werd met deze onder al mijn teksten?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 11:16:

[...]

Nee, ik werd door een mattie van haar gemaild dat ik aan online pesten zou doen omdat ik net zei "dan ontstaat de indruk dat Meds en ik de rotte appels zijn, terwijl het andersom is."

Daarmee heb ik Missie-M bespot en online gepest, zo vindt die dappere droeftoeter die dat niet gewoon in het openbaar zegt maar dan lafjes gaat PB-en nadat ze me gestaft heeft.

Een rotte appel op een forum is iemand die moedwillig anderen provoceert, beledigt, discussies laat ontsporen, niet leest wat anderen zeggen en dus nergens op in gaat maar als een kapotte plaat steeds een monoloog blijft herhalen. Dat is killing voor een forum, want een forum functioneert alleen als gebruikers interactie hebben met elkaar. Als je alleen je eigen mening de wereld in wil slingeren zonder dat anderen met je in gesprek gaan, dan moet je niet op een forum zijn maar een blog beginnen of oneliners gaan Twitteren ofzo.Een mattie van mij? En ik zou jou gestaft hebben? Ik heb jou niet gestaft, Had ik dat wel gedaan dan had ik het je open-en-eerlijk vertelt, zonder daaromheen te draaien. Dus ga maar eens verder zoeken wie van jouw matties het gedaan kan hebben. Ik was het iig NIET. Toen jij die ban hebt gekregen was ik niet eens op het forum.

Sterker nog, ik lees vaak niet eens datgene wat je schrijft.
LOEP ME MAAR aub.
Staf en pb ziek. En dan dat commentaar op mensen die tenminste openlijk je aangeven dat je te ver gaat.

Briljant.
quote:Knuffelheks schreef op 03 mei 2017 @ 11:20:

Ik had altijd het idee dat ze na een stafje toch op zijn minst de hele discussie lazen ter beoordeling, maar dat is dus niet zo?Ik heb afgelopen zondag de mod. gemaild met de vraag of ze het topic in de gaten kunnen houden. Dat is ook gebeurd volgens mij. Maar FV heb ik NIET gestaft. Weet niet eens wat ze heeft geschreven.
LOEP ME MAAR aub.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:missie_m schreef op 03 mei 2017 @ 12:57:

[...]

Een mattie van mij? En ik zou jou gestaft hebben? Ik heb jou niet gestaft, Had ik dat wel gedaan dan had ik het je open-en-eerlijk vertelt, zonder daaromheen te draaien. Dus ga maar eens verder zoeken wie van jouw matties het gedaan kan hebben. Ik was het iig NIET. Toen jij die ban hebt gekregen was ik niet eens op het forum.

Sterker nog, ik lees vaak niet eens datgene wat je schrijft. Oh je leest niet vandaar dat je er niks van snapt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 03 mei 2017 @ 13:01:

quote:simbalabimba schreef op 03 mei 2017 @ 12:40:

[...]

Zie Napraat van gisteren en het suggestietopic simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

simbalabimba in "Verzameltopic suggesties pijler Actueel"

Als jij van een mod of van de CM hebt doorgekregen dan ik je gestaft hebt, ben je verkeerd ingelicht.

Ik vind dit hele gedoe een aanfluiting voor het forum, net zo'n aanfluiting als racisme waartegen zo geageerd wordt.
LOEP ME MAAR aub.
quote:sam1968 schreef op 03 mei 2017 @ 13:01:

[...]

Oh je leest niet vandaar dat je er niks van snapt.Echt, als ik haar reacties lees op anderen kan ik niets anders opmaken dan dat zijn niet weet wat ze lees.
quote:sam1968 schreef op 03 mei 2017 @ 13:01:

[...]

Oh je leest niet vandaar dat je er niks van snapt.Precies. Ik lees niet alles, gelukkig.
LOEP ME MAAR aub.

quote:Ikhierhuh schreef op 03 mei 2017 @ 13:09:

[img]https://previews.123rf.com/images/dazdr ... rchivo.jpg[/img]

Open ik dit topic, krijg ik dit plaatje levensgroot inbeeld
quote:Ginerva schreef op 03 mei 2017 @ 13:11:

[...]

Open ik dit topic, krijg ik dit plaatje levensgroot inbeeld Special voor de niet lezers onder ons.
quote:Ikhierhuh schreef op 03 mei 2017 @ 13:13:

[...]

Special voor de niet lezers onder ons. Associatie is gelegd
quote:missie_m schreef op 03 mei 2017 @ 13:00:

[...]

Ik heb afgelopen zondag de mod. gemaild met de vraag of ze het topic in de gaten kunnen houden. Dat is ook gebeurd volgens mij. Maar FV heb ik NIET gestaft. Weet niet eens wat ze heeft geschreven.Ik heb het over het algemene beleid.
Nu we hier toch allemaal zijn.

Ikhierhuh, jij had het erover dat Missie mensen aan het opjutten was om jou te staffen n.a.v. het gezeik in het Everink topic. (een jaar geleden)

Volgens mij klopt daar helemaal geen zak van.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 03 mei 2017 @ 12:07:

De shit heeft behoorlijk de ven gehit in een paar uur tijd zeg... Het cumbaya gevoel van vanochtend is duidelijk niet meer.

Same old.

En over een week heeft niemand het er meer over tot over 2 maanden iemand het vuurtje weer aanwakkert.

Ach, zo lopen de napraats nog eens vol zo af en toe.
quote:missie_m schreef op 03 mei 2017 @ 13:06:

[...]

Precies. Ik lees niet alles, gelukkig.Echt álles lezen is ook geen doen,tenzij je tijd teveel hebt.
quote:YellowDiamond schreef op 03 mei 2017 @ 13:21:

[...]

Echt álles lezen is ook geen doen,tenzij je tijd teveel hebt.Zelfs dan is het denk ik onbegonnen werk om echt alles te lezen
quote:Fee-de-Goede schreef op 03 mei 2017 @ 12:59:

Staf en pb ziek. En dan dat commentaar op mensen die tenminste openlijk je aangeven dat je te ver gaat.

Briljant.

Iets met een pot en ketel ?

Maar wat een gezelligheid weer hier zeg

Verzand weer in een welles nietes spelletje .
quote:YellowDiamond schreef op 03 mei 2017 @ 13:21:

[...]

Echt álles lezen is ook geen doen,tenzij je tijd teveel hebt.Maar mods zouden dat wel moeten doen.
quote:Knuffelheks schreef op 03 mei 2017 @ 13:24:

[...]

Maar mods zouden dat wel moeten doen.Koekoek.
quote:Bruise schreef op 03 mei 2017 @ 13:20:

Nu we hier toch allemaal zijn.

Ikhierhuh, jij had het erover dat Missie mensen aan het opjutten was om jou te staffen n.a.v. het gezeik in het Everink topic. (een jaar geleden)

Volgens mij klopt daar helemaal geen zak van.

Geen zak van? Ik heb geen enkele reden om hierover te lopen liegen.

Ja, ik haalde ook een voorbeeld van wat blauw kan.

Verder wens ik niet met matjes van blauw in discussie te gaan. Tis toch zonde? Ik weet dat ze niet lees, maar kan ze wel communiceren. Als is meestal, weliswaar, via de staff.
quote:Ginerva schreef op 03 mei 2017 @ 13:23:

[...]

Zelfs dan is het denk ik onbegonnen werk om echt alles te lezen1 topic gaat misschien nog wel maar echt álles op dit forum lezen is inderdaad niet te doen.
quote:fashionvictim schreef op 03 mei 2017 @ 12:50:

[...]

Wat vind je precies een aanfluiting? mag je geen kritiek op forummers hebben, in jouw ogen?

Ik ken betreffende forummer verder niet, misschien is het irl een schat van een man/vrouw, maar als forummer vind ik het echt een ultiem voorbeeld van iemand die alleen maar ellende op het forum veroorzaakt en die in mijn ogen al lang gepermaband had moeten zijn.

Dit hele Napraatgedoe vind ik een aanfluiting, en al helemaal als gelijktijdig racisme moet worden aangepakt.

Mijn mening over wat er hier 'besproken' wordt, heb ik vaak genoeg gegeven ... tot menig ongenoegen.

"Weten wanneer je je mond moet houden, wordt een steeds groter goed. Je eigen mening niet per se moeten verkondigen is hard nodig.. Soms lijkt vrijheid van meningsuiting een excuus om allerlei grofheden in het rond te roepen, en dan liefst zo kwetsend mogelijk. Waarom zo onverschillig als het om andermans gevoelens gaat? Waarom zo'n plezier om iemand die niet leuk, lief en aardig wordt gevonden?"

Geldt wat mij betreft overal, altijd en voor iedereen.

En wie ik wel/niet een pb stuur of mail, heb ik geen behoefte aan, hier te zeggen. Heb ik ook niet gedaan over de pb naar FashionVictim.

Nou ff kijken of ie nog op dit topic kan of dat 'r een nieuwe is.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven