kroeg voer
woensdag 3 mei 2017 om 09:48
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2017 @ 09:14:
[...]
Uitstekende keuze.
dank u , ik denk dat ik de warme sectie wel rond heb ,
shepherd's pie past goed bij IPA , surf&turf sateh , toch die lekkere balletjes in jus, gewoon omdat ik dat zelf ook lekker vindt , gebakken champignons met ui en iets van blauwe kaassaus voor de vega.
misschien de brood afdeling in richten als een soort subway , kunnen ze zelf pakken en blijven ze nog beetje in beweging
[...]
Uitstekende keuze.
dank u , ik denk dat ik de warme sectie wel rond heb ,
shepherd's pie past goed bij IPA , surf&turf sateh , toch die lekkere balletjes in jus, gewoon omdat ik dat zelf ook lekker vindt , gebakken champignons met ui en iets van blauwe kaassaus voor de vega.
misschien de brood afdeling in richten als een soort subway , kunnen ze zelf pakken en blijven ze nog beetje in beweging
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
woensdag 3 mei 2017 om 12:59
Clubsandwich met naturel chips ernaast.
Waar ik ooit werkte was dat een hit.
Daar werd van dat super kleffe sandwich brood (trammazini ofzo) gebruikt. Als je er mooi brood voor gebruikt heb je al wat anders.
Plakken kip, komkommer, sla en remouladesaus op de onderste snee brood.
Daar een boterham op, weer sla, kaas, tomaat, gekookt ei, eventueel bacon en avocado (hoewel ik geen bacon eet en geen fan ben van avocado).
Snee brood erop, prikkers erin, schuin doorsnijden.
Handje chips in het midden, hoppaaaa.
Waar ik ooit werkte was dat een hit.
Daar werd van dat super kleffe sandwich brood (trammazini ofzo) gebruikt. Als je er mooi brood voor gebruikt heb je al wat anders.
Plakken kip, komkommer, sla en remouladesaus op de onderste snee brood.
Daar een boterham op, weer sla, kaas, tomaat, gekookt ei, eventueel bacon en avocado (hoewel ik geen bacon eet en geen fan ben van avocado).
Snee brood erop, prikkers erin, schuin doorsnijden.
Handje chips in het midden, hoppaaaa.