Napraattopic deel 82
woensdag 3 mei 2017 om 13:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 3 mei 2017 om 19:37
quote:Amaqanda schreef op 03 mei 2017 @ 19:32:
[...]
als het al zo is, vind ik het dan alsnog vreselijk gezemel.Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.
[...]
als het al zo is, vind ik het dan alsnog vreselijk gezemel.Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.
woensdag 3 mei 2017 om 19:39
quote:Hugh-Jazz schreef op 03 mei 2017 @ 19:37:
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.
Volgens mij beslis ik nog altijd voor mezelf wat ik gezemel vind en bepaal ik ook of ik dat wens te delen of niet.
Sterkte, chemo is niet niks. Ik hoop dat je er niet vreselijk beroerd van wordt!
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.
Volgens mij beslis ik nog altijd voor mezelf wat ik gezemel vind en bepaal ik ook of ik dat wens te delen of niet.
Sterkte, chemo is niet niks. Ik hoop dat je er niet vreselijk beroerd van wordt!
woensdag 3 mei 2017 om 19:45
woensdag 3 mei 2017 om 19:50
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.wat rot. Sterkte en beterschap.
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint.wat rot. Sterkte en beterschap.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 3 mei 2017 om 19:51
woensdag 3 mei 2017 om 19:53
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint. sterkte.
[...]
Ik vind een heleboel dingen gezemel, omdat mijn gezemelgrens de laatste tijd nogal is verschoven. Mijn IRL vandaag was chemotherapie. Dan nog vind ik het nog onnodig om voor anderen te beslissen waar hun level van gezemel begint. sterkte.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 3 mei 2017 om 19:55
quote:yasmijn schreef op 03 mei 2017 @ 19:24:
[...]
020 bier??? Waar zie je me voor aan!
Plop plop! Op een dag drink je geen bier meer maar.......?
Juist.Ik geef ruiterlijk toe dat Grolsch, ná Gulpener en Brand, op een mooie derde plek in m'n favorietenlijstje staat. En al helemaal omdat ze samenwerken met Gulpener.
[...]
020 bier??? Waar zie je me voor aan!
Plop plop! Op een dag drink je geen bier meer maar.......?
Juist.Ik geef ruiterlijk toe dat Grolsch, ná Gulpener en Brand, op een mooie derde plek in m'n favorietenlijstje staat. En al helemaal omdat ze samenwerken met Gulpener.
woensdag 3 mei 2017 om 20:10
woensdag 3 mei 2017 om 20:11
woensdag 3 mei 2017 om 20:22
quote:ThunderassMan schreef op 03 mei 2017 @ 20:21:
Wie had ooit ook alweer een Ava met zo'n getekende jaren-vijftig-mevrouw (Stoer type)-reclame?
Er heeft nu iemand een Ava die er een beetje op lijkt qua stijl.Dubiootje.
Wie had ooit ook alweer een Ava met zo'n getekende jaren-vijftig-mevrouw (Stoer type)-reclame?
Er heeft nu iemand een Ava die er een beetje op lijkt qua stijl.Dubiootje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!