Wanneer beste klussen?Net paar dgn voor eisprong?

05-02-2009 09:54 195 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

wanneer kan je nou het beste vrijen?? Is dat net voor de eisprong? Paar dagen voor de eisprong?

HELP!
Behangen het beste een paar dagen ervoor en het latexen een paar dagen erna

Vrijen het beste om de dag, een paar dagen ervoor
Ja, dat vind ik echt.
Waarom noem je het klussen ?? Klinkt zo denigrerend.
Ligt eraan welke klus je wilt aanpakken, de buitenboel schilderen zou ik in de zomer doen.
en zo doorgaan tot je eisprong geweest is.

Edit: toevoeging op mijn eerste bericht.
Ja, dat vind ik echt.
quote:kimm schreef op 05 februari 2009 @ 09:57:

Ligt eraan welke klus je wilt aanpakken, de buitenboel schilderen zou ik in de zomer doen.

Ik dacht precies hetzelfde.

Jemig, klussen, geef het eens gewoon een volwassen naam, dan lukt het misschien beter!!!!!!!!!!!

Je moet gewoon neuken. Veel. En het liefst in rare standjes en op rare momenten. Voor je het weet is het opeens raak terwijl je met opgetrokken jurkje en rood hoofd voor de spiegel hangt en op het punt staat naar een chique feest te gaan.

Have fun!
quote:zusenzo schreef op 05 februari 2009 @ 09:57:

Waarom noem je het klussen ?? Klinkt zo denigrerend.Hoe moet je het dan noemen? Onderhoudswerkzaamheden in en om het huis? Of iets specifieker: verven, behangen, lampje ophangen...
Gewoon..............wanneer je zin hebt!

Wanneer je echter al een poosje bezig bent om een kindje in elkaar proberen te knutselen: Net voor, tijdens en na de eisprong lekker seksen!
Ik ga er maar vanuit dat je bedoelt: seks hebben om zwanger te worden... Maar idd, zo klinkt het wel een beetje naar.

Een dag voor de eisprong is ideaal, en liefst om de dag ivm zaadkwaliteit.
quote:lot75 schreef op 05 februari 2009 @ 10:00:

[...]

Hoe moet je het dan noemen? Onderhoudswerkzaamheden in en om het huis? Of iets specifieker: verven, behangen, lampje ophangen...Het komt heel precies hoor. Ik heb gehoord dat Verbeterprojecten in en om het huis momenteel de meest politiek-correcte benaming is. 'Verven' wordt bijvoorbeeld door de Bond van Kwaliteitsschilders als denigrerend ervaren.
Ehhh, klussen? Waarom niet gewoon het ding bij z'n echte naam seks/vrijen noemen? Bij klussen denk ik aan 'Eigen Huis En Tuin', niet aan voortplanten.

Maar goed. Inderdaad ben je het meest vruchtbaar vlak voor je eisprong. Zaad kan tot 72 uur blijven leven, een eicel kan tot 48 uur na springen bevrucht worden. De optimale omstandigheden zijn dus dat er ten tijde van je eisprong een voorraadje 'vers' sperma klaar ligt in de baarmoeder. Om die omstandigheden te bereiken kun je het beste om de dag seks hebben, tot een paar dagen na je verwachtte eisprong datum. (Omdat het altijd iets kan verschillen en je soms gewoon niet weet wanneer het is.) Iets minder vrijen kan ook volgens deskundigen, zo lang het maar minimaal 3 keer per week is. Iets meer mag ook, zo lang het maar niet vaker dan een keer per dag is.

Maar bovenal: het moet wel leuk blijven he? Voor zover dat gaat natuurlijk... Succes.
Toen ik mijn berichtje begon stond er nog niks, haha.
Ik klus meestal wanneer het nodig is in huis.

Neuken daarentegen doe ik te pas en te onpas...

pfffff gebruik normale taal zeg...

of neem anders hier een kijkje.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:peggysue2 schreef op 05 februari 2009 @ 10:00:

Wanneer je echter al een poosje bezig bent om een kindje in elkaar proberen te knutselen: Net voor, tijdens en na de eisprong lekker seksen!Nog zo'n walgelijke benaming. Ik mag hopen dat jullie deze termen niet tegen jullie mannen gebruiken want dan begrijp ik wel waarom het er nog niet van gekomen is.
quote:peggysue2 schreef op 05 februari 2009 @ 10:00:

Wanneer je echter al een poosje bezig bent om een kindje in elkaar proberen te knutselen: Net voor, tijdens en na de eisprong lekker seksen!vind ik ook wel tenenkrommend trouwens
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha, Spinster, tegelijk!
hahaha spinster, als ik het tegen mijn man het over klussen heb, dan slaakt hij een dikke zucht, trekt hij zijn broek uit...................., en zijn klusbroek aan, pakt een hamer/verfkwast/schroevedraaier

Dus ja, ik heb het met hem wel over klussen en knutselen
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Als er iets belangrijks kapot is zou ik het zo snel mogelijk doen. Maar voor het schilderen van de buitenboel is een droge periode het handigst.
quote:Spinster schreef op 05 februari 2009 @ 10:05:

[...]

Nog zo'n walgelijke benaming. Ik mag hopen dat jullie deze termen niet tegen jullie mannen gebruiken want dan begrijp ik wel waarom het er nog niet van gekomen is.

In elkaar knutselen als in een soort van mr Potato Head?
Er was hier ooit een hylarisch topic, dat klussen neuken werd genoemd en neuken klussen. Ik had toen echt een tena lady nodig.
Mal en Bar
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 05 februari 2009 @ 10:07:

hahaha spinster, als ik het tegen mijn man het over klussen heb, dan slaakt hij een dikke zucht, trekt hij zijn broek uit...................., en zijn klusbroek aan, pakt een hamer/verfkwast/schroevedraaier

Dus ja, ik heb het met hem wel over klussen en knutselen Verfkwast. Vind ik dan wel weer een mooie voor lul.
Hee, ik zie net een 'klussertje' voorbij komen bij 'wie hier.' Grappig.

TO, kom je nog terug?
Hoe is het ooit eigenlijk begonnen dat bepaalde mensen neuken/seks "klussen" zijn gaan noemen?

Zijn dat dan allemaal de vrouwen van bouwvakkers, van die kerels die het witten en 'het witten' in één moeite door doen? :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven