Lijf & Lijn alle pijlers

Plus Size Tenniskleding

04-05-2017 11:24 31 berichten
Dag!

In het najaar ben ik begonnen met tennissen en vind het erg leuk. Nu het straks wat warmer wordt, wil ik eigenlijk een rokje (skort), jurkje of short aan in plaats van mijn lange broek.

Nu heb ik qua broek maat 48 en qua rokje 46, dus val ik in de Plus Size categorie. Wat me daaraan opvalt is dat het eigenlijk allemaal dezelfde modellen als Normal Size zijn, alleen in een grotere maat.

Wat ik eigenlijk zoek, is niet alleen een grotere maat, maar ook een model wat beter bij mijn lichaam past. Ik heb vrij forse bovenbenen en moet er nog aan gaan wennen om die bloot te tonen. Dus zo'n über-kort tennisrokje hoeft niet echt van mij. Liever een rokje/jurkje/short dat iets langer is en tot aan de knie komt.

Heeft iemand enig idee waar ik dan kan vinden? Een paar maanden geleden had ik een site gevonden die langere model tennisrokjes verkocht, echt tot de knie, maar die site kan ik nèrgens meer vinden. Heb me suf gezocht. Dus vandaar dat ik mijn vraag aan jullie voorleg!
Bij de Decathlon, en dan binnen in de winkel( zijn vaak megastores) zelf. Ze hebben echt heel veel meer dan op de website verkrijgbaar is. En altijd redelijk goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:45
Reden: offtopic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:46
Reden: offftopic
% gewijzigd
http://www.unlimitedsportswear.nl/
Ja belachelijk dat je een leuke tennisskirt zou willen met jouw maat...

Serieus? Wat een achterlijkheid.

Niks van aantrekken TO, als jij dat wil en je vind een goed zittende skirt, gewoon lekker doen!
quote:guppekop schreef op 04 mei 2017 @ 11:34:

http://www.unlimitedsportswear.nl/Dat lijkt net wen boerka
[...]
% gewijzigd
Thx Fee-de-Goede, wilde net een bericht plaatsen met het verzoek om on-topic te blijven maar denk dat dit ook duidelijk is.

In tegenstelling tot anderen, is niet iedereen onzeker.

Guppekop, dank voor je reactie! Helaas is dat precies zo'n website die onder de categorie "wel Plus Size maat, niet Plus Size model". Vind de rokjes daar nog te kort.
quote:onzekeremoeder82 schreef op 04 mei 2017 @ 11:36:

[...]

Dat lijkt net wen boerkaInderdaad.
[...]
% gewijzigd
[...]
% gewijzigd
Ik zou gewoon een korte broek aan doen. Rokjes zijn toch ook wat meer voor een wedstrijd?
Coolingdown, onzekeremoeder82, kennelijk moet ik het toch vragen: kunnen we on-topic blijven?!
quote:clemance schreef op 04 mei 2017 @ 11:42:

Ik zou gewoon een korte broek aan doen. Rokjes zijn toch ook wat meer voor een wedstrijd?Ik speel ook wedstrijden!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:55
Reden: troll
% gewijzigd
[quote]onzekeremoeder82 schreef op 04 mei 2017 @ 11:44:

[...]

Sneu.

Ik haal zelf wel de lelijke post weg uit de quote.
Kan prima hoor, met tennissen zijn er meer plussizers en niemand die opkijkt van een kort rokje of jurkje.

Als het prettiger is, kun je er altijd nog een legging onderdoen. De meeste rokken komen ook in maat 46 overigens.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-05-2017 11:55
% gewijzigd
Ik heb zelf maat 42/44 en de rokjes zijn idd niet gemaakt voor vrouwen met wat dikkere bovenbenen. Vooral de binnenbroekjes kruipen op... Sterkte met zoeken. Mocht je iets vinden hoor ik het graag ;)
quote:clemance schreef op 04 mei 2017 @ 11:42:

Ik zou gewoon een korte broek aan doen. Rokjes zijn toch ook wat meer voor een wedstrijd?Hoe kom je daar nou bij? Ik draag altijd rokjes. Bij trainingen, vrij spelen en wedstrijden.
quote:Vonos schreef op 04 mei 2017 @ 11:43:

Coolingdown, onzekeremoeder82, kennelijk moet ik het toch vragen: kunnen we on-topic blijven?!Gewoon melden of de negeer aan doen.
En ik vind de reacties erg kinderachtig van coolingdown en onzekeremoeder82. goed van jou to dat je zo sterk in je schoenen staat. Je hebt ook zeker niets om je voor te moeten schamen!
quote:Vonos schreef op 04 mei 2017 @ 11:39:

Thx Fee-de-Goede, wilde net een bericht plaatsen met het verzoek om on-topic te blijven maar denk dat dit ook duidelijk is.

In tegenstelling tot anderen, is niet iedereen onzeker.

Guppekop, dank voor je reactie! Helaas is dat precies zo'n website die onder de categorie "wel Plus Size maat, niet Plus Size model". Vind de rokjes daar nog te kort.dat snap ik wel. Is het niet sowieso prettiger om er een capri achtige strakke broek onder te dragen?

klik
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven